Gå til innhold

Utseendet betyr ingenting

114 stemmer

1. 1. Har utseendet noe å si for ditt valg av kjæreste/date/fuckfriend?

• Nei.
      14
    • Ja.
      100

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du tar jo åpenbart ikke poenget. Jeg synes han er fysisk tiltrekkende på grunn av personligheten hans. Da kan du ikke mene at de som mener at utseende ikke er av betydning lyver. 

Jeg synes han er attraktiv og fysisk tiltrekkende på grunn av trekkene ved personligheten hans. Ikke utseende hans. Jeg synes han er kjekk på grunn av personligheten hans. 

Det er personligheten som er nøkkelen her. At du vrir det om til at dette passer til det du skriver er helt latterlig, for det gjør det absolutt ikke. Utseende spiller ingen rolle, da personligheten er det som avgjør om han er attraktiv eller ikke. Vil du ha det inn med teskje?

Anonymous poster hash: e6449...9dd

For meg gir ikke dette mening uansett hvor mye du vrir og vender på det. Personlighet og utseende er 2 forskjellige ting, blir helt feil å koble de tingene sammen.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg gir ikke dette mening uansett hvor mye du vrir og vender på det. Personlighet og utseende er 2 forskjellige ting, blir helt feil å koble de tingene sammen.

Du utviser en grundig mangel på refleksjonsevne. Det er helt greit at man mener at utseende er av stor betydning, men å mene at alle som hevder det ikke er av betydning lyver er helt absurd. Et utseende ene og alene betyr nada for meg. Personlighet, derimot, er det som er av faktisk betydning. Det er det som gjør om en mann blir attraktiv og fysisk tiltrekkende for meg. At du ikke får dette til å gi mening sier bare en god del om din forståelsesevne og refleksjonsevne. 

Nå er dette svaret rettet mot deg og til AB709 (dersom dere ikke er samme person). 

Anonymous poster hash: 3854b...44b

• Liker 1
Skrevet

Du utviser en grundig mangel på refleksjonsevne. Det er helt greit at man mener at utseende er av stor betydning, men å mene at alle som hevder det ikke er av betydning lyver er helt absurd. Et utseende ene og alene betyr nada for meg. Personlighet, derimot, er det som er av faktisk betydning. Det er det som gjør om en mann blir attraktiv og fysisk tiltrekkende for meg. At du ikke får dette til å gi mening sier bare en god del om din forståelsesevne og refleksjonsevne. 

Nå er dette svaret rettet mot deg og til AB709 (dersom dere ikke er samme person). 

Er enig med deg i at personligheten selvsagt er det viktigste kriteriet du ser etter i en eventuell partner, men dersom du overhodet ikke finner en person fysisk tiltrekkende så har utseende selvsagt noe å si. 

Eller, du hadde kanskje vært åpen for å bli sammen med en feit sofagris full i kviser så lenge han har en bra personlighet, utseende har jo absolutt ingenting å si?

AnonymBruker
Skrevet

Er enig med deg i at personligheten selvsagt er det viktigste kriteriet du ser etter i en eventuell partner, men dersom du overhodet ikke finner en person fysisk tiltrekkende så har utseende selvsagt noe å si. 

Eller, du hadde kanskje vært åpen for å bli sammen med en feit sofagris full i kviser så lenge han har en bra personlighet, utseende har jo absolutt ingenting å si?

Igjen, det er personligheten som avhenger om en person er tiltrekkende for meg eller ikke. 

Jeg har ikke problem med å være med en mann som har kviser. Når det gjelder overvekt spørs dette litt på omfanget. Jeg har ikke noe problem med at en partner er litt overvektig (jeg er ikke overvektig selv), men når det er overvekt på det stadiet at det er helseskadelig, er ikke dette noe jeg ser på som attraktivt. Det er ikke selve overvekten utseendemessig som er problemet, men helsevirkningene som åpenbart ikke blir tatt alvorlig (ettersom du beskriver at denne gitte mannen er en sofagris). Når det gjelder at han er en sofagris spørs det litt hva du mener. Jeg trives godt i sofaen foran TV'en på kvelden, men dersom du mener at han ikke rikker seg fra sofaen eller er ute etter å gjøre noe annet en sofasitting, er ikke dette heller noe jeg ser på som attraktivt. Men igjen, dette har jo ikke noe med utseende å gjøre. 

Gjest Cartman
Skrevet

Det indre er det eneste som betyr noe. Det er noe alle vet. 

Anonymous poster hash: ed938...aaf

Teller penger som en indre kvalitet? De er trossalt inni nettbanken.

Skrevet

Igjen, det er personligheten som avhenger om en person er tiltrekkende for meg eller ikke. 

Jeg har ikke problem med å være med en mann som har kviser. Når det gjelder overvekt spørs dette litt på omfanget. Jeg har ikke noe problem med at en partner er litt overvektig (jeg er ikke overvektig selv), men når det er overvekt på det stadiet at det er helseskadelig, er ikke dette noe jeg ser på som attraktivt. Det er ikke selve overvekten utseendemessig som er problemet, men helsevirkningene som åpenbart ikke blir tatt alvorlig (ettersom du beskriver at denne gitte mannen er en sofagris). Når det gjelder at han er en sofagris spørs det litt hva du mener. Jeg trives godt i sofaen foran TV'en på kvelden, men dersom du mener at han ikke rikker seg fra sofaen eller er ute etter å gjøre noe annet en sofasitting, er ikke dette heller noe jeg ser på som attraktivt. Men igjen, dette har jo ikke noe med utseende å gjøre. 

Hvis du virkelig er seriøs med det du skriver her så er dette absolutt ikke normalt. Det ligger i instinktet vårt som dyr å først og fremst tiltrekke oss av det ytre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du virkelig er seriøs med det du skriver her så er dette absolutt ikke normalt. Det ligger i instinktet vårt som dyr å først og fremst tiltrekke oss av det ytre.

Nå har da mennesker en intelligens som ikke kan sammenlignes med andre dyr. Det er også en temmelig dårlig formulering du kommer med. 

AnonymBruker
Skrevet

utseende betyr alt, personlighet og 'det indre' er sosiale konstruksjoner vi gir til kjemiske reaksjoner.

Anonymous poster hash: d74f9...d6a
Skrevet

Nå har da mennesker en intelligens som ikke kan sammenlignes med andre dyr. Det er også en temmelig dårlig formulering du kommer med. 

Intelligens har ingenting med kjærlighet å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Intelligens har ingenting med kjærlighet å gjøre.

Joda. 

Utseende har også svært lite med kjærlighet å gjøre. Du forelsker deg ikke i et utseende. Dersom du gjør det er du temmelig overfladisk. 

Skrevet

Skjønnhet er ikke objektivt. Dette er en ren subjektiv oppfatning. DU synes ikke han er noe glansbilde, men dine følelser for han samt de positive trekkene hans overskygger dette, slik at du likevel synes han er kjekk. 

Anonymous poster hash: 4c3ea...add

Jeg brukte nok feil ord; jeg mente at de fleste/majoriteten synes nok ikke at han er et glansbilde. JEG synes han er det peneste jeg noen gang har sett - selv om jeg også kan forstå de fleste andre mennesker når de ikke synes han er noe å se på. 

Skrevet

Til en viss grad så stemmer det 

• Liker 1
Gjest Peanut
Skrevet (endret)

Man danner seg et inntrykk, jo. Jeg tror neppe at du ikke gjør deg et inntrykk av en kar som kommer med langt hår, rullings og ac/dc-t-skjorte (og tenker at han digger hardrock, mens du liker klassisk), eller en dame med lange negler, nylagt sminke og Chanel-drakt, og raskt konkluderer om dette er personer du tror du kan ha noe til felles med eller ikke.

Jeg har sluttet med å danne meg inntrykk av hvordan personer er basert på hva de går kledd i og med, fordi man vet aldri hvem man kan ha noe til felles med eller ikke. :3

Og til trådens tema- selvfølgelig betyr utseende noe..men hva jeg liker liker sikkert ikke noen andre. Man har jo forskjellige preferanser. :3

Endret av Peanut
Skrevet

Selvfølgelig betyr utseendet noe, men det betyr ikke alt..

Utseendet er det første man ser når man møter en ny person.

Når det er sagt, så er det ikke de aller vakreste jentene jeg syns er mest sexy. Jeg tenner mer på de jentene som kanskje kategoriseres som "søte", og da spiller det ingen rolle om hun veier 55 eller 85 kilo. Jenter som sjarmerer med utstråling, humør og smil gir meg så mye mer enn jentene som er smellvakre.

Så utseendet betyr litt, men slett ikke mye.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utseendet betyr alt. Jeg har en fantastisk personlighet og enorm selvtillit, men er likevel blitt avvist av alle jentene  jeg har prøvd meg på opp gjennom årene. Fordi jeg er stygg. 

Absolutt alle jenter hater og avskyr meg på grunn av det forferdelige utseendet mitt. 

Dere lyver, dere som sier at utseendet ikke betyr noe. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utseendet betyr alt. Jeg har en fantastisk personlighet og enorm selvtillit, men er likevel blitt avvist av alle jentene  jeg har prøvd meg på opp gjennom årene. Fordi jeg er stygg. 

Absolutt alle jenter hater og avskyr meg på grunn av det forferdelige utseendet mitt. 

Dere lyver, dere som sier at utseendet ikke betyr noe. 

Jeg ville aldri ha vært sammen med en mann som snakker sånn om seg selv. Når det gjelder selvtillit er nok de fleste enige at dette er bra å ha, men på et moderat nivå. Jeg vil absolutt ikke ha en mann som oser av selvtillit og omtaler personligheten sin som så fantastisk at ingen kan mislike den, og at dersom det er noen som avviser han MÅ det være på grunn av utseende. Fysj... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri ha vært sammen med en mann som snakker sånn om seg selv. Når det gjelder selvtillit er nok de fleste enige at dette er bra å ha, men på et moderat nivå. Jeg vil absolutt ikke ha en mann som oser av selvtillit og omtaler personligheten sin som så fantastisk at ingen kan mislike den, og at dersom det er noen som avviser han MÅ det være på grunn av utseende. Fysj...

...og det er mange som ikke vil ha en som deg heller, janteloven på sitt verste! fysj

Anonymous poster hash: efacd...709

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

...og det er mange som ikke vil ha en som deg heller, janteloven på sitt verste! fysj

Anonymous poster hash: efacd...709

Dette blir vel brukt som argument i alle mulige sammenhenger. Jeg ønsker ikke en mann som oser av selvtillit og ser på personligheten sin som så fantastisk at ingen kan mislike den. Dette har ikke noe med janteloven å gjøre. 

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke snakke for andre enn meg selv, og for meg betyr utseende en del men ikke alt..

Det kan være trekk ved mannen som tiltrekker meg, og som gjør meg interessert..

Noe må jo fange interessen min ved første møte.

AnonymBruker
Skrevet

Utseendet betyr ingenting. Selv er jeg sammen med verdens hesligste, avskyeligste mann, men det betyr ingenting, for han er kjempesnill, og det er innsiden som teller. Jeg bryr meg ikke om at han er så frastøtende at jeg får lyst til å spy, for personligheten hans er verdens beste, så jeg elsker å ha sex med ham. Vi har fire barn sammen, og skal ha minst et par til. 

Huff....hvorfor få så mange barn,med en mann du beskrver som avskyelig stygg???

Du er neppe noe fruktfat selv...heller da.Hvis du driter totalt i utseendet....

Stakkars unger...helt feil "måte" å lage barn på....for en superegoisme...og uansvarlighet...du viser..

Anonymous poster hash: 4ecfc...01b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...