Favole Skrevet 26. januar 2016 #921 Del Skrevet 26. januar 2016 Så flink han er Vi har den Fantorangen-appen på tlf/iPad, hvor den ene delen er at skapningen går på do, så når vi prøver å få J til å bæsje på do spør vi hva Fantorangen pleier å gjøre Da tar han som regel i litt og prøver Graviditet er så glamorøst og delikat altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 26. januar 2016 #922 Del Skrevet 26. januar 2016 Så flink mini er! Han får nok til det resterende også sikkert. Han er i alle fall på god vei. Du må ha riktig god bedring! Det hørtes virkelig ikke noe særlig ut Jeg er også sånn at jeg hoster til jeg spyr når jeg er skikkelig forkjøla og det er virkelig ikke noe særlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 26. januar 2016 Forfatter #923 Del Skrevet 26. januar 2016 5 timer siden, Favole skrev: Så flink han er Vi har den Fantorangen-appen på tlf/iPad, hvor den ene delen er at skapningen går på do, så når vi prøver å få J til å bæsje på do spør vi hva Fantorangen pleier å gjøre Da tar han som regel i litt og prøver Graviditet er så glamorøst og delikat altså Skapningen ja Veldig dekkende beskrivelse Vi har også den, men han synes ikke den er så gøy for tiden. Han satt der i går og prøvde å presse og da kom det bare en fis. Og siden han er gutt så synes han jo det var hysterisk morsomt 4 timer siden, Sjela skrev: Så flink mini er! Han får nok til det resterende også sikkert. Han er i alle fall på god vei. Du må ha riktig god bedring! Det hørtes virkelig ikke noe særlig ut Jeg er også sånn at jeg hoster til jeg spyr når jeg er skikkelig forkjøla og det er virkelig ikke noe særlig Takk Hoster enda og hater det. Magen blir totalt feilforma ettersom det er veldig tydelig at magemusklene har delt seg. Så ser passe freaky ut når jeg hoster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliania Skrevet 26. januar 2016 #924 Del Skrevet 26. januar 2016 Stund siden jeg har kommentert, har lest altså. Må også legge til at frøkna på 4 synes fising er hysterisk morsomt. Men flinke minien deres! Er utrolig stort steg når de tisser på do og signaliserer eller sier ifra at de må tisse. Isj, god bedring! Høres ikke så greit ut den hosten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 26. januar 2016 #925 Del Skrevet 26. januar 2016 Artig å lese om at storebroren er på vei til å bli bleiefri da! Da begynner de å bli store altså! Jeg vil gjerne tippe at du får en gutt. Men jeg tror at jeg tror det bare fordi jeg selv skal ha en gutt. Uansett, gutt på deg! Jeg fniste litt da jeg leste om dette med hysteriet i termingruppe.. jeg er jo i den OG er førstegangs. Vet ikke helt hva jeg syns om meg selv. Jeg tror jeg er en blanding mellom forvirret og vil ha ting i orden til han kommer. Merker at det med jevne mellomrom dukker opp nye spørsmål fra folk i gruppa som jeg aldri hadde tenkt på! Tror jeg er litt for lat til å stresse skikkelig. haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 26. januar 2016 #926 Del Skrevet 26. januar 2016 Ouch, goood bedring!! Man trenger ikke forkjølelse på toppen av å være høygravid altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 26. januar 2016 Forfatter #927 Del Skrevet 26. januar 2016 5 timer siden, Emiliania skrev: Stund siden jeg har kommentert, har lest altså. Må også legge til at frøkna på 4 synes fising er hysterisk morsomt. Men flinke minien deres! Er utrolig stort steg når de tisser på do og signaliserer eller sier ifra at de må tisse. Isj, god bedring! Høres ikke så greit ut den hosten. Koselig at du legger igjen fotspor Vel, helt ærlig.. Så synes vi alle innimellom at fising er morsomt Det er et kjempesteg at ungen ikke vil ha bleie på. Han ble brått VELDIG stor 4 timer siden, Supramundane skrev: Artig å lese om at storebroren er på vei til å bli bleiefri da! Da begynner de å bli store altså! Jeg vil gjerne tippe at du får en gutt. Men jeg tror at jeg tror det bare fordi jeg selv skal ha en gutt. Uansett, gutt på deg! Jeg fniste litt da jeg leste om dette med hysteriet i termingruppe.. jeg er jo i den OG er førstegangs. Vet ikke helt hva jeg syns om meg selv. Jeg tror jeg er en blanding mellom forvirret og vil ha ting i orden til han kommer. Merker at det med jevne mellomrom dukker opp nye spørsmål fra folk i gruppa som jeg aldri hadde tenkt på! Tror jeg er litt for lat til å stresse skikkelig. haha Hehe.. Vet du, det er skikkelig rart med jenter når man selv har gutt Husker da mini var baby, og enda for den saks skyld, så var/er det så ekstremt rart å se jenter nakne. De mangler jo noe mellom beina Venninna mi som har jente er helt lik. Ho ble facinert av å se jeg skifta bleie på mini fordi han hadde jo noe mellom beina Synes det er bra du er lat jeg. Det er ALT for mye hysteri. Når folk bruker timer på å velge ut hvilken babyolje de skal bruke.. Da har de lite å bruke tiden sin på vil jeg si Den gruppa vi er i er ikke den værste altså. Finnes en mars gruppe til.. Der er de ekstreme Har jeg ikke lagt deg til der?? 4 timer siden, lille_frosk skrev: Ouch, goood bedring!! Man trenger ikke forkjølelse på toppen av å være høygravid altså! Takk Ingenting er greit på toppen av å være høygravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 26. januar 2016 #928 Del Skrevet 26. januar 2016 Den store marsgruppa er definitivt kilde til underholdning til tider. Men samtidig veldig fint å ha slike grupper da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 26. januar 2016 Forfatter #929 Del Skrevet 26. januar 2016 Svangerskapsoppdatering uke 35 På vei: 35 Igjen til termin: No fuckin idea Men om 3 uker så er jeg midt i eller forhåpentligvis ferdig med fødsel Neste kontroll: Kontroll på sykehuset neste onsdag med ul. Innkjøp: Tror og mener at jeg skal ha alt i hus nå. Har en sjekkliste på mobilen jeg krysser av på, og fører på nye ting Navn: Ikke bestemt noe enda.. God tid Vektøkning: Forrige uke var jeg 700 gram opp fra første svangerskapskontroll. Gidder ikke veie meg denne uka om ikke jeg må Vann i kroppen: Jau sau.. Det kom i helgen. BOOM.. Elefantføtter Satt i sofan med den ene foten i sofan og den andre på gulvet. Den på gulvet.. Vel, der forsvant ankelen Ironien er jo at dersom jeg sitter med beina høyt så sovner de Melk i brystene: Kun tørrmelk i såfall.. Strekkmerker: Ingen nye. Men de gamle skinner litt mer for å minne meg på at de er der. Hodet ned: Tror det. Når jeg dytter i den kulen som stikker ut så er det noe som stanger meg i blæra Tungt: Jepp.. Totalt handicappet om natta. Kynnere: Ja inni mellom. Kommer fortsatt bare når jeg beveger meg eller anstrenger meg. Helt levelig. Hodet festet: Nei. Veldig bevegelig sa legen forrige uke. Matkick: Nope.. Pga diaen får jeg i grunnen ikke lov til å ha matkick. Så for meg er hele cravingsopplegget litt oppskrytt Plager: Litt vondt her og der. Ekstremt trøtt til tider kjenner jeg. Begynner å slite littegrann med nattesøvnen Humør: Faktisk ganske bra. Legen kommenterte det hun også at jeg så mer munter ut. Lenge siden jeg har hatt en depresiv periode nå Seff kan jeg bli sur og forbanna. Har jo verdens korteste lunte for tiden. Men ikke noe gråting eller triste følelser. Høygravid: JAAAA Fødselsforventninger: Håper inderlig at igangsettingen ikke tar så veldig lang tid og at jeg klarer å få ut ungen for egen maskin. Er livredd ks.. Jeg tenker at mini har banet vei nedi huha.. Så dette burde vel gå greit. Det går greit helt til det motsatte evt er bevist Uke 35 bilde. Jeg fant meg et helspeil og var alene, så knips knips Selv føler jeg meg ganske så stor. Men synes ikke det ser SÅÅÅ ille ut på bilder. Andre synes visst jeg er giga Kiropraktoren min i går så på meg og bare WOW.. Den der var heftig. Men jeg synes han er en morsom fyr, så det bryr meg ikke noe særlig Og det er litt spes når man ser hvordan folk man møter på gata stirrer på magen min fremfor noe annet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 26. januar 2016 #930 Del Skrevet 26. januar 2016 Syns du er flott jeg, fine magen! og wow! Bare 700 gr opp? Superflinkis du! (Har igjen 10 gravidkilo etter hvert barn jeg, altså 20 kg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 26. januar 2016 #931 Del Skrevet 26. januar 2016 Fine magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 26. januar 2016 #932 Del Skrevet 26. januar 2016 Jeg er bare medlem i en gruppe, så da er vel det den lille? Aner ikke. Så fin mage!! Personlig syns jeg det er digg med svær babymage. Tror det er første gang siden jeg var 15 at jeg ikke har følt meg feit. Jeg er jo ikke feit nå, det er jo en baby der! haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 27. januar 2016 #933 Del Skrevet 27. januar 2016 Fin mage! Ikke så stor den der vel? Følte jeg var mye større, men de eneste bildene jeg har er tatt 3 dager før termin, så jeg skal kanskje ikke sammenligne. Kjekt å lese at det egentlig går bra da, også så flink du har vært med vekt! Min jordmor ville nærmest sette opp statue av meg på torget pga jeg bare gikk opp 5 kg, ho hadde antagelig starta en religion dersom ho fikk høre om deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliania Skrevet 27. januar 2016 #934 Del Skrevet 27. januar 2016 Fine magen! Og bare 700 g? Jeg er bikker snart 3 kg vektoppgang og jeg er bare nesten 15 uker på vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 27. januar 2016 #935 Del Skrevet 27. januar 2016 Fine magen!! 700 gram opp altså, det er ikke verst! Men så har du jo vært knakende flink med kostholdet også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 27. januar 2016 #936 Del Skrevet 27. januar 2016 Wow, 700 gram! Du er flink altså Og fin mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. januar 2016 #937 Del Skrevet 27. januar 2016 Så fin du er! Men ... tre uker til baby? Hvor ble den tida av! Så spennende, Kakaoen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 27. januar 2016 #938 Del Skrevet 27. januar 2016 Du er flott, perfekt høygravid kulemage. Blir så glad av å høre at du har det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 27. januar 2016 #939 Del Skrevet 27. januar 2016 Ååh kjempefin Tenk at det bare er tre uker igjen Så gøy! Jeg er spent på om det er gutt eller jente inni der Tenk at du får møte lillefis om bare tre uker! Aah litt misunnelig egentlig Veldig godt å høre at du har det fint Og gøy med mini som bestemte seg for å ikke ha bleier! De termingruppene ass.. "Godnatt" te er visst djevelens verk for gravide Så da vet vi det! Kjekt å vite. Meen. Veldig glad i de gruppene da. De er fine å ha. Kommer sikkert med mange dumme spørsmål jeg også, som folk himler med øya av Fint å ha et sted å spørre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 27. januar 2016 Forfatter #940 Del Skrevet 27. januar 2016 Den 26. januar 2016 at 22.29, Susa skrev: Syns du er flott jeg, fine magen! og wow! Bare 700 gr opp? Superflinkis du! (Har igjen 10 gravidkilo etter hvert barn jeg, altså 20 kg!) 21 timer siden, Porcelain skrev: Fin mage! Ikke så stor den der vel? Følte jeg var mye større, men de eneste bildene jeg har er tatt 3 dager før termin, så jeg skal kanskje ikke sammenligne. Kjekt å lese at det egentlig går bra da, også så flink du har vært med vekt! Min jordmor ville nærmest sette opp statue av meg på torget pga jeg bare gikk opp 5 kg, ho hadde antagelig starta en religion dersom ho fikk høre om deg! 14 timer siden, Emiliania skrev: Fine magen! Og bare 700 g? Jeg er bikker snart 3 kg vektoppgang og jeg er bare nesten 15 uker på vei... 14 timer siden, lille_frosk skrev: Fine magen!! 700 gram opp altså, det er ikke verst! Men så har du jo vært knakende flink med kostholdet også da. 12 timer siden, Sjela skrev: Wow, 700 gram! Du er flink altså Og fin mage Takk dere. Trikset er å få svangerskapsdiabetes. Anbefales Flink ja.. Vel jeg har faktisk ikke gjort annet enn at jeg spiser MYE oftere enn før, begrenser mengden, og jeg kan ikke kaste i meg en pose smågodt til 60 kr lenger Nå er jo jeg veldig overvektig fra før av, så graviditeten har spist en del av meg. Jeg har kun blitt større ved magen. Ingenting ved rumpa, bhen må strammes inn en hakk, dobbelthaka er litt mindre, lovehandelsa er borte.. Hmm ja.. Jeg gikk ned 2 kg de første 20 ukene. Så jeg har gått opp de igjen og da 700gr over forrige uke. Får vel veie meg i morgen eller neste uke tenker jeg. Jeg har fått en del skryt for lite vektoppgang av JM. Som jeg egentlig ikke er så glad for.. For jeg kjenner jeg er redd for å gå opp mer. Selv om det bare er teit. Det jeg går opp fremover er nok bare vann og baby. Den store utfordringen min er å ikke gå i samme fella som med mini. Da gikk jeg også lite opp, raste ned etter han var født.. Og trøstespiste meg opp til start igjen i løpet av 6 mnd Så denne gangen håper jeg at jeg klarer å la være å gjøre det da I hvertfall med en dia diagnose hengende over meg. Om jeg er heldig og blir kvitt diaen denne gangen så står fortsatt diabetes type 2 i hagen og venter på meg om jeg fortsetter som før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå