Gå til innhold

Ser jeg OK ut, jenter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

(Hvordan vet vi at bildene faktisk er av TS? Dette ville vært en temmelig genial og utspekulert måte å henge ut noen på...)

Anonymous poster hash: f4c4d...142
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen!

Nå har jeg lyst til å legge ut bilde av hvordan jeg ser ut IDAG. Bildene jeg la ut i starten av tråden er et par år gamle ;)

Bruker dessverre solbriller, glemte å ta et bilde uten solbriller, men...

Bildet er tatt etter en hard sykkeltur :P

Hva syns dere nå da? ;)

Anonymous poster hash: 0d5ea...b8d

tja... hva skal man si.

hadde vurdert styrketrening over sykkelturer når man har armer som det der. og hva skjer med dunet under haka? når du ikke er gammel nok til å anlegge skikkelig skjegg er det best å shave alt bort alt. slik som det er nå ser det bare pistrete og sjuskete ut.

litt i blekeste laget også. mye inne på gutterommet? dataspill og slikt ?

Anonymous poster hash: 4494e...741

Gjest BethD
Skrevet

Kjempesøt gutt :) 

Litt for ung for meg, men fortsatt kjempeflott :)

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke min type utseendemessig. Mangler litt skjegg/stubber, sånn at du ser litt røffere ut. Men du ser høy ut, så det er jo bra. Er heller ikke en fan av rutete skjorter. Har du farget håret ditt? Det så merkelig mørkt ut. Du har en "boy-ish" look for øyeblikket, men det går seg kanskje til. :)

Forsåvidt er jeg 25, og ville ikke datet yngre enn fyller 25 i år. :P

Anonymous poster hash: 65751...5d6

Skrevet

Jeg syns du ser kjempefin ut! :D

Haha, ser du har vært på kamp med Nidaros Roller Derby i Husebyhallen!Anonymous poster hash: 45274...6c2

Syns også at du så litt kjent ut, men når jeg så denne kommentaren her, fant jeg kanskje årsaken. Vi er vel fra samme by! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Se etter ansiktstrekk på de første bildene, hvordan nesen og øynene er plassert osv., ditt nek :P betyr jo ikke at man er like stygg eller kjekk som noen selv om man ligner/minner om. Nå syntes jeg ikke mister gosling er helt min type, alt for pretty boy og feminin, liker litt røffere menn, men jeg kan likevel se likheten mellom han og ts. Altså i forhold til formen på øynene, ansiktsformen, hvor ting er plassert i ansiktet osv. :)

Anonymous poster hash: adbb6...f99

Han ligner overhodet ikke på Ryan Gosling.  :laugh:

Anonymous poster hash: a19da...dd1

• Liker 1
Skrevet

Absolutt et innafor utseende. Sikkert mange som ville datet deg dersom personligheten tilsier det :)

AnonymBruker
Skrevet

(Hvordan vet vi at bildene faktisk er av TS? Dette ville vært en temmelig genial og utspekulert måte å henge ut noen på...)

Det er meg ja :P

OK, hvis folk ikke liker skjegget under haka, så får jeg stusse det litt davel ;)

AnonymBruker
Skrevet

Du er søt. Det er ikke noe galt med utseende ditt, men ikke min smak. 

Anonymous poster hash: 894d1...664
AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen!

Nå har jeg lyst til å legge ut bilde av hvordan jeg ser ut IDAG. Bildene jeg la ut i starten av tråden er et par år gamle ;)

Bruker dessverre solbriller, glemte å ta et bilde uten solbriller, men...

Bildet er tatt etter en hard sykkeltur :P

Hva syns dere nå da? ;)

Du ser badass ut, men fortsatt ikke min smak. 

Anonymous poster hash: 894d1...664

Skrevet

Du ser merkelig kjent ut. Har du spilt Magic? :P

Gjest Sukkerbit
Skrevet

Det er ikke sånn i mine øyne at du trenger å få mer muskler i overkroppen. Jeg er ikke så opptatt av slik så lenge en fyr er aktiv og liker den sporten han driver med. Men jeg liker menn med litt mer mandig ansikt, og gjerne menn med en fyldig skjegg. Du er en pen mann for all del, men kanskje ikke helt min smak. Synes dog slikt er veldig vanskelig å si med noen man ikke ser i virkeligheten, fordi utstråling har mye å si når jeg sier om en fyr er kjekk eller ikke. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jepp som i den tråden med hun brunette jenta som la ut bilde og spurte oss jentene om vi syns hun var pen. Garantert en person som var sjalu på en annen jente og ville vite om andre syntes hun var pen eller ikke.

Anonymous poster hash: 14c1f...268

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så fan av frisyren eller solbrillene, men ellers kjempefin.

Anonymous poster hash: 77eba...ea3
Skrevet

Du må la denne tråden dø ut, nå. Den har utspilt sin rolle. Noen avsluttende kommentarer.

1. Du har et bra utseende og definitivt ikke et som vil gi deg noen hindringer hos kvinner sett at alt annet er i orden.  

2. I begynnelsen var det et overveldende flertall som likte deg, men i slutten av tråden er det nå flere som sier du ikke er deres type. Dette er virkeligheten, så bli vant med det. Noen kvinner vil elske deg, men for noen er du rett og slett ikke deres type. Slik er det for meg også og for resten av den mannlige befolkning.

3. Om du begynner å løfte vekter eller med en form for kampsport, vil du kunne øke muskelmassen og maskuliniteten din. Dermed vil du kunne appellere til et bredere utvalg av den kvinnelige befolkning og flere av de som nå sier du er for søt vil kanskje ombestemme seg. Det er ikke mye som skal til. Har selv en 'slank' look, men er meget godt trent og sterk. Det hjelper.

4. Klesstilen din ser bra ut, men du kan forbedre deg.

5. Ikke gro skjegg om du ikke har skjegg. Det verste jeg ser er menn/gutter uten anlegg for skjegg som går rundt med store hull i ansiktet eller dun på haken. Basert på det jeg har sett har du ikke anlegg for skikkelig skjegg. I så fall må det være godt stusset slik som i et av de første bildene.

Alt så langt har handlet om utseendet, men det viktigste for å lykkes med kvinner er ikke utseendet ditt, men personligheten din og sjarme. Hvordan du får henne til å føle seg når hun er sammen med deg (og ikke sammen med deg). Faktisk vil et pent utseende kunne gi deg utfordringer. Det et pent utseende kan gi deg er en fot i døren, men om du ikke har en god personlighet eller vet å snakke for deg, så hjelper det svært lite.

Til syvende og sist vil kvinner ha en sterk mann i ordets rette forstand og en som er trygg på seg selv. De vil ikke ha han som på et kvinneforum spør om de synes han er OK. Så jeg anbefaler at du tar med deg disse rådene og går videre.

Lykke til!

:)

Skrevet

Hei alle sammen!Nå har jeg lyst til å legge ut bilde av hvordan jeg ser ut IDAG. Bildene jeg la ut i starten av tråden er et par år gamle ;) Bruker dessverre solbriller, glemte å ta et bilde uten solbriller, men...Bildet er tatt etter en hard sykkeltur :P Hva syns dere nå da? ;)Anonymous poster hash: 0d5ea...b8d Anonymous poster hash: 0d5ea...b8d

Pule?:-)

Slapp av,du er helt normal:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...