Gå til innhold

Cajsa og mannens vinterbryllup.

Cajsa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann...

Titter bare lett innom dagboken din!

Den store dagen din nærmer seg jo for alvor - moro, ser faktisk at du skal gifte deg på bursdagen min!:)

Uansett, var nå inne og tittet på denne varianten med bukett rundt puffen, og jeg må bare si at jeg synes det var rålekkert!!! Skikkelig stilig å skulle ha i et vinterbryllup;)

Dere får sikkert en fantastisk dag...

Lykke til!

...og fortsatt god jul :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Takk for hilsninger alle sammen! :vinke: Nå er jeg tilbake fra juleferie! Hatt en lang og deilig avkobling på fjellet med familien, godt å lade batteriene! :wink:

I dag var det tilbake til hverdagen, full rulle med hovedprosjekt og bryllupsplanlegging. Skal ha møte med foreldene våre på torsdag for å planlegge "hvem gjør hva". Skal blir bra å få ting ned på papiret, begynner å bli litt stresset for alt som skal ordnes på en måned.

Var innom Løiten lysbrenneri i ferien! Fy fillern, der har de mye fint!!! Anbefaler ALLE å dra innom der! Kjøpte glassylindere med bittesmå glassperler og isblåe snøkrystall-flytelys i! Tror det blir superfint! 10 stk som vi fordeler rundt om på bordene.

Skal prøve kjolen i slutten av denne uken, gleder meg masse, blir så bra å få den ferdig, så den bare kan henge i skapet og telle ned dager sammen med meg!

Ellers er det ikke noe nytt på bryllupsfronten, tror jeg..

Snart tilbake! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann vennen.

Nå går det med stormskritt for dere! Teller du ned eller? Hvordan ligger dere an nå da? Det er bare å glede seg!

Sender deg en melding jeg... :sjarmor: Bilder vet du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk endelig meny fra Flavours i dag:

Parmaskinke med bruscetta med asparges og parmesanaioli, sprøsalat med tomatsalsa med mozarella og melongele, pequilis vinaigrette

Kalvefilet stekt med mole, sopp og jordskokk terte, glaserte rotfrukter og potetterinne, peppersauce

Sjokoladefondant med krydret jordbærsalat og hjemmelaget vaniljeis

Hmmmm :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

Måtte jo stikke innom å se hvordan det gikk med deg!

Bare 30 dager igjen.. Har sommerfuglene slått inn skikkelig enda... Holder på å fly på veggen snart jeg, og det er jo enda lenger til! Håper alt går bra med deg.

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ååååå....nå nærmer det seg med stormskritt for dere! Brudebuketten din blir dritlekker-Faktisk noe av det flotteste jeg noensinne har sett! Er skikkelig spent på hvordan kjolen din blir.....lykke til videre med planleggingen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Cathie og Lillelou! :vinke: Takk for hilsen, det er så koselig!

Det nærmer seg nå!

Hadde bryllupsmøte med foreldre og svigerforeldre i går. Utolig deilig, fikk fordelt endel praktiske gjøremål og diskutert oss gjennom en del ting. Er mye roligere nå, var litt stresset en stund, men nå ser jeg veldig godt at vi har mange støttespillere.

Skal på nytt møte med blomsterdamen i neste uke, er veldig enig i at buketten er nydelig, kjempemoro at andre synes det også.. :klem2:

Nå bgynner kjolen å ta form, skal få lurt med meg et digitalkamera og tatt noen bilder på neste prøving, den ble fryktelig fin!! :wink:

Dessuten driver jeg og koordinerer noen venninner, som sammen med meg skal synge "Mitt hjerte er ditt" i forbindelse med talen min. Forloveden min vet ingen ting, skal bli kjempemoro å overraske han!

God helg til alle som tar seg tid til å lese i dagboken min! :hjerte: Cajsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

lenge siden jeg har vært innom deg nå. :oops: sorry.

Du begynner vel å bli veldig klar du nå? Jeg synes fortsatt det er tusen ting igjen å fikse, men regner med å få gjort en del av de tusen på onsdag - da har jeg nemlig helt fri. :)

Gleder meg til å se kjolen din :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen, Arwen! Jeg er helt sånn :o om dagen! Masse å gjøre og tiden flyr fra meg!

Ting som skal ordnes:

-Møte med presten

-Lage kirkeprogram

-Møte blomsterdamen

-Møte konditor

-Avtale med fløytespiller hva han skal spille

-Møte fotograf

-Frisørtime for farging, klipping og oppsetningsprøve

-Kjoleprøving

-Dra på dansekurs

-Samle de som skal være med å synge en kveld og øve

-Skrive ferdig talen min

-Kjøpe duker og servietter

-Gjøre ferdig bordkort

-Lage menyer, sanghefter og bordplan

-Bestille hotell

-Handle inn til nattmat+++

:o :o :o :o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ting som skal ordnes:

-Møte med presten

-Lage kirkeprogram

-Møte blomsterdamen

-Møte konditor

-Møte fotograf

-Frisørtime for farging, klipping og oppsetningsprøve

-Kjoleprøving

-Dra på dansekurs, på onsdag 17.30

-Samle de som skal være med å synge en kveld og øve, på mandag

-Skrive ferdig talen min, holder på :wink:

-Gjøre ferdig bordkort

-Lage menyer, sanghefter og bordplan

-Bestille hotell, det har min kjære gjort

-Handle inn til nattmat+++

Lørdag formiddag:

Min kjære måtte jobbe et par timer på morgenen i dag. Jeg sitter på skriver på navn på bordkortene våre ("frostede" t-lysestaker). Skriver med blå maling som er i tube med tynn spiss. Helt genialt!

Hotellrommet er bestilt, men jeg får ikke vite hvor det er! Er så nysgjerrig!

Ellers har vi fått avtalt endel møter, men fortsatt mye å gjøre!

Listen over ting som skal gjøres har ihvertfall krympet litt..

God helg til alle som er innom! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rekker nesten ikke å skrive i dagboken min om dagen, alt går i full fart!

Utrolig mye å gjøre med laange dager på skolen/hovedoppgave i tillegg til planleggingen av bryllup og jobbing.

Etterpå skal vi på brudevalskurs! Det blir moro!

Og så skal jeg rett på kjoleprøving, det gleder jeg meg ihvertfall til! :P

Har avtalt møte med fotografen på mandag og synging med venninnene på tirsdag. (Hadde øving på mandag, det blir kjempefint!)

Så dagen fylles opp kan man si.

Fikke beskjed av forloveren å ikke legge for store planer i helgen, aner kanskje et utdrikkingslag der...? Spennende og skummelt!

Referat fra kjole og vals senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...