Tetra Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #761 Del Skrevet 24. desember 2006 GOD JUL til alle som er innom...... Her er huset fullt. Sambo er på flyplassen å henter enda flere nå, koslig Har gjort om på planene, så i dag blir det middag hos svigers, vi blir vel 8 stk, så blir vi ytterligere 7 stk til kaffi og pakke åpning, gleder oss. I dag lå vi lenge, hadde gooooooooood frokost, åpnet siste pakke i kalenderen og har sett masse barne-tv Kan det bli bedre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #762 Del Skrevet 27. desember 2006 Har hatt en kjempefin julefeiring Julaften var vi hos svigers, kjempekoslig både for store og små. Fikk masse fine gaver både vi og snuppa. Martine ble sliten og opptatt av en av de første gavene hun åpnet, så vi valgte å vente med noen av pakkene hennes, så 1. juledag hadde vi pakkeåpning på morgenen Ikke alltid like lett å være liten. Snuppa fikk mye fint i gave, mye av det vi hadde satt på ønskelista.... Fikk bl.a dukkevogn, lekekjøkken, thomas togsett i duplo, postmann Pat leke, klær, dyre hage fra little people, en kjempe fin eventyrdukke, som blir tre personer i eventyret om rødhette alt etter hvordan du snur på den... Jeg og sambo fikk også mye fint, nå venter vi bare på at salget skal starte over nyttår, fikk nemlig gavekort og penger som vi ønsket oss, så nå blir det ny sofa på stua Ellers fikk vi en god del tilbehør til bestikket vi samler på, kasserolle, kaffitrakter, salatbolle og sausskål ++++ Ellers så er jeg tilbake til hverdagen med jobb, blir i ett kjør nå frem til første nyttårsdag, var hardt å komme seg opp i dagtidlig... men men I morgen har vi planer om en bytur, sambo må kjøpe seg fyrverkeri, vant seg et gavekort her om dagen, så det må benyttes før alt blir utplukket. Skal også få byttet en julegave for bestemor. Lurer på om det blir en tur i svømmehallen også, Martine har blitt lovd det lenge nå, så burde vel benyttet oss nå som både jeg og sambo kan. Men vi får se.... Ellers lite planer for resten av året, blir som sagt mye jobbing nå de neste dagene. Blir nok lite tid for oppdatering her den neste uken, så får si GODT NYTTÅR nå. Håper på at 2007 skal bli et like bra år som 2006, om ikke enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #763 Del Skrevet 31. desember 2006 Da var vi jammen kommet til 2007.... Koser meg alene på jobb, sjokolade å brus i dag Lov til det på en natt som denne Tidligere i dag har vi vært hos svigers på middag, ble kalkun... ikke min favoritt da, men men... Vant til ribbe på nyttårsaften. Ellers lite nytt med oss, dagene går fort avgårde, har mye julegjester på besøk, så tiden flyr, nok av ting å henge fingrene i. I går var vi forresten i byen å kjøpte nyttårsgave til oss selv - ny salong til stuen. Ble såååå fornøyd Nei, får gå innom noen dagbøker til før jeg tar kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 3. januar 2007 #764 Del Skrevet 3. januar 2007 Du er så flink å oppdater du Kjekt å lese om dere og at alt er bra. Det blir kjkt å se dere søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #765 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Martine og jeg koser oss hjemme i dag, eller hvertfall nå, skal reise på jobb om en halv time, skal begynne vakta med et hjemmebesøk her hjemme i dag, så da kan jeg være hjemme til sambo kommer Praktisk.... I morgen reiser vi muligens en tur til mamma, skal installere bredbånd (ENDELIG!!), men må se hvordan det går med jobben til sambo først, han har egentlig vakt, men slik det ser ut nå kan det bli en rolig held, så da kan han kanskje reise, men han måtte høre med hovedvakta først. Ellers lite nytt. Egentlig godt å komme i gang med hverdagen igjen. Martine synes det var gøy å komm e i bhg i gjen også fikk visst litt hjelp til å trykke på enter tasten her.... lurer på om vi skal øke bhg plassen til høsten, hun stor trives, og det blir nok ikke mindre gøy nå som naboen skal begynne/har begynt. Syns det blir feil at vi skal basere oss på oldeforeldrene til barnepass også når jeg må på jobb utenom bhg dagene, så vi får nå se. Oldeforeldrene vil jo så gjerne. Men får stikke nå. Må få filmet hun som står å digger til ravi og danser med FK bamsen sin og pætte (Postmann Pat) Endret 4. januar 2007 av Tetra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #766 Del Skrevet 9. januar 2007 Hjemme alene i dag, fri dag og snuppa er i bhg, godt med en slik dag i ny og ne. Har fått mye ved, så har akkurat stablet den opp i boden, nå skal jeg se om jeg får gjort litt husarbeid før jeg skal til optiker'n, har fått det for meg at synet har endret seg en hel del, så best å få det sjekket. Har forresten glemt å skrive at det desverre ikke blir studier på meg fremover , irriterende nå som jeg var så innstilt, men men.... Var for få søkere, så da får vi se til høsten. kanskje egentlig like greit, mye som står på tapetet fremover, både på hjemmebane og på jobb, så har nok mer enn nok å henge fingrene i fremover. Skjønner til tider ikke hvordan jeg skal rekke over alt, men det går jo på et vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #767 Del Skrevet 14. januar 2007 Har hatt en herlig fri helg, bare slappet av fra ende til annen. i dag dro vi kl 11 for å besøke noen venner og var ikke hjemme igjen før kl 19.30 Besøkte først et vennepar med en liten guttepjokk på vel 7 uker, noe så nusselig, var jo bare så skjønn. Martine holdt god avstand hele tiden, skjønte seg ikke noe særlig på den Sto bare å studerte ham Så var vi hos et annet vennepar som har termin om 2 uker, kjempe koslig Blir så alt for sjelden vi ser dem siden Martines store skrekk er å kjøre bil, så når det tar 1,5 time hver vei så sier det seg selv i grunn, gleder meg til hun vokser det av seg, travelt med en suttrete unge i baksetet etter bare 10 min i bil, har prøvd flere forskjellige bilstoler også, men ingen ting hjelper. Hjalp ikke en gang da vi monterte dvd spiller.... Ellers lite nytt herfra, går en travel uke i møte med 5 dager på jobb, en dag med kurs og ellrs alt det andre vi driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #768 Del Skrevet 23. januar 2007 Det snør og det snør.... og mannen jobber store deler av døgnet for å ta det unna.... Blir ikke mye vi ser til hverandre disse dagene... men men, får ta det igjen. I morgen er det forresten 5 år siden vi ble sammen , tiden flyr av gårde, syns liksom ikke det er så lenge siden. Denne uken har jeg vært hjemme fra jobb med sykt barn, sambo kan ikke være hjemme siden han har vakt. Gleder meg til å få komme på jobb i morgen, da har jeg seinvakt, så da har han rukket å komme hjem for avløsning. Lurer på om jeg skal bestille en legetime til snuppa i morgen, feberen vil ikke slippe taket (var oppe i 40,6 i sta) og har en forferdelig hoste. Nei, får gå å finne køya, våkner vel når sambo drar på jobb i 03 tiden, og så våkner vel frøkna mi rimelig tidlig i morgen også. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #769 Del Skrevet 26. januar 2007 Martine er fortsatt syk, slitsomt. Ikke godt å se at den du er mest glad i har det så vondt og ikke klarer å uttrykke hva det er som plager. Var hos legen i går siden hun har gått med 40 i feber og litt over det også siden søndag, men hurtig senkningen var fin så fikk bare Efedrin mot hosten. Men når sant skal sies så syns jeg faktisk hosten har vært mye verre etter hun startet med det. Sov en halvtime i slengen bare i natt, og våknet da av noen forferdelige hostebyger. Har ikke smakt mat heller på hele uken, ikke en gang godterier frister. Drikker heldigvis litt da, selv om ikke det er noe å skryte av heller. Skulle egentlig ha med meg snuppa på innvielsesfest på jobben i dag, men ser ut som vi bare får holde oss hjemme, har ingen som kan passe. Nei nå vart det vist mye syting her..... Planer for helgen er å bare være hjemme å ta det med ro, jeg skal jobbe ekstra i helgen pga at jeg vil ha fri om 2 uker når snuppa har bursdag, frister lite med 3 nattevakter når en skal lage til selskaper å greier. Skulle muligens tatt en dagstur ut til mamma å fått levert bilen hennes, men det haster nok ikke siden hun ikke kan røre den på 5 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #770 Del Skrevet 28. januar 2007 Travel helg med flytting på jobben og sykt barn hjemme. Dro på legevakten i sta, hosten har bare økt på hos snuppa, var feberfri i natt, men kom sigende igjen i sta. Legen var så og si 100% sikker på at det er kikhoste, så nå er det karantene fra bhg i 5 dager til. Fått startet med antibiotika også. Blir spennende å få svar på halsprøven selv om han var ganske så sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #771 Del Skrevet 1. februar 2007 Var ikke kikhoste hos lille frøkna vår likevell, fikk svar på prøven i dag Da spørs det om jeg må ta meg en tur til legen med dressing og salt, for han lovte nemlig å spise luen sin om det ikke var det, så sikker var han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #772 Del Skrevet 1. februar 2007 Hatt en rolig dag, gikk av nattevakt i dag tidlig, snuppa kom på jobb til meg siste halvtimen, så reiste vi for å besøke mamma. Kos å komme hjem en tur, selv om det bare var en dagstur. Huff, dette er en dag fylt av kontraster, har fått triste og glade budskap på tlf om hverandre, nesten så en ikke vet om en skal le eller gråte. Vil ikke skrive mer om det her...... Nei, på tide å komme seg i dusjen før sambo kommer hjem, har nettopp syklet 1,1 mil En smule stolt av meg selv, har begynt et nytt og sunnere liv, skal prøve å gå ned en del i løpet av de neste ukene, så spørs det om en når målet og om tålmodigheten strekker til Er visst flere på jobb også som holder på også(ikke samme strategi), så kanskje vi kan motivere hverandre....?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #773 Del Skrevet 3. februar 2007 Endelig helg Vært på jobb i dag også, tredje helgen på rad nå, men var heldigvis bare i dag. Skal bli godt med fri i morgen. Var en snartur i byen etter i dag jobb, fikk kjøpt ny harddisk til mammas pc som vi fikk sendt avgårde på ferga nå i kveld, så da får vel den datamannen snart liv i pc'n forhåpentligvis. Så var vi å kjøpte barselgave til min barndomsveninne som fikk en nydelig liten sønn i går Gleder meg til barselbesøk i morgen ja Blir nok ikke fritt for at det rasler litt ekstra i eggstokkene etter det besøket...... Nei, frister egentlig å finne sengen nå, har slitt med forkjølelse lenge, og nå har jeg fått så dotter i ørene, så hører jo ingenting , men forkjølelsen i seg selv er heldigvis så og si på retur. Men allerførst får jeg vel rydde opp alle matrestene oppe, har hatt reker i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #774 Del Skrevet 8. februar 2007 Ble ikke mindre babysyk av å være på barselvisitt nei.... For en herlig liten gutt Knall vær ute i dag, sol og 10 minus grader. Skulle egentlig ha langfri nå, helt til tirsdag kveld, men desverre er det mye fravær på jobb, så må på seinvakt i dag, har haugen på med ting jeg skulle ha ordnet hjemme, så blir litt skippel i planene, men men, får prøve å få det til å gå rundt likevell..... Fikk uventet besøk i går også av sambos tante, så ekstra kjipt å ikke få snakket med henne før hun reiser igjen, men men I morgen blir vi hjemme alle 3, sambo må i en beravese, og så blir det vel til at vi tar en tur til byen etterpå, handle litt småtterier. Skal ha selskap i helgen, tenk at lillejenta mi er blitt 2 år!!! Helt rart, tiden flyr jo så fort..... Nei, får hive meg rundt her, har 2-3 maskiner med klær som må på, så må jeg få ordnet med ny turnus i bhg, må skifte dager på Martine siden jeg har fått ny turnus. Har gått opp i stilling også for en periode, vet ikke hvor lenge, men er kjempe glad for å få jobbe litt mer fast, så nå blir det 85% kanskje frem til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #775 Del Skrevet 10. februar 2007 Oppe til langt på natt i natt Slik går det når en sovner på sofaen kl 21.30..... Men all fornuft tilsier at jeg burde finne sengen straks, har nok ei frøken som våkner til vanlig tid i morgen samme hvor seint jeg legger meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 10. februar 2007 #776 Del Skrevet 10. februar 2007 Et flott bilde av en nydelig jente i avisa i dag! Gratulerer så mye med 2-års dagen i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #777 Del Skrevet 10. februar 2007 Takk for det Cilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #778 Del Skrevet 10. februar 2007 Nå er kakene baket, mamma og bestemor har komt i hus. Akkurat vært ute å gått meg en lengre tur nå, godt med frisk luft, skikkelig herlig vær med sol og minusgrader. Gikk bortom sambo og Martine som koste seg i akebakken, smelta helt når jeg så hvor de koste seg De var jo så herlig begge to Nei, har ei frøken som må bades nå, må være fin til bursdagen sin, så får jeg lage mat til gjestene, blir enkelt i kveld med baguetter fyllt med salat, skinke og ost. En smule trøtt i dag, skal tor hvorfor.....?? Bør nok komme meg i seng i rimelig tid i kvled ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 10. februar 2007 #779 Del Skrevet 10. februar 2007 Vi ser frem til morgendagen! Håper du får en god natt søvn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 11. februar 2007 #780 Del Skrevet 11. februar 2007 Håper dere koser dere med bursdagsselskap i dag! Tenk at vesle snuppa di er to år allerede!! Tiden flyyyyr!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå