AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #61 Skrevet 8. juli 2015 Samme skulle jeg skrive. Jeg for min del syns det er rart at noen faktisk ser på ham som oppegående. Anonymous poster hash: bc60c...f15 Men hva mener dere med dette? Anonymous poster hash: d27a1...e39
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #62 Skrevet 8. juli 2015 for SMSene?Anonymous poster hash: 134af...8e9 Linker, ja?Anonymous poster hash: c1017...d12 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #63 Skrevet 8. juli 2015 Hvordan vet vi om kona til atle ikke er enda finere? http://www.vg.no/bildespesial/11315 Hvis dama Atle er avbildet med her er dama hans, så er hun ikke det Anonymous poster hash: 26bff...cb7
Gjest Citronella Skrevet 9. juli 2015 #64 Skrevet 9. juli 2015 http://www.nattogdag.no/2015/07/komiker-drapstruet-av-atle-antonsen/ Jeg lo. Anonymous poster hash: bc678...95b Jeg lo ikke. N&D er en hipsteravis som er politisk korrekte (selv om de selv tror de er innovative og provoserende). Og dette sparket var kun pinlig og uinteressant.
Sir Winston Skrevet 9. juli 2015 #65 Skrevet 9. juli 2015 Det har vel allerede fått plenty konsekvenser. Atle Antonsen er stilt i gapestokken gjennom Burøes blogg, og har kommet med ydmyke unnskyldninger i landsdekkende presse. Truslene tror jeg ikke man kan ta på alvor som drapstrusler, og det virker ikke som om mottakeren oppfattet dem som trusler heller. Forøvrig så tror jeg lista bør ligge litt høyere for komikere og andre som faktisk lever av å være litt mer løsslupne enn folk flest. Komikere, rockestjerner og prostituerte bør ha frikort på dårlig smak. Eller ville det være mer korrekt å si at lista skal ligge lavere? Jeg stiller iallfall ikke de samme kravene til en komiker mht å tenke seg om før man åpner kjeften som jeg gjør til en politiker. Nå er det jo heldigvis ikke din oppfattelse av alvorlighetsgraden av drapstruslene som påtalemyndigheten forholder seg til. Like som det heller ikke er resipientens forståelse av drapstruslenes realitetsinnhold eller om han ble redd eller ikke, som er avgjørende for om tiltale reises.
Gjest Jacklost Skrevet 9. juli 2015 #66 Skrevet 9. juli 2015 Han burde ikke straffes. Dette er tydeligvis et pr stunt...
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #67 Skrevet 9. juli 2015 Var vel fordi de hadde barnet sitt med i reklamen. Har ikke sett den, da. Finnes det en link til den? Anonymous poster hash: 3f15c...cf2 Jeg er også nysgjerrig på hva slags reklamefilm det er snakk om? Anonymous poster hash: 16b36...b16
Gjest Jacklost Skrevet 9. juli 2015 #68 Skrevet 9. juli 2015 Den reklamen er jo bare hyggelig Atle trenger profesjonell hjelp!
