Gå til innhold

Er alle gode ting 3?

fridr

Anbefalte innlegg

:strix: Så deilig å få sett at alt er bra! Og veldig fint at du får ny ultralyd om tre uker, da kan dere senke skuldrene litt nå og enda litt mer da. Tror ikke det går an å senke de helt mens man er gravid :fnise: Ikke etterpå heller for den saks skyld.... Men veldig bra du kan slutte på den medisinen, det må være ganske jævlig å være så dårlig hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaa, det blir deilig å slippe medisinen :laugh:

Er fortsatt jævlig kvalm i dag, så kan hende det tar litt tid å komme tilbake... Håper kvalmen går over og formen blir bra igjen. Vil på jobb! Er så gørrkjedelig å bare ligge på sofaen hele dagen :veslejenta:

Håper det blir en fin helg! Blir snart sprø av å bare se innsiden av denne leiligheta :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå! Nå har jeg lest igjennom dagboka di. Litt av en historie du har! :klem: Nå håper jeg du blir mindre kvalm, og kan få tilbake hverdagen. Blir så glad å se at alt gikk så bra på TUL! Denne gangen skal spiren forbli! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert og beæret over at du orket, Adelia :laugh:

Ja, jeg håper på begge; at jeg slipper kvalmen snart og at bamsemumsen holder seg der inne helt til i mai en gang, og vokser seg stor og sterk :gravid: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt forkjøla igjen, men vi drar en tur på hytta idag! Endelig kommer jeg meg litt ut :skya:

Nyyyydelig høstdag med sol :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok bare livmora som strekker seg. Hadde det jevnt og trutt rundt den tiden du er nå. Noen uker etter det begynte jeg å småblø, bare litt på papiret, og holdt på med det i noen uker. Kroppen gjør fryktelig mye dumt når man er gravid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det er det... Gjør skikkelig vondt. Og er kjempeplaga med magen :( Kjennes ut som det gjør vondt i tarmene, liksom... Skikkelig fælt. Orker ingenting.

Blør ikke noe enda, ihvertfall. Regner med jeg kan begynne å blø litt siden jeg går på blodfortynnende nå. 

Noe som har bedret seg er at jeg ikke trenger å spise hele tiden lengre :) Men er fortsatt veldig kvalm og uggen og generelt dårlig form. Er så utrolig sliten. Håper virkelig det tar seg opp. Ellers får jeg jo ikke gjort noe som helst før bebi kommer :fnise:

i morgen skal jeg driste meg på kaffebesøk til en kollega. Satser på at jeg klarer det! :) 

Føler meg som en skikkelig sytepave! :sjenert: Sorry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt blod på papiret i dag. Var mest rosa, men er ganske rolig. Regner med det bare er blodfortynnende som gjør at jeg kanskje blør litt fra slimhinnene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, og ny uke på bebien. 7 uker i dag og like stor som en kidneybønne. 

Kjenner litt å angsten, nå som kvalmen har begynt å trekke seg tilbake og jeg hadde en liten blødning i går. Puppene kjennes ikke like ømme lengre heller. Men jeg kan ikke gjøre annet enn å vente til neste UL.

Jeg er glad for at kvalmen ikke er like ille, men jeg klarte ikke jobb i dag heller. I morgen skal jeg prøve meg. Da har jeg litt kortere dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 7 uker! Forstår godt at du er engstelig, men håper du også kan nyte at du får en pause fra kvalme og andre kjedelige symptomer (sier hun som ønsket seg kvalme mer enn noe annet:hoho: ). Blødningen hadde jeg ikke bekymret meg for med mindre det var i store mengder. Jeg hadde selv styrtblødning i uke 11 pga blodfortynnende og det gikk helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, satser på at det går helt fint... Men er eeeeenda lenge til jeg er over begge kneiker :laugh: så kjenner at tida går sakte. Ble du satt på albyl-e, @Sapphira? Og når? Har du tatt crinone og, eller?

Kjenner jeg er litt engstelig om det er fordi jeg slutta på crinone...og at det kanskje dermed går galt. Da vet jeg ikke hva jeg gjør. Men gyn var så bestemt på at jeg kunne slutte på crinone, så velger å stole på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes de første 12 ukene gikk uendelig sakte.. Men heldigvis har ukene etter det gått raskere! Ja, jeg tar albyl-e :) Fikk ikke crinone denne gangen, men det synes jeg var helt greit egentlig. Har lest veldig mange suksesshistorier med albyl-e og var fornøyd med å kun få prøve ut det i første omgang. Jeg tror jeg begynte da jeg var 5+0, en dag eller to etter at jeg fikk første (svake) positiv test. Legen sa i ettertid at jeg kunne ha ventet til 6+0, but oh well :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg slappe av og bare være takknemlig for at jeg kunne slutte på crinone! Fy fasan så elendig jeg har vært mens jeg brukte det :kvalm: Virker som jeg er på vei til å bli mye bedre nå!

Gyn virka faktisk som han hadde mer tro på albyl-e enn crinone. Satser på at han veit bedre enn meg og at det gjør susen denne gangen :nigo:

Kjenner jeg begynner å bli knytta til den lille bamsemumsen siden jeg har vært så dårlig og merket ekstra godt denne gangen at jeg er gravid. Har aldri vært så dårlig som denne runden. Håper det blir bebi i mai/juni! :hjerter_rundt:

Men er egentlig ganske engstelig enda. Og særlig nå som puppene har "trekt seg tilbake". Var sånn jeg merka at det døde sist gang... MA er noe dritt, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg må ha kommentert her en gang, fordi du kommer i alle fall opp på "mine innlegg" :) Det med puppene kjenner jeg meg veeeldig godt igjen i. Det var også noe av det jeg kjente da jeg opplevde MA. Så denne gangen klemte jeg de både gule og blå hver dag i starten! Fikk seriøst panikk da de ikke var ømme lenger og hadde flere seriøse samtaler med mannen der jeg fortalte at "nå er det gått galt igjen". Men ømheten kom og gikk flere ganger altså, så bare hold ut! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei @Weebs :) Jeg var litt mer aktiv i denne dagboka for litt over et år siden. Da brukte du å skrive her :) Men så tok jeg meg en laaaang pause. Og nå er jeg plutselig gravid igjen :fnise: dog ganske så uplanlagt...

Vi får satse på at det med puppene  kommer og går! :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det ja! Maseræva :fnise:

Det kan fort gå bra denne gangen altså! Tullepupper :pisk: Jeg krysser fingrene for mai/juni :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt var jeg oppe 7, SJU ganger for å tisse!!! Det må være ny rekord :rasende: og ømme pupper om natta. Tolker det som en bra ting.

Dermed er jeg dødssliten og superkvalm i dag! .. Klarte ikke jobb i dag heller - dritskuffa... AKK, ja. Prøver meg igjen på torsdag. Spotter enda, og må jeg sier jeg liker det dårlig. Er ikke rosa = ferskt blod?

Jeg skal gå og legge meg litt nå, tenker jeg :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått innkalling til ny UL 8.nov. Det er 3 uker til... Så nesten 4 uker etter forrige UL. Synes det er litt lenge å vente nå som jeg blør litt. Er ikke som TR, men brukte å få sånn rosa spotting dagen før TR, liksom... Æsj, at kroppen skal gjøre sånne dumme ting. Hååååper spira klamrer seg godt fast der inne! :(  Forbereder meg litt på at det skal gå galt igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...