Edie Skrevet 10. mai 2020 #2021 Del Skrevet 10. mai 2020 Ryddet for brukerdebatt og avsporinger. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #2022 Del Skrevet 10. mai 2020 Jeg dømmer folk som ikke en gang forsøker å amme. Det er SÅ mye bedre for babyen (og for mors helse også!). Synes det er skikkelig ekkelt når folk har veldig langt hår. Synes det virker ekstremt uhygienisk. Synes faktisk litt synd på de menneskene som bare har hatt ett forhold, eller som har bodd på samme lille sted hele livet. Anonymkode: f23ea...f9d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #2023 Del Skrevet 10. mai 2020 Synes monogami er unaturlig, i alle fall ut over den første intense forelskelsesperioden når barnet skal lages. Ekteskap og kjærlighet burde ikke settes i samme bås, ekteskap er først og fremst et økonomisk samarbeid som har fått ny betydning med fremveksten av romantikken. Så det å være gift med én på et praktisk-økonomisk plan og ha et par-tre elskere/elskerinner er en fin idé for alle parter, spesielt om en passer på at barna kun blir til innenfor ekteskapet, da blir det mindre krøll med arv. Anonymkode: ed403...560 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #2024 Del Skrevet 10. mai 2020 På 9.5.2020 den 4.09, AnonymBruker skrev: Jeg støtter Israel. Dyr er ikke verdt like mye som mennesker (men skal selvfølgelig ikke mishandles) Skatt er tyveri Norsk helsevesen er utdatert Sylvi Listhaug er faktisk ikke en drittkjerring Barn er det viktigste som finnes, og trenger solid oppdragelse siden de er fremtiden. For mange klarer ikke å oppdra barna sine, de er jo hjelpeløse Anonymkode: e089d...429 Norsk helvesen utdatert i forhold til hva? Anonymkode: 4a17b...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #2025 Del Skrevet 10. mai 2020 På 8.5.2020 den 13.35, AnonymBruker skrev: - jeg er skeptisk til at 18 åringer kan bli utbrent og at ME er en sykdom Jeg er 18 og har hatt ME i tre år Anonymkode: 17851...5f7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #2026 Del Skrevet 10. mai 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 18 og har hatt ME i tre år Anonymkode: 17851...5f7 Stakkars deg, får så vondt av deg når du er så ung. Håper du blir bedre ❤️ Det er en drittsykdom å ha, jeg er 45 og har hatt det i flere år jeg også. Klem ❤️ Anonymkode: 985a1...0a2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 10. mai 2020 #2027 Del Skrevet 10. mai 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Norsk helvesen utdatert i forhold til hva? Anonymkode: 4a17b...6d6 At vi henger etter ifh til ulike behandlinger som kanskje blir gjort i Sverige og så kommer Norge typ 20 år etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #2028 Del Skrevet 10. mai 2020 1 minutt siden, Maleficenta skrev: At vi henger etter ifh til ulike behandlinger som kanskje blir gjort i Sverige og så kommer Norge typ 20 år etter Hva kan man gjøre med dette da? : / Anonymkode: 4a17b...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThugUnicorn Skrevet 12. mai 2020 #2029 Del Skrevet 12. mai 2020 Mennesker som legger ut nakenbilder/nesten nakenbilder og selfiser av seg selv for å få bekreftelse og likes. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #2030 Del Skrevet 12. mai 2020 On 5/7/2020 at 9:18 AM, Maleficenta said: Sikker på at de ikke er superdistre og ikke registrerte deg da du gikk forbi? Noen har nok vært det, men det er et par "babes" som tydelig følte jeg var for lav, stygg whatever til å si hei tilbake til. Anonymkode: 1c375...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #2031 Del Skrevet 12. mai 2020 Takler ikke mennesker som ligger rundt og knuller alle og enhver og sprer kjønnsykdommer i hytt og pine, synes det er ekkelt og er dritt lei av å høre på venninner og kompiser som skryter av hvor mange de har hatt sex med.. Fikk melding av en venninne som bare helt ut av det blå skrev "ånei jeg har fått en eller annen kjønnsykdom, jeg håper det er klamydia" som om det var et helt vanlig samtaleemne, jeg satt der selv som et sjokk og hadde ikke peiling på hva jeg skulle svare... Synes også synd på barn som vokser opp i disse "moderne" familiene hvor alle søsknene har forskjellige fedre, skilte foreldre, flere steforeldre, og haugevis av forskjellige besteforeldre og ste-besteforeldre osvosv. Det er jo helt umulig å skjønne hvordan familiene til folk er bygd opp. "Åja det er pappan hans, men det er pappan hans, og de har samme far, men forskjellig mor også det er ste-bestemoren og det er stefaren og det er...." liksom hæ, for et slitsomt liv.. Ikke rart unge folk vokser opp i dag med et ødelagt syn på forhold og sex, og dermed ender opp med å knulle alle de kommer over.. Anonymkode: 9ac8a...86b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #2032 Del Skrevet 12. mai 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes også synd på barn som vokser opp i disse "moderne" familiene hvor alle søsknene har forskjellige fedre, skilte foreldre, flere steforeldre, og haugevis av forskjellige besteforeldre og ste-besteforeldre osvosv. Det er jo helt umulig å skjønne hvordan familiene til folk er bygd opp. "Åja det er pappan hans, men det er pappan hans, og de har samme far, men forskjellig mor også det er ste-bestemoren og det er stefaren og det er...." liksom hæ, for et slitsomt liv.. Ikke rart unge folk vokser opp i dag med et ødelagt syn på forhold og sex, og dermed ender opp med å knulle alle de kommer over.. Anonymkode: 9ac8a...86b Litt enig i denne, til tross for at jeg selv er vokst opp i en slik familie med to hjem, halvsøsken, stesøsken osv. Vil si jeg har blitt oppegående som voksen likevel, så det å vokse opp i kjernefamilien er ikke nødvendigvis en garanti for suksess. Men vil tro at oddsen er bedre uansett, så jeg kommer til å jobbe hardt for at mine barn skal slippe å vokse opp sånn. Dette høres sikkert rart ut, men nå som jeg har fått ett barn med samboeren, skal jeg pokker meg også få de neste med han. Ikke flere barn med nye menn uansett om det blir slutt, såpass kan jeg love meg selv! Anonymkode: 05f67...bda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #2033 Del Skrevet 12. mai 2020 Har fordom mot somalere Anonymkode: b8016...adc 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #2034 Del Skrevet 12. mai 2020 Jeg har fordommer mot "dramaqueens" dvs middelaldrende middelklasse damer med lite/null selvinnsikt,og flagrende (Versace) gevanter. Anonymkode: 65e57...119 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #2035 Del Skrevet 12. mai 2020 Helt ærlig etter å ha lest igjennom denne tråden så kanskje den muligheten at Coronaviruset skal mutere og bli enda mer dødeligere ikke er så gærent alikevel. Alle disse såkalte ressurssterke menneskene som rakker ned på utviklingshemmede, de som sliter med psyken og uføre mange av dem har vært innom NAV for første gang i sitt liv den siste tiden, de har nå fått kjenne på hvor jævlig det faktisk er. Helt ærlig ser folk som dømmer thailendere og utlendinger her inne men har selv vært i disse thailand som barn, onkelen min er gift med ei fra Thailand de er faktisk gjevngamle de møttes da de begge var 30, hu var som ei annen mor for meg når min mor sleit med sykdom. Hennes famile viste meg mer kjærlighet og omsorg da jeg var i Thailand som guttunge enn det min Norske familie gjorde empati er tydeligvis blitt ett fremmedord her i landet. Så jeg personlig håper at Corona krisen varer helt til 2022 og at hele finanssystemet kollapser fordi det er tydeligvis ikke noe igjen som er verdt å kjempe for her i landet lenger. Anonymkode: c24c8...00f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #2036 Del Skrevet 13. mai 2020 9 hours ago, AnonymBruker said: Har fordom mot somalere Anonymkode: b8016...adc vil du tvinge de på norsk kurs?? Anonymkode: 365ad...2e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #2037 Del Skrevet 13. mai 2020 Uføre som får FLERE barn men ikke klarer jobbe.. Gjelder ikke de som ble syk i etterkant av ungene ble født da. Altså, jobb klarer du ikke. Men svangerskap og barn går liksom fint? Anonymkode: fcb77...d84 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #2038 Del Skrevet 14. mai 2020 På 27.3.2020 den 10.27, AnonymBruker skrev: Store fordommer mot helsepersonell som har tatt liv av flere mennesker ved å dra smitte inn på sykehjem. Samtidig forventer de klapping og daglig skryt fordi de gjør jobben sin. også de som legger ut skrytebilder av seg selv på div Facebook grupper, i ført munnbind, kun for å høste likes og kommentarer. Anonymkode: 85e95...428 Vet om ei som drar på fester i helgene og reiser på sjukehjem jobben sin i ukedagene. Sier selv at hun ikke bryr seg. Var og syk og dro på jobb. Anonymkode: edf16...145 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #2039 Del Skrevet 14. mai 2020 Jeg mister mer og mer lysten til å bo i Norge. Og jeg er en ung kvinne.. Føler meg liksom ikke liek trygg som før, og man kan ikke redde befolkningen når halve virker å være hjernevaska. Men vet ikke hvor ellers jeg skulle bodd, har ikke noe annet hjem... Anonymkode: 4a17b...6d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #2040 Del Skrevet 14. mai 2020 På 13.5.2020 den 0.29, AnonymBruker skrev: Helt ærlig etter å ha lest igjennom denne tråden så kanskje den muligheten at Coronaviruset skal mutere og bli enda mer dødeligere ikke er så gærent alikevel. Alle disse såkalte ressurssterke menneskene som rakker ned på utviklingshemmede, de som sliter med psyken og uføre mange av dem har vært innom NAV for første gang i sitt liv den siste tiden, de har nå fått kjenne på hvor jævlig det faktisk er. Helt ærlig ser folk som dømmer thailendere og utlendinger her inne men har selv vært i disse thailand som barn, onkelen min er gift med ei fra Thailand de er faktisk gjevngamle de møttes da de begge var 30, hu var som ei annen mor for meg når min mor sleit med sykdom. Hennes famile viste meg mer kjærlighet og omsorg da jeg var i Thailand som guttunge enn det min Norske familie gjorde empati er tydeligvis blitt ett fremmedord her i landet. Så jeg personlig håper at Corona krisen varer helt til 2022 og at hele finanssystemet kollapser fordi det er tydeligvis ikke noe igjen som er verdt å kjempe for her i landet lenger. Anonymkode: c24c8...00f det er fordi familieverdier er på ferd med å dø utt, bare dere som kan endre det. Anonymkode: 4a17b...6d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå