Gå til innhold

Er alle gode ting 3?


fridr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TR kom i dag, og jeg er superdeppa 😢 alt føles feil og jeg er bare trist. Hater hormoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR kom i dag, og jeg er superdeppa 😢 alt føles feil og jeg er bare trist. Hater hormoner!

Ditto på hormon... Og akkurat det vert ikkje betre med korkje graviditet eller amming:/ Menn har det så mykje enklare! Endret av DMS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei, alle sammen :blomst:

 

Jeg har hatt en ganske tøff periode, med nattedepresjon, angst, utmattelse og hormoner som herjer som gale.

I helgen hadde jeg en så alvorlig nedtur at jeg satt oppe hele natten og prøvde å finne ut hvordan jeg skulle ta livet mitt. Jeg har aldri vært så langt nede før, og jeg ville bare dø. Følte at nå klarer jeg ikke mer. Livet er blitt for mye.

Jeg har en muskelsykdom som stjeler flere av mine funksjoner, sakte men sikkert. Jeg blir svakere og svakere og nå ER jeg så sliten... :trist:

Jeg fikk gode råd fra nettverket mitt om å snakke med mine nærmeste om hvordan jeg har det i perioder.

Og jammen har det hjulpet. Jeg har starta med mannen da. Og herlighet den mannen... Han forstår SÅ mye mer enn jeg noen gang fatter. Han trøstet meg så inderlig, og vi fikk rydda opp i en del ting som har gjort meg usikker.

De siste månedene har jeg vært utrolig takknemlig for at vi ikke har fått barn enda, og jeg lurer på om jeg vil vente ENDA lengre... Men så er jeg jo snart 30, da... Og med en helse som en 90-åring. Såeeehh... Det er også vanskelig å tenke på!

Men det går altså veldig mye bedre nå!

I denne perioden har jeg også lært meg å være glad i kroppen min, slik den ser ut! Jeg sliter fortsatt med at det er vanskelig å gå ned i vekt, men nå synes jeg faktisk kroppen min er FIN! Stor mage, dobbelthake og alt!

 

I natt drømte jeg faktisk at jeg var gravid! :fnise:

Jeg kjente på magen min, og der var det en turner! Jeg hadde visst blitt gravid like etter vi mistet, eller noe sånn, for der var det jammen liv! Da jeg våknet, lå jeg og holdt rundt magen med begge hendene. Det var så surrealistisk! :sjokkert:

Skal sies at vi så den newton-episoden i går, der programlederen var gravid. Jeg satt med gråten i halsen flere ganger, og jeg merket at mannen ble ganske berørt han og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Du virker utrolig sterk, fridr! Høres utrolig tøft ut, men å komme seg ut av en sånn periode må være enda tøffere. Mannen din høres ut som en flott fyr, og jeg håper virkelig dere får oppleve å bli foreldre snart. Tok opp det programmet selv, kommer sikkert til å sitte med tårer i øynene både mannen og jeg. Nå er jo vi heldige og har et barn, men det er uansett utrolig rørende å se at andre også får oppleve det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Så godt du har fine mennesker og kjæreste som kan støtte deg. Det er så viktig med gode relasjoner rundt seg :)

 

Håper du har det bedre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? Sender deg varme klemmer herfra. :klem:

Mvh Yvonne :heiajente:

Velkommen, Yvonne! Så joselignå se deg i min dagbok 😃
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Du virker utrolig sterk, fridr! Høres utrolig tøft ut, men å komme seg ut av en sånn periode må være enda tøffere. Mannen din høres ut som en flott fyr, og jeg håper virkelig dere får oppleve å bli foreldre snart. Tok opp det programmet selv, kommer sikkert til å sitte med tårer i øynene både mannen og jeg. Nå er jo vi heldige og har et barn, men det er uansett utrolig rørende å se at andre også får oppleve det.

Takk for det :)

Ja, det var en koselig episode av newton!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Så godt du har fine mennesker og kjæreste som kan støtte deg. Det er så viktig med gode relasjoner rundt seg :)

Håper du har det bedre nå.

Ja, jeg er heldig :) Har det myyyyye bedre nå enn i helga ;) Men er ganske utmattet etter den natta... Bruker veldig lang tid på å "komme meg" etter heftige dager. Det er også en vanlig ulempe med denne dumme sykdommen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre at du har at du har hatt en tøff periode :( Jeg synes du høres sterk ut og er glad du har en snill mann som forstår deg :hjerte: Det er virkelig gull verdt! Håper nå at tiden fremover blir bedre for deg :klemmer:

Endret av Sapphira
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin hatt...

Har vært totalt utslitt i det siste, vondter overalt, superhormonell, kvisete og henerelt blæææh... og jammen virker det som at jeg holder på å få en soppinfeksjon :( Eneste som mangler nå er ømme bryster og nattetissing! Skulle tro jeg var gravid! Det vil jeg ikke! Føler meg ikke klar! Blæææ! :( Men vi har hoppet av i svingen etter MAen, for jeg orker rett og slett ikke. Ikke nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurt å vente til du føler deg klar :klem: Kjenner selv etter MA at det tærer på psyken.

Håper du føler deg bedre snart og at du får en bedre periode framover :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAen plager meg ikke i det hele tatt. Er over det for lwnge siden :) Er bare formen som er så blæææ! ;)

Tok en test i dag bare for å være sikker. Er jo mulig bli gravid selv om man hopper av i svingen. Blendahvit test. Hva i amle dager er det som feiler? Blææøh 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å klage så mye du vil i din egen

dagbok :) Skjønner at du har hatt det tøft i en periode, det er veldig forståelig! Håper ting blir lysere nå. Skjønner godt at du ikke er klar enda, ta den tiden du trenger :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...