Gå til innhold

Innbillt svangerskap eller the real deal


DMS

Anbefalte innlegg

Åh, håperhåperhåper det lyser to streker mot deg i morgen! :klem: Kjenner godt følelsen av å bare ville være under dyna. Jeg er sånn for tida, men har ikke hatt EL enda, så kan nok ikke skryte på meg noen symptomer :P Men det er lov å ha slike dager. Noen ganger må man bare grine det ut :)

Takk for klemmen, godt med internettklemmar også må eg sei! Nei, av og til er senga beste staden å vere;) både rett før EL og til andre tide også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig å se enden på pendler-tilværelsen, over tre timer hver dag kan få enhver til å bli "litt" lei...

Blir spennende i morgen! Krysser fingra! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Det vart ikkje testing i går, men tok ein "ultrasensitiv" test i dag, 11 dpo. Blendakvit. Så har ikkje heilt trua. I jakta på symptom er det litt stikningar i livmorområdet.

Elles hadde eg ein knallfin dag i går. Hadde heimekontor då barnehagen er stengt. Fekk leika ein del med lisjemann, jobba litt (vel fram til serveren der vi har produksjonsmiljøet vårt fekk problem med å kommunisere ut mot resten av nettet) og det var nydeleg vér i går😎 I tillegg hoppa lillemann for fyrste gong, som eg har sett, på bar bakke. Han har hatt hoppetendensar i senga og fanget mitt lenge, men no var det utan hjelp på gulvet at begge føte forlot golvet samtidig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda :( Skjønner at du mister litt trua. Jeg har sluttet å teste så tidlig fordi jeg blir så skuffa. Men det er jo mange som får negativ 11 dpo også selv om de er gravide. Det tar jo tid før egget fester seg og deretter kan produsere nok hcg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda :( Skjønner at du mister litt trua. Jeg har sluttet å teste så tidlig fordi jeg blir så skuffa. Men det er jo mange som får negativ 11 dpo også selv om de er gravide. Det tar jo tid før egget fester seg og deretter kan produsere nok hcg :)

Takk for dei oppmuntrande orda! Mitt rasjonelle meg veit dette, men per no er kjensla at mensen kjem på mandag:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ein test som slår ut på 25 idag. Skyggestrek! Så tok ein med sensitivitet på 10, to rosa strekar!! Trur jammen det eg er gravid gitt😃 mannen søv framleis så de er dei fyrste som får vite det😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy!! Du er gravid ja :hoppendeglad:

Noen symptomer, annet enn variabelt humør? :ler:

Hehe, det humøret ja... No har eg iallfall unnskuldning for minidepresjonen denne veka.

Litt stikningar. Litt uggenheit. Slikt eg har kjent denne veka men ikkje våga å tolke noko vidare. Tenkt å sove litt no, var oppe med lisjemann 615.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk😊 og no har eg hatt ein lur på nesten 3 timar...

Mannen smilte, spurde om eg hadde tatt test når han såg noko i handa mi. Og etter å ha sett på testane la han handa på magen og sa " hei lisjesyste eller lisjebror", vi kyssa og gratulerte kvarandre😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den er mye sterkere enn min:) Jeg tror ikke det går korrekt vei med meg, men heier på deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er mye sterkere enn min:) Jeg tror ikke det går korrekt vei med meg, men heier på deg:)

Så leit du kjenne det slik, men dersom det er pga kor sterk strekane er så seie mest alle produsentane at styrken på streken har ingenting å seie; strek er strek! Eller er det murringane som gjer deg usikker? Som eg har sagt før har eg inntrykk av at kroppen prøva å skjerma oss i byrjinga når alt er så usikkert ved at ein er litt tilbakeholden og vel usikker dei fyrste vekene. Mannen min sa igår at idag hadde han følt seg ekstra lukkeleg og antok det var pga positiv test. Eg klare ikkje enno å vere heilt glad og lukkeleg, sjølv om eg på eit rasjonelt plan er det. Det eg prøver å seie er at det er vanleg å kjenne seg usikker sjølv om det kanskje ikkje er grunn til det!

Uansett, vonar du vil ha ein god klem frå meg, og eg har trua på oss begge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit du kjenne det slik, men dersom det er pga kor sterk strekane er så seie mest alle produsentane at styrken på streken har ingenting å seie; strek er strek! Eller er det murringane som gjer deg usikker? Som eg har sagt før har eg inntrykk av at kroppen prøva å skjerma oss i byrjinga når alt er så usikkert ved at ein er litt tilbakeholden og vel usikker dei fyrste vekene. Mannen min sa igår at idag hadde han følt seg ekstra lukkeleg og antok det var pga positiv test. Eg klare ikkje enno å vere heilt glad og lukkeleg, sjølv om eg på eit rasjonelt plan er det. Det eg prøver å seie er at det er vanleg å kjenne seg usikker sjølv om det kanskje ikkje er grunn til det!

Uansett, vonar du vil ha ein god klem frå meg, og eg har trua på oss begge

En noe svakere test i dag. Skrevet litt om det i dagboken. Det trenger ikke bety noe, men tar en tur til legen for blodprøve. Så jeg slipper og gå rundt slik jeg har det nå - nervøs og redd.

Har definitivt troa på deg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En noe svakere test i dag. Skrevet litt om det i dagboken. Det trenger ikke bety noe, men tar en tur til legen for blodprøve. Så jeg slipper og gå rundt slik jeg har det nå - nervøs og redd.

Har definitivt troa på deg da:)

Gå til legen du, alltid godt å vite! Skal hoppe over i dagboka du og lese det du har skrive der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...