AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #1941 Del Skrevet 8. mai 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Upopulær mening: Jeg hater det når jeg hører barnløse folk si det er «slitne». NEI, du er ikke «sliten», du vet ikke hva det vil si å være sliten! Du er bare utrent, daff og vant til å kunne slappe av når det passer deg. 🙄 Anonymkode: 2103a...1f8 Min upopulære mening: jeg hater det når folk med barn setter sin egen livssituasjon høyere enn barnløse og tror at de har fakta på alt mulig her i verden. For nei, det har dere absolutt ikke. Hva vet vel du om hva andre mennesker gjennomgår? Sikkert like lite som barnløse vet hva en hverdag med barn handler om. Men at man skal plassere seg på en hvit, høy hest og si at man vet best og at den andre tar feil, nei - vet du hva. Folk blir slitne av sin situasjon. Du sier folk er "utrent og daff"? Du er frekk og respektløs. Vet ikke om det er så mye bedre, jeg. Anonymkode: f2727...cd0 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #1942 Del Skrevet 8. mai 2020 Jeg liker Durek Verret, han nye mannen til Märtha 😊 jeg syns han er fresh og passer godt til hu som er alternativ. Jeg er ikke enig i mye av det han sier, men han virker genuint intr i Märtha g barna og roser Ari. Han er et kjærlighetsmenneske og jeg roper hurra for kjærligheten 😀 Da jeg nevnte det på jobb, ble jeg mobbet og ertet for det, så meningen min var helt klart ganske så upopulær. Men det gjør ingen ting. Ellers syns jeg mange utenlandske og muslimer er fine mennesker. Gode og vakre på innsiden og utsiden. Og så mener jeg at det er skummelt med alle de som kommenterer stygt på some sine kommentarfelt. Anonymkode: a1b52...d0c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #1943 Del Skrevet 8. mai 2020 Jeg mener at voldtektsmenn og pedofile burde få dødsstraff. Det burde bli enklere for barnevernet å hente barn ut av hjem hvor ting tydelig ikke er bra. Gudfaren er oppskrytt. Anonymkode: 1f117...cde 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #1944 Del Skrevet 8. mai 2020 32 minutter siden, pia mater skrev: Ønsker en natur uten ulv. Ikke pga sau men jeg vil slippe å finne bikkja drept ute i skogen. Passe på bikkja? Anonymkode: 474a0...d50 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 8. mai 2020 #1945 Del Skrevet 8. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Passe på bikkja? Anonymkode: 474a0...d50 Ikke så enkelt på jakt det gitt 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 8. mai 2020 #1946 Del Skrevet 8. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor er bibelbeltet? kristiansand? Hva er verre her mener du? Anonymkode: 31e02...884 Sørlandet. Ja, folk klikker hvis du sier det her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #1947 Del Skrevet 8. mai 2020 2 minutter siden, oxycodone skrev: Sørlandet. Ja, folk klikker hvis du sier det her inne. Når klikker de? Siden de ikke har gjort det ennå. Anonymkode: fc500...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 8. mai 2020 #1948 Del Skrevet 8. mai 2020 (endret) AnonymBruker skrev (På 8.5.2020 den 21.39): Jeg mener at voldtektsmenn og pedofile burde få dødsstraff. Det burde bli enklere for barnevernet å hente barn ut av hjem hvor ting tydelig ikke er bra. Gudfaren er oppskrytt. Anonymkode: 1f117...cde Det er noe med dødsstraff .. jeg er på en måte enig i at noen mennesker er så fæle at det er bedre om de forsvinner (som f.eks Josef Fritzl, Breivik..). Jeg er egentlig imot dødsstraff, men samtidig så tenker jeg at mennesker som har vært utsatt for ekstreme ting ville hatt det bedre om visse folk ble helt borte. Endret 10. oktober 2022 av Tvillingsjel 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 8. mai 2020 #1949 Del Skrevet 8. mai 2020 1 time siden, Candiru skrev: Jeg synes at folk med utdannelse og som jobber ræva av seg fortjener å ha mer penger å rutte med enn de som ikke har utdannelse / ikke jobber. De som jobber ræva av seg uten utdannelse fortjener vel også mer penger. Men enig at de som ikke jobber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 8. mai 2020 #1950 Del Skrevet 8. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Når klikker de? Siden de ikke har gjort det ennå. Anonymkode: fc500...73b I hvilken som helst tråd. Skrev at jeg ikke datet utlendinger i en tråd og jeg ble forfulgt i andre tråder og skrevet piss til fordi noen ikke tålte det. Har vært på kg i noen år og hver gang en sier noe sånn så klikker noen å sier du er rasist og ikke må skjære alle under en kam osv. Får lissom ikke lov til å ha den meningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexz Skrevet 8. mai 2020 #1951 Del Skrevet 8. mai 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke dyr og ønsker ikke være på besøk hos folk med kjæledyr som går fritt i huset. Anonymkode: 943a3...3a2 Hvordan reagerer du når du hører om dyremishandling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #1952 Del Skrevet 8. mai 2020 9 minutter siden, pia mater skrev: Ikke så enkelt på jakt det gitt 🤷♀️ Ser den! Bedre å drepe ulvene først, for å unngå at de dreper bikkja mens dere er ute for å drepe elgen🙄 Anonymkode: 9e113...932 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humle Brumle Skrevet 8. mai 2020 #1953 Del Skrevet 8. mai 2020 Jeg skulle ønske det fantes tvangsskilsmisse lov av noe slag, når det er flere bevis på at noen blir alvorlig mishandlet i et forhold. Da er det ofte slik at den som blir mishandlet blir i forholdet på grunn av psykisk manipulering og slikt. Da synes jeg det hadde vært kjekt med en slags tvangsbehandling, der den mishandlede blir tatt ut av situasjonen. Selvfølgelig så er jo det siste utvei, men så en dokumentar om offere som gang på gang dro til bake til mishandlerern selv om de nesten hadde blitt drept sist gang. Da ble det også veldig vanskelig å ta mishandleren. Fordi: «hvis offeret går til bake gang på gang blir jo de ikke mishandla.» kan også hende det finnes en lignede lov jeg ikke visste om. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #1954 Del Skrevet 8. mai 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Upopulær mening: Jeg hater det når jeg hører barnløse folk si det er «slitne». NEI, du er ikke «sliten», du vet ikke hva det vil si å være sliten! Du er bare utrent, daff og vant til å kunne slappe av når det passer deg. 🙄 Anonymkode: 2103a...1f8 Så en barnløs person som jobber 12 timer om dagen , har en kronisk syk mann og vasker et hus på tre etasjer kan ikke bli sliten ifølge deg. Anonymkode: dd176...d4b 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 8. mai 2020 #1955 Del Skrevet 8. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ser den! Bedre å drepe ulvene først, for å unngå at de dreper bikkja mens dere er ute for å drepe elgen🙄 Anonymkode: 9e113...932 Hvem sa vi dreper elg? De aller, aller fleste gangene jeg har vært på jakt har det til og med vært uten våpen. Ingen vits å skyte tomt et område, har da ingen dyr å trene hunden på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alli634 Skrevet 8. mai 2020 #1956 Del Skrevet 8. mai 2020 Jeg er lei av alle som skal redde alle katter uansett - noen ganger må vi se kost mot nytte. Vi har så mange hjemløse, syke katter, at skulle vi redde alle sammen hadde det kostet det en formue og det hadde nok ikke vært mange nok til å ta imot dem. Noen ganger tenker jeg at det er mer humant å avlive. Prøver jeg å ytre dette blir jeg møtt av påstander om at jeg er en dyrehater (og jeg har to katter selv...) 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #1957 Del Skrevet 8. mai 2020 37 minutter siden, pia mater skrev: Hvem sa vi dreper elg? De aller, aller fleste gangene jeg har vært på jakt har det til og med vært uten våpen. Ingen vits å skyte tomt et område, har da ingen dyr å trene hunden på. Hvordan jakter du uten våpen? Anonymkode: fc500...73b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 8. mai 2020 #1958 Del Skrevet 8. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan jakter du uten våpen? Anonymkode: fc500...73b Jeg kaller det å "trene hund", men kaller jeg det her jakt. Å drive jakt ved å skyte alt som rører på seg ødelegger et område, spesielt hvis det er jakt på dyr som det ikke er overflod av. Driver man med jakt/trene hund på slike dyr er de aller fleste dagene i skogen uten våpen, ellers har du ingenting å trene på senere. Har du ingenting å trene på har du også et dårlig grunnlag for jaktprøver, for de som driver med det. Ikke alle som driver med jakt og jakthunder er skytegale mennesker, som mange liker å tro. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #1959 Del Skrevet 8. mai 2020 26 minutter siden, alli634 skrev: Jeg er lei av alle som skal redde alle katter uansett - noen ganger må vi se kost mot nytte. Vi har så mange hjemløse, syke katter, at skulle vi redde alle sammen hadde det kostet det en formue og det hadde nok ikke vært mange nok til å ta imot dem. Noen ganger tenker jeg at det er mer humant å avlive. Prøver jeg å ytre dette blir jeg møtt av påstander om at jeg er en dyrehater (og jeg har to katter selv...) Akkurat dette er jeg enig med deg i. Jeg er veldig glad i alle dyr, og har tre katter selv. Anonymkode: 95820...a0f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #1960 Del Skrevet 8. mai 2020 Jeg er 100 % enig med de som skriver alt voldtekt ikke er det verste man kan oppleve. Og jeg er feminist (feminister har akkurat som andre folk ulike meninger om dette). Voldtekt er selvfølgelig galt å utføre og vondt for den som opplever det, men jeg mener at ved å lage en "sannhet" om at det er det verste en kvinne kan bli utsatt for, så bygger man samtidig oppunder forestillingen om at en kvinnes fremste verdi er hennes seksualitet. Det er jo på samme måte som når man mener at voldtekt av menn bare er gøy, for de er jo så glade i sex, ikke sant? Begge forestillingene bygger på gamle, utdaterte kjønnsrollemønster. Kvinner blir "ødelagte" av uønsket sex, mens for menn er det bare moro å ha så mye sex som mulig. Jeg er selvsagt imot voldtekt av begge kjønn. Det er disse vedtatte sannhetene jeg har problemer med. Det blir en selvoppfyllende profeti for kvinner, og gjør det vanskeligere for menn å få anerkjennelse for at de har blitt utsatte for overgrep. Anonymkode: e64f5...4d7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå