Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

for SMSene?

Anonymous poster hash: 134af...8e9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kjenner jeg ikke saken så godt, men jeg synes det er viktig slikt burde få konsekvenser. 

• Liker 3
Skrevet

Det må vel nesten han som mottok dem avgjøre. Slik jeg forstod det, ble han mest lei seg. Men jeg synes det er SÅ RART gjort av Antonsen. Jeg trodde virkelig han var en ganske oppegående fyr, hvorfor sende sånne meldinger?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke oppegående, tro meg. 

• Liker 3
Skrevet

Synes dette skal avgjøres i en bakgård, en real streetfight mellom to småsjuskete oldis- standup-komikere, armert med Your MAMA-vitser og tilsvarende crowd.

Its Grandpa-BATTLE-TIME!

• Liker 6
Gjest Citronella
Skrevet

En av de bør kaste hansken. Jeg savner ridderlighet.

AnonymBruker
Skrevet

Det må vel nesten han som mottok dem avgjøre. Slik jeg forstod det, ble han mest lei seg. Men jeg synes det er SÅ RART gjort av Antonsen. Jeg trodde virkelig han var en ganske oppegående fyr, hvorfor sende sånne meldinger?

Er det riktig? Hvis offeret tilgir gjerningsmannen så skal ikke gjerningsmannen straffes?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De kan ikke ha vært bestekompiser fra før? Litt merkelig å sende drapstrusler fordi han er dårlig i en reklamefilm?

• Liker 1
Skrevet

han var mest sannsynlig full , ganske full tatt i betraktning at pipa fikk en ny lot dagen derpå.

vi har alle sagt mye dumt i fylla en eller annen gang i livet, meg inkludert. vettet forsvinner ofte i takt med promillen. 

men uansett så rettferdiggjør ikke promille drapsstrusler til tross for at det var et dårlig forsøk på spøk slik atle hevder. men ørjan vil ikke anmelde det så blir nok ikke noe sak ut av det her, atle får nok straffen sin av media uansett

Skrevet

Er det riktig? Hvis offeret tilgir gjerningsmannen så skal ikke gjerningsmannen straffes?

Offeret må anmelde, og det kommer ikke til å skje.

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke oppegående, tro meg.

Hva mener du?

Anonymous poster hash: d27a1...e39

AnonymBruker
Skrevet

I tillegg tenker jeg det er en dårlig unnskyldning å "skylde på" at dette var humor. Ok, hvis man skal følge den logikken så burde jo hvermannsen som fremsetter trusler tilbskevise dette i etterkant og unnskylde dette med at alle må forstå at dette var spøk/humor.

Anonymous poster hash: d27a1...e39

• Liker 1
Skrevet

Ja, den typen sms'er han sendte var definitivt noe som burde få konsekvenser! Man sender ikke melding til folk der man utbroderer at man skal "drepe deg neste gang jeg ser deg" eller truer med å kline dem rett i bakken. Herregud, for en fyr han Antonsen er! Jeg skal i hvert fall aldri gå på noe show e.l. der han opptrer. Sånn oppførsel går virkelig ikke an!

Synd at Ørjan, som ble utsatt for dette, har sagt at han ikke vil gå videre med dette og anmelde. Virkelig synd.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ørjan Burøe har vel fått den oppmerksomheten han trengte? Hvis det ikke var poenget, så hadde han enten politianmeldt i stillhet eller klart seg med beklagelsen Atle Antonsen kom med FØR han publiserte dette på bloggen sin.

Da visste han jo at mediene ville snappe det opp. "Nei, jeg ringte ikke VG. De ringte meg."

Anonymous poster hash: 7829f...b50
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

De kan ikke ha vært bestekompiser fra før? Litt merkelig å sende drapstrusler fordi han er dårlig i en reklamefilm?

Var vel fordi de hadde barnet sitt med i reklamen.

Har ikke sett den, da. Finnes det en link til den?

Anonymous poster hash: 3f15c...cf2

AnonymBruker
Skrevet

Ørjan Burøe har vel fått den oppmerksomheten han trengte? Hvis det ikke var poenget, så hadde han enten politianmeldt i stillhet eller klart seg med beklagelsen Atle Antonsen kom med FØR han publiserte dette på bloggen sin.

Da visste han jo at mediene ville snappe det opp. "Nei, jeg ringte ikke VG. De ringte meg."

Anonymous poster hash: 7829f...b50

Er vel Antonsen som får oppmerksomhet og det bør han også slik at folk ser hvordan han oppfører seg. Når man ser hvor lite som skal til for at Antonsen skal klikke så er det neppe første gangen han kommet med drapstrusler. 

Det er ikke sånn at alt er OK bare man kommer med en "beklagelse". Og det er jævlig kjipt å skylde på offeret. 

Anonymous poster hash: 2e684...cf7

• Liker 3
Skrevet

Jeg er også nysgjerrig på hva slags reklamefilm det er snakk om?

AnonymBruker
Skrevet

Synes dette skal avgjøres i en bakgård, en real streetfight mellom to småsjuskete oldis- standup-komikere, armert med Your MAMA-vitser og tilsvarende crowd.

Its Grandpa-BATTLE-TIME!

Ørjan er født i 74. Oldis er vel å ta i.

Anonymous poster hash: 2e684...cf7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener det.

Vi kan jo ikke ha det slik at vi blir krenket og fornærmet på andres vegne.

Anonymous poster hash: 723b4...78a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I utgangspunktet har jeg veldig sansen for Atle Antonsen, og synes han Ørjan-fyren er en fjott.

Men dette var helt klart laangt over streken!! Utrolig merkelig oppførsel fra Antonsens side!

Anonymous poster hash: 723b4...78a

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...