Gå til innhold

Utseendet betyr ingenting

114 stemmer

1. 1. Har utseendet noe å si for ditt valg av kjæreste/date/fuckfriend?

• Nei.
      14
    • Ja.
      100

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Utseendet har ingenting å si. Alle er akkurat like fine inni og utenpå. Alle er like verdifulle. Denne mannen er like populær og seksuelt tiltrekkende som Johnny Depp og George Clooney. Skjønnhet kommer utelukkende innenfra, og folk som tror de er stygge må bare jobbe med selvbildet sitt og innse at de er akkurat like pene som alle andre. Da kommer de til å få så mange sexpartnere de bare ønsker. 

Anonymous poster hash: ed938...aaf
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

. Da kommer de til å få så mange sexpartnere de bare ønsker. 

Forskjell på å pule så mange pene jenter man ønsker og å få en pen kjæreste.

Anonymous poster hash: dbc97...266

AnonymBruker
Skrevet

Det indre er det eneste som betyr noe. Det er noe alle vet. 

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Selvfølgelig betyr utseende noe.

• Liker 3
Skrevet

11050182_1064686663558320_13489569240698

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig betyr utseende noe.

De fleste her inne sier at det ikke betyr noe. Men avstemningen viser noe annet ... Hmm. Mystisk. 

• Liker 2
Skrevet

Utseendet betyr ganske mye. 

La oss ta samboeren min som et eksempel. Da vi ble presentert for hverandre på jobb synes jeg at han var rimelig uheldig med utseendet, selv om han forsåvidt så snill og normal ut. Vi ble satt til å jobbe sammen på et prosjekt og tilbrakte hver dag sammen, alene. Vi snakket sammen i timevis, dro på lange lunsjer sammen, hang sammen etter jobb - ble rett og slett kjent. Jeg likte personligheten hans, humoren hans. Etter noen uker ble jeg så syyykt forelska og synes han var den kjekkeste mannen jeg noen gang hadde sett! Nå har vi vært samboere i noen år, og jeg synes fremdeles at han er helt nydelig selv om jeg objektivt sett kan se at han ikke er noe glansbilde. 

Utseendet forandrer seg. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Det du og dine like ser ut til å slite med å forstå er at utseende som sådan egentlig ikke er det viktige, men hvordan man fremstår. Når man ser på bildet TS viser til, så vil de fleste si at han er lite attraktiv, siden menn med musefletter sjelden virker tiltrekkende på kvinner (nå er for øvrig også bildet manipulert).

Jeg ser mange mennesker som i utgangspunktet kan være ganske lite heldige utseendemessig, men som kler seg pent, steller seg, klipper hår osv., og som ikke har problemer med å finne seg en partner.

Hvordan man fremstår sier også litt om hvem man er. Jeg finner typisk hardrockere lite tiltrekkende. Man kan si at det går på utseende, men for min del så er det slik at langt hår, tatoveringer og skinnvester sier at vi har en livsstil som ikke matcher. Det samme med typiske "nerder"; se på gutta i The Big Bang Theory, for eksempel. I serien vil de fleste si at de er lite heldige med utseendet, i virkeligheten - i andre antrekk og med annerledes hårsveis vil de fleste si at de er attraktive.

Anonymous poster hash: fa1ff...3bc
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De som sier at utseendet betyr noe, tar feil. Utseendet har ingenting å si. Det sier mammaen min, og hun tar aldri feil. Hun sier at det er håp for meg også, siden utseendet ikke betyr noe. 

• Liker 2
Gjest Godjente
Skrevet

Utseendet betyr ikke noe for min del, det er personligheten som teller. Jeg kan synes en mann som alle andre synes ser mindre pen, kan være verdens kjekkeste pga at han er så snill og god!

Jeg blir veldig tent og gira på menn som har en fin personlighet, det tenner tusen ganger mer enn et pent utseendet.

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig bilde du lenket til i hovedinnlegget TS. Det er ingen mennesker som har sjimpanseøyne og -munn, på samme måte som ingen har så rare proporsjoner som enkelte såkalt perfekte "modellbilder" blir manipulert til. Var det virkelig så vanskelig å finne en mindre pen, men naturlig mannsperson som ikke er bildemanipulert til det ekstreme?

Anonymous poster hash: 557f4...af6

• Liker 7
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

De fleste her inne sier at det ikke betyr noe. Men avstemningen viser noe annet ... Hmm. Mystisk. 

Folk som sier at utseende ikke betyr noe lyver. Det er tross alt utseende man ser først. 

Jeg sier ikke at personlighet ikke også er viktig. Men det første man ser på en person er ikke personligheten det er utseende.

Men du vet hva folk sier og hvordan det egentlig er. Et to ganske forskjellige ting

• Liker 5
Skrevet

Folk som sier at utseende ikke betyr noe lyver. Det er tross alt utseende man ser først. 

Jeg sier ikke at personlighet ikke også er viktig. Men det første man ser på en person er ikke personligheten det er utseende.

Men du vet hva folk sier og hvordan det egentlig er. Et to ganske forskjellige ting

Men utseende forteller ganske mye om personlighet.

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Men utseende forteller ganske mye om personlighet.

Ah en stygg person = dårlig personlighet

vakker person = en fantastisk personlighet.

Er det det du mener ?

nei du kan ikke se på en person hvordan personligheten hans eller hennes er basert på hvordan de ser ut. Det er ikke slik at alle stygge personer har en dårlig personlighet og at alle vakkre personer har en god personlighet.

Men mennesker som ser allminlige ut ikke har personlighet.

Gjest iGirl
Skrevet

Utseende betyr noe, å tro noe annet er veldig naivt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

11050182_1064686663558320_13489569240698

Det er sannhet i dette.

Anonymous poster hash: 9c74c...b7f

Skrevet

Ah en stygg person = dårlig personlighet

vakker person = en fantastisk personlighet.

Er det det du mener ?

nei du kan ikke se på en person hvordan personligheten hans eller hennes er basert på hvordan de ser ut. Det er ikke slik at alle stygge personer har en dårlig personlighet og at alle vakkre personer har en god personlighet.

Men mennesker som ser allminlige ut ikke har personlighet.

Nei, det er ikke det jeg mener. Men utseendet - og da mener jeg det man ser første gang man ser et menneske - sier mye om hvilke verdier man har, hvilke interesser man har, hvilken hygiene man har, til en viss grad hva slags selvbilde man har, osv. Så på den måten kan man si at utseendet har noe å si.

• Liker 1
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Nei, det er ikke det jeg mener. Men utseendet - og da mener jeg det man ser første gang man ser et menneske - sier mye om hvilke verdier man har, hvilke interesser man har, hvilken hygiene man har, til en viss grad hva slags selvbilde man har, osv. Så på den måten kan man si at utseendet har noe å si.

Beklager men det er noe av det dummeste jeg har hørt.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Beklager men det er noe av det dummeste jeg har hørt.

OK.

(fortsatt sant, dog)

Endret av Petra75
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...