Lutetium 71 Skrevet 2. september 2015 #101 Skrevet 2. september 2015 Ååååh, den fikk jeg lyst til å melde meg inn i :D Er det noe liknende de seriøse artiklene til Nyhetsspeilet? Noe sånt. Trenger ikke melde seg inn for å få med seg godsakene. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #102 Skrevet 2. september 2015 Irriterer meg også litt over Koreansk Kosmetikk-gruppen, en ting er idiotien til de nye medlemmene som lurer på hva det er de har bestilt (virkelig?!? Ebay for kvinner-fakter det der), hva en toner er og de ti tusen innleggene om det samme produktet. Hadde brukt KK i et år før jeg ble medlem, og i starten var det få medlemmer og interessante diskusjoner rundt merker og produkter, skulle ønske det ble laget en ny gruppe; KK for viderekomne, eller noe. Og så er jeg lei av at de samme medlemmene skal poste ti selfies i gruppa hver dag, for å fiske etter komplimenter på blurry bilder. Og så synes jeg at det er teit at kun admins får linke til egne blogger, ene admin skriver jo mye om annen kosmetikk også, ikke bare koreansk, så det gir ikke mening. Anonymous poster hash: db1db...9b5 11
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #103 Skrevet 3. september 2015 Mat fra bunnen. Formålet er bra, men hun som startet gruppa er så vanvittig opptatt av å fremheve seg selv og sin egen antatte fortreffelighet. Var f.eks noen som postet bilde og oppskrift på en lett sommerkake, hun som startet gruppa lagde kaka og postet bilde, og etter det var det liksom hennes kake og hun som fikk alt skrytet. Ikke rettet hun opp i feilen heller. Gruppa kaster ut folk hvis de stiller et spørsmål som oppfattes som kritisk, og tåler ikke at folk linker, da kastes du ut. De har til og med åpningstider for når det er liv å skrive, det er så latterlig! Skiver du etter kl 22 så kastes du ut. De søkte nylig etter flere admins og syns responsen var lav, men hvem faen gidder å være admins i en så nazi gruppe? Hun som opprettet gruppa skryter hele tiden av den er såååå stor og da mååå vi ha strenge regler som andre grupper ikke trenger, men jeg er med i mange grupper på fb som er betydelig større enn denne på 60 000 medlemmer, og der kan man skrive hele døgnet, linke og være kritisk. De gruppene er mye bedre å henge på enn strengegruppa "Mat fra bunnen". Nå er jeg bare medlem for å se hvordan de fortsetter regimet, det er virkelig ikke måten å drive en gruppe på. Anonymous poster hash: 4fc88...bf5 14
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #104 Skrevet 3. september 2015 Mat fra bunnen. Formålet er bra, men hun som startet gruppa er så vanvittig opptatt av å fremheve seg selv og sin egen antatte fortreffelighet. Var f.eks noen som postet bilde og oppskrift på en lett sommerkake, hun som startet gruppa lagde kaka og postet bilde, og etter det var det liksom hennes kake og hun som fikk alt skrytet. Ikke rettet hun opp i feilen heller. Gruppa kaster ut folk hvis de stiller et spørsmål som oppfattes som kritisk, og tåler ikke at folk linker, da kastes du ut. De har til og med åpningstider for når det er liv å skrive, det er så latterlig! Skiver du etter kl 22 så kastes du ut. De søkte nylig etter flere admins og syns responsen var lav, men hvem faen gidder å være admins i en så nazi gruppe? Hun som opprettet gruppa skryter hele tiden av den er såååå stor og da mååå vi ha strenge regler som andre grupper ikke trenger, men jeg er med i mange grupper på fb som er betydelig større enn denne på 60 000 medlemmer, og der kan man skrive hele døgnet, linke og være kritisk. De gruppene er mye bedre å henge på enn strengegruppa "Mat fra bunnen". Nå er jeg bare medlem for å se hvordan de fortsetter regimet, det er virkelig ikke måten å drive en gruppe på. Anonymous poster hash: 4fc88...bf5 Er ganske enig i dette. Husker det med den kaken. Er det ikke den med gele og frukt i osv? Merket også at hun gjorde det til "sin" oppskrift. Noe jeg mener hun forøvrig gjør med veldig mange oppskrifter der inne. Mange rare regler, og virker som det er hennes eneste jobb. Forklarer ofte at hun må ta pauser osv fordi det er så slitsomt og mye å gjøre.. Men virker jo som hun bare har den gruppa og ikke noen jobb ved siden av? Skjønner ikke meg på sytingen hennes. Og man må sende inn en ordentlig SØKNAD for å bli admin der. Jeg mener... Er det mulig. Anonymous poster hash: bead2...a77 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #105 Skrevet 3. september 2015 Haha, jeg merket meg akkurat det samme med den fromasjkakeoppskriften - utrolig frekt! Jeg meldte meg inn i den gruppa i håp om at den var for litt viderekomne, men nivået var ikke spesielt imponerende. Og ja, de gruppereglene... Anonymous poster hash: 229ef...e46 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #106 Skrevet 3. september 2015 Og apropos matgrupper, den som heter Kjøkkenkroken er også interessant. Der skal alt være så kosemosete, og selv den verste smørje ser nyyyydelig ut. Og nåde den som legger ut et innlegg som kan tolkes som "politisk", f.eks. om kyllingproduksjon eller annet som burde være rimelig ukontroversielt. For ikke å snakke om den vanvittige dialektbruken, den gjør meg helt sinnsyk, særlig når enkelte poster ørten innlegg for dag på halvt uforståelig dialekt. Jeg måtte fjerne hele gruppen fra feeden min fordi jeg holdt på å bli gal av alt tullet som dukket opp i feeden min. Anonymous poster hash: 229ef...e46 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #107 Skrevet 3. september 2015 Mat fra bunnen! Jesus, for en gruppe... Snakk om å hylle admin som en Gud og gruppereglene er deres bibel. Ikke lov med linken fordi det er så tungvint å måtte trykke på noe for å komme inn på en annen side :-( :-(. Knebling av ytringsfriheten hvis noe skrives utenfor "åpningstidene" eller noe som strider mot gruppas regler, syting over at det er alt for dårlig respons på innlegg om noen vil være admin. Ikke så rart når det eneste admin gjør er å syte over hvor tøft og vanskelig det er å være admin. Å kalle en kake som mange har lagd før henne for sin egen tok virkelig kaka! Skal begynne å kalle sjokoladekake for Anna-kake. Anonymous poster hash: 6ab3b...96c 8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #108 Skrevet 3. september 2015 Så godt å se at andre også irriterer seg over Mat fra bunnen gruppa og Tanja Foss sin fremtoning! Det var fromasjkaka med bær og gele jeg tenkte på ja. Håpet også at gruppa skulle være for viderekommende, men forleden dag var det en som hyllet aromatkrydder som gaven til all mat, og at flere faktisk trykker like sier mye om hvor lav standarden er. Anonymous poster hash: 4fc88...bf5 6
Beathex Skrevet 3. september 2015 #109 Skrevet 3. september 2015 EBAY for jenter/kvinner. Forskjellsbehandling hele veien. 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #110 Skrevet 3. september 2015 Bladde igjennom mat fra bunnen siden nå med søkeordet "formasjkake".. Ser at ALLE som nevner formasjkaken hyller Tanja for oppskriften. Virker som hun tror hun kan kalle den sin kake bare fordi hun endrer på noe småtteri. Anonymous poster hash: bead2...a77
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #111 Skrevet 3. september 2015 Åh, da er det ikke jeg som er sur og meggete, ser at det er flere som irriterer seg over Mat i bunnen. Jeg får helt fnatt av middagstråden med dagens "visdomsord", og all hyllesten med hjerter og pjatt. Og ja, den kaka tok... eh, kaka. At det går an. Det hender det legges ut fine oppskrifter der man iallfall kan få inspirasjon av, men... En gang var det en av undersåttene hennes som slettet et innlegg hvor det ble foreslått bruk av lapskausblanding (sånn frossen grønnsakblanding), for her i mat fra BUNNEN fronter vi ikke ferdiglaget!Så da vet vi det. Det er ikke fra bunnen hvis du ikke har skrelt og skjært dine egne grønnsaker! Spør du admin, så dyrker hun de sikkert i sin egen hage. Jeg er premenstruell og jeg vet det :o) Anonymous poster hash: ce88e...83b 11
