Gå til innhold

Kakaobønna den 2.

Kakaoen

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner godt at frykten er tilstede, men jeg ville hørt mest på den følelsen som sier at ting vil gå bra. Når jeg ble gravid med J kjentes det helt annerledes ut enn de to gangene før. Jeg var selvsagt redd for at noe kunne skje, det er man jo alltid, men jeg hadde en ganske sterk følelse på at det ville gå bra, og det gjorde det. Sist hadde du jo følelse om at det ikke ville gå, tror ofte man føler det på seg.

Åh, jeg drømmer også om søskenvogn, i tilfelle jeg plutselig er gravid igjen :P Jeg sikler etter bugaboo donkey da, eller emmaljunga double viking. Og en buffalo eller super viking som enkelvogn. :bond: Vogndilla er noe herk, ganske greit sånn sett at økonomien ikke tillater at jeg går banans :ler: Du kan jo høre med den som selger vogna om det er hast med å få solgt den, eller om du kan få se på den etter ferien? ;) Bare for å gi deg selv litt mer tid. Særlig hvis det er vanskelig å få tak i en pent bruk vogn til en ok pris.

Jeg skrev at ho måtte si ifra om ingen andre ville ha den så kunne jeg komme og se på den til helga. Så vi får se. Folk selger jo hele tiden her nede, så dukker garantert opp flere. Bare så typisk..

Kunne gått bananas i vognverden jeg også. Merker nå at det er bra jeg ha to vogner. Tror mini hadde klikka dersom vogna hans skulle gis bort til baby :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omfg.. Her sitter jeg og klager.. Også tikker det inn en sms. Fra sykehuset!! Som minner om time i morgen :O

Og jeg er tre timer hjemmenfra!! Ikke har jeg fått noe brev forrige uke sånn som dama i tlf sa. Jeg måtte ringe og avbestille. Timen var på medisinsk poliklinikk. Pga tidligere sv diabetes og stoffskiftehelvette mitt!! Er max forvirra nå, men legen skulle ringe meg tilbake. Så jeg sitter her og venter jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

Favole, vi har Emmaljunga Super Viking nå. Den er bare eeeelsk! Fantastisk vogn. Den har jo sånn søskenfunksjon under bagen, men jeg vet ikke helt om T kommer til å trives på undersida der. Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favole, vi har Emmaljunga Super Viking nå. Den er bare eeeelsk! Fantastisk vogn. Den har jo sånn søskenfunksjon under bagen, men jeg vet ikke helt om T kommer til å trives på undersida der. Hm.

HYL! Jeg har lagt ut vognen(e) mine for salg, og vurderer å kjøpe ei super viking hvis jeg får de solgt, men føler ikke at jeg kan rettferdiggjøre det kjøpet på noe som helst vis :sjenert:

Jeg har ikke helt sansen for den type søskenvogn, jeg skjønner bare ikke greia :klo: Greit at det tar mindre plass i bredden, men likevel. Synes det ser merkelig ut.

Jeg skrev at ho måtte si ifra om ingen andre ville ha den så kunne jeg komme og se på den til helga. Så vi får se. Folk selger jo hele tiden her nede, så dukker garantert opp flere. Bare så typisk..

Kunne gått bananas i vognverden jeg også. Merker nå at det er bra jeg ha to vogner. Tror mini hadde klikka dersom vogna hans skulle gis bort til baby :fnise:

Skal du ha ny vogn til babyen eller bruke den andre du har? :lur:

Og så typisk med legetimen da! De må da kunne flytte deg til neste uke eller noe, med time på så kort varsel (særlig i ferietid) bør de jo kunne ringe. Men vet jo veldig godt hvor vanskelig slikt kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HYL! Jeg har lagt ut vognen(e) mine for salg, og vurderer å kjøpe ei super viking hvis jeg får de solgt, men føler ikke at jeg kan rettferdiggjøre det kjøpet på noe som helst vis :sjenert:

Jeg har ikke helt sansen for den type søskenvogn, jeg skjønner bare ikke greia :klo: Greit at det tar mindre plass i bredden, men likevel. Synes det ser merkelig ut.

Skal du ha ny vogn til babyen eller bruke den andre du har? :lur:

Og så typisk med legetimen da! De må da kunne flytte deg til neste uke eller noe, med time på så kort varsel (særlig i ferietid) bør de jo kunne ringe. Men vet jo veldig godt hvor vanskelig slikt kan være.

Venter og venter på telefon.. Er mat til utålmodigheten detta!

Jeg har en bugaboo cameleon på loftet. Vil bruke den igjen til baby. Vil kjøpe nytt trekk til den da. Jeg håper kalesjen til buffalo passer på den. For den er jo lengre enn den jeg har. Teit med sånne halveis kalesjer. Som reklameres som store, men kun er store når man har på sportsdelen og ungen sitter oppe. Hvor ofte trenger man kalesja da??

Skal du selge mb vogna?? :bond: den er jo sååååå fin. Må google denne emmaljunga vogna!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bugaboo slike kalesjer som kan trekkes ut ekstra til alle modellene? Hvis ikke håper jeg den til buffalo passer :Nikke:

Ja, tenkte det. Jeg synes den er vanvittig god å trille, men å måtte gå rett fra bag til fremovervendt er så stort minus at æsj :( Så skal vi ha flere små blir det kjøpt vogn som kan vendes. Bare det å få prøve flere vogner er grunn nok til reproduksjon :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke bugaboo slike kalesjer som kan trekkes ut ekstra til alle modellene? Hvis ikke håper jeg den til buffalo passer :Nikke:

Ja, tenkte det. Jeg synes den er vanvittig god å trille, men å måtte gå rett fra bag til fremovervendt er så stort minus at æsj :( Så skal vi ha flere små blir det kjøpt vogn som kan vendes. Bare det å få prøve flere vogner er grunn nok til reproduksjon :ler:

Jeg må sjekke litt hva som finnes til cameleon. Men min er jo 3 år gammel. Året etter kom buffalo med ny kalesje. Litt sur for det :fnise:

Ser problemet med mb.. Men den er jo såååå fiiin. Lyst på den jeg. Men har ikke lyst til å selge verken bugabooen eller bumbleriden :sjenert:

Hva med den andre vogna du trilla med i høst? Var det en type mb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må sjekke litt hva som finnes til cameleon. Men min er jo 3 år gammel. Året etter kom buffalo med ny kalesje. Litt sur for det :fnise:

Ser problemet med mb.. Men den er jo såååå fiiin. Lyst på den jeg. Men har ikke lyst til å selge verken bugabooen eller bumbleriden :sjenert:

Hva med den andre vogna du trilla med i høst? Var det en type mb?

Du får kjøpe min :biggrin:

Det var en Mb cosmopolitan. Helt grei, ikke noe vidunder på vinterføre. Og sittedelen er ganske kort, vi kan ikke bruke den mye lengre nå :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte de fra sykehuset i dag?? Nope..

Ringte jeg og maste? Ja..

Var dama i telefonen hyggelig? Nei..

Ble jeg sur? Ja..

Kommer jeg til å ringe og mase i morra også? Mest sannsynlig :fnise:

Dama i telefonen: ja men legen ringer deg jo ikke tilbake med en gang. (Det hadde fått 4 timer..) det kan ta noen dager.

Hva faen? Tålmodigheten min har ikke noen dager.

Katastrofetanker! Tenk om babyen min dør fordi jeg var på ferie og gadd ikke kjøre totalt 6 timer for å ta timen jeg ikke ante jeg hadde eller vet hva er godt for :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det var fra poliklinikken antar jeg at de kanskje vil at du skal ta en glukosebelastning tidlig i svangerskapet, og en litt senere. Kanskje snakke litt om kosthold, selv om du jo vet det fra før. Og evt blodsukkermålinger for å følge med ekstra. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det var fra poliklinikken antar jeg at de kanskje vil at du skal ta en glukosebelastning tidlig i svangerskapet, og en litt senere. Kanskje snakke litt om kosthold, selv om du jo vet det fra før. Og evt blodsukkermålinger for å følge med ekstra. :vetikke:

Stor sjans for det. Jeg må jo vite litt på forhånd om jeg skal ta glukosebelastning. Gruer meg til den gitt. Jeg ba legen om å ta den før uke 28 denne gangen. Men ikke i uke 7 :sjenert:

Langtidsukkeret mitt ligger på 5.4 isj.. Så det er fint. Jeg skulle bare ønske jeg kunne få noen svar! Helvette jeg hater sommerferie :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor sjans for det. Jeg må jo vite litt på forhånd om jeg skal ta glukosebelastning. Gruer meg til den gitt. Jeg ba legen om å ta den før uke 28 denne gangen. Men ikke i uke 7 :sjenert:

Langtidsukkeret mitt ligger på 5.4 isj.. Så det er fint. Jeg skulle bare ønske jeg kunne få noen svar! Helvette jeg hater sommerferie :hoho:

Glukosebelastning er så kvalmt :haar: Men veldig greit å få tatt den tidlig hvis du skulle være uheldig denne gangen også, bedre å vite det tidlig. Fint langtidsblodsukker da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerferie på sykehusene er så dritt altså, og jeg synes virkelig du burde bli ringt tilbake samme dag. Sånt har ikke jeg tålmodighet til heller altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får ringe og mase i dag. Jeg pleier jo ikke ha telefonen min med meg heeeele tiden heller. Må jo det nå. Er typisk at den ringer når jeg ikke har den ved siden av meg.

Ååååå herregud WTF og alt sånt..

Den følelsen når man våkner om morgenen og har drømt at man skulle til å ha sex med kollegaen sin :bond: :stangehueiveggensmiley...finnerikkesmileypåipaden:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæhæ.. Graviddrømmene begynner virkelig å rocke, skjønner jeg..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så teit det med den legetima da! :klo: Får tro du får vite mer og ordnet opp i det i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den følelsen når man våkner om morgenen og har drømt at man skulle til å ha sex med kollegaen sin :bond: :stangehueiveggensmiley...finnerikkesmileypåipaden:

:ler: Det drømmer jeg stadig vekk. Kan ikke unnskylde meg med at jeg er gravid heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Får ringe og mase i dag. Jeg pleier jo ikke ha telefonen min med meg heeeele tiden heller. Må jo det nå. Er typisk at den ringer når jeg ikke har den ved siden av meg.

Haha :hoho: Drømmer er så gøyale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig så våknet jeg sykt seksuelt frustrert.. Nesten alle mine sexdrømmer handler om at vi aldri får til å ha oss.. Bare nesten :hoho:

Denne gangen intet unntak. Lette etter hotelrom til å ha oss på, hadde plutselig mini med meg så måtte sette han vekk en plass. Mamma ville ikke passe han, så da fylte jeg badekaret sånn at han kunne bade mens vi hadde oss på sofan :hoho: og da våkna jeg.. Fy f... Er ille når det er en så ekstremt god kollega også :hoho:

I dag har jeg vært littegrann flinkere i matveien. Spist gulrøtter, tomat, salat, druer, yoghurt og vannmelon :nigo: i tilegg til litt godis da :sjenert:

Har nå besøk på hytta av kompisen til mannen, dama hans og 1 åringen deres :) veldig usikker på om vi skal fortelle hva som er på gang eller ei. Mannfolka drikker og jeg småspiser.. Blir det noe spm så får jeg heller si sannheten :)

Og til lørdag skal jeg se på søskenvogn :bond: var så knallgod pris på den at jeg bare må se. Er ca 20 uker for tidlig da, meeeen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble jeg superkvalm. Vi er på hyttetur med et vennepar så jeg orka ingen spying. Spiste en banan fordi jeg også var litt småsulten. Kvalmen ga seg etter første bananbit, men jeg spise opp resten. Og vips så ble jeg skrubbsulten... Wtf? :kjefte:

Får vel ta dette som gode tegn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...