Gå til innhold

Hvorfor sikter dere jenter så høyt ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi sikter etter kremen? De fleste jenter jeg kjenner vil ha en søt, omsorgsfull og morsom gutt. Menn derimot... de tror de er bedre enn de egentlig er. Bare de har den nyeste hårsveisen, kule klær,fin bil, og trener, så tror de automatisk at de er toppen av kransekaka og at alle damer vil ja dem. Har vært snakket med menn i 50 åra som sitter og kritiserer andre, spesielt damer. De vil heller ikke ha en dame på sin egen alder, for hun er altfor gammel. Men selvfølgelig vil pene unge damer ha dem. De forventer faktisk det. Og det at de er ferdig etablerte tror de er et trekkplaster. Til syvende os sist så er det en smaksak på folk liker. Han kjekke som noen mener har en mindre pen jente, har du tenkt på at han syns hun er perfekt og helt nydelig og motsatt?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med toppen av kremkaka? Jeg har draget, isåfall, ofte uansett hvor jeg er, er det en eller annen, som vil ha nr mitt. Men til dere som nå vil komme og kritisere, nei, det er ikke slik at hver og en mann legger an på meg. 
Tilbake til saken, mange kjekke menn med fine biler og mye penger, stabile jobber har prøvd seg på meg. men noe ved dem trekker ikke, jeg vet ikke hva. derimot, er jeg nå forelsket i en som er student, har deltidsjobb og ikke bil. har vært venn av meg lenge. 



Anonymous poster hash: ed7ca...35b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn sier de "bare vil ha en som er litt søt og snill",men i realiteten har de mye høyere krav enn bare det.Jeg tror begge kjønn er like når det gjelder dette,og at mange ender opp som ufrivillig single pga.urimelig høye krav og liten selvinnsikt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn sier de "bare vil ha en som er litt søt og snill",men i realiteten har de mye høyere krav enn bare det.Jeg tror begge kjønn er like når det gjelder dette,og at mange ender opp som ufrivillig single pga.urimelig høye krav og liten selvinnsikt.

 

Jeg synes mannfolkene er verre enn damerne her, for de fleste av damerne kan slakke når det kommer til utseendet så fremt fyren har fantastisk personlighet, f.eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mannfolkene er verre enn damerne her, for de fleste av damerne kan slakke når det kommer til utseendet så fremt fyren har fantastisk personlighet, f.eks. 

Fantastisk personlighet er å sikte rimelig høyt og sikker på at kvinner med fantastisk personlighet ikke sliter med å få type. Men det er jo hva mannen mener er fantastisk personlighet som teller for hva han liker.

Anonymous poster hash: abc7a...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Vel, mannfolk synes jo at det er et mye større problem at kvinner sikter etter det beste de kan få, enn når de selv gjør det.

Det har jeg fått med meg her, gitt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Fantastisk personlighet er å sikte rimelig høyt og sikker på at kvinner med fantastisk personlighet ikke sliter med å få type. Men det er jo hva mannen mener er fantastisk personlighet som teller for hva han liker.

Anonymous poster hash: abc7a...484

 

 

Nå, jeg har sett mang en fyr finne seg i ei svinmerr med ufin personlighet bare pga hun er sånn såkalt fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, jeg har sett mang en fyr finne seg i ei svinmerr med ufin personlighet bare pga hun er sånn såkalt fin.

Er jo hva han mener er ufin personlighet som teller, men om han finner seg en han mener har ufin personlighet og får henne så kan han vel ikke anklages for å sikte for høyt.

Anonymous poster hash: abc7a...484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa har sagt hele tiden at jeg fortjener det aller beste i hele verden og skal ikke ta til takke med noe dårligere. Dette er det sikkert noen bitre menn på KG som hater, for det betyr visst at de ikke får ha seg med meg, men jeg er utrolig glad for at han har sagt det. For det har gjort meg sterk. Jeg ble voldtatt av min aller første skikkelige flørt (vi datet) som 16 åring og jeg ble utsatt for psykisk vold i mitt andre forhold. Mitt andre forhold har gjort meg skremt av meg selv, for jeg fikk et slags avhengighetsforhold til han som var kjæresten min, og jeg gjorde absolutt alt for han uansett hvor mye det gikk ut over meg. 

Derfor har det pappa har sagt vært utrolig viktig for meg siden, og jeg skal sikte så høyt jeg bare vil, for jeg orker ikke ta til takke med enda en drittunge. Har nå en utrolig kjekk og fin samboer som er ingenting annet enn snill og god mot meg <3 



Anonymous poster hash: a0d22...e08
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er jo hva han mener er ufin personlighet som teller, men om han finner seg en han mener har ufin personlighet og får henne så kan han vel ikke anklages for å sikte for høyt.

Anonymous poster hash: abc7a...484

 

 

Vel, hvis menn bryr seg mer om utseendet enn om personlige egenskaper så har de jo sånn sett nådd målet sitt om "fin dame" og må ta ansvar for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok flesteparten menn stiller litt mer krav enn som så.

På ungdomsskolen var man sammen med skolens kjekkeste gutt fordi det var kult, alle jentene ville jo være med han. Så ble det kult og være 15 og sammen med 18- åringen.

Nå som jeg er 26, har jeg opplevd og falle for noen, ikke fordi han er kjekk men fordi han genuint er et fantastisk flott menneske, en person andre ville rynket på nesa av.