Flyvefisken Skrevet 4. september 2015 #112 Skrevet 4. september 2015 Jeg liker i utgangspunktet KoreanskKosmetikk-gruppa, men jeg reagerer veldig på at admins legger ut egne blogger og instagram-profiler når andre ikke får gjøre det samme. 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #113 Skrevet 4. september 2015 Hva er så spesielt med admin i "mat fra bunnen"? Hvorfor er hun et så fantastisk og varmt menneske, som burde inspirere alle til å bli bedre? Jeg har vært medlem i den gruppa ganske lenge, og jeg skjønner fortsatt ikke hva som er greia. Anonymous poster hash: 1cfa9...7d4 1
estrella Skrevet 4. september 2015 #114 Skrevet 4. september 2015 Jeg liker i utgangspunktet KoreanskKosmetikk-gruppa, men jeg reagerer veldig på at admins legger ut egne blogger og instagram-profiler når andre ikke får gjøre det samme. Instagram er lov å dele. Er egen tråd hvor flere har lagt ut nicket sitt søk opp instagram i gruppa, så kommer den nok 😃
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #115 Skrevet 5. september 2015 Bladde igjennom mat fra bunnen siden nå med søkeordet "formasjkake".. Ser at ALLE som nevner formasjkaken hyller Tanja for oppskriften. Virker som hun tror hun kan kalle den sin kake bare fordi hun endrer på noe småtteri. Anonymous poster hash: bead2...a77 *Fromasjkake* Anonymous poster hash: c9a36...70f 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #116 Skrevet 5. september 2015 *Fromasjkake*Anonymous poster hash: c9a36...70f Jepp. Skrivefeil bare:pAnonymous poster hash: bead2...a77
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #117 Skrevet 5. september 2015 "Du har skrelt banan på FEIL måte hele livet ditt", og lignende.. grøss.Anonymous poster hash: a07df...508 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #118 Skrevet 5. september 2015 Irriterer meg også litt over Koreansk Kosmetikk-gruppen, en ting er idiotien til de nye medlemmene som lurer på hva det er de har bestilt (virkelig?!? Ebay for kvinner-fakter det der), hva en toner er og de ti tusen innleggene om det samme produktet. Hadde brukt KK i et år før jeg ble medlem, og i starten var det få medlemmer og interessante diskusjoner rundt merker og produkter, skulle ønske det ble laget en ny gruppe; KK for viderekomne, eller noe. Og så er jeg lei av at de samme medlemmene skal poste ti selfies i gruppa hver dag, for å fiske etter komplimenter på blurry bilder. Og så synes jeg at det er teit at kun admins får linke til egne blogger, ene admin skriver jo mye om annen kosmetikk også, ikke bare koreansk, så det gir ikke mening. Anonymous poster hash: db1db...9b5 Alt dette! Blurrybilder senest i dag, forresten, med en god dose drama i tillegg da det ble kommentert at utduset hud/skjønnhetsfilter på telefonen ikke akkurat gav riktig inntrykk av hvordan produktene forbedrer/virker på huden. Stakkars hun som turte å nevne det.. Anonymous poster hash: 7fbff...660 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #119 Skrevet 6. september 2015 "Du har skrelt banan på FEIL måte hele livet ditt", og lignende.. grøss.Anonymous poster hash: a07df...508 Hvilke facebook statuser irriterer deg mest? Anonymous poster hash: b39b6...c1a
Pottah Skrevet 8. september 2015 #120 Skrevet 8. september 2015 Jeg liker faktisk Koreansk Kosmetikk gruppa, og forstår de fleste reglene (spesielt ikke-linke regelen). Men nå finner jeg den ikke på face. Den er borte fra grupper og får ikke søkt den opp. Så nå mistenker jeg at jeg er kastet ut, og jeg har da ikke gjort noe galt. Og kaste ut noen uten adsvarsler eller begrunnelse synes jeg ikke er greit. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå