Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med en covert/skjult narsissist?


WubWub

Anbefalte innlegg

Dumpa 16-åringen deg?  :fnise:



Anonymous poster hash: fb277...571
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke? Jeg er veltrent med et meget bra utseendet og jeg har iq på 141, for og ikke snakke om kunnskapsnivået mitt som er skyhøyt. Jeg kjenner flere historie lærere og de ringer meg når det er noe de lurer på. Jeg har tilnærmet fotografisk hukommelse.

 

Jeg er også verdensmester i løgn og bedrag. Manipulasjon er min største styrke.

 

Så hvorfor kan du ikke date noen som har så mange positive sider?

Det hjelper ikke at huset er pent og dekker de basale behov når grunnmuren er porøs, reisverket er pill råttent, og det elektriske anlegget må byttes.

Da koster huset mer enn det smaker.

 

På samme måte hjelper det ikke om en mann er pen, kan mye, og har en fotografisk hukommelse når han han bare ser seg selv og sine behov, og bruker alle midler for å få det som han vil.  Da koster forholdet mer enn det smaker.

Anonymous poster hash: 042e1...0e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusen din er da veldig tydelig.

 

Først kommer disse jeg er skummel og smartest-trådene, etterfulgt av kvinnekritiserende tråder. Når disse er ferdig kommer jeg er snill og grei-trådene. Så blir det stille en gitt periode før det starter på nytt.



Anonymous poster hash: 799be...069
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WubWub, du aner ikke hvor mange av oss som ser gjennom dette og som faktisk bare ignorerer deg. Du ser bare de som ikke gjør det... De fleste av oss er så lite imponert at vi tenker på noe helt annet. Ha en fin dag.



Anonymous poster hash: c10b9...a58
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er jeg en interessant mann. Ingen andre menn her på KG har fått så mange PM's  som meg, det begynner nærme seg 2000 brev fra damer. Hvilke andre menn her på KG har engang fått 100 brev fra damer?

 

Det skal jeg si deg, det er INGEN menn. Jeg er eksepsjonell på absolutt alle områder.

 

Såklart er jeg smart, hadde jeg ikke vært smart hadde jeg ikke greid lure KG's damer til å spille etter min pipe ;)

 

 

:ler:

Du har i hvert fall livlig fantasi! Du er like lite viktig her inne som alle andre, og det var du som skrev til meg først, så slutt å skryte på deg noe som helst. "Spille etter din pipe, du liksom :daane:

Og hvis du er så fantastisk flink i historie, hvorfor har du ikke jobb som Norges historieekspert nr 1? 

 

Du har vel de fleste diagnosene som finnes i lærebøkene, tror jeg. Og sannsynligvis er du stolt av det, så mange vrangforestillinger som du har.

Anonymous poster hash: 68489...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

WubWub, du aner ikke hvor mange av oss som ser gjennom dette og som faktisk bare ignorerer deg. Du ser bare de som ikke gjør det... De fleste av oss er så lite imponert at vi tenker på noe helt annet. Ha en fin dag.

Anonymous poster hash: c10b9...a58

 

 

Og du aner ikke hvor mange som faktisk bryr seg samtidig som de gir meg oppmerksomhet. Greit nok det kanskje er et fåtall som ignorerer meg, men det er deres tap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og du aner ikke hvor mange som faktisk bryr seg samtidig som de gir meg oppmerksomhet. Greit nok det kanskje er et fåtall som ignorerer meg, men det er deres tap.

Dump han.

Anonymous poster hash: c10b9...a58

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

:ler:

Du har i hvert fall livlig fantasi! Du er like lite viktig her inne som alle andre, og det var du som skrev til meg først, så slutt å skryte på deg noe som helst. "Spille etter din pipe, du liksom :daane:

Og hvis du er så fantastisk flink i historie, hvorfor har du ikke jobb som Norges historieekspert nr 1? 

 

Du har vel de fleste diagnosene som finnes i lærebøkene, tror jeg. Og sannsynligvis er du stolt av det, så mange vrangforestillinger som du har.

Anonymous poster hash: 68489...b25

 

 

Ja, jeg både mottar brev og sender brev :) 

 

Og ja, jobber med historie. Og nei har ikke de fleste diagnoser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg både mottar brev og sender brev :)

 

Og ja, jobber med historie. Og nei har ikke de fleste diagnoser :)

 

Hvordan brev er det du sender og mottar og hva slags informasjon er det i brevene? De fleste som driver med historie har ikke de fleste diagnoser, så utrolig teit sagt av vedkommende.

Anonymous poster hash: c10b9...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Syklusen din er da veldig tydelig.

 

Først kommer disse jeg er skummel og smartest-trådene, etterfulgt av kvinnekritiserende tråder. Når disse er ferdig kommer jeg er snill og grei-trådene. Så blir det stille en gitt periode før det starter på nytt.

Anonymous poster hash: 799be...069

 

 

Jeg er rutine menneske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan brev er det du sender og mottar og hva slags informasjon er det i brevene? De fleste som driver med historie har ikke de fleste diagnoser, så utrolig teit sagt av vedkommende.

Anonymous poster hash: c10b9...a58

 

 

Brev her på KG  :fnise:  Glad i å skravle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rutine menneske

Jeg er også rutine-menneske også er jeg en katt men har ikke mange diagnoser da.

Anonymous poster hash: c10b9...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er også rutine-menneske også er jeg en katt men har ikke mange diagnoser da.

Anonymous poster hash: c10b9...a58

 

 

Om du er catwoman så syntes jeg vi skal bolle. Jeg har heller ikke mange diagnoser, bare en

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du er catwoman så syntes jeg vi skal bolle. Jeg har heller ikke mange diagnoser, bare en

Liker du banan?

Anonymous poster hash: c10b9...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Liker du banan?

Anonymous poster hash: c10b9...a58

 

 

Ja, jeg spiser 1 hver dag. Putter den i havregryna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg spiser 1 hver dag. Putter den i havregryna

Jeg også. Har blitt øm i bakhodet av det. Har du trekt visdomstenner? 

Anonymous poster hash: c10b9...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Jeg også. Har blitt øm i bakhodet av det. Har du trekt visdomstenner? 

Anonymous poster hash: c10b9...a58

 

 

Ja jeg trakk de for 5 år siden, husker jeg fikk ereksjon for hu tannlegen var så digg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det hjelper ikke at huset er pent og dekker de basale behov når grunnmuren er porøs, reisverket er pill råttent, og det elektriske anlegget må byttes.

Da koster huset mer enn det smaker.

 

På samme måte hjelper det ikke om en mann er pen, kan mye, og har en fotografisk hukommelse når han han bare ser seg selv og sine behov, og bruker alle midler for å få det som han vil.  Da koster forholdet mer enn det smaker.

Anonymous poster hash: 042e1...0e9

 

 

Ser det er mange som sier de ikke vil være sammen med en narsissist.

 

Disse menneskene er kanskje ikke klar over at det har blitt en eksplosjon av narsissisme i vesten. Vi lever i en "meg meg meg" kultur med selvdyrkelse hvor selv et dobesøk må tas selfie av for å dele med verden for vi har bltit så viktige og alle må hylle oss.

 

Faktisk så har andelen av narsissisme økt såppas betraktelig at det nå planlegges å fjerne diagnosen som helhet fordi mennesker med narsissistiske trekk i vesten er mer normen enn unntaket.

 

Med andre ord, de finnes flere mennesker med narsissistiske trekk enn uten. Så om man ikke vil date en narsissist så vil du bli meget ensom med mindre du reiser til asiatiske buddhistiske land som praktiserer det spirituelle fremfor det materialistiske og selvsentrerte verdenssyden vi i vesten har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre man skriver noe direkte stygt eller creepy, så får alle svar på private meldinger. At du har sendt meldinger til 1000 personer, eller hva det skulle være, og fått svar er ikke imponerende.



Anonymous poster hash: 23c7a...00a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...