DMS Skrevet 3. juni 2017 Forfatter #121 Del Skrevet 3. juni 2017 Då ligg eg med beina opp😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 5. juni 2017 #122 Del Skrevet 5. juni 2017 Hehe, satser på at det sitter! 😊👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 5. juni 2017 Forfatter #123 Del Skrevet 5. juni 2017 Litt overraskande var eggløysingstesten idag negativ, på same tid så har eg vurdert eggløysing til å skulle vere 4-6 juni utfrå kalenderen. Eg tenke vi prøver oss på ei runde til ikveld. Det som er mest forunderleg er at testen er heilt negativ, kan berre såvidt skimte ein strek på testsida. Eg hadde venta at det byrja å vise litt meir farge på den. Må innrømme at eg ikkje hugsar korleis det var sist eg brukte eggløysingstestar, hugsar berre at den var positiv den dagen eg trudde eg skulle ha eggløysing, og at den var negativ dagen etter. Vert spanande å tisse i dagane framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 6. juni 2017 Forfatter #124 Del Skrevet 6. juni 2017 Idag var det ordentleg utslag på eggløysingstesten Den var nesten like sterk som kontollstreken, men klart ikkje sterkare. Det kan dermed vere at eggløysing er imorga, eg skal ta test imorga også Vi har iallefall hatt oss ei runde på sofaen, og planlagt ei nye runde imorga. Har god trua kjenne eg! Elles går det i eksamenslesing (i tillegg til 100 % jobb og 2 små... og diverse andre krav i kvardagen... som to dagar med dugnad før eksamen ). Så tilbake til kompendiet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 7. juni 2017 Forfatter #125 Del Skrevet 7. juni 2017 Positiv test idag, og ny runde. Merka at eg var betrakteleg grunnare idag, så trur egget er på god veg ned no... tenke eg uansett tek ein test imorga også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 8. juni 2017 Forfatter #126 Del Skrevet 8. juni 2017 Negativ idag. Så då er det berre å vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 11. juni 2017 Forfatter #127 Del Skrevet 11. juni 2017 Fyrste potensielle teikn på graviditet, oftare og meir tissetrengd 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 12. juni 2017 Forfatter #128 Del Skrevet 12. juni 2017 Teikn 2... pittelitt kvalm i dag tidleg😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 14. juni 2017 Forfatter #129 Del Skrevet 14. juni 2017 Teikn 3, høg kroppstemperatur, 37,3. I tidlegare svangerskap har eg hatt rundt 37,1-37,2 (ikkje basaltemp). Elles ligg eg rundt 36,9. Og eg kjenne "noko" i magen. Så eg trur eg er gravid😜 Men den fella har eg gått i før, derav namnet på dagboka😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 14. juni 2017 #130 Del Skrevet 14. juni 2017 Uhh, spennende! 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 14. juni 2017 Forfatter #131 Del Skrevet 14. juni 2017 Eg har ein ultrasensitiv test liggande. Den har eg tenkt å svi av imorga🙈 Sikkert penga rett ut vindauget #8dpo Elles kjennes det litt "stramt ut" ved nedre del av magen... og vassaktig utflod. Dei siste mnd har eg slitt med å vere tørr nedatil etter eggløysing, så dette er litt annleis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 15. juni 2017 Forfatter #132 Del Skrevet 15. juni 2017 Testen var som venta heilt kvit. Skal prøve å holde meg til laurdag no 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 17. juni 2017 Forfatter #133 Del Skrevet 17. juni 2017 Spotta litt idag :/... og blendakvit test. Kanskje rett og slett ikkje gravid Det gode med det er at det vert ei ny runde med masse deileg sex om eit par veke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 20. juni 2017 Forfatter #134 Del Skrevet 20. juni 2017 Ventar framleis på mensen... tok ein test no i kveld (utvatna urin) 13 dpo, heilt kvit. Ikkje spotta sia igår tidleg. Ut frå sykluslengde i det siste burde eg ha fått mensen igår. Men ut frå eggløysing så er det vel imorga... Prøve på morgenurin imorga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 21. juni 2017 Forfatter #135 Del Skrevet 21. juni 2017 14 dpo, negativ test, ingen mens, 1-3 dagar forseinka etter sykluslengdene som har vore sista halve året... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 22. juni 2017 Forfatter #136 Del Skrevet 22. juni 2017 Då kom mensen, syklusdag 27, 15 dpo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 22. juni 2017 #137 Del Skrevet 22. juni 2017 Da satser vi på at den sitter neste gang 😊🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 3. juli 2017 Forfatter #138 Del Skrevet 3. juli 2017 Rumpa opp😉 Negativ eggløysingstest idag. Mannen er vekk imorga, så vonar eggløysing ikkje vert før onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 6. juli 2017 Forfatter #139 Del Skrevet 6. juli 2017 Positiv test idag, trur eg. Og ny runde. Bør vel kanskje prøve imorga også... så ventetid. Har ikkje heilt trua denne månaden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 10. juli 2017 Forfatter #140 Del Skrevet 10. juli 2017 Hugg i rette området- kan det vere festesmerte? Så sliten for tida. Klare ikkje å kome meg ovenpå føle eg. Ikkje heilt klar for ein graviditet sann sett. Ferie om 3 veke, vonar det hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå