Gå til innhold

Ser jeg OK ut, jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man må ikke ha muskler for å være hunk. TS har normal kroppsbygning men er likevel en hunk. Og hvorfor skal jenter skrive nedsettende om hunks? Det gir ikke mening. Det gir mer mening at misunnelige menn rakker ned på dem.

Anonymous poster hash: 12ccf...37c

Var jo en tråd der folk sa at cristiano ronaldo ikke var noe kjekk. En mann som lever av kroppen sin. DET er missunnelse..

Anonymous poster hash: 37161...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var jo en tråd der folk sa at cristiano ronaldo ikke var noe kjekk. En mann som lever av kroppen sin. DET er missunnelse..

Anonymous poster hash: 37161...b99

 

Kanskje fordi de mener at han ikke er kjekk. Han ser litt klyse ut. Kroppen er perfekt, og ansiktet er forsåvidt også pent, men det lyser litt klyse av personen. Dette betyr ikke at alle kjekke menn vil bli kritisert på KG.

Anonymous poster hash: 12ccf...37c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og han lever av kroppen sin, ikke fordi den er digg, men fordi den er god til å spille fotball. 



Anonymous poster hash: 12ccf...37c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi de mener at han ikke er kjekk. Han ser litt klyse ut. Kroppen er perfekt, og ansiktet er forsåvidt også pent, men det lyser litt klyse av personen. Dette betyr ikke at alle kjekke menn vil bli kritisert på KG.

Anonymous poster hash: 12ccf...37c

Har sett flere tråder der menn som ER veldig kjekke, og damer finner alt mulig rart på. Ikke min type, alt for egosentrert osv osv. Men en vanlig pølsemaker som er helt normal og litt "nerdete" plutselig er verdens flotteste gutt. Ikke missforstå, gutten i tråden er sikkert søt han, men dere skjønner hva jeg mener..

Anonymous poster hash: 37161...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett flere tråder der menn som ER veldig kjekke, og damer finner alt mulig rart på. Ikke min type, alt for egosentrert osv osv. 

 

Rett og slett fordi de ikke likte han. Hvis de likte han så ville de prøvd å få han på kroken.

Anonymous poster hash: 12ccf...37c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og han lever av kroppen sin, ikke fordi den er digg, men fordi den er god til å spille fotball.

Anonymous poster hash: 12ccf...37c

Kroppen hannes ble kårer til verdens best trente kropp, så den er perfekt. Han er også undertøysmodell for Calvin Klein. Den er heller ikke bolekropp, så man kan ikke skylde på det heller. Han er en atlet som få menn i verden kan måle seg med.

Anonymous poster hash: 37161...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rett og slett fordi de ikke likte han. Hvis de likte han så ville de prøvd å få han på kroken.

Anonymous poster hash: 12ccf...37c

Det jeg prøver å si er at menn som er så kjekke at de kan få hvem de vil, da blir damene usikkre og føler seg truet. Mens en normal gutt som er helt ordinær blir rost i skyene. Ingen damer liker å date en gutt som setter de i skyggen. Dama liker å være den "fine" i forholdet. Er mannen mye mere sexy enn henne, ville hun fått dårlig selvbilde osv. Har datet en del jenter, så vet hvordan det funker.

Anonymous poster hash: 37161...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Veldig søt og kjekk kar. Har alltid falt for slike gutter, hehe. Nå er jeg i forhold med en; han har dette type utseendet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo en tråd der folk sa at cristiano ronaldo ikke var noe kjekk. En mann som lever av kroppen sin. DET er missunnelse..

Anonymous poster hash: 37161...b99

 

Ja vet ..husker det var ei som ble helt fra seg fordi jeg sa at jeg ikke trodde noe på at hun heller ville henge på #KG en lørdagskveld, istedenfor å date Ronaldo - om det så bare hadde vært for en historie å fortelle hennes venninner. 

 

Så turn-off var han ...iforhold til standarden man setter der i den tråden kontra denne så kan man skjønne at de fleste hønene er mest opptatte av å virke politisk korrekte enn å egentlig tørre vise sine egne meninger, selv om det er mulig poste som anonymous...

 

 

Anonymous poster hash: dfc98...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg prøver å si er at menn som er så kjekke at de kan få hvem de vil, da blir damene usikkre og føler seg truet. Mens en normal gutt som er helt ordinær blir rost i skyene.

Anonymous poster hash: 37161...b99

 

Enig i at dette gjelder en del damer! Men jeg er ikke en av dem. Jeg liker kjekke menn.

 

Anonymous poster hash: 42916...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo en tråd der folk sa at cristiano ronaldo ikke var noe kjekk. En mann som lever av kroppen sin. DET er missunnelse..

Anonymous poster hash: 37161...b99

Altså, jeg elsker masse muskler, kjæresten min er bodybuilder (vektklasse, ikke slik som Philip heat osv.) og jeg syntes at arnold hadde sen perfekte kroppen. MEN jeg syntes ikke ronaldo er en hunk. Syntes han var kjekkas da jeg var 16 år gammel, men nå syntes jeg han ser alt for glatt og feminin ut, skikkelig lite mandig. Kroppen er det ikke noe galt med, men ansiktet hans er alt for "glæth"

Anonymous poster hash: adbb6...f99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phil heat* mobilen endret....

