Gå til innhold

Hvordan få henne kåt på en hverdag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

Hvis forslaget ditt er å splitte opp dersom dama er sliten i hverdagen og ikke orker sex, så kan du ikke ha vært i mange forhold, HarryDotter.

Det er helt normalt at hyppigheten varierer i et forhold. I en periode med mye stress i hverdagen så kan sex føles som et ekstra press. Da er det deilig å slappe av i sofaen uten at man må prestere på soverommet også. Noen ganger går lysten opp og ned også. Det er helt normalt.

Denne dama virker rett og slett litt sliten, og med mangelen på kommunikasjon som åpenbart er her, så er det ikke alltid sex er riktig. De må prate ordentlig sammen, han må få vite hva som foregår, og hun må finne ut hvordan han kan hjelpe, så de kan løse det.

Anonymous poster hash: 67b9c...8fb

 

 

Jeg tenker ikke på de som blir avvist en eller to ganger i måneden her, men de som blir avvist kontinuerlig uansett fremgangsmåte. (Slik jeg egentlig forstod TS uten å vite mer om hvordan de har det selvsagt). Den som da aldri er opplagt nok eller føler seg klar nok for sex bør jo ta tak i seg selv og se at man kanskje sårer sin partner da. Det er jo en ganske egoistisk greie om man snur litt på det. Man vil jo ikke sitt eget samliv noe godt dersom man bare sitter der og er trøtt og sliten og ikke gidder gjøre noe med det, mens partneren sitter der og brenner istykker av behov for intimitet og sex.

 

At frøkna ikke alltid er opplagt og klar bør jo ikke være ett problem for menn flest. De fleste takler det uten å lee ett øyebryn. De fleste har stor forståelse for det. Det de fleste av gutta som har en normal seksualdrift IKKE orker og bør finne seg i, er å få en kald skulder 24/7. Da har damen mistet den seksuelle lysten på HAM og da bør man bryte. Det blir litt som når man har opplevd ett ekstremt tillitsbrudd i et forhold....da skal det godt gjøres å komme tilbake til den settingen og de følsene man en gang hadde for personen.

 

 

Er det forresten noe her, med hånden på hjertet, som kan si at de har sliti tungt med en partner som aldri vil ha sex, som da har tatt en god kommunikasjonsrunde med han/henne og funnet tilbake til den samme hete lidenskapen og begjæret man hadde da man ble sammen? Beklager men jeg tror ikke mange kan si det ærlig......Det ender som regel opp med brudd :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig bra det...men så spørs det hva slags type dame du er da? Har du alltid vært veldig glad i og satt pris på sex? Selv om de ikke har gitt deg det nivået av passion som denne karen?

Jeg tenkte litt mer på de damene som syntes sex er en ok tidtrøyte og som får en voldsom boost når fyren er ny og spennende. De vil uansett dabbe av etterhvert tror jeg.

Problemet er at det er umulig å vite før man innleder noe med personen. For det er mye værre for den som elsker sex og lidenskap å alltid bli avvist og føle seg som en skitten klut, enn det er for vedkomne som styrer og bestemmer når sex og kos skal forekomme.

 

Nei i forholdet jeg hadde før denne, var det sex en-to ganger i uken og ikke masse lidenskap.

Han var en helt annen type. Viste meg ikke så mye kjærlighet og oppmerksomhet. Var en pragmatisk fyr som ville ta meg på puppene og så inn-ut. Så aldri på meg med så mye lidenskap. Det gir meg ikke så mye for å være ærlig. Selv om det duger til nøds.

 

Alle får jo en boost i begynnelsen. Det er helt normalt, og det dabber av for de fleste.

 

Jeg syns det er utrolig deilig når en mann er skikkelig kåt på meg og er flink å nyte og vise lidenskap og virkelig digger meg og vil gjøre alt for å tilfredsstille meg (og omvendt selvsagt!)

Det er gull verdt, jeg blir hvertfall revet med da.

 

Og så syns jeg at en dame har plikt til å tilfredsstille sin mann innimellom selv om det er litt tiltak. Akkurat som at han må vaske huset av og til for henne, selv om det er litt tiltak.

Ellers ber man jo om utroskap. Når man blir sammen med en mann så har man på en måte sagt ja til at begges ønsker skal noenlunde holdes. Jeg har hatt sex i forhold for at mannen skal bli glad. (Jeg er en pleaser, da) Det blir jo som regel godt underveis uansett. Sexologer sier det samme. At man bør gjøre det av og til selv om det er litt tiltak.

 

 

Anonymous poster hash: 87511...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så syns jeg at en dame har plikt til å tilfredsstille sin mann innimellom selv om det er litt tiltak. Akkurat som at han må vaske huset av og til for henne, selv om det er litt tiltak.

Ellers ber man jo om utroskap.

Anonymous poster hash: 87511...fad

Nei, ingen har PLIKT til å utføre seksuelle tjenester, verken i eller utenfor et forhold!

Og hva mener du med "som han av og til må å vaske huset for henne"? Om de ikke bor sammen har han vel ingen plikt til å vaske huset hennes? Akkurat like lite som hun har plikt til å vaske hans hus. Om de derimot bor sammen har jo begge like stort ansvar for renhold og annet husarbeid! Det er ikke en kvinnes jobb, mens mannen er grei og "hjelper til" en gang i blant! Skam deg!

Og en person som velger, ja VELGER, å være utro har kun seg selv å skylde på. Det er aldri partnerens feil om man ønsker å pule på noen andre! Er man ikke fornøyd med forholdet må man kommunisere, eller bryte forholdet. Ikke drive å lure rundt som en tilbakestående idiot.

Anonymous poster hash: 5dae6...d4a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det der stemmer ikke. Jeg traff en mann som trykket på de rette knappene.

Halvannet år etter vi hooket up kunne vi fortsatt ha sex flere ganger om dagen.

Han visste hva han skulle si, gjøre og hvordan han skulle se på meg. Han var lidenskapelig og mandig. Tok kontrollen i sengen og utforsket meg og viste meg nytelse jeg ikke hadde opplevd før.

Hver dag så han på meg som ingen har sett på meg før, og sa hvor deilig jeg var, og ga meg komplimenter for hvor snill og flott jeg var. Han tok meg med ut på restauranter, laget deilig middag til meg og omtrent forgudet meg. Vi hadde sex i et år etter det ble slutt mellom oss.

 

Han hadde virkelig lært seg hva damer liker både seksuelt og mentalt. Det var passion på et nivå jeg aldri har opplevd før. Nå var ikke han av norsk opprinnelse, sikkert derfor. Menn i Norge er litt trauste i sengen i forhold til Syd-Europa og andre steder.

 

 

Anonymous poster hash: 87511...fad

 

 

Og likevel ble det slutt. Tror du de fleste menn som kun har tilgang til en gjennomsnittlig norsk "hverdagsdundre" gidder å holde på sånn for å få sex? At han var en SIMP (sucker idolizing mediocre pussy) som gjorde alt han kunne for å få seg noe betyr ikke at det er noe feil med menn som rett og slett ikke gidder. Snakk om å søle bort livet sitt. Han kunne fått mye mer igjen bare av å leve litt, trent og dratt ut og fått flere kvinner. Mindre innsats, høyere gevinst.  

 

Skoleeksempel på hvorfor man ikke ber kvinner om råd om kvinner. Da ramser de bare opp ønskelista si som om du ikke skulle ha noe annet å foreta deg enn å gi dem alt de peker på, som om at de sprer beina skulle være betaling nok for det. 

 

Gå videre.Uansett hva du gjør nå så vil du måtte gi mye mer av deg selv for å få det du vil ha fra henne enn hun må. Du kommer til å bli en tøffel hvis du ikke alt er det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen har PLIKT til å utføre seksuelle tjenester, verken i eller utenfor et forhold!

Og hva mener du med "som han av og til må å vaske huset for henne"? Om de ikke bor sammen har han vel ingen plikt til å vaske huset hennes? Akkurat like lite som hun har plikt til å vaske hans hus. Om de derimot bor sammen har jo begge like stort ansvar for renhold og annet husarbeid! Det er ikke en kvinnes jobb, mens mannen er grei og "hjelper til" en gang i blant! Skam deg!

Og en person som velger, ja VELGER, å være utro har kun seg selv å skylde på. Det er aldri partnerens feil om man ønsker å pule på noen andre! Er man ikke fornøyd med forholdet må man kommunisere, eller bryte forholdet. Ikke drive å lure rundt som en tilbakestående idiot.

Anonymous poster hash: 5dae6...d4a

 

I den grad dere forventer at deres ønsker blir møtt så får dere innfri hans. Menn og kvinner er forskjellige. Det er ikke rett og rimelig at han skal ta en like stor del av husarbeidet når det husarbeidet er tilpasset hennes overdrevne behov for ryddig- og renslighet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står det at han lurer på hvordan han får henne kåt på en hverdag. Så da virker det som de har sex i helgen hvertfall. Det er jo ikke så sjelden egentlig.

Anonymous poster hash: 67b9c...8fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Nei i forholdet jeg hadde før denne, var det sex en-to ganger i uken og ikke masse lidenskap.

Han var en helt annen type. Viste meg ikke så mye kjærlighet og oppmerksomhet. Var en pragmatisk fyr som ville ta meg på puppene og så inn-ut. Så aldri på meg med så mye lidenskap. Det gir meg ikke så mye for å være ærlig. Selv om det duger til nøds.

Alle får jo en boost i begynnelsen. Det er helt normalt, og det dabber av for de fleste.

Jeg syns det er utrolig deilig når en mann er skikkelig kåt på meg og er flink å nyte og vise lidenskap og virkelig digger meg og vil gjøre alt for å tilfredsstille meg (og omvendt selvsagt!)

Det er gull verdt, jeg blir hvertfall revet med da.

Og så syns jeg at en dame har plikt til å tilfredsstille sin mann innimellom selv om det er litt tiltak. Akkurat som at han må vaske huset av og til for henne, selv om det er litt tiltak.

Ellers ber man jo om utroskap. Når man blir sammen med en mann så har man på en måte sagt ja til at begges ønsker skal noenlunde holdes. Jeg har hatt sex i forhold for at mannen skal bli glad. (Jeg er en pleaser, da) Det blir jo som regel godt underveis uansett. Sexologer sier det samme. At man bør gjøre det av og til selv om det er litt tiltak.

Anonymous poster hash: 87511...fad

Syntes du har en svært bra holdning. Og jeg er helt enig. Å vise hvor kåt man er på henne og vise lidenskapen og at man bruker tid på hele kroppen er et must i sex. Så om jeg som mann opprettholder dette håper jeg det vil være en bra ting for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Veldig bra det...men så spørs det hva slags type dame du er da? Har du alltid vært veldig glad i og satt pris på sex? Selv om de ikke har gitt deg det nivået av passion som denne karen?

Jeg tenkte litt mer på de damene som syntes sex er en ok tidtrøyte og som får en voldsom boost når fyren er ny og spennende. De vil uansett dabbe av etterhvert tror jeg.

Problemet er at det er umulig å vite før man innleder noe med personen. For det er mye værre for den som elsker sex og lidenskap å alltid bli avvist og føle seg som en skitten klut, enn det er for vedkomne som styrer og bestemmer når sex og kos skal forekomme.

Jeg er en sånn kvinne som det ikke trengs rocket science for å få til sengs årevis uti et forhold.

Men jeg hadde ikke satt så veldig pris på det med tilfeldig puppetafsing og "nå skal jeg bare ha sex-klining" i lengden.

Jeg tenner på mentale ting og settinger, ikke at jeg blir tatt på puppen.

Jeg kjenner mange med helt greie sexliv som er mer enn nok fornøyd med en gang iblant.

Jeg kjenner ingen som takker ofte nei når de først treffer noen som trykker på de rette knappene.

Skjønner man ikke hva jeg og andre i tråden her mener har man nok ofte trykket på feil knapper.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg er en sånn kvinne som det ikke trengs rocket science for å få til sengs årevis uti et forhold.

Men jeg hadde ikke satt så veldig pris på det med tilfeldig puppetafsing og "nå skal jeg bare ha sex-klining" i lengden.

Jeg tenner på mentale ting og settinger, ikke at jeg blir tatt på puppen.

Jeg kjenner mange med helt greie sexliv som er mer enn nok fornøyd med en gang iblant.

Jeg kjenner ingen som takker ofte nei når de først treffer noen som trykker på de rette knappene.

Skjønner man ikke hva jeg og andre i tråden her mener har man nok ofte trykket på feil knapper.

 

 

Skjønner utmerket godt hva du mener :) Er derfor jeg la til den "jeg skjønner godt at puppetafsing ikke gjør saken noe bedre" kommentaren vetu.

 

Selvfølgelig er det det mentale som trigger hele greia. Det er det jo for menn også, bare at vi ofte får den mentale tenninga ved å se....Dere damer bør helst få tankene deres i spinn før det virkelig begynner å smelte :fnise:

 

Hele poenget mitt var jo at dersom en mann i starten av forholdet ER flink med å trigge henne på riktig måte, vil det alikevel ikke være en garanti for at damen da alltid vil bli steinkåt av det. Når forholdet blir "rutine" og mye stress og hverdagsting slår inn, kan det være drepen for lysten. Og når lysten til sin partner først er borte, enten man er flink med det mentale eller ikke, vil det nok bli vanskelig å få den gamle gode gnisten tilbake.....TROR jeg vel og merke. Jeg sier ikke dette og tror det er fakta for alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...