AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #41 Skrevet 3. juli 2015 Veldig fin gutt. Du ser snill ut også, og det er veldig bra. Anonymous poster hash: 0e040...29b
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #42 Skrevet 3. juli 2015 Nå har jeg ikke sett på bildene, dessuten er jeg mann, men jeg vil bare komme med en innvending. Om man ser bra ut eller ikke kan ikke alltid avgjøres av et bilde, siden man kan være mer eller mindre heldig med bildet. Jeg opplevde en gang jeg var gruppelærer på høyskole at to kvinneligestudenter hadde for mange feil på en innlevering. Jeg søkte dem opp på intranettet for å finne eposten deres, og syntes at hun ene så riktig søt ut, mens hun andre ikke var særlig tiltrekkende. Da de kom til timen var det motsatt. Hun ene hadde vært heldig på bildet, hun andre uheldig. Jeg hadde ikke noe mål om å sjekke dem opp, dette er bare tanker som automatisk kommer hos oss menn når vi ser kvinner. Jeg forklarte oppgavene de ikke hadde fått til, og jeg tror de gikk ut av timen en del klokere.Anonymous poster hash: 73440...38f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #43 Skrevet 3. juli 2015 Du ser fin ut Anonymous poster hash: d2382...d68
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #44 Skrevet 3. juli 2015 Bygg litt muskler (pluss 10-15 kg, så kan du slaye alt av jenter. Anonymous poster hash: 4a08c...091 3
Leeloo Skrevet 3. juli 2015 #45 Skrevet 3. juli 2015 Den som hadde vært ti år yngre Du var nok ikke min type da jeg var på din alder, men nå liker jeg helt klart din type best (forutsatt at du er så smart som stilen din tilsier, fortsatt det på innsiden av skallen som teller mest).
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #46 Skrevet 3. juli 2015 Mange kåte damer her ser jeg. Hvor gammel er du da? Kunne sikkert fått pult en del deilige milfs her inne.Anonymous poster hash: 37161...b99
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #47 Skrevet 3. juli 2015 Jenter er ikke visuelle av seg slik oss menn er - så det vel den første tanken du må legge fra deg. Uansett hvor bra du ser ut som mann så vil du få #shit-tester fra kvinnfolk, med mindre du er filmstjerne eller noe annet (uten forkledning). Ja du ser hvor jeg vil hen ?, det å se bra ut gjør noe med eget selvbilde og en føler seg bedre og sånn sett er det et poeng. Mot kvinnfolk direkte så har det lite å si så lenge du har en normal hygiene og ser OK ut. Anonymous poster hash: dfc98...243
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #48 Skrevet 3. juli 2015 Du er flott! Anonymous poster hash: fc741...648
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. juli 2015 #49 Skrevet 3. juli 2015 Jenter er ikke visuelle av seg ...det er menn som er det. Så det har lite å si egentlig ..spørsmålet er vel mer hvordan du takler #shittestene fra venstre og høyre. Anonymous poster hash: dfc98...243 Du og de shittestene dine Hvorfor er du anonym? Det er noen som sier de savner deg i en tråd, husker ikke navnet på tråden. 8
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #50 Skrevet 3. juli 2015 Du vil ha null problem med å få kjæreste med utseendet ditt. Spørsmålet er heller hvordan du er som person og om du finner noen du kommer på bølgelengde med. Man kan fint leve på utseendet, men i lengden er det personlighet og kjemi som gjelder, og da hjelper det ikke hvordan man ser ut. Men, ja, du er kjekk, og du vil ikke ha noe problem med å få deg kjæreste i mine øyne. Jeg ville nok vært sjenert og tenkt at jeg var for stygg for deg ... Skulle ønske jeg var så tøff som deg til å legge ut bilde .. morsomt å høre hva andre syns, men jeg får vel leve i uvissheten enn så lenge til en mann ser meg ... Anonymous poster hash: fc453...11f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #51 Skrevet 3. juli 2015 Bygg litt muskler (pluss 10-15 kg, så kan du slaye alt av jenter. Anonymous poster hash: 4a08c...091 Noen liker naturlige gutter, og nerdegutter, så TS - IKKE gjør det! Anonymous poster hash: fc453...11f 7
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #52 Skrevet 3. juli 2015 Du og de shittestene dine Hvorfor er du anonym? Det er noen som sier de savner deg i en tråd, husker ikke navnet på tråden. Hehe nei så hyggelig å høre ...hadde jeg ikke vært #annonym du så hadde jeg vært public enemy nr 1 og minst hatt et titalls hatgrupper rundt om, så det hadde blitt litt vel mye negativ energi inn i livet mitt. Når man utfordrer realiteten til folk flest fra ulike innfallsvinkler så blir det ikke bra mottatt. Idet man utfordrer et etablert tankesett så sier man egentlig til den personen de har misforstått hele sitt liv og må revurdere hvordan det hele stiller seg. Kan sammenlignes med når man starter i en ny jobb og forteller de som har jobbet der i 30år hvor feil de har gjort den samme tingen i 30år. Man kan ha rett i det man sier men mottakeren er ikke mottakelig for det og svarer med å bli aggresiv av instinkt. Det er derfor gode endringer og impulser vil komme fra den yngre generasjoner ettersom ikke har et ego stuck i den gamle måten å gjøre alt på. Anonymous poster hash: dfc98...243
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #53 Skrevet 3. juli 2015 Hei. Har for tiden en periode hvor jeg trenger å finne ut av ting, sette meg realistiske mål og sånne ting i livet mitt. Jeg er snart 23 år gammel, og ønsker å legge ut et par bilder som viser hvem jeg er, så vil jeg gjerne ha tilbakemelding på om DU kunne ha datet meg. De som vil se bildene igjen bør lagre dem http://tinyurl.com/nzh2c7z http://tinyurl.com/pfme8pk Hvis du er veldig ærlig i tilbakemeldingen din, så ville det ha hjulpet meg stort! Anonymous poster hash: 0d5ea...b8d Anonymous poster hash: 0d5ea...b8d Hadde jeg vært 10 år yngre hadde jeg datet deg, ja! Jeg liker veldig godt gutter som deg. Dessverre hadde jeg som jente dårlig selvtillit og følte meg stygg, og jeg ville aldri trodd at en gutt som deg ville datet meg. Nå er jeg over 30, og jeg skulle ønske jeg hadde den selvtilliten jeg har idag da jeg var på din alder... Ser at jeg er faktisk penere enn jeg trodde da jeg var på din alder. Jeg vil tro du vil finne en søt og pen jente, som er snill og grei. Viktig å behandle hverandre med gjensidig respekt! Anonymous poster hash: fc453...11f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #54 Skrevet 3. juli 2015 Noen liker naturlige gutter, og nerdegutter, så TS - IKKE gjør det! Anonymous poster hash: fc453...11f Nå er det ikke bare bare å bygge 10-15kg med muskler, det vil ta rundt 10 år og meget sterk presistent mentalitet bak. Med som regel et snev av megarexia som driver en til å hele tiden bygge seg større. Det er ingen 24åringer som plutselig får det syndromet ..har det ikke plaget han til nå at han ikke blir sammenlignet med terminator idet solbrillene kommer på så vil blir han det ikke neste uke heller for å si det slik. Point beeing -> du dedikerer ikke en livsstil som krever såpass for å tilfredsstille andre enn deg selv. Anonymous poster hash: dfc98...243
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #55 Skrevet 3. juli 2015 Hvis du begynner å trene og blir litt mer muskuløs så tror jeg du kan få date med omtrent hvem som helst 😊 Høy og mørk er sjelden feil!! Jeg hadde ikke datet deg men jeg er 33 år, du er en helt annen generasjon enn meg og får mest frem morsfølelsen 😊Anonymous poster hash: c23c6...d9a
tom1986 Skrevet 3. juli 2015 #56 Skrevet 3. juli 2015 Begynn med styrketrening og legg på deg 8-10 kg. Du er tynn og har et veldig "skjørt" utseende. Gjør du det, vil ikke utseende hindre deg i å få omtrent den dama du vil ha. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #57 Skrevet 3. juli 2015 Begynn med styrketrening og legg på deg 8-10 kg. Du er tynn og har et veldig "skjørt" utseende. Gjør du det, vil ikke utseende hindre deg i å få omtrent den dama du vil ha. Må visst opplyse deg og om at jenter ikke er visuelle, det er det gutter som er. Så å snakke utfra hva du som gutt ser på som attraktivt (det visuelle) blir helt feil. Blir som å spørre et kvinnfolk hva du som mann må gjøre\ikke gjøre for å få kjæreste. Anonymous poster hash: dfc98...243 1
FantasDick Skrevet 3. juli 2015 #58 Skrevet 3. juli 2015 Basert på kun utseende kunne jeg lett datet deg.
Gjest BabyBlue Skrevet 3. juli 2015 #59 Skrevet 3. juli 2015 Hahaha! Der skvatt jeg litt, du ligner utrolig mye på en jeg kjenner Basert på utseendet hadde jeg absolutt datet deg. Hvordan du er som person vet jeg ikke noe om, men har jeg rett i at du er litt sånn "svigermors drøm" type? Du ser ganske snill og føyelig ut. Jeg synes kroppsfasongen din var fin, og hadde faktisk foretrukket det om du var som du var. Jeg foretrekker litt smale menn over muskelbunter. Men om du bare vil bli litt mer markert hadde det ikke vært noe annet enn et pluss. Men igjen... ikke noe som er nødvendig da du er en pen gutt fra før av. Du har alt du trenger utseendemessig for å klare deg fint i jakten på en kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #60 Skrevet 3. juli 2015 Ble faktisk litt positivt overrasket syntes du var en veldig pen og kjekk gutt, men litt for guttete for min del. Om jeg skulle ba kommet med noen konkrete tips. Håret så best ut der du har den svarte toppen med v-hals. Syntes det ble litt for mye boy band aktig i skjortebildet. Syntes du ligner litt på ryan goslin (eller hvordan man skriver det) i forhold til øyne og nese, og ansiktsform, kanskje se på noen av hans hårfrisyrer og se om det er noe du kunne tenke deg? I tillegg syntes jeg du burde begynne å løfte litt vekter, du er ganske tynn, og ville nok sett bedre ut om du var litt større, ser med en gang litt mer mann ut da sånne rotete skjorter syntes jeg er veldig stygt, men det er min veldig personlige mening her, så ikke bry deg om det, men tenk generelt passform når du kjøper nye klær. Skal sitte fint og se bra ut på deg Jeg er nå 100% ærlig her og håper det går greit, vil ikke såre deg på noen som helst måte, og syntes faktisk du er veldig pen og kjekk slik du sér ut nå, men dessverre ser du litt for ung ut for min del, og jeg er to år yngre enn deg. Samboeren min er på samme alder som meg, men er likevel veldig mandig. Anonymous poster hash: adbb6...f99
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå