Gå til innhold

Ser jeg OK ut, jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Vet at gutter ikke liker å bli kalt søt (hvorfor det egentlig?), men du er en veldig søt gutt! Kunne ha data deg hvis du hadde hatt matchende personlighet :)

Anonymous poster hash: 2ec1c...0fa

 

Jeg er jente og liker heller ikke å bli kalt søt hehe :P Får meg til å føle meg som om jeg er 10 år...

Anonymous poster hash: 04259...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må visst opplyse deg og om at jenter ikke er visuelle, det er det gutter som er. Så å snakke utfra hva du som gutt ser på som attraktivt (det visuelle) blir helt feil. Blir som å spørre et kvinnfolk hva du som mann må gjøre\ikke gjøre for å få kjæreste.   Anonymous poster hash: dfc98...243

Helt feil... Kvinner er også visuelle, men ikke like seksuelt visuelle! Når en mann ser på en kvinne ser han på formene, pupper og rumpa, mens når en kvinne ser på en mann ser hun mer på en sterk dominant holdning, brede kraftige skuldre, armer osv. Så et spinkelt utseende vil være negativt for de fleste jo, dette ligger i instinktene våres, selv om mange kvinner sier de liker spinkle tynne menn best. Hvor mye vi enn ikke vil innrømme det så styres vi i hovedsak av instinkter, på alle plan, selv om vi liker å tro noe annet.

Anonymous poster hash: adbb6...f99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendet ditt kommer ikke til å hindre deg ihvertfall, du ser bedre ut enn veldig mange andre:)

 

Men, som andre også har sagt, så er framtoningen, selvtillit, humor, personlighet osv minst like viktig for oss jenter. Man kan derfor ikke bedømme utfra et bilde hvor på "skalaen du kan satse". Likevel. vær glad for at du har et godt utgangspunkt.

Begynn å trene, skru opp selvtilliten (lettere sagt enn gjort) og ikke bli for "svigermors drøm" (kjedelig, for snill og puslete). Jeg vet jo ikke hvordan du er, men du ser gjerne litt for snill ut og kanskje litt ung og usikker siden du vil ha bedømming her (ikke vondt ment, men det er inntrykket jeg får).

 

 



Anonymous poster hash: ce154...831
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har for tiden en periode hvor jeg trenger å finne ut av ting, sette meg realistiske mål og sånne ting i livet mitt.

Jeg er snart 23 år gammel, og ønsker å legge ut et par bilder som viser hvem jeg er, så vil jeg gjerne ha tilbakemelding på om DU kunne ha datet meg.

De som vil se bildene igjen bør lagre dem ;)

http://tinyurl.com/nzh2c7z

http://tinyurl.com/pfme8pk

Hvis du er veldig ærlig i tilbakemeldingen din, så ville det ha hjulpet meg stort!

:)

Anonymous poster hash: 0d5ea...b8d

Anonymous poster hash: 0d5ea...b8d

Kjempesøt er du. Ingen overfladisk kjekkas. Helt normal søt gutt som ser ut som svigermors drøm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe mange som har lyst å kose med deg. Du blir nok mest sett på som søt og sjarmerende av jentene. Men det er jo bra det. Å være macho er noe å leve opp til.:P Det krever sin mann kan man si.:) Men å være snill å søt kommer man langt med. Tipper mange syns du passer perfekt som kjærestemateriale.

Anonymous poster hash: 37161...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være macho er noe å leve opp til. :P Det krever sin mann kan man si. :) 

Anonymous poster hash: 37161...b99

Merkelig med de setningene sammen med smileyer.

Anonymous poster hash: 292c4...495

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig med de setningene sammen med smileyer.

Anonymous poster hash: 292c4...495

😅 Bare humret litt for meg selv.

Anonymous poster hash: 37161...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt, men ikke helt min type. Likevel har du godt potensiale. Med et litt mer maskulint og kraftig fjes og 10 kg ekstra i muskler begynner vi å prate. Hvor høy er du? Jeg tror du vil se veldig kjekk ut om en 5-10 års tid :)



Anonymous poster hash: b442f...16f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var litt overdreven positiv respons her, så jeg kan prøve å balansere det ut. Selv om du ser ok ut, så er du ikke min type utseendemessig. Du ser litt forsiktig, guttete og nerdete ut. Jeg ville ikke datet deg.



Anonymous poster hash: 42916...7ba
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gitt deg en sjanse basert på utseende hvertfall! Hilsen J 21 ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var unødvendig mange slemme kommentarer her. Liker dere han ikke så la vær å svar. Jeg synes TS er superhot, og hadde datet han lett. 



Anonymous poster hash: 12ccf...37c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg synes det var litt overdreven positiv respons her, så jeg kan prøve å balansere det ut. Selv om du ser ok ut, så er du ikke min type utseendemessig. Du ser litt forsiktig, guttete og nerdete ut. Jeg ville ikke datet deg.

Anonymous poster hash: 42916...7ba

 

 

Det er litt typisk. Hadde det vært en kjekkas med selvtillit som hadde lagt ut bilde av seg selv ville den gemene hop ha funnet masse negativt med ham.

Anonymous poster hash: efe15...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er litt typisk. Hadde det vært en kjekkas med selvtillit som hadde lagt ut bilde av seg selv ville den gemene hop ha funnet masse negativt med ham.

Anonymous poster hash: efe15...3f7

 

 

Janteloven much?

Anonymous poster hash: 12ccf...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imponerende at du turte å legge ut bilde her, selvom jeg ikke fikk sett det!

 

Jeg har kjempe lyst til å vite hva folk synes om utseendet mitt, men tørr ikke legge ut bilde.



Anonymous poster hash: 60213...6ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke jeg vært en gammel skrukk på 31 så hadde jeg helt klart kunnet være sammen med deg, om du er så snill som du ser ut. Jeg liker ikke menn med masse muskler og greier heller. Garanterer at da jeg var på din alder så hadde jeg prøvd å få kontakt med deg.



Anonymous poster hash: 89080...820
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen

Eg synast du er veldig attraktiv, ein nydeleg gut. Ein eg ville sett på meir enn ein gong.

 

Om eg ville data deg, veit eg ikkje, då eg veit ingenting om personlegdommen din og ikkje har møtt deg/snakka med deg etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Hehe nei så hyggelig å høre ...hadde jeg ikke vært #annonym du så hadde jeg vært public enemy nr 1 og minst hatt et titalls hatgrupper rundt om, så det hadde blitt litt vel mye negativ energi inn i livet mitt.

 

Når man utfordrer realiteten til folk flest fra ulike innfallsvinkler så blir det ikke bra mottatt.

Idet man utfordrer et etablert tankesett så sier man egentlig til den personen de har misforstått hele sitt liv og må revurdere hvordan det hele stiller seg. Kan sammenlignes med når man starter i en ny jobb og forteller de som har jobbet der i 30år hvor feil de har gjort den samme tingen i 30år.

Man kan ha rett i det man sier men mottakeren er ikke mottakelig for det og svarer med å bli aggresiv av instinkt. Det er derfor gode endringer og impulser vil komme fra den yngre generasjoner ettersom ikke har et ego stuck i den gamle måten å gjøre alt på. 

 

  

 

Anonymous poster hash: dfc98...243

 

Åherremin du er så trangsynt at jeg får vondt i hue av deg :krangle:

Anonymous poster hash: 3472a...9bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hadde ikke jeg vært en gammel skrukk på 31 så hadde jeg helt klart kunnet være sammen med deg

 

Hvem vet, kanskje han liker milfs? Hvis jenter på 23 kan bli sammen med menn på 31, hvorfor ikke omvendt?

Anonymous poster hash: 12ccf...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janteloven much?

Anonymous poster hash: 12ccf...37c

Hadde han vært en hunk med muskler osv, så hadde alle sagt han var for klysete, for høy på seg selv osv. Misunnelse får frem det værste i mennesker. Bare fordi noen klarer å leve en livsstil som gjør at man ser sykt bra ut, og har masse selvtilitt så skal folk prøve å jekke han ned. Men hvis man slikker fitte føttene til damer å virker usikker så får man sympati.:P

Anonymous poster hash: 37161...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han vært en hunk med muskler osv, så hadde alle sagt han var for klysete, for høy på seg selv osv. 

 

Man må ikke ha muskler for å være hunk. TS har normal kroppsbygning men er likevel en hunk. Og hvorfor skal jenter skrive nedsettende om hunks? Det gir ikke mening. Det gir mer mening at misunnelige menn rakker ned på dem.

Anonymous poster hash: 12ccf...37c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...