Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Synes hverken egg- eller sæddonasjon burde være tillatt. SPESIELT ikke anonymt. Glad for at dette ikke gjøres på single i Norge. Greier du ikke å skaffe deg en partner (av 7 milliarder mennesker her i verden), vel synd for deg. Toppen av egoisme uten tanke for om barnet kanskje vil vite av sitt biologiske opphav. 

Har forøvrig ingenting i mot at homofile og single adopterer. Og før noen klikker her og mener det er dobbeltmoralsk, handler det om at adopsjon gjelder barn som allerede er født. Men å bevisst avle frem barn på måter som kan gjøre de forvirret/føle noe mangler som voksen: nei. 

Anonymkode: 05f67...bda

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har fordommer For "FRP folk "-

de røyker, de hater el-biler , de hater Greta Tunberg, de hater innvandring, de sluker alt Hege Storhaug(HRS)  skriver, de kan ikke argumentere  og har en særdeles uintelligent måte å ordlegge seg på på sosiale medier.

Sånn mennesker er for meg mindre intelligente 

Anonymkode: c62db...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har fordommer mot alle de som ikke tar hensyn til folk med handicap. 
Sånn som de som mener at blinde folk (les: folk som ikke kan se!) må vike unna når de skal gå forbi hverandre. 
Eller de som ikke hjelper en rullestolbruker som har veltet, som forventer at denne personen skal klare å komme seg opp selv. 

Jeg har fordommer mot overdrevent  feminine homofile menn. 

Jeg skjønner virkelig ikke greia med å drikke så mye alkohol. Synes det er patetisk med de som har alkohol som helgens høydepunkt. 

Folk som ikke liker hunder. I mine øyne så betyr det at noe er galt med deg. 

Anonymkode: 9d865...00c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har nok noen ganske kontroversielle meninger jeg ikke sier høyt, fordi av erfaring vil det bli avfeid eller benektet, siden jeg har merket flere ganger tidligere at jeg ikke blir tatt seriøst når jeg forsøker å ytre de..

Sånn er det å prøve å passe inn i samfunnet som et av annerledes-folket..

Anonymkode: 1c375...03a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har fordommer mot folk som tydelig ser rett forbi meg med en iskald mine, uten noen andre former for distraksjon når jeg hilser eller er hyggelig.

Arrogant, overfladisk bitch eller idiot tenker jeg hver gang..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har fordommer mot folk som tydelig ser rett forbi meg med en iskald mine, uten noen andre former for distraksjon når jeg hilser eller er hyggelig.

Arrogant, overfladisk bitch eller idiot tenker jeg hver gang..

Sikker på at de ikke er superdistre og ikke registrerte deg da du gikk forbi? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har du noen upopulære meninger? Post dem her!

Anonymkode: 5599c...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Barn som er over ett år, trenger ikke å ammes. Om moren vil gi morsmelk kan hun heller pumpe seg og gi fra kopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I det normale liv er ikke min mening så veldig upopulær, men her inne på KG så går «mafiaen» berserk.

Jeg liker Dubai, fint sted å feriere, ikke for dyrt og mange fine serverdigheter. Vært der mange ganger og skal tilbake så snart det er mulig.

Nevner man Dubai her så får man høre det, spesielt fra folk som ikke vet hva de snakker om. 

Får nok høre det nå også.

Anonymkode: 976f2...4f4

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her er mine: 

- Folk tror meningene deres er mer upopulære enn de egentlig er. 

- Voldtekt er langt fra det verste som kan skje med en person, og det er kulturen vår og hvordan vi skriker så høyt om at det er så fælt, som får ofre til å tro at det er noe som må påvirke dem resten av livet. 

- Alle rusmidler burde være lovlige. 

Anonymkode: 61dff...f06

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish

Ja, jeg liker ikke muslimer. Bor heldigvis i bibelbeltet og venner, kollegaer og familie har samme mening, så merker ikke så mye til det i hverdagen. Verre her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Barn som er over ett år, trenger ikke å ammes. Om moren vil gi morsmelk kan hun heller pumpe seg og gi fra kopp.

Denne! En upopulær mening jeg ikke visste jeg hadde, utrolig hva man lærer på KG.

Ellers:

- jeg tror noen (ikke alle!) som går på NAV rett og slett bare er late 

- jeg er skeptisk til at 18 åringer kan bli utbrent og at ME er en sykdom 

- jeg synes det er dumt gjort å ikke spare opp til en buffer hvis man kan, ref corona krisen 

- jeg synes det er for mange støtteordninger i Norge 

- jeg er for tredeling av foreldrepermisjonen, og mener den totalt godt kunne vært litt kortere

- jeg tror at menn som ikke får sex hjemme har lettere for å være utro, og jeg synes ikke man kan forvente at en mann skal gå månedsvis uten sex

- jeg er ok med menn som har kjøpt sex (det utelukker de hverken som kjærestemateriale eller venner)

Anonymkode: 2e55e...7d2

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det finnes allerede en tråd om dette.

Anonymkode: d3dea...d6d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg synes de eneste støttene man burde hatt i Norge er uføretrygd, sosial stønad og dagpenger. Alle disse andre tåpelige tilleggstileggene som barnetrygd, glutenallergiker og stønader for å slite ut klær pga ADHD *poff* Bort med det.

Det burde være lov å få avslutte sitt eget liv når man selv vil det, og særlig hvis det er snakk om ett menneske som har vært sykt i flere tiår ( gjelder både psykisk og fysisk ) uten bedring. At mennesker må dø en uverdig død alene fordi de må ta livet av seg i skjul er langt mindre verdig enn om de kunne fått et trygt sted og måte å gjøre det på, hvor pårørende eller en sykepleier kunne holdt dem i hånden mens de fikk sovne inn.

Anonymkode: 4d8c2...899

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, oxycodone skrev:

Ja, jeg liker ikke muslimer. Bor heldigvis i bibelbeltet og venner, kollegaer og familie har samme mening, så merker ikke så mye til det i hverdagen. Verre her inne. 

Hvor er bibelbeltet? kristiansand?

Hva er verre her mener du?

Anonymkode: 31e02...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er stor forskjell på dyr og mennesker. Hunder er nettopp det, hunder. Bikkje. Menneske er langt mer verdt, og settes over en hund.

Anonymkode: a7e73...bf8

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener at det er helt ok å reise utenlands i sommer dersom flyene går. Smitteforebygging kan man gjøre uansett og man får stå for egen karantene selv dersom det er påkrevet. Er vel som å banne i kirken, dette.. I hvert fall her inne på KG. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Å påstå at rusmidler burde vært lovlig, selv om det tar mange liv, utløser psykoser, fører til kriminalitet, seksuelle overgrep og vold..

Anonymkode: 8e16b...0b0

Årsakssammenhengen er omvendt: overgrep, vold og kriminalitet fører til rusbruk.

Anonymkode: d1178...0e2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eg synest man ikkje burde fått lønn dei første tre dagane man er syk.

Fordi eg ser at det er mange som ringer inn som bare har vondt i viljen, som ikkje orker å dra på jobb fordi det er krevjande å væra eit moderne menneskje, med barn, jobb, bil og ein timeplan som aldri tar slutt. Eg skjønner at det er slitsomt, men jobba må man likevel. Eg er drittlei av latsabbar i arbeidslivet. 

Anonymkode: ff263...84a

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tæggere burde sendes til Bouvet-øya.

Folk burde få retten til å ta sitt eget liv hvis de vil.

Å få barn er egoistisk.

Ananas på pizza er godt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...