AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #41 Skrevet 7. juli 2015 Dette kan umulig ha vært atle han selv som har sendt meldingene, han ville aldri ha gjort noe slikt. Han har kone og barn, en familiemann oppfører seg rett og slett ikke slik. Nei dette er sikkert bare et pr stunt slik som den sofie elise hadde med venninna si Hva gjorde Sofie Elise? Anonymous poster hash: 134af...8e9
Sannerlig Skrevet 7. juli 2015 #42 Skrevet 7. juli 2015 Ørjan er født i 74. Oldis er vel å ta i. Anonymous poster hash: 2e684...cf7 Øøøh, i Battlesammenheng, jo:)
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #43 Skrevet 7. juli 2015 Dette kan umulig ha vært atle han selv som har sendt meldingene, han ville aldri ha gjort noe slikt. Han har kone og barn, en familiemann oppfører seg rett og slett ikke slik. Nei dette er sikkert bare et pr stunt slik som den sofie elise hadde med venninna si Ser at du ikke har mye livserfaring hvis du tror at en familiemann ikke kan oppføre seg slik. Hva med alle konemishandlere, barnemishandlere, pedofile, voldtektsmenn og drapsmenn som har familie? Beklager men det argumentet der var litt vel naivt. Anonymous poster hash: e7615...1ef 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #44 Skrevet 7. juli 2015 Dette kan umulig ha vært atle han selv som har sendt meldingene, han ville aldri ha gjort noe slikt. Han har kone og barn, en familiemann oppfører seg rett og slett ikke slik. Nei dette er sikkert bare et pr stunt slik som den sofie elise hadde med venninna si Klart det kan virke sjokkerende, men dette er ikke den første AA har slengt med leppa til. Kjendiser er høye på pæra og kan finne på drøye ting som de regner med de slipper unna med. Fordi de slipper unna med mye. Så fordi han er gift og har barn så betyr ikke dette at han ikke kan ha gjort det. Sånn for å svare på spørsmålet: Han vil neppe bli straffet, selv om han trådde langt over grensen og i ettertid har prøvd å kamuflere det hele som et dårlig forsøk på humor. Skikkelig ugreit av herr Antonsen. Anonymous poster hash: 54327...43d
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #45 Skrevet 7. juli 2015 Noen lovbrudd straffes uten en anmeldelse fra fornærmede, det er de som krever såkalt offentlig påtale. Da tar staten selv ut tiltale fordi det anses å være nødvendig for samfunnets del. Det Antonsen har gjort er, selv om det var langt over streken sosialt, ikke en type lovbrudd der sak reises uten at fornærmede ber om det. Burøe vil ikke anmelde, og dermed er det ingen sak for politiet. Det er heller ikke snakk om trusler etter straffelovens paragraf 227. Det holder ikke å "bare" si at du skal ta livet av eller skade noen, utsagnet må også være egnet til å fremkalle alvorlig frykt. Burøe fryktet ikke faktisk at Atle Antonsen skulle drepe ham, selv om Antonsen skrev at han skulle det. Det kunne kanskje vært straffbart ved at det forstyrrer Burøes fred, men ikke som en faktisk drapstrussel. Om det er riktig at det funker slik kan man være enig eller uenig i, men det er altså et faktum at saken stopper her. Om han "bør" straffes eller ikke får den enkelte vurdere selv. Jeg synes vel egentlig ikke det selv, men det var utvilsomt stygt og kritikkverdig.Anonymous poster hash: 22436...875 5
Gjest Jacklost Skrevet 7. juli 2015 #46 Skrevet 7. juli 2015 Ser at du ikke har mye livserfaring hvis du tror at en familiemann ikke kan oppføre seg slik.Hva med alle konemishandlere, barnemishandlere, pedofile, voldtektsmenn og drapsmenn som har familie?Beklager men det argumentet der var litt vel naivt. Anonymous poster hash: e7615...1ef Jeg har nok erfaring fra mine 23 år Mente ikke at ingen er slik men når man er familiemann så burde man tenke litt over før man gjør slikt fordi man utsette familien sin for det samme... Nå blir han vell sparket som dag med, geez...Hva gjorde Sofie Elise? Anonymous poster hash: 134af...8e9 Hun starta en feid med venninna si hvor dem hetsa hverandre men så viste det seg å bare være skuespill
Gjest Universe Skrevet 7. juli 2015 #47 Skrevet 7. juli 2015 Ja det bør han. Maken til barnslig fyr. Han må også læres seg folkeskikk.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #48 Skrevet 7. juli 2015 Jeg synes det er noe muffens med hele greia. Forundrer meg ikke om det er et avtalt stunt mellom de to. Veldig kjipt at Antonsen nå får gjennomgå, ser liksom ikke for meg at han er så fæl.. Anonymous poster hash: 384a9...916
Gjest Jacklost Skrevet 7. juli 2015 #49 Skrevet 7. juli 2015 Jeg vedder en tier på at det er et planlagt stunt. De kjedet seg sikkert
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #50 Skrevet 7. juli 2015 (endret) Helt ærlig så tror jeg Atle Antonsen bare er misunnelig på at han har så pen kone. http://gfx.dagbladet.no/labrador/358/358947/35894706/jpg/active/978x.jpg Anonymous poster hash: 134af...8e9 Endret 8. juli 2015 av Tekola 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #51 Skrevet 7. juli 2015 Marna er nydelig, ja. Veldig merkelig hele greia. Anonymous poster hash: 5ac38...d27
Gjest Bossa Nova Skrevet 7. juli 2015 #52 Skrevet 7. juli 2015 Haha, dette må jo være tull. Jeg ler av det liksom-triste uttrykket til Atle Antonsen her. http://www.kjendis.no/2015/07/07/kjendis/orjan_buroe/atle_antonsen/tekstmeldinger/blogg/40028642/ Hvis han hadde vært en uberegnelig, voldelig fyr, så hadde det nok kommet fram i media for lenge siden. Når det gjelder det at han har gjort sånne ting før, så vises det bare til en kritikk av Tommy Steine. Og "alle" har vel på et eller annet tidspunkt kritisert Steine.
Gjest Jacklost Skrevet 7. juli 2015 #53 Skrevet 7. juli 2015 Helt ærlig så tror jeg Atle Antonsen bare er misunnelig på at han har så pen kone. Anonymous poster hash: 134af...8e9 Hvordan vet vi om kona til atle ikke er enda finere? 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #54 Skrevet 7. juli 2015 Haha, dette må jo være tull. Jeg ler av det liksom-triste uttrykket til Atle Antonsen her.http://www.kjendis.no/2015/07/07/kjendis/orjan_buroe/atle_antonsen/tekstmeldinger/blogg/40028642/ Hvis han hadde vært en uberegnelig, voldelig fyr, så hadde det nok kommet fram i media for lenge siden. Når det gjelder det at han har gjort sånne ting før, så vises det bare til en kritikk av Tommy Steine. Og "alle" har vel på et eller annet tidspunkt kritisert Steine. Mener du at du tror bildet av antonsen er tatt nå i sakens anledning?Anonymous poster hash: d27a1...e39 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #55 Skrevet 7. juli 2015 Haha, dette må jo være tull. Jeg ler av det liksom-triste uttrykket til Atle Antonsen her. http://www.kjendis.no/2015/07/07/kjendis/orjan_buroe/atle_antonsen/tekstmeldinger/blogg/40028642/ Hvis han hadde vært en uberegnelig, voldelig fyr, så hadde det nok kommet fram i media for lenge siden. Når det gjelder det at han har gjort sånne ting før, så vises det bare til en kritikk av Tommy Steine. Og "alle" har vel på et eller annet tidspunkt kritisert Steine. Hahaha, tror du det bildet er tatt i dag? Hvorfor skulle Atle Antonsen ha vært med på et pr-stunt hvis det er velkjent at de ikke kommer overens eller er kompiser, hva får han ut av det, annet enn et frynsete rykte? Det er jo ikke noe her å hente for hans del. Han var nok full, ga "jyplingen" inn og angret dagen etter. Anonymous poster hash: 01bfd...f57
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #56 Skrevet 7. juli 2015 Offeret må anmelde, og det kommer ikke til å skje. Politiet kan ta ut tiltale på eget initiativ. Men da er det gjerne i mer alvorlige saker. Anonymous poster hash: 88271...0d4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #57 Skrevet 7. juli 2015 Han er ikke oppegående, tro meg. Anonymous poster hash: 134af...8e9 Samme skulle jeg skrive. Jeg for min del syns det er rart at noen faktisk ser på ham som oppegående. Anonymous poster hash: bc60c...f15
Gjest Jacklost Skrevet 7. juli 2015 #58 Skrevet 7. juli 2015 Denne tråden trenger en avstemning der vi kan stemme på om vi syns han burde straffes eller ikke
Gjest Tekola Skrevet 8. juli 2015 #59 Skrevet 8. juli 2015 Ryddet for avsporinger og svar til dette. Tekola, admin.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #60 Skrevet 8. juli 2015 http://www.nattogdag.no/2015/07/komiker-drapstruet-av-atle-antonsen/ Jeg lo. Anonymous poster hash: bc678...95b 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå