Gå til innhold

Innbillt svangerskap eller the real deal


DMS

Anbefalte innlegg

Idag er eg skikkeleg forkjøla, og må innrømme at kvar gong eg nys eller snyter meg så vert eg litt redd for at spiren skal verte pressa ut. Kor tåpleg ein er som gravid! Elles går det bra, litt småkvalm men lure på om det er mest pga alle bakteriane i halsen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Framleis sjuk. Har byrja på penecillin (nokre fordelar ved å vere legefrue) igår og er mykje betre idag. Likevel er det som om hovudet er i ei boble- har nok vatn i ørene. Mamma lo og sa seg enig då eg sa det til ho, eg har visst snakka høgt i dag:P Viktig å høre seg sjølv, vettu;)

Elles merkar eg at svolten er meir påtrengande. Vert fort oversvolta, av typen som gir mageknip når ein prøva å ete. Og då et ein ikkje så mykje som ein har lyst på. Trur eg må ete mindre og oftare framover. Kjem sikkert til å tykkje at alt smakar vondt snart uansett, om dette svangerskapet er som forrige. Gjekk ned 1,5 kg før eg byrja å gå opp sist. Egentleg litt greitt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett kvalm/uggen. Berre lyst på rista brød med jordbærsylte...

Og byrja å få stikningar i sida, litt tidleg for ligamentsmerte (?), men er vel uansett teikn på at livmora vekse:D Imorga må eg karre meg på jobb. Forkjølelsen er betre, men huttetu kor mykje klumpete slim (reknar med denne gjengen her tåle den slags snakk om kroppslege væske) ei lita nase og hals kan produsere!

Elles sjokkerande lite trøtt. Er opp kl 6 med lisjemann, og sia eg er heime sjuk har eg sove litt på dagen. Tingen er at eg ikkje har følt behovet, har meir vore "best å sove når ein er sjuk-" tankegangen som har vore grunnen. Men det snur sikkert snart:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde stikninger fra dag 1, og det føltes veldig betryggende! Følte jeg kunne kjenne at noe skjedde der inne! Og uggenheten - usj, du har min fulle medfølelse altså. Det er noe dritt! Samme med forkjølelse ... Men jeg håper du kvikner kjapt til nå, og at uggenheten ikke blåser opp til full kvalme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde stikninger fra dag 1, og det føltes veldig betryggende! Følte jeg kunne kjenne at noe skjedde der inne! Og uggenheten - usj, du har min fulle medfølelse altså. Det er noe dritt! Samme med forkjølelse ... Men jeg håper du kvikner kjapt til nå, og at uggenheten ikke blåser opp til full kvalme!

Så langt er det mykje likt forrige svangerskap, men det er "early days" enno... Ein ting er sikkert, eg er mykje meir oppblåst denne gangen. På kvelden er magen like stor som den var i 5 mnd sist! Det er galskap!

Heilt enig at det er litt greitt å kjenne at det skjer ting der inni;) tenk at vi har ein pitteliten baby i magen vår :D eller kanskje tre:P neida! Ein fin liten baby kvar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har graviditetsdraumane starta, og atter ein gong er det mannen min det går utover. Drømte at eg fann ein tråd om han her på kg (i draumen var han visst kjendis nok til det) der det kom fram at han hadde vore utru. Eg konfronterte han, vart kjempesint over at han hadde loge til meg. Og som typisk med preggidraumar, alle detaljane. Det hadde byrja under forrige svangerskap, dei hadde hatt seg 81 gonga... Osb. Værste er at ein våknar opp sint sjølv om heile greia ikkje har rot i røynda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda :fnise: Det er så rart hvor realistiske drømmene kan være og hvor mye det går ut over følelsene. Med slike drømmer føler man seg heller aldri helt uthvilt når man våkner. Ikke lett å bare ikke føle seg sint etter man våkner heller. Jeg husker en gang jeg trakk meg unna når mannen skulle gi meg en klem om morgenen. Han spurte hva som var galt hvor jeg da begynte å hylgrine fordi han hadde vært utro og attpåtil prøvde å ta livet av meg. Han satt jo der som et stort spørsmålstegn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda :fnise: Det er så rart hvor realistiske drømmene kan være og hvor mye det går ut over følelsene. Med slike drømmer føler man seg heller aldri helt uthvilt når man våkner. Ikke lett å bare ikke føle seg sint etter man våkner heller. Jeg husker en gang jeg trakk meg unna når mannen skulle gi meg en klem om morgenen. Han spurte hva som var galt hvor jeg da begynte å hylgrine fordi han hadde vært utro og attpåtil prøvde å ta livet av meg. Han satt jo der som et stort spørsmålstegn :fnise:

No måtte eg le godt. Off, stakars menn! Eg brukar ikkje å ha "sinte" draumar elles, men tydeleg at det er eit graviditetssymptom hos meg. Draumen sit framleis i kjenne eg. Trur eg skal be mannen bekrefte at han ikkje har ei på si:P

Rart om naturen er innretta slik at ein vert ei paranoid sint heks når ein vert gravid. Ikkje akkurat kvalitetane menn ynskjer seg i kjærasten sin:/ Og skulle no tru at naturen vil at ein skal klare å holde på han som skal passe på deg og den lille! :P men den gang ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja...

Tidligere trodde jeg det skulle være en drøm å være fri for mensen i 9 måneder + Men etter å ha lest meg opp på "faget" viser det seg at vi snakker om 9 måneder med pms til skrekk og advarsel for mannfolka. Uff :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja...

Tidligere trodde jeg det skulle være en drøm å være fri for mensen i 9 måneder + Men etter å ha lest meg opp på "faget" viser det seg at vi snakker om 9 måneder med pms til skrekk og advarsel for mannfolka. Uff :P

Er likevel greitt å sleppe mensen... Og eg føle mannen har meir aksept for "pms-symptoma" når dei kjem av graviditet. Han humra godt når eg ba han fortelle meg at han ikkje har ei dame på si. Og ikkje en mann heller:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Då sit eg og grine fordi bussen min ikkje kom innom rutebilstasjonen då den var "full" . Bussen går 1 gong i timen. Eg fekk gå tidleg og avtala med mannen at eg sat på med han heim. Så skulle vi hente lisjegull tidleg og i det heile. Veldig skuffande. Og meir enn nok til å få gravide meg til å grine. Tvila på at folk stod... Var nok ikkje Bergen-full eller Oslo-full vil eg tru. Vi var 8 som venta. 8 til får en nesten alltid plass til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?! Setter de ikke opp ekstra buss om den andre er full? Det er dårlig det :kjefte:
Jeg tror jeg hadde begynt å grine selv om jeg ikke hadde vært full av gravidhormoner :fnise: Kom du deg hjem til slutt?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tydelegvis ikkje. Neste buss var full også, men fekk krangla meg til at han køyrde oss det "ikkje var plass til" til ferga i det minste. Så henta far min meg på fergekaia. Kom meg heim til slutt, og fekk bada og kost meg ei lita stund med lisje i allefall:)

Idag er siste arbeidsdag! Siste dag med pendling! Livet er rett og slett fantastisk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh hurra :hoppe: Godt det kaoset der endelig er over! Har du fått jobb nærmere heimen? :)

Ja, no vert det 20 min køyring i staden. 40 min i reisetid per dag er heilt ok;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh!  :laugh: Sååå glad på dine vegne altså! Det er så kjedelig å spise av fritiden sin med den hersens pendlingen. Jeg må si jeg blir målløs av enkelte på jobb som pendler 50 minutter hver vei og sånn. Og folk på Oslokontoret  :daane: Det er jo omtrent ingen av dem som BOR i Oslo  :sjokkert: Jeg er så bortskjemt selv med knappe 5 minutters kjøretur til jobb. Jeg kunne faktisk gått, men det er en helt annen sak :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for slutt på pendling! :hoppendeglad: Jeg bruker minst 45 minutter hver vei, her i Oslo-området er vel det helt standard. Men skulle gjerne brukt et kvarter mindre og fått en halvtime mer med jr på ettermiddagen. Sånn som det blir nå får jeg knapt sett han i to timer før leggetid. Men av en eller annen grunn er ikke de andre på jobben så gira på å flytte hele jobben ut til her jeg bor. Skjønner ikke det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for slutt på pendling! Men hva innebærer det i praksis? Hvor lang tid har du nå til jobb? Jeg brukte jo tidligere godt over en time, og nå er jeg nede i ca 40 minutter - nytt liv. Men jeg tenker også noen ganger på hvor mye mer fritid jeg hadde fått ved å ha f.eks. bare fem minutter til jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg brukte litt i over tre timar før, framover vert det 40 min tur retur. På vinteren kan det vere dagar vi må køyre rundt og då vil vi bruke ein liten time per dag. Så ganske vesentleg forskjell:) i tillegg vil det gå med eit kvarter i køyring for å hente i barnehage, sia det er i motsatt retning av der vi jobbar. Vi syns det var best for lille å få gå i barnehage med dei han kjem til å gå på skule med når den tid kjem. Og det er vel verdt dei ekstra minutta det tek oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...