Gå til innhold

Utseendet betyr ingenting

114 stemmer

1. 1. Har utseendet noe å si for ditt valg av kjæreste/date/fuckfriend?

• Nei.
      14
    • Ja.
      100

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er det overvektige er interessert i da?

Anonymous poster hash: 29e5c...047

Strikking.

(bortsett fra det, så skjønner du sikkert hva jeg mener)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Strikking.

Ja, men jeg mener at du tar feil. Klesstil kan si noe om interessert, men utseende? Kanskje i unntakstilfeller, men som regel ikke.

• Liker 1
Skrevet

Ja, men jeg mener at du tar feil. Klesstil kan si noe om interessert, men utseende? Kanskje i unntakstilfeller, men som regel ikke.

Mnjo. Jeg er småfeit, og antageligvis lite attraktiv for en mann som er veldig opptatt av trening og kosthold. Og jeg har ingen problemer med å forstå at det er fordi han tror (og antageligvis har helt rett i) at jeg er glad i sofaen, øl og god mat. Ergo - det at jeg er feit, forteller ham at vi sannsynligvis ikke er en match, og han finner meg lite pen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Strikking.

Nei, hva mener du? Spising? Er hovedinteressen å stappe i seg pølse etter pølse? 

Anonymous poster hash: 4c3ea...add

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mnjo. Jeg er småfeit, og antageligvis lite attraktiv for en mann som er veldig opptatt av trening og kosthold. Og jeg har ingen problemer med å forstå at det er fordi han tror (og antageligvis har helt rett i) at jeg er glad i sofaen, øl og god mat. Ergo - det at jeg er feit, forteller ham at vi sannsynligvis ikke er en match, og han finner meg lite pen.

Men det sier jo bare noe om hva du ikke er interessert, altså ekstrem fitness. Sånn du beskriver det er det umulig å se på deg om du ikke trener i det hele tatt, trener forholdsvis mye, og hva du isåfall trenger. Ikke mye til innsnevring.

AnonymBruker
Skrevet

*interessert i

*trener

Skylder på varmen.

Gjest Gjest_Svampebobb1
Skrevet

Jeg er faktisk enig.

Men det betyr ikke at du ikke er vakker. Jeg er opptatt av trening og kosthold selv, men har møtt flere godt overvektige damer som jeg synes er verdens peneste og mest sjarmerende damer. Damer som har god utstrålning.

Men jeg finner de allikevel ikke tiltrekkende eller interessante og dette har med match å gjøre.

Selv synes jeg dette er litt synd... men vi er nå alle skrudd sammen forskjellig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Strikking.

Hva slags verdier har overvektige mennesker da? Hva slags selvbilde har overvektige mennesker? Ettersom du mener at dette er noe man kan se ut ifra utseende. 

• Liker 1
Skrevet

Men det sier jo bare noe om hva du ikke er interessert, altså ekstrem fitness. Sånn du beskriver det er det umulig å se på deg om du ikke trener i det hele tatt, trener forholdsvis mye, og hva du isåfall trenger. Ikke mye til innsnevring.

Ja, men for en som er interessert i ekstrem fitness  så er jeg lite attraktiv.

Skrevet

Hva slags verdier har overvektige mennesker da? Hva slags selvbilde har overvektige mennesker? Ettersom du mener at dette er noe man kan se ut ifra utseende. 

Se over.

Skrevet

Nei, hva mener du? Spising? Er hovedinteressen å stappe i seg pølse etter pølse? 

Nei, sikkert ikke.

Og jeg kan diskutere med deg hvis du gidder å prøve å diskutere seriøst. Hvis ikke får du hoppe i strupen på noen andre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Se over.

Hvor? Det står ingenting om selvbilde eller verdier til overvektige mennesker "over".

AnonymBruker
Skrevet

Nei, sikkert ikke.

Og jeg kan diskutere med deg hvis du gidder å prøve å diskutere seriøst. Hvis ikke får du hoppe i strupen på noen andre.

Mine eksempler er ikke mindre useriøse enn dine. 

Skrevet

Mine eksempler er ikke mindre useriøse enn dine. 

Prøv å les det jeg skriver uten sinnabriller, så kanskje det går litt bedre.

• Liker 1
Skrevet

Hvor? Det står ingenting om selvbilde eller verdier til overvektige mennesker "over".

Med fare for å gjenta meg selv: For en mann som har kosthold, kropp og trening som hovedinteresser er nok jeg lite attraktiv. Fordi min pimpernellfasong signaliserer at jeg nok har andre interesser enn han.

• Liker 1
Gjest Godjente
Skrevet

Beklager meg så mye, men dette synes jeg er en litt merklig tankegang......

Hvis jeg ser på meg selv f.eks. Gjennom livet har jeg blitt avvist av de fleste. Folk som har på en måtte "ufrivillig" for å si det sånn (Jobb, skole, osv) blitt kjent med meg endre meningen ettervært til at jeg er ganske alright fyr.

Jeg tar veldig god være på min egne hygiene, kler meg som de fleste, og har interesse flere har. Jeg skulle få et MYE bedre selvbilde hvis jeg ikke blir avvist av folk hele tide. Hvordan kan jeg jobbe til å få et bedre selvbilde hvis man blir avvist hele tide?

Det er ingenting galt med personligheten min, jeg lukter ikke, har ikke skitte klær på meg.... Så skjønner faktisk ikke helt poenget ditt.

utseende betyr ingenting, men det er det første folk dommer folk på

| Påpeker gjerne signaturen min

V

Men hvis du smiler, er imøtekommende, har humor og er blid og sjarmerende kommer du langt.

Jeg tror også Petra har rettii at mye kan leses på utseendet og væremåte, selv om man ikke er klassisk pen.Mimikken i ansiktet, øyne og hvordan du fører deg har mye å si, stygg eller pen.

• Liker 2
Gjest FruPotter
Skrevet

Utseende betyr noe for min del i alle fall, men til en viss grad. Og så er det veldig individuelt hva folk mener. 

AnonymBruker
Skrevet

Med fare for å gjenta meg selv: For en mann som har kosthold, kropp og trening som hovedinteresser er nok jeg lite attraktiv. Fordi min pimpernellfasong signaliserer at jeg nok har andre interesser enn han.

Hva har dette med verdier og selvbilde å gjøre? 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hva har dette med verdier og selvbilde å gjøre? 

For treningsfanatikeren vil det nok fortelle at vi har ulike verdier i livet, og hvilket liv vi har lyst til å leve.

Jeg har ikke sagt at ett utseende sier alt om personen. Det går an å bruke hodet, vet du.

Endret av Petra75
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å les det jeg skriver uten sinnabriller, så kanskje det går litt bedre.

Typisk bruk av hersketeknikk.

Anonymous poster hash: d0ea0...913

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...