Gå til innhold

Hvordan få henne kåt på en hverdag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Det har jeg gjort, da sier hun "Jeg vet hva du er ute etter, ikke prøv deg med noe snusk."

Anonymous poster hash: 9325a...844

 

 

Hahaha hun høres ut som meg. Prøv heller å snakk med henne om det? Si at det sårer deg at hun ikke vil ha sex med deg, og om det er noen spesiell grunn til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest norah

Hallo. Fotmassasje og alskens annet hjelper ikke til at hun får høyere sexlyst generelt og får mer lyst på deg.

Faktisk virker sånne triks bare helt omvendt om hun allerede har noe lavere lyst enn deg i utgangspunktet.

Du må forandre henne i den skitne delen av hjernen- og det skjer ikke med fysisk kontakt.

Når du puppetafser midt i en film så er du ikke der at du kan lokke frem hennes indre skitne kvinne.

Et annet viktig spørsmål er jo hva du og hun gjør når dere først har sex.

Min erfaring med samtlige venninner er at de trygler om mer og nærmest får en splitter ny seksualitet når de finner en fyr som trykker på de rette knappene.

I hjernen, ikke på puppen eller foten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Min erfaring med samtlige venninner er at de trygler om mer og nærmest får en splitter ny seksualitet når de finner en fyr som trykker på de rette knappene.

I hjernen, ikke på puppen eller foten.

 

Der ligger svaret! Kvinners seksualitet ligger i hjernen. Så mannfolk må begynne å bruke det hodet som har hjerne, istedet for det som vil hjerne(gjerne)

 

Puppetafsing midt under en film, er totalt turn-off.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er tirsdagskveld, du og din samboer sitter i sofaen, og ser en film som hun har valgt ut på Netflix. Du syns filmen er ganske kjedelig, du har i grunnen bare lyst på sex. 

 

Hvis jeg prøver meg, legger en hånd rundt henne, tar litt på puppen. Så tar hun bort hånden min og sier "Ahhh, det er sent, jeg skal tidlig opp.". Hvis jeg prøver å kysse henne, så svarer hun "Se på filmen nå". 

 

Jeg blir bare mer og mer frustrert, jo mer avvisende hun er jo kåtere blir jeg.

 

Noen tips? 

Til jentene - Hva gjør dere kåt på en kjedelig hverdag?

Anonymous poster hash: 1ab11...dd3

 

 

Er det sent, da?

 

Mye fornuftig er allerede sagt, men jeg vil føye til at hvis det faktisk ER sent og du vet at du MÅ tidlig opp, så er det en effektiv lyst-knekker.

 

Mulig det kan være noe å hente på å starte i god tid før leggetid (og kanskje før hun har satt på filmen også). For meg er det i alle fall helt uaktuelt å holde på til langt på natt, når jeg vet at jeg får smake konsekvensen av det så til de grader dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!! :-) du kan skape kjemi og stemning :-) det er turn off med en tung labb på seg, for labben forteller "jeg vil ha sex!!!!", det er det samme som at konen din skulle tatt labben på deg og spurt deg "vil du ta oppvasken kjære? nussss ååh;)". Det funker bare ikke, hun må varmes opp til å komme på samme bølgelengde som deg. Du kan distrahere henne og forføre henne, se henne inn i øynene, få tiden til å stoppe opp, få henne til å føle at hun er spesiell. Vise at ingenting annet betyr noe,.. det pleier jeg å bli ganske kåt av. :-) Rawerrr.

 

Kan begynne med sakte, lidenskapelig stryking mens du puster litt og viser at hun gjør deg kåt, men ikke vær pervo, behold litt av verdigheten i blikket, vis med HELE kropp og sjel at du er oppslukt av henne. :-P Slapp av og ha det morsomt, le hvis det skjer noe gøy :-) ikke vær redd for turn offe ting, sex er til for å ha det gøy ... eneste plassen jeg virkelig slapper av må være i senga, for der er det ingen regler så lenge man er respektfull og oppmerksom ... RuleZzzz



Anonymous poster hash: ce392...aad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, han har lyst på sex og ditt råd er å ikke ha tanke om sex?? Du ber han "fake omtanke"?

Jeg gjør dette av og til, men da sier hun "Jeg vet hva du vil".

Mitt råd, som jeg selv snart vil følge, er å finne en som har lik sexlyst som deg selv. Sex er viktig. Finn en kvinne som også mener det, og som ikke ser på sex som tømming.

Anonymous poster hash: 9325a...844

Jeg anbefaler å gjøre det slik at det virker som han bare vil være god. Derav "å få henne med på notene uten at hun skjønner det selv". Jeg svarer jo selvsagt mtp. at målet faktisk skal være sex, men det trenger ikke hun å vite. Trodde det var åpenbart utifra konteksten.

Og ja, for meg er sex bare tømming. Det var akkurat det som sto i innlegget mitt! Jeez.. (får ikke puttet inn et ironiflagg via mobil, men ja)..

Hvis damen til ts generelt ikke vil ha sex, så er jeg enig i at det sitter i hodet hennes og da er det lite å gjøre hvis man ikke klarer å kommunisere seg fram til en løsning. Er det bare tv/hverdag/gammelvane-fella så tror jeg ts hadde tjent på en annen type tilnærming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt forskjellige triks:

 

Gå og vask opp, vask gulvene eller lag middag/noe godt til henne, så skal du se.

 

Jeg må hvertfall alltid tafse på han jeg er sammen med når han er på kjøkkenet og lager mat eller vasker opp ;)

 

Evt lær deg noen nye triks i sengen som gjør henne vill og gal. Mange menn som tror de er god i sengen som ikke er det. Nytelse og lidenskap, nyt hele kroppen hennes. Bruk tid og gjør ting sakte. Pirr henne til hun blir sprø, uten å tenke på deg selv. Sug på tærne hennes, eller vær litt mandig og lidenskapelig. Se henne inn i øynene og si du må ha henne nå for du blir så jævlig kåt av den deilige kroppen hennes og har lyst å knulle henne hardt og vilt. Gå inn på soverommet, send henne en sms og be henne komme inn på soverommet så du slikke henne til hun blir så sinnssykt våt og kåt og så skal du ta henne hardt etterpå.

 

Er en grunn til at 50 shades of grey ble så sinnssykt populær ;) ;) Vær litt mandig og snakk litt skittent og frekt.

 

Kjøp blomster på en hverdag og si det er fordi du elsker henne og syns hun er verdens deiligste. Ikke forvent noe i retur, det vil komme hvis du viser henne litt oppmerksomhet og trykker på de rette knappene.

 

Google : Hva blir damer kåte av. Lær deg noen triks.

 

 

 



Anonymous poster hash: 87511...fad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Min erfaring med samtlige venninner er at de trygler om mer og nærmest får en splitter ny seksualitet når de finner en fyr som trykker på de rette knappene.

I hjernen, ikke på puppen eller foten.

 

 

Der ligger svaret! Kvinners seksualitet ligger i hjernen. Så mannfolk må begynne å bruke det hodet som har hjerne, istedet for det som vil hjerne(gjerne)

 

Puppetafsing midt under en film, er totalt turn-off.

 

I starten...ja!

 

Jeg tror ikke noe av dette hjelper på sikt for å være ærlig. I starten vil det garantert fungere veldig godt og bra. Det virker å være den nye spenningen med ett nytt menneske, hvor man ser de beste sidene og når sexen er ny, spennende og bra, at damer ønsker sex ofte. Så fort hun blir vant til det han har å by på, enten det er mentalt eller fysisk, vil hun gå lei og falle ned i ett spor slik TS skriver. Når det går litt tid, vil han nok kunne trykke på alle de mentale og fysiske knappene han bare orker, uten nevneverdig effekt desverre. Tenner hun ikke lenger og har ikke lyst på han, da er det gjort. Bør man måtte forandre personlighet drastisk for å holde på interessen fra en annen person? Burde det ikke holde å være seg selv og bare være oppmerksom mot henne og støtte henne? Hjelpe til med husvask....bruke humoren sin, få henne til å le?

 

Jeg mener det vil være best for begge parter å splitte opp. Hun kan få slippe det voldsomme maset med å måtte lide seg igjennom sex med ham, og han kan finne seg en dame som syntes sex er godt og verdt å bruke tiden sin på sammen med ham.

 

 

PS: Er enig i at det å tafse på puppene under film ikke er veien å gå da ;)

Endret av HarryDotter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare slutt å ta initiativ å se deg om etter noen andre. Du trenger ikke være fysisk eller direkte utro, men ikke la henne ha sånn makt over deg som hun har nå. Finn deg potensielle alternativer og slutt og bruk kalorier på henne.



Anonymous poster hash: 81cfe...1fc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Kjøp blomster på en hverdag og si det er fordi du elsker henne og syns hun er verdens deiligste. Ikke forvent noe i retur, det vil komme hvis du viser henne litt oppmerksomhet og trykker på de rette knappene.

 

Google : Hva blir damer kåte av. Lær deg noen triks.

 

 

 

Anonymous poster hash: 87511...fad

 

 

Dette er det dummeste jeg har lest på lenge. Hvilken voksen mann tror du har lyst på en sånn drittunge til dame? 

Anonymous poster hash: 81cfe...1fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk for alle svarene.

 

Skal prøve meg på en fotmassasje i kveld. 

Anonymous poster hash: 1ab11...dd3

 

 

Er du helt bortreist?  HAAHHA fotmasasje? Du skal altså belønne henne med å oppføre deg mer underdanig enn du gjør av å være den kåteste i forholde? Jaja, hva når ikke fotmasasjen fungerer da? Skal du diske opp med en helaften hver gang du vil ha deg noe? Ta henne med til milano? Kjøpe nytt hus? Hun gidder ikke gjøre noe for å få sex med deg, men du er villig til å gjøre mye for å få sex med henne. Du har tapt, det eneste du kan gjøre er å se etter alternativer så får du se om din manglende interesse får henne til å få ut fingeren. 

Anonymous poster hash: 81cfe...1fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er tirsdagskveld, du og din samboer sitter i sofaen, og ser en film som hun har valgt ut på Netflix. Du syns filmen er ganske kjedelig, du har i grunnen bare lyst på sex. 

 

Hvis jeg prøver meg, legger en hånd rundt henne, tar litt på puppen. Så tar hun bort hånden min og sier "Ahhh, det er sent, jeg skal tidlig opp.". Hvis jeg prøver å kysse henne, så svarer hun "Se på filmen nå". 

 

Jeg blir bare mer og mer frustrert, jo mer avvisende hun er jo kåtere blir jeg.

 

Noen tips? 

Til jentene - Hva gjør dere kåt på en kjedelig hverdag?

Anonymous poster hash: 1ab11...dd3

 

 

Gi henne en orgasme, ikke bare tenk på din egen. Ikke stryk på puppene, stryk heller alle andre steder.

Anonymous poster hash: 39f26...b9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppetafsing eller å grafse på dåsa er i alle fall ikke noen vinner her i huset!

Er hun ikke kåt er det kanskje fordi hun er sliten og trøtt etter en lang dag med jobb, husarbeid og evt. unger som krever sitt. Det som funker for meg da er at mannen får meg til å slappe av, enten ved å sitte i arkroken og stryke på ikke-seksuelle steder (for å varme opp, da får jeg lyst på mer!) eller å massere skuldre og nakke.

Å gå rett på sak fungerer derimot bra på mannen! Men damer er litt annerledes skrudd sammen, så pirr oss litt uskyldig først så er vi oftere med på notene ;)

Anonymous poster hash: af690...6da

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er det aldri godt å bli klådd på puppene uten at jeg er litt kåt først. Det kjennes ubehagelig, og er ikke det minste opphissende. Det samme gjelder lenger ned. Litt kyssing, kosing, kanskje litt kiling på armen eller litt massasje derimot, det fungerer veldig bra. Hjernen må rett og slett være klar før han kan gå rett på sak, ellers føles det bare ubehagelig.

Anonymous poster hash: c054c...84b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten...ja!

 

Jeg tror ikke noe av dette hjelper på sikt for å være ærlig. I starten vil det garantert fungere veldig godt og bra. Det virker å være den nye spenningen med ett nytt menneske, hvor man ser de beste sidene og når sexen er ny, spennende og bra, at damer ønsker sex ofte. Så fort hun blir vant til det han har å by på, enten det er mentalt eller fysisk, vil hun gå lei og falle ned i ett spor slik TS skriver. Når det går litt tid, vil han nok kunne trykke på alle de mentale og fysiske knappene han bare orker, uten nevneverdig effekt desverre. Tenner hun ikke lenger og har ikke lyst på han, da er det gjort. Bør man måtte forandre personlighet drastisk for å holde på interessen fra en annen person? Burde det ikke holde å være seg selv og bare være oppmerksom mot henne og støtte henne? Hjelpe til med husvask....bruke humoren sin, få henne til å le?

 

Jeg mener det vil være best for begge parter å splitte opp. Hun kan få slippe det voldsomme maset med å måtte lide seg igjennom sex med ham, og han kan finne seg en dame som syntes sex er godt og verdt å bruke tiden sin på sammen med ham.

 

 

PS: Er enig i at det å tafse på puppene under film ikke er veien å gå da ;)

 

Det der stemmer ikke. Jeg traff en mann som trykket på de rette knappene.

Halvannet år etter vi hooket up kunne vi fortsatt ha sex flere ganger om dagen.

Han visste hva han skulle si, gjøre og hvordan han skulle se på meg. Han var lidenskapelig og mandig. Tok kontrollen i sengen og utforsket meg og viste meg nytelse jeg ikke hadde opplevd før.

Hver dag så han på meg som ingen har sett på meg før, og sa hvor deilig jeg var, og ga meg komplimenter for hvor snill og flott jeg var. Han tok meg med ut på restauranter, laget deilig middag til meg og omtrent forgudet meg. Vi hadde sex i et år etter det ble slutt mellom oss.

 

Han hadde virkelig lært seg hva damer liker både seksuelt og mentalt. Det var passion på et nivå jeg aldri har opplevd før. Nå var ikke han av norsk opprinnelse, sikkert derfor. Menn i Norge er litt trauste i sengen i forhold til Syd-Europa og andre steder.

 

 

Anonymous poster hash: 87511...fad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette er det dummeste jeg har lest på lenge. Hvilken voksen mann tror du har lyst på en sånn drittunge til dame? 

Anonymous poster hash: 81cfe...1fc

 

 

Jaja, rolig nå.

En dame merker hvis en mann gjør ting bare for å få seg noe. Det virker litt.. tacky.

Men hvis han gjør ting for å være en gentleman og for å vise at hun er fantastisk, og viser at hun er den nydeligste han vet, så kommer ting i retur automatisk. Det hadde du skjønt hvis du hadde litt erfaring med kvinner ;)

 

 

 

Anonymous poster hash: 87511...fad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror problemet for mange unge par, er at mannen ofte bare begynner å klå og forventer at hun skal bli kåt på null komma niks, for han er jo kåt. Når man har gjort dette mange nok ganger, blir det avtennende, og hun vil avvise mer og mer, da hun føler at han bare er interessert i henne for sex. For jenter handler det om å føle nærhet og tilknytning på det mentale planet, og da vil sexlysten blomstre også.



Anonymous poster hash: 913e7...505
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere vært sammen lenge?

 

Sexen er alltid mer spennende i starten av et forhold. 

Derfor er ofte dama mer på gli i den tidligere fasen, og blir lettere kåt, fordi alt er nytt, spennende og dere er kjempe forelsket. 

 

 

Etterhvert som hverdagen setter inn så dabber ofte noen av disse følelsene av og det skal derfor mer til for å tenne dama. Hun var kanskje våt og klar etter et minutt med klining for tre mnd siden, mens hun nå som TS beskriver heller vil bruke kvelden på å se film og bare ha sex en gang i uka. Forståelig nok kan dette være veldig forvirrende for menn! 

 

 

Det du må gjøre da er å tilpasse deg hennes nye behov:

Trenger dama mer tid til å varme opp så gir du henne det. 

Puppetafsing kan erstattes med kyssing av nakken, lett pjusking osv for å se hvilken reaksjon du får på det. 

Ikke press, om hun ikke vil, så vil hun ikke. Om du da presser videre kommer hun til å ville enda mindre neste gang. 

Ingenting er verre enn en mann som ikke tar et hint og kjører på fordi han er kåt, jukker og jukker til han kommer uten tanke på at dama også skal nyte. (som andre nevner over her, ingen damer ønsker å føle seg som en tømmestasjon)

 

 

Det viktigste er: Brukt god tid på å varme henne opp, pass på at hun blir våt og kåt, og ikke minst, sørg for at hun får orgasme!

Ingen gleder seg til å ha sex med en egoist! ;) 



Anonymous poster hash: b61fe...e07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Det der stemmer ikke. Jeg traff en mann som trykket på de rette knappene.

Halvannet år etter vi hooket up kunne vi fortsatt ha sex flere ganger om dagen.

Han visste hva han skulle si, gjøre og hvordan han skulle se på meg. Han var lidenskapelig og mandig. Tok kontrollen i sengen og utforsket meg og viste meg nytelse jeg ikke hadde opplevd før.

Hver dag så han på meg som ingen har sett på meg før, og sa hvor deilig jeg var, og ga meg komplimenter for hvor snill og flott jeg var. Han tok meg med ut på restauranter, laget deilig middag til meg og omtrent forgudet meg. Vi hadde sex i et år etter det ble slutt mellom oss.

Han hadde virkelig lært seg hva damer liker både seksuelt og mentalt. Det var passion på et nivå jeg aldri har opplevd før. Nå var ikke han av norsk opprinnelse, sikkert derfor. Menn i Norge er litt trauste i sengen i forhold til Syd-Europa og andre steder.

Anonymous poster hash: 87511...fad

Veldig bra det...men så spørs det hva slags type dame du er da? Har du alltid vært veldig glad i og satt pris på sex? Selv om de ikke har gitt deg det nivået av passion som denne karen?

Jeg tenkte litt mer på de damene som syntes sex er en ok tidtrøyte og som får en voldsom boost når fyren er ny og spennende. De vil uansett dabbe av etterhvert tror jeg.

Problemet er at det er umulig å vite før man innleder noe med personen. For det er mye værre for den som elsker sex og lidenskap å alltid bli avvist og føle seg som en skitten klut, enn det er for vedkomne som styrer og bestemmer når sex og kos skal forekomme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis forslaget ditt er å splitte opp dersom dama er sliten i hverdagen og ikke orker sex, så kan du ikke ha vært i mange forhold, HarryDotter.

Det er helt normalt at hyppigheten varierer i et forhold. I en periode med mye stress i hverdagen så kan sex føles som et ekstra press. Da er det deilig å slappe av i sofaen uten at man må prestere på soverommet også. Noen ganger går lysten opp og ned også. Det er helt normalt.

Denne dama virker rett og slett litt sliten, og med mangelen på kommunikasjon som åpenbart er her, så er det ikke alltid sex er riktig. De må prate ordentlig sammen, han må få vite hva som foregår, og hun må finne ut hvordan han kan hjelpe, så de kan løse det.

Anonymous poster hash: 67b9c...8fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...