Anonymous poster hash: adbb6...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo en tråd der folk sa at cristiano ronaldo ikke var noe kjekk. En mann som lever av kroppen sin. DET er missunnelse..

Anonymous poster hash: 37161...b99

 

Ronaldo er jo et dårlig eksempel. For jeg synes ikke han er spesielt kjekk, ikke min type utseendemessig (ansiktet). Men jeg liker Brad PItt, Chris Hemsworth, Ashton Kutcher osv.

 

Anonymous poster hash: 42916...7ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Totalt innenfor. En sånn person jeg ville automatisk sett litt ekstra på og forsøkt å få kontakt med på fest o.l. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt innenfor. En sånn person jeg ville automatisk sett litt ekstra på og forsøkt å få kontakt med på fest o.l. 

 

Hva venter du på? Han er her nå. Send melding og møt!

Anonymous poster hash: 12ccf...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting gærnt med utseendet ditt. Hvorfor lurer du på utseendet ditt,egentlig? Har du fått noen kommentarer eller opplevd noe som gjør at du tviler på om du er kjekk nok for dating, eller annet?

 

Bare lurer



Anonymous poster hash: 4b88f...62c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Ingenting gærnt med utseendet ditt. Hvorfor lurer du på utseendet ditt,egentlig? Har du fått noen kommentarer eller opplevd noe som gjør at du tviler på om du er kjekk nok for dating, eller annet?

 

Bare lurer

Anonymous poster hash: 4b88f...62c

 

 

Han er sikkert bare sjenert. For menn holder det ikke å være kjekk, men må vise initiativ også. Da er det naturlig at mange sjenerte menn går rundt og lurer på hva de er verdt på sexmarkedet. 

Anonymous poster hash: 12ccf...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg elsker masse muskler, kjæresten min er bodybuilder (vektklasse, ikke slik som Philip heat osv.) og jeg syntes at arnold hadde sen perfekte kroppen. MEN jeg syntes ikke ronaldo er en hunk. Syntes han var kjekkas da jeg var 16 år gammel, men nå syntes jeg han ser alt for glatt og feminin ut, skikkelig lite mandig. Kroppen er det ikke noe galt med, men ansiktet hans er alt for "glæth"

Anonymous poster hash: adbb6...f99

Hva er tennende med uekte kropper som er fylt med bol. Kjenner flere fra byggemiljøet. Det flommer over av bol. Hva kan disse mennene gjøre bortsett fra å løfte ei jernstang? Ikke kan musklene brukes til noe fornuftig heller. Vi hadde en i militæret som hadde bolet mye før han kom inn. Han var dårligst i alle øvelsene på løping, chins og lange gå- turer. De blir jo slitne hvis de skal grave ei grøft som er 1 meter dyp og 4 meter lang. De eier ikke utholdenhet. Ja de er sterke til å løfte ting noen få ganger. Men prøv å la han bære en tursekk på 30 kilo å gå en bratt topptur på 1300 høydemeter. Han blir parkert av samtlige. Da velger jeg heller en mann som olaf tufte som er gjennomtrent å kan holde på i evigheter. Så en bodybuilder som skulle prøve seg som bokser. Etter å ha slått 10-15 slag var muskelene full av melkesyre å han ble spist av en fyr halvparten sin størrelse. Ja det ser imponerende ut, men i praksis funker det dårlig.

Anonymous poster hash: 37161...b99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er tennende med uekte kropper som er fylt med bol. Kjenner flere fra byggemiljøet. Det flommer over av bol. Hva kan disse mennene gjøre bortsett fra å løfte ei jernstang? Ikke kan musklene brukes til noe fornuftig heller. Vi hadde en i militæret som hadde bolet mye før han kom inn. Han var dårligst i alle øvelsene på løping, chins og lange gå- turer. De blir jo slitne hvis de skal grave ei grøft som er 1 meter dyp og 4 meter lang. De eier ikke utholdenhet. Ja de er sterke til å løfte ting noen få ganger. Men prøv å la han bære en tursekk på 30 kilo å gå en bratt topptur på 1300 høydemeter. Han blir parkert av samtlige. Da velger jeg heller en mann som olaf tufte som er gjennomtrent å kan holde på i evigheter. Så en bodybuilder som skulle prøve seg som bokser. Etter å ha slått 10-15 slag var muskelene full av melkesyre å han ble spist av en fyr halvparten sin størrelse. Ja det ser imponerende ut, men i praksis funker det dårlig.

Anonymous poster hash: 37161...b99

Ja, beklager for at jeg elsker mannen min samme hvordan han ser ut, og blir påvirket av det i forhold til hva jeg tenner på. (Og uansett sa jeg at han stiller i vektklasser, altså er de ikke digre og fulle av bol , veksthormon og har insulinmage osv.)Og nå har du virkelig ikke peiling på hva du snakker om heller, så dette blir for tåpelig å diskutere. Så klart har man dårlig kondisjon om man ikke trener kondisjon på noen som helst måte, samme om man bruker anabole steroider, eller om man ligger på sofaen hele dagen. Det handler vel mer om at denne ene karen din ikke trente noe annet enn styrke, og bevegde seg lite ellers, så klart har man da dårlig kondisjon, men man får ikke dårlig kondisjon av å ta steroider. Men så klart er det tyngre for en kar på 100kg å løpe så så langt, enn en fyr på 60 kg. Massen han flytter er jo mye mindre!

Anonymous poster hash: adbb6...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...