Gå til innhold

Utseendet betyr ingenting

114 stemmer

1. 1. Har utseendet noe å si for ditt valg av kjæreste/date/fuckfriend?

• Nei.
      14
    • Ja.
      100

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke utseendet betyr alt, personlighet og utstråling, oppførsel og intelligens er mye viktigere for meg, at man klikker. Men man må jo synes personen er attraktiv også, så ja, det betyr jo noe da.

Anonymous poster hash: 83cd7...d4b
Videoannonse
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

79 stemmer for ja, wow bare WOW...

OK.

(fortsatt sant, dog)

Fortsatt usant ;)

Utseendet betyr ikke noe for min del, det er personligheten som teller. Jeg kan synes en mann som alle andre synes ser mindre pen, kan være verdens kjekkeste pga at han er så snill og god!

Jeg blir veldig tent og gira på menn som har en fin personlighet, det tenner tusen ganger mer enn et pent utseendet.

Du er virkelig en fantastisk person, det skulle ha vært flere som deg her i verden :D Endret av Winza
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan du fremstår, og jeg snakker selvfølgelig på generell basis og ikke enkelttilfeller. Men folk i forskjellige miljøer har ofte samme stil, og man tiltrekkes gjerne av de man umiddelbart føler at man har noe til felles med. Det er det jeg mener.

Du sier at det ikke er noe i veien med personligheten din, og det kan godt hende. Men er du bevisst på hvilke signaler du sender ut? Du sier selv at du har et dårlig selvbilde fordi du har blitt avvist, dette er noe som ofte skinner gjennom.

Jeg forstår godt hva du mener og er helt enig. 

Anonymous poster hash: 277e4...7a3

Skrevet

Jeg forstår godt hva du mener og er helt enig. 

Anonymous poster hash: 277e4...7a3

Takk. Godt det er noen :)

Skrevet

AnonymBruker, on 20 Jul 2015 - 16:29, said:snapback.png

Utseendet betyr ingenting. Selv er jeg sammen med verdens hesligste, avskyeligste mann, men det betyr ingenting, for han er kjempesnill, og det er innsiden som teller. Jeg bryr meg ikke om at han er så frastøtende at jeg får lyst til å spy, for personligheten hans er verdens beste, så jeg elsker å ha sex med ham. Vi har fire barn sammen, og skal ha minst et par til. 

Anonymous poster hash: ed938...aaf

Huff....hvorfor få så mange barn,med en mann du beskrver som avskyelig stygg???
Du er neppe noe fruktfat selv...heller da.Hvis du driter totalt i utseendet....

Stakkars unger...helt feil "måte" å lage barn på....for en superegoisme...og uansvarlighet...du viser..

Anonymous poster hash: 4ecfc...01b

:fnise:  :fnise: 

Det finnes mennesker som er mindre pene. Men jeg vil si de aller fleste har noe pent ved seg, og det legger jeg merke til. Har et øye som 'ser'.

Om man blir kjent med en vanlig person som har NOE pent ved seg, og denne personen har en fortryllende personlighet, blir man da litt "blendet" og plutselig bare legger merke til de pene trekkene?

Eller hva med en pen person som ser bra ut fra de aller fleste vinkler (og som da blir oppfattet som pen av de fleste) men kanskje er litt mindre pen i enkelte (uheldige) vinkler.. om denne personen har en råtten personlighet - vil man da automatisk gjøre så godt man kan å se vedkommende fra en litt uheldig vinkel?

Sikkert bare fjas det jeg skriver, med liten rot i virkeligheten. Men hvem vet!

Uansett så synes jeg at utseendet betyr mye. Kunne ikke blitt sammen med en person jeg ikke syntes var attraktiv / pen.

Ser ikke noe galt i å være overfladisk (til en viss grad).

Skrevet (endret)

Dere som driter i utseendet kan jo få veldig mange matcher på tinder da :)

Neida, men.. Selfølgelig betyr utseendet noe. Kanskje ikke for alle, men for de fleste. Hvis jeg for eksempel skal vekke interesse for noen, så må de ha et utseende jeg finner attraktivt. Personligheten har mest å si når du blir kjent med personen ja, men som sagt er det utseendet man legger merke til først.

I tillegg har utseendet og personligheten også ofte en sammenheng. En genetisk heldig person har oftere bedre selvtillitt og er mer selvsikker enn en som er uheldig med utseendet. Og jeg personlig liker selvsikre gutter.

Man ser vanligvis par som matcher hverandres utseende, er mannen mindre pen, er kvinnen vanligvis og det. Men ja, det finnes selfølgelig unntak, som det gjør med alt.

Vet at dette høres overfladisk ut. Det er jo det indre som burde betyr noe. Men det er ikke sånn verden er.

Endret av norway
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hva mener du? Spising? Er hovedinteressen å stappe i seg pølse etter pølse? 

Anonymous poster hash: 4c3ea...add

Nei, hovedinteressen til overvektige folk er garantert trening, fitness, sunt kosthold, aktivitet og ekstremsport... :ironi:

Du forstår nok hva hun mente uten å måtte sette deg i forsvarsposisjon fordi du muligens føler deg truffet. Menn som er over hakket interessert i trening, og sport har nok ikke så mye hobbyer til felles med en overvektig person. Det er ikke fat-shaming (eller hva nå folk kaller det der) men ren fakta, man finner som regel andre mennesker som har samme interesser som en selv. Greit sterkt overvektige kan holde seg i bevegelse, men det er som regel en grunn for at man har økt vekta, og nei, det er ikke som oftest medisiner, lavt stoffskifte, kronisk sultfølelse eller gudene vet.

Spiser man mer enn nødvendig så legger man på seg, så det er kanskje ikke så langt fra sannheten at man "stapper" i seg pølse etter pølse, eller?

Anonymous poster hash: 7f7da...97b

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet

Neida, men.. Selfølgelig betyr utseendet noe. Kanskje ikke for alle, men for de fleste. Hvis jeg for eksempel skal vekke interesse for noen, så må de ha et utseende jeg finner attraktivt. Personligheten har mest å si når du blir kjent med personen ja, men som sagt er det utseendet man legger merke til først.

I tillegg har utseendet og personligheten også ofte en sammenheng. En genetisk heldig person har oftere bedre selvtillitt og er mer selvsikker enn en som er uheldig med utseendet. Og jeg personlig liker selvsikre gutter.

Man ser vanligvis par som matcher hverandres utseende, er mannen mindre pen, er kvinnen vanligvis og det. Men ja, det finnes selfølgelig unntak, som det gjør med alt.

Vet at dette høres overfladisk ut. Det er jo det indre som burde betyr noe. Men det er ikke sånn verden er.

Det er det indre som teller
AnonymBruker
Skrevet

Må være lov og si at utseende betyr omtrent alt. Jeg bruker kun tid på de jentene jeg synes er aller penest og jeg liker personligheten godt nok til omtrent alle. 

Anonymous poster hash: dbc97...266
AnonymBruker
Skrevet

Må være lov og si at utseende betyr omtrent alt. Jeg bruker kun tid på de jentene jeg synes er aller penest og jeg liker personligheten godt nok til omtrent alle. 

Edit og viser det seg at man går lei jenta så er det ikke verre enn at man prøver seg på neste jente man synes er blant de peneste.

Skrevet (endret)

«Har utseendet noe å si...» betyr ikke det samme som «Har det noe å si om vedkommende er objektivt pen».

For de aller fleste vil det være viktig at de personlig finner en partner utseendemessig tiltrekkende. Hva andre synes, er irrelevant. Som noen har påpekt er det korrekt at det inntrykket man har vil bli farget av personligheten. Jeg anser det som tvilsomt at noen vil finne en kjæreste de selv synes er frastøtende. Samtidig kan den samme personen bli ansett som verdens vakreste av noen andre.

Endret av Erazor
  • Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Må være lov og si at utseende betyr omtrent alt. Jeg bruker kun tid på de jentene jeg synes er aller penest og jeg liker personligheten godt nok til omtrent alle.  Anonymous poster hash: dbc97...266

Så stygge folk har ikke god personlighet?
Gjest Godjente
Skrevet

Du er virkelig en fantastisk person, det skulle ha vært flere som deg her i verden :D

Tusen takk  :blomst:

Skrevet

Brutalt ærlig, men ja, det er helt sant.

AnonymBruker
Skrevet

Så stygge folk har ikke god personlighet?

Menn kan også ha god personlighet, blir ikke sammen med dem av den grunn.

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt klart at utseende kan si noe om personen og personligheten. Og selvsagt: Iblant er intuisjonen helt gal, ofte stemmer den ganske bra, og en sjelden gang treffer man spikeren på hodet.

Til deg som kritiserer Petra75, hva sier mangefølelsen din om disse mennene. Hvis jeg sier at en av dem eeeelsker Britney Spears, en har vunnet flere realfagspriser, og en har kaldkvelt flere kvinner, ville det da bare være ren gjetting hvem som har gjort hva, eller sier bildene faktisk noe?

http://s4.postimg.org/x5uuxfnwt/Chris_2013.jpg

http://s14.postimg.org/jz2elqu35/Knowles.jpg

http://s21.postimg.org/6urbmaptz/image.jpg

Anonymous poster hash: d65bd...457

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet

Menn kan også ha god personlighet, blir ikke sammen med dem av den grunn.

Man blir forelsket i personligheten til en person, ikke utseendet

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt klart at utseende kan si noe om personen og personligheten. Og selvsagt: Iblant er intuisjonen helt gal, ofte stemmer den ganske bra, og en sjelden gang treffer man spikeren på hodet.

Til deg som kritiserer Petra75, hva sier mangefølelsen din om disse mennene. Hvis jeg sier at en av dem eeeelsker Britney Spears, en har vunnet flere realfagspriser, og en har kaldkvelt flere kvinner, ville det da bare være ren gjetting hvem som har gjort hva, eller sier bildene faktisk noe?

http://s4.postimg.org/x5uuxfnwt/Chris_2013.jpg

http://s14.postimg.org/jz2elqu35/Knowles.jpg

http://s21.postimg.org/6urbmaptz/image.jpg

LOL, her tok du rimelig enkle personer og personlighet da.

Gulinger er gode i realfag

Første ser rimelig feminin ut så han liker Britney

Tredje med røyken passer ikke inn som realfagsfyr eller Britneyelsker så han må være drapsmann.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at bildene sier veldig mye om personen, selv om de iblant lyver om både det ene og andre. Jeg er ikke der at utseende spiller ingen rolle.

Greier du den her?

Vi har en som elsker sjakk, en som elsker ballett og en som tar livet av småjenter.

http://images.style.it/Storage/Assets/Crops/8113/112/50863/roberto-bolle_650x447.jpg

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/12/31/article-2531954-14874891000005DC-139_306x423.jpg

http://gfx.nrk.no//YnnvM0enP59vD4a5CLWEKQjCSQ9KxYBt8dzr3t2_280w

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...