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #69 Skrevet 20. august 2015 http://www.nattogdag.no/2015/07/komiker-drapstruet-av-atle-antonsen/ Jeg lo. Anonymous poster hash: bc678...95b Det er i alle fall ingen tvil om hvem sin side Natt og dag står på. Fra overhørt-spalten i augustnummeret: Verre og verre En såkalt komiker skal flere ganger ha velsignet miljøet med voldelige episoder, trusler og generell drittoppførsel. Kanskje han fortjener all julingen han ganske offentlig blir lovet av andre grunner enn at han er ræva? og videre De flinkeste gutta En langt mer kjent komiker skal ha som vane og hobby å "gripe inn" på forskjellige måter, når han ser ræva humor. Arbeidsmetodene varierer, men kan inkludere anonyme nettkommentarer, hemmelige e-poster og ja, drapstrusler. Anonymous poster hash: 59b85...6bd 2
Gjest Jacklost Skrevet 20. august 2015 #70 Skrevet 20. august 2015 Lol denne saken hadde jeg helt glemt av Lurer på om han fikk noe straff for dette? 1
Gjest Jacklost Skrevet 20. august 2015 #71 Skrevet 20. august 2015 Synes dette skal avgjøres i en bakgård, en real streetfight mellom to småsjuskete oldis- standup-komikere, armert med Your MAMA-vitser og tilsvarende crowd. Its Grandpa-BATTLE-TIME! Lol grandpa, er ikke dem bare i midten av 40 åra da? 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #72 Skrevet 20. august 2015 Jeg lo ikke. N&D er en hipsteravis som er politisk korrekte (selv om de selv tror de er innovative og provoserende). Og dette sparket var kun pinlig og uinteressant. Åh :-) endelig en kvinne etter min smak <3 meine liebe. Antonsen er ikke så spennende at det gjør noe. Anonymous poster hash: 2a6ad...3bd
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #73 Skrevet 20. august 2015 Lol denne saken hadde jeg helt glemt av Lurer på om han fikk noe straff for dette? Lurer du virkelig på det? Tror du ikke vi hadde hørt om det i så tilfelle?Anonymous poster hash: 66d20...33c
Sannerlig Skrevet 20. august 2015 #74 Skrevet 20. august 2015 Lol grandpa, er ikke dem bare i midten av 40 åra da? En feit Øl-tønne og en pinglete hipster da. Og er man i 40 åra og ikke evner bedre enn å drite seg ut som Antonsen gjør i fylla, og han andre som syter som en grinunge med denne modellfjolla på kjøpet, vel da må de gjerne battle i full offentlighet, gjerne med balltre i tillegg. Det kunne jeg gjerne tenkt meg å sett på 2
Gjest Jacklost Skrevet 20. august 2015 #75 Skrevet 20. august 2015 Lurer du virkelig på det? Tror du ikke vi hadde hørt om det i så tilfelle?Anonymous poster hash: 66d20...33c Jo, du har et poeng der Jeg tror fortsatt dette bare var skuespill hele greia
Gjest Jacklost Skrevet 20. august 2015 #76 Skrevet 20. august 2015 (endret) En feit Øl-tønne og en pinglete hipster da. Og er man i 40 åra og ikke evner bedre enn å drite seg ut som Antonsen gjør i fylla, og han andre som syter som en grinunge med denne modellfjolla på kjøpet, vel da må de gjerne battle i full offentlighet, gjerne med balltre i tillegg. Det kunne jeg gjerne tenkt meg å sett på De kan ha en slik morra di battle Endret 20. august 2015 av Winza 1
Gjest Citronella Skrevet 20. august 2015 #77 Skrevet 20. august 2015 Åh :-) endelig en kvinne etter min smak <3 meine liebe. Antonsen er ikke så spennende at det gjør noe. Anonymous poster hash: 2a6ad...3bd Takk skjønne AB. Du er et menneske etter min smak <3
Gjest Jacklost Skrevet 21. august 2015 #78 Skrevet 21. august 2015 http://www.msn.com/nb-no/underholdning/nyheter/atle-antonsen-jeg-var-ikke-edru-da-jeg-sendte-meldingen-til-bur%c3%b8e/ar-BBlXGLQ?ocid=mailsignoutmd Nei skulle man ha sett
FreeLife Skrevet 21. august 2015 #79 Skrevet 21. august 2015 Det har vel allerede fått plenty konsekvenser. Atle Antonsen er stilt i gapestokken gjennom Burøes blogg, og har kommet med ydmyke unnskyldninger i landsdekkende presse. Truslene tror jeg ikke man kan ta på alvor som drapstrusler, og det virker ikke som om mottakeren oppfattet dem som trusler heller. Forøvrig så tror jeg lista bør ligge litt høyere for komikere og andre som faktisk lever av å være litt mer løsslupne enn folk flest. Komikere, rockestjerner og prostituerte bør ha frikort på dårlig smak. Eller ville det være mer korrekt å si at lista skal ligge lavere? Jeg stiller iallfall ikke de samme kravene til en komiker mht å tenke seg om før man åpner kjeften som jeg gjør til en politiker. Aha..Men drapstrusler fra nett-troll skal man imidlertid ta alvorlig? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå