Kakaoen Skrevet 28. juli 2015 Forfatter #141 Del Skrevet 28. juli 2015 9 uker i dag Feirer med å tvangspise frokost.. Sulten uten matlyst og uggen. Hurra for det Heldigvis har mannen ferie denne uken mens jeg er tilbake på jobb. Så han tar seg av mini om morgenen. Blir værre neste uke når han begynner på jobb kl 7 Hvordan er formen til dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippåhoppsann Skrevet 28. juli 2015 #142 Del Skrevet 28. juli 2015 Jeg er bare 6+1 i dag så jeg kjenner veldig lite til noen uggenhet😉 håper jeg slipper denne gangen ☺ vi skal på langtur om 14 dager på fjelle så håååper formen holder seg!!! Lykke til på jobb i dag ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 28. juli 2015 #143 Del Skrevet 28. juli 2015 Føler meg igrunn ganske grei, bortsett fra at bekkenet brøler til meg etter helgas topptur Kanskje ikke det smarteste valget, men håper det ikke blir verre. Jeg vil helst ha et litt aktivt svangerskap enn sist. Jeg blir litt satt ut av manglende symptomer da, men er jo bare 5+3ish, skulle vel helst vært halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 28. juli 2015 #144 Del Skrevet 28. juli 2015 9 uker i dag Feirer med å tvangspise frokost.. Sulten uten matlyst og uggen. Hurra for det Heldigvis har mannen ferie denne uken mens jeg er tilbake på jobb. Så han tar seg av mini om morgenen. Blir værre neste uke når han begynner på jobb kl 7 Hvordan er formen til dere andre? 9 uker!! Jeg er 4+6 i dag, og formen er fin. Bare veldig trøtt og litt manglende matlyst. Nyter det så lenge det varer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 28. juli 2015 #145 Del Skrevet 28. juli 2015 Hcgstigning fra 82 til 406 (fra torsdag til mandag) Og med ett ble alt litt mer virkelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 28. juli 2015 #146 Del Skrevet 28. juli 2015 Hcgstigning fra 82 til 406 (fra torsdag til mandag) Og med ett ble alt litt mer virkelig. Hurra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 28. juli 2015 #147 Del Skrevet 28. juli 2015 8+2 i dag og tilbake i 100% jobb i barnehage!😜 Er mye bedre i formen enn de siste par ukene, men blir ofte i ulage på kvelden. Jeg må spise ofte for å ikke bli kvalm, men da fylles jo magen slik at på kvelden føler jeg at magen står ut som en ballong!😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. juli 2015 #148 Del Skrevet 28. juli 2015 Noen av dere som venter nr to som hadde svangerskapsforgiftning med nr en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippåhoppsann Skrevet 28. juli 2015 #149 Del Skrevet 28. juli 2015 Føler meg igrunn ganske grei, bortsett fra at bekkenet brøler til meg etter helgas topptur Kanskje ikke det smarteste valget, men håper det ikke blir verre. Jeg vil helst ha et litt aktivt svangerskap enn sist. Jeg blir litt satt ut av manglende symptomer da, men er jo bare 5+3ish, skulle vel helst vært halvveis Ja,vi var også på fjell tur i helgen:) Kjente det litt etter den turen ,men jeg håper også på ett mye mer aktivt svangerskap en dei forrige Jeg synest også at jeg har lite symptomer,men vi får prøve å nyte det Jeg er 6+1 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippåhoppsann Skrevet 28. juli 2015 #150 Del Skrevet 28. juli 2015 (endret) Noen av dere som venter nr to som hadde svangerskapsforgiftning med nr en? Jeg hadde svangeskapsforgiftning med nr 1,ikke hatt det siden. Detter er nr 4 Endret 28. juli 2015 av hippåhoppsann 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. juli 2015 #151 Del Skrevet 28. juli 2015 Godt å høre Hippåhoppsan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippåhoppsann Skrevet 28. juli 2015 #152 Del Skrevet 28. juli 2015 Hcgstigning fra 82 til 406 (fra torsdag til mandag) Og med ett ble alt litt mer virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 28. juli 2015 #153 Del Skrevet 28. juli 2015 Hurra!! Jaa! Ja,vi var også på fjell tur i helgen:) Kjente det litt etter den turen ,men jeg håper også på ett mye mer aktivt svangerskap en dei forrige Jeg synest også at jeg har lite symptomer,men vi får prøve å nyte det Jeg er 6+1 i dag Det er absolutt noe som bør nytes Bekkenet har ikke kommet seg helt etter forrige svangerskap, men får håpe for oss begge at aktivitetsnivået kan holdes oppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 28. juli 2015 #154 Del Skrevet 28. juli 2015 Gratulerer til alle nykommere, håper alle får bli værende her inne Før helga var jeg innom legekontoret for å sjekke hcg, som var forhøyet. Tok oppfølgingsprøve i dag og er så spent at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Litt nervøs, men håper og tror at den har steget fint. Gleder meg til å få resultatet i morgen tidlig! Hvordan får du vite resultatene? Ringer de? Sms? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 28. juli 2015 #155 Del Skrevet 28. juli 2015 Hvordan får du vite resultatene? Ringer de? Sms? Jeg ringer på fredag ringte legen før jeg rakk å gjøre det selv da, men idag var jeg først ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 28. juli 2015 #156 Del Skrevet 28. juli 2015 Jeg ringer på fredag ringte legen før jeg rakk å gjøre det selv da, men idag var jeg først ute. Ok. Jeg skal møle hcg for første gang i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 28. juli 2015 #157 Del Skrevet 28. juli 2015 Ok. Jeg skal møle hcg for første gang i morgen. Lykke til, håper verdiene er som de skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superwomanwoman Skrevet 28. juli 2015 #158 Del Skrevet 28. juli 2015 Hei alle sammen!! :-) Jeg stikker nesa inn her jeg! Aner ikke hvor langt jeg er på vei, siden jeg ble gravid før mensen fikk komme på besøk etter en sa som starta 26 mai. Men sa blødningene varte i 6 dager og fikk brunt utflod på papiret den 13 juni, så satser på å være 9 uker idag, hvis man tar første blødningsdag. Men jeg aner ikke O:) håper jeg holder til mars-april tråden hele tiden :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 28. juli 2015 Forfatter #159 Del Skrevet 28. juli 2015 Hei alle sammen!! :-) Jeg stikker nesa inn her jeg! Aner ikke hvor langt jeg er på vei, siden jeg ble gravid før mensen fikk komme på besøk etter en sa som starta 26 mai. Men sa blødningene varte i 6 dager og fikk brunt utflod på papiret den 13 juni, så satser på å være 9 uker idag, hvis man tar første blødningsdag. Men jeg aner ikke O:) håper jeg holder til mars-april tråden hele tiden :-) Velkommen er like langt på vei vi da skal du på tidlig UL for å finne ut hvor langt du er på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 28. juli 2015 #160 Del Skrevet 28. juli 2015 Lykke til, håper verdiene er som de skal Har ingen g-tester hjemme, så tok en el-test og den er knalpositiv. Selv har jeg ingen tvil om at jeg er gravid, men vil skjekke for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå