Gå til innhold

Ser jeg OK ut, jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Må visst opplyse deg og om at jenter ikke er visuelle, det er det gutter som er. Så å snakke utfra hva du som gutt ser på som attraktivt (det visuelle) blir helt feil.

 

Blir som å spørre et kvinnfolk hva du som mann må gjøre\ikke gjøre for å få kjæreste. 

 

Anonymous poster hash: dfc98...243

 

 

Feil. Å spørre kvinner hva de liker er som å spørre en katt hva den liker. Du får kanskje noen lyder tilbake, men det gir null mening. 

 

Kvinner liker "maskuline" menn fremfor "feminine" menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Olivia Benson

Nå er jeg bare kvinne da, og vet tydeligvis ikke hva jeg liker og ikke liker, men jeg syns du er veldig pen ;) jeg er mer opptatt av et pent ansikt enn den "perfekte" kroppen, så for min del hadde du ikke trengt å trene styrke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, beklager for at jeg elsker mannen min samme hvordan han ser ut, og blir påvirket av det i forhold til hva jeg tenner på. (Og uansett sa jeg at han stiller i vektklasser, altså er de ikke digre og fulle av bol , veksthormon og har insulinmage osv.)Og nå har du virkelig ikke peiling på hva du snakker om heller, så dette blir for tåpelig å diskutere. Så klart har man dårlig kondisjon om man ikke trener kondisjon på noen som helst måte, samme om man bruker anabole steroider, eller om man ligger på sofaen hele dagen. Det handler vel mer om at denne ene karen din ikke trente noe annet enn styrke, og bevegde seg lite ellers, så klart har man da dårlig kondisjon, men man får ikke dårlig kondisjon av å ta steroider. Men så klart er det tyngre for en kar på 100kg å løpe så så langt, enn en fyr på 60 kg. Massen han flytter er jo mye mindre!

Anonymous poster hash: adbb6...f99

Jo alt dette vet jeg. Men lurte på hvorfor du begynte å like kroppsbyggere fra starten av? Er det kun pga de svumlmende musklene, eller hvilke andre ting er det? Olaf Tufte er også nesten 100 kilo, men de musklene er ekte og ikke fylt med blod og preparater. Siden du mente Arnold hadde den perfekte kroppen så lurte jeg veldig. For som vi alle vet og han selv har innrømmet så brukte han bol, mye bol. Og jo har en del kjennskap til dette da jeg selv trente seriøst etter jeg la fotballskoene på hylla. Helt til jeg innså at formen min egentlig var ræva. Musklene kunne ikke brukes til praktigst jobbing, så da begynte jeg med fit-cross, kamp-sport og kondisjonstrening. Har fått livet tilbake. Å kun være opptatt av muskler kan bli en sykdom på samme måte som aneroksi hos jenter. Heldigvis hadde jeg ei snill og omsorgsfull dame som sa at hun ikke syntes store muskler var noe fint. Man blir aldri fornøyd hvis kroppen er det eneste som bryr seg istedet for variert mosjon å livsglede.:)

Anonymous poster hash: 37161...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er tennende med uekte kropper som er fylt med bol. Kjenner flere fra byggemiljøet. Det flommer over av bol. Hva kan disse mennene gjøre bortsett fra å løfte ei jernstang? Ikke kan musklene brukes til noe fornuftig heller. Vi hadde en i militæret som hadde bolet mye før han kom inn. Han var dårligst i alle øvelsene på løping, chins og lange gå- turer. De blir jo slitne hvis de skal grave ei grøft som er 1 meter dyp og 4 meter lang. De eier ikke utholdenhet. Ja de er sterke til å løfte ting noen få ganger. Men prøv å la han bære en tursekk på 30 kilo å gå en bratt topptur på 1300 høydemeter. Han blir parkert av samtlige. Da velger jeg heller en mann som olaf tufte som er gjennomtrent å kan holde på i evigheter. Så en bodybuilder som skulle prøve seg som bokser. Etter å ha slått 10-15 slag var muskelene full av melkesyre å han ble spist av en fyr halvparten sin størrelse. Ja det ser imponerende ut, men i praksis funker det dårlig.

Anonymous poster hash: 37161...b99

Herrefred folk får da tenne på bestemte kropper uten å måtte forsvare det. Er da heller ikke noe mer nyttig å kunne traske rundt med sekk enn å løfte vekter. 

Anonymous poster hash: 292c4...495

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg fant meg selv på det øverste bildet. Ble litt overrasket da jeg åpnet det! 

 

Tror det er Mads Eriksen inni drakta der. :)



Anonymous poster hash: 7af59...562
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo alt dette vet jeg. Men lurte på hvorfor du begynte å like kroppsbyggere fra starten av? Er det kun pga de svumlmende musklene, eller hvilke andre ting er det? Olaf Tufte er også nesten 100 kilo, men de musklene er ekte og ikke fylt med blod og preparater. Siden du mente Arnold hadde den perfekte kroppen så lurte jeg veldig. For som vi alle vet og han selv har innrømmet så brukte han bol, mye bol. Og jo har en del kjennskap til dette da jeg selv trente seriøst etter jeg la fotballskoene på hylla. Helt til jeg innså at formen min egentlig var ræva. Musklene kunne ikke brukes til praktigst jobbing, så da begynte jeg med fit-cross, kamp-sport og kondisjonstrening. Har fått livet tilbake. Å kun være opptatt av muskler kan bli en sykdom på samme måte som aneroksi hos jenter. Heldigvis hadde jeg ei snill og omsorgsfull dame som sa at hun ikke syntes store muskler var noe fint. Man blir aldri fornøyd hvis kroppen er det eneste som bryr seg istedet for variert mosjon å livsglede.:)

Anonymous poster hash: 37161...b99

Da jeg først møtte mannen min var han helt normal, og jeg syntes han var verdens kjekkeste allerede da. Så begynte han etter noen år å trene aktivt for å stille i konkurranser, og smaken min endret seg jo da etter det. :) en kropp uten bol og en kropp med bol som har akkurat samme fordeling av fett og muskler og veier det samme, vil se helt like ut, du kan ikke se forskjell der, så jeg syntes det er litt rart at du mener det. Jeg liker generelt dominante store og sterke menn som bestemmer, og det har jeg alltid gjort, men begynte først å bry meg så mye om muskler etter jeg ble preget av mannen min, men mitt tenningsmønster har nok også preget det. (Mener ikke at jeg trenger bol hos menn, holder med trente menn med brede skuldre og kraftige armer og bryst, og ben) men jeg syntes likevel at arnold hadde drømmekroppen, selv om jeg vet at den ikke var naturlig skapt, men det betyr ikke at jeg mener at menn skal se ut slik for at jeg skal like dem.

mannen min likte alltid blonde jenter før, og ville bare han blondiner, helt til han møtte meg, som nesten har svart hår. :) om du skjønner hva jeg prøver å få frem ;)?

Uansett, nå føler jeg at vi går veldig langt utenfor trådens tema :)

Anonymous poster hash: adbb6...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi trenger du bekreftelse på at du ser ok. Lykke til i livet!

Hilsen en som kjenner deg!

Anonymous poster hash: f0b81...257

 

Personligheten din er motbydelig, så han er mye kjekkere enn deg.

Anonymous poster hash: 6c416...1d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrefred folk får da tenne på bestemte kropper uten å måtte forsvare det. Er da heller ikke noe mer nyttig å kunne traske rundt med sekk enn å løfte vekter.

Anonymous poster hash: 292c4...495

Ja det må de gjerne. Men det er ikke greit at unge gutter som leser dette, skal tro at om de pumper jærn å knasker anabole steroider, så vil alle dameproblemene løse seg. Det er direkte usunt og farlig. Var nettopp på nyhetene at tollere hadde gjort det største beslaget av anabole steroider. Forklaringen var sommerkroppen 2015. Ser disse ung-guttene over alt. Det er ikke bra. Er masse uheldige bivirkninger av disse preparatene. Vet om flere som endte opp i fengsel for grov vold, banket exer osv fordi de endret seg totalt å fucket opp hele hormonsystemet. Greit å like sunne forbilder, men kropper som er unaturlig er ikke bra signal å sende til unge gutter. Mange som får livene ødelagt.:)

Anonymous poster hash: 37161...b99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg først møtte mannen min var han helt normal, og jeg syntes han var verdens kjekkeste allerede da. Så begynte han etter noen år å trene aktivt for å stille i konkurranser, og smaken min endret seg jo da etter det. :) en kropp uten bol og en kropp med bol som har akkurat samme fordeling av fett og muskler og veier det samme, vil se helt like ut, du kan ikke se forskjell der, så jeg syntes det er litt rart at du mener det. Jeg liker generelt dominante store og sterke menn som bestemmer, og det har jeg alltid gjort, men begynte først å bry meg så mye om muskler etter jeg ble preget av mannen min, men mitt tenningsmønster har nok også preget det. (Mener ikke at jeg trenger bol hos menn, holder med trente menn med brede skuldre og kraftige armer og bryst, og ben) men jeg syntes likevel at arnold hadde drømmekroppen, selv om jeg vet at den ikke var naturlig skapt, men det betyr ikke at jeg mener at menn skal se ut slik for at jeg skal like dem.

mannen min likte alltid blonde jenter før, og ville bare han blondiner, helt til han møtte meg, som nesten har svart hår. :) om du skjønner hva jeg prøver å få frem ;)?

Uansett, nå føler jeg at vi går veldig langt utenfor trådens tema :)

Anonymous poster hash: adbb6...f99

Ja skjønner hva du mener.:) Men vet selv hvor altoppslukende dette kan bli, og hvor mange unge flotte gutter som har blitt ødelagt av bol. Det er trist. De gjorde dette for å bli kul å få draget på damer. En mann som er naturlig, foreks Andreas Torkildsen. Han trener mye styrke og er 100% ren. Han løfter 200 kilo i benken, og er ca 90 kilo. Han ser ut som en typisk atlet(ala trent fotballspiller). Dette er ekte muskler. Tilogmed bolere på størrelse med Arnold klarer ikke 200 i benken engang. Musklene blir overdimensjonerte pga preparatene de bruker. Topp at du liker sterke trente gutter, men håper ikke at folk begynner å like unaturlige ting, som i tillegg er skadelig for kroppen.:)

Anonymous poster hash: 37161...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må visst opplyse deg og om at jenter ikke er visuelle, det er det gutter som er. Så å snakke utfra hva du som gutt ser på som attraktivt (det visuelle) blir helt feil.

Blir som å spørre et kvinnfolk hva du som mann må gjøre\ikke gjøre for å få kjæreste.

Anonymous poster hash: dfc98...243

Vel, dette handler litt om at kvinner liker å være de små og skjøre i forholdet. Ikke såå mye det visuelle.

Men TS, du ser bra ut. Hadde nok swipet til høyre om jeg var yngre, og singel :-)

Anonymous poster hash: b030f...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge til at jeg selv veier 96 kilo fordelt på 186 cm. Men muskelvolumet på kompisen min som bruker bol på ca samme høyde og vekt er mye større, fordi han bruker bol. Musklende blir store og svulmende. Vi har ca lik fettprosent også. De gangene han tar pause fra bol blir han mindre "oppblåst", mens jeg holder meg det samme hele tiden.:)

Anonymous poster hash: 37161...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skjønner hva du mener.:) Men vet selv hvor altoppslukende dette kan bli, og hvor mange unge flotte gutter som har blitt ødelagt av bol. Det er trist. De gjorde dette for å bli kul å få draget på damer. En mann som er naturlig, foreks Andreas Torkildsen. Han trener mye styrke og er 100% ren. Han løfter 200 kilo i benken, og er ca 90 kilo. Han ser ut som en typisk atlet(ala trent fotballspiller). Dette er ekte muskler. Tilogmed bolere på størrelse med Arnold klarer ikke 200 i benken engang. Musklene blir overdimensjonerte pga preparatene de bruker. Topp at du liker sterke trente gutter, men håper ikke at folk begynner å like unaturlige ting, som i tillegg er skadelig for kroppen.:)

Anonymous poster hash: 37161...b99

Dette er jeg helt enig i, anbefaler virkelig ikke unge gutter, eller noen, til å starte med bol, og spesielt ikke for å trekke jenter eller for å endre hvordan andre ser på deg. Det er veldig risky. Og jeg burde også få frem at jeg er i ekstrem minoritet når det gjelder å like så store menn, de fleste kvinner som tenner på muskler tenner på naturlig trente menn, og det gjør jeg også, men liker også det litt mer "ekstreme" (som sagt ikke phil heat og gjengen, de er alt for store, men de tar veldig mye annet også). Du vil faktisk ha færre jenter som er interessert i deg ved å ta bol og bli for stor, så det er hvert fall ikke noe sjakktrekk.

Musklene blir ikke noe svakere eller sterkere om du går på ting eller ikke forøvrig, muskler er muskler, det "eneste" bolet gjør er at du vokser lettere og fortere. (Om du ser bort i fra bivirkninger da...)

Forresten vil jeg bare si at du var veldig god å diskutere med, holder deg saklig og "lytter" til det jeg skriver, viser at du skjønner, og argumenterer tilbake, skulle ønske det var flere som deg på dette forumet :) beklager for teit kompliment!

Anonymous poster hash: adbb6...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jeg helt enig i, anbefaler virkelig ikke unge gutter, eller noen, til å starte med bol, og spesielt ikke for å trekke jenter eller for å endre hvordan andre ser på deg. Det er veldig risky. Og jeg burde også få frem at jeg er i ekstrem minoritet når det gjelder å like så store menn, de fleste kvinner som tenner på muskler tenner på naturlig trente menn, og det gjør jeg også, men liker også det litt mer "ekstreme" (som sagt ikke phil heat og gjengen, de er alt for store, men de tar veldig mye annet også). Du vil faktisk ha færre jenter som er interessert i deg ved å ta bol og bli for stor, så det er hvert fall ikke noe sjakktrekk.

Musklene blir ikke noe svakere eller sterkere om du går på ting eller ikke forøvrig, muskler er muskler, det "eneste" bolet gjør er at du vokser lettere og fortere. (Om du ser bort i fra bivirkninger da...)

Forresten vil jeg bare si at du var veldig god å diskutere med, holder deg saklig og "lytter" til det jeg skriver, viser at du skjønner, og argumenterer tilbake, skulle ønske det var flere som deg på dette forumet :) beklager for teit kompliment!

Anonymous poster hash: adbb6...f99

Hehe takk da:) nei er nok ikke vanlig at damer liker det så ekstremt.;) Men du har jo vært med han siden han var "normal", så da stiller det seg litt annerledes. Bare håper du passer på at det ikke går for langt. Fordi husker selv hvor fokusert og altoppslukende treningen ble for meg. Klarte ikke selv å sette begrensninger, så var glad for at dama "bremset" meg. Men man blir fortere sterk med bol pga av at muskelmassen øker. Men man må trene hardt for dette. Nytter ikke å ligge på sofaen å spise chips, hehe. Men man kan bli råsterk uten bol, ved å trene langsiktig å spise riktig. Men man kan ikke få kroppen til Arnold likssom. Men det er sånn det burde være. takk for fin prat.:)

Anonymous poster hash: 37161...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må de gjerne. Men det er ikke greit at unge gutter som leser dette, skal tro at om de pumper jærn å knasker anabole steroider, så vil alle dameproblemene løse seg. Det er direkte usunt og farlig. Var nettopp på nyhetene at tollere hadde gjort det største beslaget av anabole steroider. Forklaringen var sommerkroppen 2015. Ser disse ung-guttene over alt. Det er ikke bra. Er masse uheldige bivirkninger av disse preparatene. Vet om flere som endte opp i fengsel for grov vold, banket exer osv fordi de endret seg totalt å fucket opp hele hormonsystemet. Greit å like sunne forbilder, men kropper som er unaturlig er ikke bra signal å sende til unge gutter. Mange som får livene ødelagt. :)

Anonymous poster hash: 37161...b99

 

Folk blir ikke dumme i hodet av steroider, de er dumme fra før av. 

 

Så å skylde på steroidene for at man er "smashed in the brain" i utgangspunktet blir ganske gjennomsiktig. 

 

Den type folk går på en cocktail av rus som inkluderer, alkohol, narkotika o.l ...da gjør de masse dumme ting som f.eks han på nyhetene. For å høste mest mulig sympati så skylder han alle sine handlinger på at det må ha vært steroidene sin feil.

 

Teknisk har steroider ingenting med det med det å gjøre ettersom de ikke gir noen rus-effekt eller da er sentral neverstimulerende. Det er også grunnen til at de opptil nylig har vært lovlig å bruke.

 

Så beklager men det er ikke steroidene som gjør at de har havnet i fengsel, banket opp eksene osv...det skjer i alkoholpåvirket tilstand i de tusen hjem etter hver helg. At alkohol er et akseptert rusmiddel gjør ikke at det kan "frikjennes" som en årsak oppi det hele.

Anonymous poster hash: dfc98...243

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Feil. Å spørre kvinner hva de liker er som å spørre en katt hva den liker. Du får kanskje noen lyder tilbake, men det gir null mening. 

 

Kvinner liker "maskuline" menn fremfor "feminine" menn.

jeg liker feminine menn :jolie:

Anonymous poster hash: b5c0d...0d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk blir ikke dumme i hodet av steroider, de er dumme fra før av.

Så å skylde på steroidene for at man er "smashed in the brain" i utgangspunktet blir ganske gjennomsiktig.

Den type folk går på en cocktail av rus som inkluderer, alkohol, narkotika o.l ...da gjør de masse dumme ting som f.eks han på nyhetene. For å høste mest mulig sympati så skylder han alle sine handlinger på at det må ha vært steroidene sin feil.

Teknisk har steroider ingenting med det med det å gjøre ettersom de ikke gir noen rus-effekt eller da er sentral neverstimulerende. Det er også grunnen til at de opptil nylig har vært lovlig å bruke.

Så beklager men det er ikke steroidene som gjør at de har havnet i fengsel, banket opp eksene osv...det skjer i alkoholpåvirket tilstand i de tusen hjem etter hver helg. At alkohol er et akseptert rusmiddel gjør ikke at det kan "frikjennes" som en årsak oppi det hele.

Anonymous poster hash: dfc98...243

Beklager, men skal prøve å ikke såre deg. Men steroider påvriker hormonene i kroppen. En som går på bol har skyhøye testosteronnivåer som kan gi bivirkminger som foreks sinne, depresjon, man kan endre personliget totalt osv osv

Les denne!:)

http://steroider.net/category/bivirkninger/

Anonymous poster hash: 37161...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men skal prøve å ikke såre deg. Men steroider påvriker hormonene i kroppen. En som går på bol har skyhøye testosteronnivåer som kan gi bivirkminger som foreks sinne, depresjon, man kan endre personliget totalt osv osv

Les denne!:)

http://steroider.net/category/bivirkninger/

Anonymous poster hash: 37161...b99

Les spessielt den om psykiske bivirkninger.:)

Anonymous poster hash: 37161...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...