Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
På 6.8.2018 den 10.57, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ned på folk som sender ungene sine i barnehagen for tidlig og for mye. 

Jeg ser ned på venstrefolk som er så opptatt av å være PK at de lar det overstyre rasjonell tenkning.

Jeg ser ned på folk som tror de automatisk er kvalifisert til å mene noe om andres overvekt fordi de er tynne.

Jeg ser ned på folk som tror merkeklær og dyre vesker oppgraderer dem som mennesker. (Det er ikke bare det at jeg ser ned på dem, men jeg blir så utrolig flau på deres vegne. Det er rett og slett veldig, veldig pinlig.)

Jeg ser ned på folk som pusser opp hver gang interiørmoten skifter. Har de ikke en egen smak?

Jeg ser ned på religiøse mennesker.

Jeg ser ned på kvinner som ikke har et minimum av innsikt i hva likestilling er og hva våre formødre har kjempet fram.

Jeg ser ned på menn med thaidamer.

Jeg ser ned på folk som drar til "syden". 

Anonymkode: 094b2...a36

Jeg signerer hver eneste en av disse. :Nikke:

Anonymkode: b5252...084

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når kvinner finner seg et ons, finner ut at hun er gravid og velger å beholde barnet. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ned på folk som påberoper seg angst og PDST uten å ha sakkyndig vurdering.

Anonymkode: 7633d...bd9

Hvorfor angst og ptsd? Å ikke depresjon, bipolar feks. 

Anonymkode: 10f49...acc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.8.2018 den 19.13, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er lubben :) ( men elsker kroppen min.

og ja, jeg røyker 😁 (kunne aldri tenkt meg å stumpe røyken, den smaker bare sååååå godt.

Noen ganger har jeg ikke tid, 😜( men digger diverse tv serier jeg bare MÅ ha med meg

Jeg elsker mat, jeg elsker livet og jeg elsker å ta meg en røyk når jeg ønsker det.

Jeg er en ekte livs nyter  :bolledeig:

Det at det irriterer deg gjør det hele bare enda mer forlokkende.  ❤️

Anonymkode: f1942...8d4

Tror hn irriterer seg over de som røyker og er tjukke samtidig som de klager over dette men ikke gidder å gjøre noe med det

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Har fordommer mot homofile og lesbiske som skal ha barn. Det provoserer meg litt at det er lettere for dem å få barn, enn meg som singel, heterofil mann.

Jeg mener også at et barn skal ha en mamma og en pappa.

Anonymkode: 969a6...82e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takler ikke religiøse mennesker. Prøver å ha et åpent sinn, men får en ekkel følelse under huden som ikke går vekk før de er et godt stykke unna. Vi snakker milevis...

Anonymkode: 34d85...832

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har fordommer mot homofile og lesbiske som skal ha barn. Det provoserer meg litt at det er lettere for dem å få barn, enn meg som singel, heterofil mann.

Jeg mener også at et barn skal ha en mamma og en pappa.

Anonymkode: 969a6...82e

Nå taler du imot deg selv. Om du får adoptere alene så får jo ungen kun deg. Ikke en mamma og en pappa

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IQ-test og kunnskapstest før man kan stemme ved Stortingsvalg.

Overvektige burde fått godteriforbud. 

Anonymkode: 64ebd...809

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fordommer mot folk som omtaler hunden\katten sin som datter\sønn. Eller at de omtaler seg selv som pappa\mamma ovenfor sine hunder\katter.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/7/2018 at 2:39 PM, AnonymBruker said:

Ser ned på folk som påberoper seg angst og PDST uten å ha sakkyndig vurdering.

Anonymkode: 7633d...bd9

Jeg ser ned på folk som ikke kan stave PTSD.

Anonymkode: 0b965...3e3

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Mennesker som tar yrkesfaglig utdanning. Det er selvsagt bra at noen velger denne retningen, men jeg har likevel inntrykket av at de fleste er mindre intelligente.

- Unge jenter som er "deprimerte" for alt. 

- Innvandrere uten jobb, og som ikke kan norsk til tross for at de har bodd her i årevis.

-  Bloggere 

Anonymkode: ac37c...82c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre som nekter å vaksinere barna sine burde tvangssteriliseres og sperres inne for resten av livet. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.3.2017 den 10.49, AnonymBruker skrev:

Folk som på død og liv SKAL ha langt går selvom det er slitt og ødelagt. Folk med hår ned til rumpa. Ser ut som de har glemt å klippe seg i årevis. Og hvis noen kommenterer at de har langt hår, svarer de "takk!", som om kommentaren automatisk var et kompliment. 

Vegetarianere som forventer at hele verden skal tilrettelegge og respektere deres kosthold, men som bruker masse energi på å rakke ned på folk som spiser kjøtt. Inviterer jeg vegetarianere på middag lager jeg alltid et alternativ til dem, men har et familiemedlem som likevel skal sitte og sutre og uffe seg over det vi spiser. "Daakaar sauen :(" osv. Samme personen nektet også et helt selskap og spise et potetgull som var kjøpt inn (det inneholdt noe som ikke var vegetar), siden det var "urettferdig". Ingenting i mot vegetarianere som oppfører seg ordentlig. 

Veganere. Alle veganere jeg har møtt mener det er dette kostholdet er det eneste naturlige for mennesker, men ingen kan svare på hvordan man skulle fått B12 på naturlig vis. 

Folk som tåler gluten helt bra, men likevel har kuttet det ut fordi "glutenfritt er sunt"

Anonymkode: e859e...9f9

Når det gjelder sistnevnte, gjelder det også dem som ikke har fått påvist cøliaki men som selv opplever at kroppen fungerer bedre på glutenfritt kosthold? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2018 den 15.52, Thyra skrev:

Når det gjelder sistnevnte, gjelder det også dem som ikke har fått påvist cøliaki men som selv opplever at kroppen fungerer bedre på glutenfritt kosthold? 

Det må jo være placeboeffekten som får de til å føle dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Maleficenta said:

Det må jo være placeboeffekten som får de til å føle dette.

De kan ha glutenintoleranse eller hveteallergi. Man kan få ganske sterke plager av det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, hind skrev:

De kan ha glutenintoleranse eller hveteallergi. Man kan få ganske sterke plager av det også.

Nå var det snakk om de som ikke er intolerante?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette beviser at kvinner er det sterke kjønn https://www.nettavisen.no/meninger/renezografos/tre-av-fire-som-tar-selvmord-er-menn/3423541318.html

Anonymkode: d263f...072

Off topic, men jeg må bare svare på denne. På denne siden står det litt om hvorfor flere menn enn kvinner tar selvmord: http://bymag.no/2018/02/derfor-tar-flere-menn-enn-kvinner-selvmord

Anonymkode: 4b3a3...6ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...