Gå til innhold

Utseendet viktig?


Ejlanka

Anbefalte innlegg

Jeg er kanske ikke den mest vell kledde,smarteste eller den peneste her,

men om du ikke ønsker å bli kjent med meg eller bli sett ilag med meg er det ikke mitt tap men ditt.Dette forde du ikke ønsker å se menneske jeg er.!!

Kaspara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utseende betyr mye.

En ny dame, er jo som en ny bil. Hun bør være noe man er stolt av.

Pent utseende, vellstelt og medgjørlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jada mann, men hva gjør du når du finner ut at det som er under panseret ikke står til forventingenen? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mann... greit at du syns det er bra med ei fin/pen dame... lovlig det... alle syns jo ting som er fint å se på er bra... men... la meg stille deg et spørsmål.. ville du dumpa ei jente fordi hu var stygg? eller, la meg si det på en annen måte... du har møtt ei jente, blitt forelska, men saken er at jenta er overvektig f.eks... ville du dumpa henne? det er vel mer slike ting det dreier seg om... at folk henger seg etter de peneste folka først, vel det har jeg erfart og egentlig akseptert, eller i alle fall forsøkt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med at de : hjelper ikke om man er aldri så søt, om man er sprengt i hjernen.....:):wink:

Traff en UTROLIG RÅ-KJEKK kar i helga, og jeg trodde (med alle mine fordommer) at han var en playboy.... :lol: .....Så jeg overså han......:)

Da han kom bort å pratet,

så var jeg sånn normalt interesert i det han sa om hverdagslige ting.

Da han begynte å fortelle hva han drev med, etter tredje gangen han kom for å prate, så fortalte han om hvordan han hadde jobbet, så begynte han å bli interesang. Dette var jo en sterk og inteligent kar!!!

Og så sexy!!!!!!! 8) 8)

Offfff, men så utrolig langt unna da!!!!!

Hadde megeeeet mye øyenkontakt med han.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Må si at jeg synes faktisk Lottemor er litt modig som tør stå for disse ekstreme meningene. Det eneste jeg har å si er at man får den omgangskretsen man fortjener, så får vi bare håpe at Lottemor er fornøyd med sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg kan jo legge til at jeg respekterer meningene dine Lottemor, og ikke ser på deg av den grunn. Hva har man et diskusjonsforum til? Jeg er bare svært uenig i dine synspunkter på medmennesker, og det må jo være lov. Det finnes sikkert andre enn deg som har akkurat samme syn som deg, men som kanskje ikke tør å si det. Det vet jeg ingenting om. Men det er tøft av deg å si det, det syns jeg!

Må si at jeg bryr meg fint lite om hvordan andre ser ut. Men å ta vare på seg selv og like å se bra ut på den måten man selv syns er bra, det gjør jeg! Jeg liker å sminke meg, kjøpe klær, se ok ut, men det har ikke noe med hva andre sier om meg å gjøre. Greit, jeg innrømmer gjerne at jeg ikke liker å gå ut en dag jeg selv føler meg elendig, men jeg tror egentlig ikke mine venner bryr seg noe særlig om det, for mine venner liker meg som den jeg er, og ikke fordi jeg ser sånn og sånn ut! (Håper jeg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søta

Lottemor ville ikke passet inn i mine kretser med mer eller mindre intelligente, kjekke, pene,kultiverte venner - ikke fordi du er dum.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

dette er en av grunnene til at jeg ikke har svart på innleg der jeg har en motsrigene mening fra fler tallet.....

Denne tråen var ikke ment til å filosofere på om jeg hadde eller ikke hadde passet inn i deres omgangs krets eller om jeg ville ha sett på dere som verdt å bli kjennt med....

Det var en diskusjon om hvorvidt utseende var viktig og fordi at jeg har en motsrigene mening fra dere så blir dere mer eller mindre provosert av mine meninger og tar dere nær av dem....

Det er ikke jeg som har på noen måte kritisert dere,hvist dere ikke er Nakomane eller alkoholikere......de eneste menneskene jeg har kritisert er netopp dem......dumme mennesker....

No har jeg ikke pekt ut medlemmer av Kg til å være dum eller ikke verdt å bli kjennt med,noe jeg ikke kan for jeg vet ikke hvem dere er og ser ut eller oppfører dere......

Så om dere mener at dere ser ut eller er på en slik måte at jeg ikke ville vært innterisert i å bli kjennt med dere så er det deres ord og da er det dere som ikke er fornøyd med deres utsende eller føler dere kritisert av mine innleg i denne tråen.....

Jeg har ikke utdypet på noen måte hvilken type klær jeg syntes er passende eller hvor mange kilo et menneske skal veie.......

Har gitt utrykk for mine meninger om en sak som tydlig vis er et sårbart ommråde.....

Og jeg har lært at i fremtiden så skal jeg holde meg unna diskusjoner der jeg har en mening som dere blir fornærmet av.....

Det viser seg faktisk at det finnes veldig mange som har et problem med sin selvtilitt hær på KG......

Gjør noe med det og ikke hopp på meg for det er ikke jeg som ser deres speilbilde når jeg pusser tennene på morningen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg for ikke å bli missforstått her, men det blir jeg vel uansett?

Jeg liker å se på meg selv som en fordomsfri person, men innser jo at jeg ikke er så perfekt på den måten som jeg gjerne vil. Jeg er nemlig ikke rasist - tenker overhodet ikke på hudfarge - men mange av mine landsmenn har jeg nok en tendens til å dømme pga utseendet. Dette gjelder ikke bare "stygge og dumme" mennesker, men også de svært pene og "vellykkede". Ser jeg ei flott, blond jente med hodet høyt hevet, så tenker jeg ofte "bimbo!" Og hvorfor gjør jeg det? Misunnelse, tenker jeg. Må liksom tråkke andre ned for å hevde meg selv.

De som er "stygge og dumme" tråkker jeg gjerne enda litt lenger ned ved å tenke at sånn vil ikke jeg bli/se ut. Sier selvfølgelig aldri noe stygt til dem, så langt ned vil jeg da ikke synke, men jeg tar stadig meg selv i å dømme folk etter førsteintrykket, og det på svært sviktende grunnlag. Hvem er jeg til å dømme andre? Jeg er da virkelig ikke perfekt selv?!

Ser likevel mye av Lottemors poeng (selv om jeg synes du er litt vel ekstrem i dine uttalelser, Lottemor!). Jeg liker også best å vise meg sammen med såkalte "vellykkede" mennesker. Tror imidlertid det hele bunner i usikkerhet, og det at jeg selv føler meg bedre/mer vellykket sammen med folk som jeg ser opp til :oops: (Litt pinlig å innrømme at jeg tenker på denne måten). For meg er det imidlertid intelligens som teller mest, men som Lottemor sier: Du kan lese en del av folks verdier ut i fra hvordan de ser ut og kler seg!

Vet ikke helt om jeg fikk frem det jeg mener her, men etter å ha skrevet og tenkt litt, så har jeg kommet til den konklusjon at jeg har lett for å dømme folk som ikke ser ut og tenker slik jeg mener at man bør, og jeg skammer meg over å være mye mindre fordomsfri enn først antatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat:

Nei jeg tuller ikke.....

Jeg vil ikke bli sett med mindre innteligente mennesker eller folk so ser ut som slamp.....

Håper du og din partners gener ikke passer sammen. Hva gjør du da!!!

madss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Nei madtss hva gjør jeg da?!

Siden jeg er et så forferdelig menneske så vil jeg da umulig kunne elske barnet mitt hvist det ikk er innteligent.....

Dumt at man ikke kan finne ut disse tingene på en fostervans prøve så jeg hadde sluppet å gå gjennom en fødsel forgjeves.....

Fy*** er det mulig....

Selvfølgelig elsker jeg barna mine uansett feil og mangler jeg er da ingen dårlig mor og jeg har følelser......

Selv om jeg har meninger som er motstrigene dere andres meninger!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Da håper jeg virkelig at du er en så god mor at du ikke overfører dette menneskesynet og disse fordommene til barna dine, Lottemor!

Det er utrolig hva barn lærer av sine foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

No har jeg ytret mine meninger hær på denne tråen og da sier jeg hade og legger inn mitt siste innleg i denne diskusjonen før jeg blir for provosert av u-sakelige og storkjæfta innleg og synker ned på et nivå som jeg ikke føler meg hjemme....

Dere som vil må jo bare fortsette og diskutere hvovidt jeg er et bra menneske eller en god mor......

jeg har diskutert det opprinnelige temaet og litt til,men utviklingen av denne diskusjonen gikk rett og slett til å diskutere meg som person på et slikt nivå at jeg bare rister på hode.....

Kos dere gjerne på min bekostning og le av /bli rystet av mine meninger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

"Mange av oss skammer seg over lurvede klær og loslitte møbler.

Det ville være bedre om vi skammet oss over lurvede tanker og

loslitt livssyn.

-Albert Einstein"

Denne synes jeg passer godt til denne tråden! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joda, her på bygda betyr utseendet svært mye...passer alltid på at sminken sitter før jeg skal i den lille lokalbutikken...kunne jo være at jeg fikk sjangs hos disse sirompa lokalheltene...Har forøvrig bestemt meg for å ta plastisk kirurgi nå,

Mirabella :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco, du er inne på noe der altså :wink:

....dette er jo også den eneste årsaken til at byfolk flytter til bygda, ifølge bygdefolket selv...

Mirabella 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

folks utseende bryr jeg meg ikke om , men personlig hygiene er ett must og klærne bør være pene og rene.

Skulle jeg være amorøst interressert så må jeg nok innrømme at de skal se ut som folk ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...