Gå til innhold

Hylland-Eriksen: 1.5 mill innvandrere frem til 2050 takk


Gjest Valhalla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Valhalla

Det er nok å sitere fra den artikkelen jeg linket til for å vite hvor han står

Men jeg vet at en av de beste måtene å eksportere verdier på er å overbevise andre om at de er overlegne. Dette har gått veldig bra så langt. Jeg kjenner mange innvandrere som er mer SOSIALDEMOKRATISKE enn meg, for å si det slik.

som om det er noe å rope hurra for liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Det har kanskje en sammenheng med det at jeg synes det ikke er noe å rope hurra for?

Du som har innrømmet å være stalinist burde kanskje passe deg litt forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er anarkistisk, og det er en ganske stor forskjell mellom de to ideologiene for å si det sånn.

Ja, det er klart.

Men jeg hadde ikke peil på hva gamle "Gateavisa" hadde som politisk grunnsyn. Har aldri lest den heller...

Men nå vet vi det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det var jo veldig alvorlig ment.

i dag er jeg forresten anarkist.

Ja, du har kanskje blitt ny redaktør i "gateavisa"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke akkurat nei, men siden jeg pleier å lese gateavisas noe uregelmessige utgivelser kan jeg opplyse om at de pleier småhetse sosialistene en del, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, bra noen her leser den da! Så noen av oss vet hva vi snakker om...Trodde ikke den fantes mer, kunne være interessant å lese en men hvor får man tak i en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt, utgivelsene er temmelig uregelmessige, men narvesen er et tips når det er ny utgave ute.

vet ikke om nettsiden deres fortsatt er i drift, men det går jo an å søke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Anarkist ja. Det forklarer all den personhetsen du utsetter meg for,dere er jo ikke akkurat kjent for å respektere de som har en annen mening. Voldelige angrep er jo kjennetegnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det vel heller dem med nasjonal- som forstavelse i ideologien sin som har noen millioner svin på skogen i den sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hege, det første avsnittet var fullstendig saklig.

noen må da forklare guttungen at nasjonalsosialisme ikke har noe med sosialisme å gjøre.

skjønner godt at du sensurerte resten, men her synes jeg du overdrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ok, da sier jeg det en gang til, for dem som ikke har fått det med seg: at nasjonalsosialisme har 'sosialisme' i navnet er ikke i samsvar med ideologiens innhold.

og jeg forbeholder meg retten til å være ikke bare overrasket men nesten sjokkert over at noen har klart å innbille seg det motsatte.

og så skal jeg ikke si mer om sjelsevner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Jeg hevdet heller ikke at de to ideologier var like eller hadde noen sammenheng. Nå hadde det seg slik at du sa de med nasjonal i forstavelse hadde begått slike handlinger. Jeg presiserte derfor at det er de der siste endelse er sosialister,jeg har altså ikke den siste stavelsen i hva jeg definerer meg selv som.

Så sa jeg at rødfascistene i dag bruker samme udemokratiske metoder ved å kneble sine meningsmotstandere ved vold som brunskjortene i sin tid gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jo veldig alvorlig ment.

i dag er jeg forresten anarkist.

Ivanka dette blir umulig å forklare for sosiopater som gjerne vil bestemme over andre menneskers tankegang....

Hva er det som er så galt med å selv avgjøre hva som er et verdifult liv?

Er det noen som tror at en asylsøkerfamilie fra somalia synes det er morro å tilbringe vinteren i hammerfest i et mottak og glane inn mot en lyslampe pga evig vintermørke for å unngå vinterdepresjon?

Når man ikke forstår slike helt elementære ting så kan man like gjerne gi opp.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sa jeg at rødfascistene i dag bruker samme udemokratiske metoder ved å kneble sine meningsmotstandere ved vold som brunskjortene i sin tid gjorde.

Er det derfor du ikke vil slippe folk inn i landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...