Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg drømmer om et  Norge  hvor det kun befinner seg nordmenn. Bort med alle andre nasjonaliteter bort med alle tros-samfunn og moskeer. Bort med alle som ikke har norske aner et par-tre generasjoner. 

Anonymkode: d8240...f2a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fordommer mot eldre eller godt voksne menn som "kjøper seg" asiatiske kvinner. Spesielt når de virker ustelte. Da tenker jeg virkelig "stakkars kvinner". 

Anonymkode: d3ffa...87c

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.7.2023 den 13.34):

Julian er da et ganske vanlig navn 🤣

Anonymkode: 2f8e1...ca1

Vanlig og et jålenavn. Julian Hansen, hva gir du meg

Anonymkode: 9de31...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.4.2024 den 15.33):

Jeg synes man  bør forby elsparkesykler. Nordmenn kommer til å bare bli enda feitere når de ikke engang trenger å gå til busstasjonen. 

Anonymkode: 64ebd...809

Nå har mosjon svært lite med vektnedgang og gjøre da, det er kosthold det går på

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg har fordommer mot eldre eller godt voksne menn som "kjøper seg" asiatiske kvinner. Spesielt når de virker ustelte. Da tenker jeg virkelig "stakkars kvinner". 

Tror det oftest er en vinn vinn situasjon mellom to desperate mennesker. 

Anonymkode: 73faf...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.7.2024 den 19.33):

Gjennom jobb har jeg sett de enorme mengdene penger og ressurser som brukes på mennesker som har kommet til dette landet, som aldri kommer til å bidra til felleskassen. Som får barn etter barn, et hav av ytelser, dekket bolig og livsopphold. 

Mens man ikke kan få engelskbok i 3. klassen fordi skolen er blakk, og tilpasset opplæring må nesten bare ligge siden det ikke finnes ressurser.

Anonymkode: 52e95...f34

Sant. Fryktelig trist. Men vi må stemme bedre under valget. Støre blir Norges død.

Anonymkode: 73faf...44d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fordommer mot tjukke mennesker som ikke gidder å endre livsstilen sin, men heller dyrker det at de er feite.

Anonymkode: 9e872...62b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobbing er ikke greit og mobbere er et problem og har et problem. Det er feige og svake mennesker. Bare sånn at det er nevnt. 
Ofte så har mobbeofferet ofte selv skyld i at de blir mobbet. Bytter du skole 2 og 3 ganger, men fortsatt blir mobbet så burde du ta hintet. Når det gjelder barn og unge uten sosiale evner og egenskaper, så burde foreldrene ta et tak og lære opp barna sine bedre. 

Er du ufør på grunn av angst, så ser jeg på deg som en snylter og et svakt og evneveik menneske. Angst, i alle former, er fult mulig å bli frisk av dersom man vil. Det kan ta lengre tid for noen, men det er fortsatt fult mulig så lenge man selv vil. 
Ja, jeg har selv erfaring med alvorlig angstlidelse og har blitt fortalt av 3 psykologer at det ikke var mulig å bli frisk. Kun fordi DPS ikke tar seg tiden. Tok meg 5 psykologer å finne ei som var villig til å bruke den tiden det tok å bli frisk. 

Anonymkode: fa070...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fordommer mot folk som handler masse fra Temu og Shein, og tenker at de er mindre smarte eller bare veldig ignorante. Det verste er de som sitter og suger til seg sånne fæle "hauls" på tiktok o.l. der influenserne skryter av hvor mye dritt de har kjøpt og oppfordrer andre til å gjøre det samme.
Når de da i tillegg ikke evner å argumentere bedre for sine valg enn at "åeh, men atte alle butikkjedene selger kinavarer som sikkert inneholder like mye gift!", da kjenner jeg at jeg gir opp menneskeheten. Det er menneskelig å feile, men når man vet innerst inne hvor bedritent hele maskineriet bak Temu og Shein o.l. er, så er det faktisk dumskap å fortsette med det.

Anonymkode: 7bbc2...ee5

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg er litt der jeg også. Og så godter jeg meg når jeg hører om asiatiske kvinner som skiller seg fra fyren når hun har fått oppholdstillatelse, og ordner seg et liv på egenhånd i Norge. Jeg heier på selvstendige asiatiske damer som ikke lar seg pille på nesen og være "kjøpekone" resten av livet! :nigo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så enkelt å skylde på muslimene for meningstapet som finner sted under nyliberalismen. Høyresiden burde heller innse at det er USA som tapper landet deres for kultur og "kristne verdier".

Anonymkode: d3774...e99

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mobbing er ikke greit og mobbere er et problem og har et problem. Det er feige og svake mennesker. Bare sånn at det er nevnt. 

Er du ufør på grunn av angst, så ser jeg på deg som en snylter og et svakt og evneveik menneske.

KG er virkelig noe for seg selv....

Anonymkode: f92c4...5fa

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fordommer mot idioter som ikke skjønner hvor innbundet kirken er med norsk kultur og grunnlov. Det vitner om ignoranse så til de grader at det er til å bli flau av. Kirken er ikke hva det en gang var, og i dag trenger man virkelig ikke å være troende for å forstå at det er de som står for bæring og videreføring av mye av den norske kulturarven.

Anonymkode: 895a4...eab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt der jeg også. Og så godter jeg meg når jeg hører om asiatiske kvinner som skiller seg fra fyren når hun har fått oppholdstillatelse, og ordner seg et liv på egenhånd i Norge. Jeg heier på selvstendige asiatiske damer som ikke lar seg pille på nesen og være "kjøpekone" resten av livet! :nigo:

Jeg heier på strengere innvandringsregler generelt og familiegjenforening spesielt.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har fordommer mot idioter som ikke skjønner hvor innbundet kirken er med norsk kultur og grunnlov. Det vitner om ignoranse så til de grader at det er til å bli flau av. Kirken er ikke hva det en gang var, og i dag trenger man virkelig ikke å være troende for å forstå at det er de som står for bæring og videreføring av mye av den norske kulturarven.

Anonymkode: 895a4...eab

Da forstår du absolutt ingenting av den lutherske tro og kirke. Det er den personlige troen som du sverger at du vil forsøke å videreføre til barn, og som er det uomtvistelige dogmet i den norske kirke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.7.2015 den 20.04):

Basert på min egen erfaring med folk som har ME, så tror jeg ikke på ME som en sykdom. Jeg synes det virker som latskap.

Anonymous poster hash: f40b0...cbd

Verste jeg har hørt !

Anonymkode: 05594...19a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har fordommer mot tjukke mennesker som ikke gidder å endre livsstilen sin, men heller dyrker det at de er feite.

Anonymkode: 9e872...62b

Enig, de burde heller tenke på at de utsetter hjertet. Kroppen sin for stor belastning og at risikoen for sukkersyke og andre sykdommer øker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.7.2015 den 22.52):

Huff tar denne som anonym... jeg har fordommer mot overvektige, folk med depresjoner, angst, ME, psykiske lidelser generelt, fibromyalgi, alenemødre, folk som ikke klarer jogge en km i strekk, mannfolk med kulemage og fuglebryst, røykere, astmatikere. ...

Anonymous poster hash: 246fb...512

Hvilke fordommer har du med de som har psykiske problemer? Noe du lurer på eller? du kan være glad du kke har det 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ofte så har mobbeofferet ofte selv skyld i at de blir mobbet. Bytter du skole 2 og 3 ganger, men fortsatt blir mobbet så burde du ta hintet. Når det gjelder barn og unge uten sosiale evner og egenskaper, så burde foreldrene ta et tak og lære opp barna sine bedre. 

Er du ufør på grunn av angst, så ser jeg på deg som en snylter og et svakt og evneveik menneske. Angst, i alle former, er fult mulig å bli frisk av dersom man vil. Det kan ta lengre tid for noen, men det er fortsatt fult mulig så lenge man selv vil. 
Ja, jeg har selv erfaring med alvorlig angstlidelse og har blitt fortalt av 3 psykologer at det ikke var mulig å bli frisk. Kun fordi DPS ikke tar seg tiden. Tok meg 5 psykologer å finne ei som var villig til å bruke den tiden det tok å bli frisk. 

Dette er rene gullkorn. Så mange motsigelser på så få ord er det lenge siden jeg har sett.  😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...