Gå til innhold

Hvordan få henne kåt på en hverdag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er tirsdagskveld, du og din samboer sitter i sofaen, og ser en film som hun har valgt ut på Netflix. Du syns filmen er ganske kjedelig, du har i grunnen bare lyst på sex. 

 

Hvis jeg prøver meg, legger en hånd rundt henne, tar litt på puppen. Så tar hun bort hånden min og sier "Ahhh, det er sent, jeg skal tidlig opp.". Hvis jeg prøver å kysse henne, så svarer hun "Se på filmen nå". 

 

Jeg blir bare mer og mer frustrert, jo mer avvisende hun er jo kåtere blir jeg.

 

Noen tips? 

Til jentene - Hva gjør dere kåt på en kjedelig hverdag?



Anonymous poster hash: 1ab11...dd3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke mas, i hvert fall.



Anonymous poster hash: d124c...a91
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke svare for alle jenter, men jeg blir kåt bare kjæresten kysser meg på halsen. Eller når han er på jobb og skriver hvor lyst han har på meg. :ler: 

Men ser jo ut som om du har prøvd litt, så jeg ville rett og slett snakka med henne. Må jo ligge noe mer bak enn at hun skal tidlig opp osv. 



Anonymous poster hash: e1fe7...103
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som samboeren min. Istedenfor å sitte å tafse og prøve å få oppmerksomheten hennes bort fra det hun fokuserer på (utrolig irriterende, btw), så gi henne for eksempel en fotmassasje eller noe i den duren. Så kan hun fremdeles følge med på filmen. Etterhvert kan du stryke henne oppover beina -helt uten tanke om noe mer selvsagt. Hvis du tar deg tid, gjør noe koselig og behagelig for henne og får henne til å slappe av vil hun automatisk bli vennligere innstilt mot deg. 

Det som i utgangspunktet var behagelig berøring  kan gjerne bli sensuell om det blir gjort riktig. Hele poenget her er å få henne med på notene og varme opp kroppen hennes uten at hun helt skjønner det selv. 

Jeg må understreke at dette funker for _meg_, og er ingen fasit. Kjente meg veldig igjen i situasjonen. Enkelte kvelder etter krevende dager er jeg så sliten at jeg bare vil grine, mens samboeren er kåt. Han har slike tendenser som ts. Det får meg til å føle meg som en tømmestasjon. Tenk om han hadde vist litt omtanke (eller ihvertfall latet som) istedet. Da hadde sex blitt en super avslutning på dagen. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke slått deg at filmen hun har valgt ut faktisk er noe hun vil se? Mas og tafsing når man følger med på noe er veldig irriterende.

Følg DoomCake sine råd, det høres ut som riktig oppskrift.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mas, i hvert fall.

Anonymous poster hash: d124c...a91

Det svaret der er så dobbeltmoralskt når det kommer fra dere jenter... Når det kommer til problemer med sexlivet deres er det 2 ting vi menn gjør feil som er gjengangere.

Enten maser vi om for mye sex. Dvs vi gir dere mye oppmerksomhet i den grad at vi prøver oss. Det blir "for mye".

Så etter å ha fått den slengt i trynet nok ganger tenker vi javel greit. Da får dere få ta initiativ. Vi trekker oss derfor litt unna og får etter litt høre : jeg skulle ønske du ga meg litt mer oppmerksomhet...

Heller bedre å få litt for mye enn litt for lite vel??

Uansett.. Jenter er rare. Med mindre det er HVER dag du prøver deg på kjæresten din TS så ville jeg anbefale deg å prøve litt sterkere. Gjerne når filmen er ferdig for da er hun ikke så konsentrert. Jenter tenner voldsomt på at vi er bestemte når det kommer til sex. Det har de fleste innrømmet :) kjæresten min har selv sagt det at de få gangene jeg har prøvd meg på henne men blitt avvist har hun sagt at hun håpet at jeg skulle være litt mer bestemt så hun skjønte at jeg virkelig måtte ha henne der og da. Du verden å det hjalp!

Anonymous poster hash: fbe3e...429

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vitenskapelig bevist at kvinner bare blir kåte i helgene, såeeeh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kåt bare av å se eller tenke på kjæresten min jeg, haha :) så ikke noe problem her!

Anonymous poster hash: b5309...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Si noe skittent, så skittent at hun bare må kjenne det krible litt.  :fnise: Hadde funka for meg. På en måte "snap out of it", for når jeg faktisk tenker meg om så er det bedre å ha sex med kjæresten, enn å se på en film. (Men dette kan bli veldig feil om dette ikke passer for kjæresten din.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg vet er om typen maser på meg om sex. Det er så sinnsykt turnoff. Spør om hun vil ha en massasje, så masserer du bare videre nedover og på lårene, så snitter du borti dåsa når du masserer lårene. Det gjør typen min hver gang jeg tidligere på kvelden har avvist han, og det funker så og si hver gang.

 

Kan hende hun sier de tingene fordi du kanskje ikke er så god i sengen og hun finner på unnskyldninger?

Endret av koskenkorva
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager, vent til filmen er over så kan du jo begynne, eller gjør som Doomcake!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha henne i armkroken og pusk i håret og stryk nakken for å få god og intim stemning. Da er det lettere å fortsette når man kommer i seng.

 

Her i gården er det han som "kun vil i helgene", det gjør meg sprø. Tilslutt begynte jeg  å hinte om å ta tidligere kveld på hverdager, og en kveld la jeg meg før ham og sendte en frekk sms (selv om det er over min komfortgrense og får meg til å føle at jeg "tigger etter sex" der det klart gikk fram at jeg lå på soverommet og GJERNE ville ha meg noe.

 

Han sa etter vi hadde snakket om det, at han uten å tenke over det var kommet i en slags rytme der det bare var helgedager som var aktuelle for sex og at han ikke tenkte på det på hverdager... Trenger jo ikke legge opp til noe maratonsexøkt på en hverdagskveld, men jeg trives i allefall ikke med kun å ha sex lørdag og/eller søndag...

 

Og det som ble sagt over her- at jenter ofte ønsker mer påtrykk for å få en følelse av HVOR mye han bare MÅ ha deg - det stemmer på meg. MEN det dersom jeg har vært litt treig i avtrekkeren fordi jeg er trøtt eller har tusen tanker som surrer, og han "insisterer " på sex, så bruker han alltid å anstrenge seg ekstra for at jeg skal ha det godt, det gjør det lettere å si ja neste gang.

 



Anonymous poster hash: 4b5c4...45e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting mer mer turn off en puppetafsing ut av det blå. Underveis i sex, ja takk, som triks for å få meg på gli, nei takk.

Anonymous poster hash: ea6dd...2a1

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest norah

Ingenting mer mer turn off en puppetafsing ut av det blå. Underveis i sex, ja takk, som triks for å få meg på gli, nei takk.

Anonymous poster hash: ea6dd...2a1

Jeg er litt der at jeg ikke "bryr" meg hverken eller om puppetaing(eller andre steder) om det bare gjøres sånn som TS beskriver.

Misliker det ikke, men får heller ikke lyst på sex kun av det og generell kyssing dersom jeg i utgangspunktet ikke er med uansett.

Sånn type innledning til sex kunne like gjerne vært droppet for min del. Det og spørsmålet "skal vi ha sex".

Asså: plager meg ikke, men er ikke grunnen til at jeg har lyst.

Hva gjør du ellers i hverdagen? Jeg får iallefall langt mer lyst på sex om det generelt er nærhet og kroppskontakt(uten at det alltid leder til sex), at det ikke går fra 0 til rett på.

Midt i en film eller serie jeg selv har valgt ut(åpenbart vil jeg jo følge med på handlingen) er ikke optimalt tidspunkt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er tirsdagskveld, du og din samboer sitter i sofaen, og ser en film som hun har valgt ut på Netflix. Du syns filmen er ganske kjedelig, du har i grunnen bare lyst på sex. 

 

Hvis jeg prøver meg, legger en hånd rundt henne, tar litt på puppen. Så tar hun bort hånden min og sier "Ahhh, det er sent, jeg skal tidlig opp.". Hvis jeg prøver å kysse henne, så svarer hun "Se på filmen nå". 

 

 

 

Høres ut so dama mi egentlig. Vurderer å dumpe og finne en som har mer lyst på sex. Gidder snart ikke ta initiativ mer. 

Anonymous poster hash: 9325a...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedenfor å sitte å tafse og prøve å få oppmerksomheten hennes bort fra det hun fokuserer på (utrolig irriterende, btw), så gi henne for eksempel en fotmassasje eller noe i den duren. Så kan hun fremdeles følge med på filmen. Etterhvert kan du stryke henne oppover beina -helt uten tanke om noe mer selvsagt. 

 

Ærlig talt, han har lyst på sex og ditt råd er å ikke ha tanke om sex?? Du ber han "fake omtanke"?

 

Jeg gjør dette av og til, men da sier hun "Jeg vet hva du vil".

 

Mitt råd, som jeg selv snart vil følge, er å finne en som har lik sexlyst som deg selv. Sex er viktig. Finn en kvinne som også mener det, og som ikke ser på sex som tømming. 

Anonymous poster hash: 9325a...844

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spør om hun vil ha en massasje, så masserer du bare videre nedover og på lårene, så snitter du borti dåsa når du masserer lårene. 

 

Det har jeg gjort, da sier hun "Jeg vet hva du er ute etter, ikke prøv deg med noe snusk."

Anonymous poster hash: 9325a...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting mer mer turn off en puppetafsing ut av det blå. Underveis i sex, ja takk, som triks for å få meg på gli, nei takk.

Anonymous poster hash: ea6dd...2a1

 

Samme med rumpetafsing?

Anonymous poster hash: 9325a...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svarene.

 

Skal prøve meg på en fotmassasje i kveld. 



Anonymous poster hash: 1ab11...dd3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Samme med rumpetafsing?

Anonymous poster hash: 9325a...844

 

 

Ja.

Anonymous poster hash: d124c...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...