Den heite mannen, med de store musklene og collgate smilet som står og tar en flekseselfie får ikke min oppmerksomhet;)

Det første jeg alltid ser på er øynene, de forteller mye om en person.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Pappa har sagt hele tiden at jeg fortjener det aller beste i hele verden og skal ikke ta til takke med noe dårligere. Dette er det sikkert noen bitre menn på KG som hater, for det betyr visst at de ikke får ha seg med meg, men jeg er utrolig glad for at han har sagt det. For det har gjort meg sterk. Jeg ble voldtatt av min aller første skikkelige flørt (vi datet) som 16 åring og jeg ble utsatt for psykisk vold i mitt andre forhold. Mitt andre forhold har gjort meg skremt av meg selv, for jeg fikk et slags avhengighetsforhold til han som var kjæresten min, og jeg gjorde absolutt alt for han uansett hvor mye det gikk ut over meg. 

Derfor har det pappa har sagt vært utrolig viktig for meg siden, og jeg skal sikte så høyt jeg bare vil, for jeg orker ikke ta til takke med enda en drittunge. Har nå en utrolig kjekk og fin samboer som er ingenting annet enn snill og god mot meg <3 

Anonymous poster hash: a0d22...e08

 

jeg ble voldttatt derfor sikter jeg høyt. beat that logic haha

Anonymous poster hash: 9cf82...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var som en annen post jeg leste her på forumet.

18-26 kan de stor sett velge hva de vil og svømmer i kuk og typer og kan velge de beste og mest idiotiske.

26-30 Innser de at det utsende og div andre ting de brukte begynner å skrumpe inn og ikke er like friskt som det pleide og marked for gode gutter begynner å skrumpe inn og de kan nå ikke lengre bare velge fra øverste hylle.

30-35. De er nå desperate og tar hva som helst nesten for de var alt for sent ute for å velge de normale guttene som var snille og gode.

Snskk for deg selv!. Har samme tilgang på supre menn som 37 som 20.

Anonymous poster hash: 2845c...2aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare tull. Kjenner flere jenter som faktisk sikter nedover. Mange som har vært iøag med mannen i flere år der han har est ut, men de blir hos han og de elsker han.

Det er faktisk mer omvendt. Menn vil gjerne ha de ALLER peneste jentene. Kjenner en vennine som får sms fra kollegaer om at hu er drømmedama og bla bla, de kjenner henne kanskje såvidt dvs de har møtt henne på kurs og fått tak i nr. Hvordan kan de si hu er drømmedama uten å kjenne henne? Jo, fordi hun er veldig pen, så det er alt som betyr noe for menn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er galt med å sikte oppover? Det er jo et sjansespill med stor gevinst



Anonymous poster hash: 78008...aee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble voldttatt derfor sikter jeg høyt. beat that logic haha

Anonymous poster hash: 9cf82...9e8

For et ufyselige usympatisk svar. Mørkt.

Anonymous poster hash: 2845c...2aa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med oss som ikke "sikter" i det hele tatt, men møter alle typer mennesker med et åpent sinn, og ser hva som skjer? Hvorfor er det alltid snakk om at man "sikter" over eller under seg, og hvorfor må man på død og liv plassere seg selv og alle andre på en imaginær skala? Det er jo totalt meningsløst! Mennesker er alt for kompliserte til å kategoriseres på denne måten. Men, selvfølgelig, er man så begrenset at man har en tendens til å forhåndsdømme andre basert på ytre faktorer som alder, utseende, formue etc. er det vel lettere å innille seg at noen mennesker liggere høyere eller lavere på en idiotisk skala enn andre. Å f.eks tro at et merkelig utseende, ingen bil, eller ingen utdannelse skulle gjøre noen til en form for undermennesker er så patetisk at jeg ikke har ord.

Må være kjedelig å leve i denne skalaverdenen.

Anonymous poster hash: c14f9...b34

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke jeg sikter så vanvittig høyt . 

over 186

blond

blå øyne

bred over skulderene

tynn men litt muskuløs

ikke være en "modernemann".  Det tenner jeg ikke på.

Smart og snill.



Anonymous poster hash: 20e30...d25
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Synes ikke jeg sikter så vanvittig høyt . 

over 186

blond

blå øyne

bred over skulderene

tynn men litt muskuløs

ikke være en "modernemann".  Det tenner jeg ikke på.

Smart og snill.

Anonymous poster hash: 20e30...d25

 

 

Med dette sikter du høyt.

Anonymous poster hash: 2681e...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bare lurer litt på hvorfor så mange jenter sikter så høyt i dating  Jeg er jo fornøyd så lenge hun er en snill, litt pen og trofast jente. Føler alle damer skal ha toppen av kremkaka. 

Anonymous poster hash: 9cf82...9e8

 

Tja. En kjæreste for meg skal være en bestekompis, som jeg i tillegg vil ha sex med.

 

Hvis han kun er snill og grei som en kompis, uten at jeg er tiltrukket - så kan jeg like så godt gå med nettopp det En kompis.

Hvis han kun er tiltrekkende, så kan jeg like godt ha en FF.

Gidder ikke å prioritere tiden min på en person jeg bare finner helt "ok". Jeg har tross alt svært morsomme, pene, omtenksomme og reflekterte venner - da er jeg heller singel og har det gøy med dem :)

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...