Gå til innhold

Hvorfor sikter dere jenter så høyt ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare lurer litt på hvorfor så mange jenter sikter så høyt i dating  Jeg er jo fornøyd så lenge hun er en snill, litt pen og trofast jente. Føler alle damer skal ha toppen av kremkaka. 



Anonymous poster hash: 9cf82...9e8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da føler du feil.



Anonymous poster hash: 36279...f79
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde ikke det, 

 

uten å høres ut som en total oppblåst kjerring så er jeg en jente som er vant med å få en god del tilbud, gjerne fra veldig kjekke, vellykkede menn. 

 

Men mannen jeg valgte er langt fra toppen av kremkaka, han er lavere enn meg og ikke noen alfa mann i det heeele tatt. Men han er utrolig snill, generøs og morsom også passer vi sammen! og han takler meg, jeg er en sterk dame, trives dårlig som arm candy. 

 

 



Anonymous poster hash: e0d49...855
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det starter jo med Sex and The City. Så kommer jo alle bloggene nå som f. eks Tone Dsmli som jentene ser har alt og er gift med en kjekkas med litt penger så for KG kvinnene det for seg at de og fortjener det.

Anonymous poster hash: 2681e...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinseesesyndromet, de "fortjener" det :P

Som ikke menn "lider" av det samme? Det sitter endel menn rundtom i dette landet med 30 kg ekstra i en joggebukse og klager over hvorfor de ikke klarer å dra damer som prinsesse Madeleine. Hun skal være ung, tynn, pen, morsom, smart (men ikke for smart), husmor og aldri klage ;) "Jeg er jo så snill jeg vettu - jeg fortjener en bra dame".....

 

 

Men genereltsikter alle oppover. Alle vil ha en vellykket vakker partner - det ligger i både menn og kvinners biologi.

Anonymous poster hash: 9a6da...136

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Bare lurer litt på hvorfor så mange jenter sikter så høyt i dating  Jeg er jo fornøyd så lenge hun er en snill, litt pen og trofast jente. Føler alle damer skal ha toppen av kremkaka. 

Anonymous poster hash: 9cf82...9e8

 

 

Kanskje du ikke skal føle så veldig mye???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinseesesyndromet, de "fortjener" det :P

Det var som en annen post jeg leste her på forumet.

 

18-26 kan de stor sett velge hva de vil og svømmer i kuk og typer og kan velge de beste og mest idiotiske. 

 

26-30 Innser de at det utsende og div andre ting de brukte begynner å skrumpe inn og ikke er like friskt som det pleide og marked for gode gutter begynner å skrumpe inn og de kan nå ikke lengre bare velge fra øverste hylle.

 

30-35. De er nå desperate og tar hva som helst nesten for de var alt for sent ute for å velge de normale guttene som var snille og gode.

Endret av Mr Green
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg hverken om utseendet eller kropp så lenge mannen er oppegående mentalt, litt samfunnsinteressert og liker å le :) 

 

Alt handler om kjemien, ikke forhåndsdefinerte krav. (Eller unntatt en ting, han må ønske seg barn og godta at jeg har et fra før.)



Anonymous poster hash: 8430e...eae
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var som en annen post jeg leste her på forumet.

 

18-26 kan de stor sett velge hva de vil og svømmer i kuk og typer og kan velge de beste og mest idiotiske. 

 

26-30 Innser de at det utsende og div andre ting de brukte begynner å skrumpe inn og ikke er like friskt som det pleide og marked for gode gutter begynner å skrumpe inn og de kan nå ikke lengre bare velge fra øverste hylle.

 

30-35. De er nå desperate og tar hva som helst nesten for de var alt for sent ute.

 

Det er altså da ikke sånn at alle jenter vasser i verken tilbud om kuk eller forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Som ikke menn "lider" av det samme? Det sitter endel menn rundtom i dette landet med 30 kg ekstra i en joggebukse og klager over hvorfor de ikke klarer å dra damer som prinsesse Madeleine. Hun skal være ung, tynn, pen, morsom, smart (men ikke for smart), husmor og aldri klage ;) "Jeg er jo så snill jeg vettu - jeg fortjener en bra dame".....

 

 

Men genereltsikter alle oppover. Alle vil ha en vellykket vakker partner - det ligger i både menn og kvinners biologi.

Anonymous poster hash: 9a6da...136

 

Ja det er en del av de også men ikke på langt nær så mange som kvinner det vet både du og jeg godt så det er ikke vits å diskutere en gang.

Anonymous poster hash: 9cf82...9e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja det er en del av de også men ikke på langt nær så mange som kvinner det vet både du og jeg godt så det er ikke vits å diskutere en gang.

Anonymous poster hash: 9cf82...9e8

 

 

For det vet du da ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altså da ikke sånn at alle jenter vasser i verken tilbud om kuk eller forhold. 

Men veldig mange=). Ser bare på tinder profilene til venninner som ser helt okay ut.... wow jeg ble faktisk forskrekket når jeg så den. Kan jo da tenkes hvordan det er på byen....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi mange kvinner feilaktig tror de er bedre enn de er. De ser på TV mange timer i uka, ofte mange timer om dagen, og nær sagt alt de ser på er søppel som fremstiller ting langt fra virkeligheten. De implementerer stilen til sine favoritt kjendiser, leser mote magasiner og alt anner dritt som skal lure de til å kjøpe ting de strengt talt ikke trenger.

De er blitt lurt til å tro at produkter signaliserer personlighetstrekk og verdier, bare fordi en reklameplakat forteller de det. Når de så går til innkjøp av disse tingene, anlegger *verdier* og dogmaer fra Hollywood lurer de seg selv til å tro at de faktisk er bedre enn de er, pga innkjøpt vissvass og meninger uten rot i virkeligheten som de hentet fra en serie/film/artist osv.

PR industrien, som bare er et annet ord for propaganda omsetter for milliarder årlig i Norge (200 milliarder Dollar årlig i USA). Vet ikke tallene på markedsføring, men det bør være åpenbart at 99% av alt vi ser og hører offentlig har en agenda, og kvinner går lettere på enn menn, tilsynelatende hvertfall. Derfor er de stort sett like hele gjengen.

Skal sies at jeg snakker som Oslo-borger. Vet at det ikke er fullt så ille mindre steder, selv om det er en tragedie overallt.



Anonymous poster hash: 93f35...49b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Universe

Jeg er ikke sånn. Jeg bryr meg ikke en gang om penger. For meg må han ikke ha mye penger, det viktigste for meg er at vi har det fint i lag og kan ta vare på hverandre i gode og onde dager. Ikke minst gi hverandre masse kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det vet du da ja. 

Ja, og de fleste andre. er bare dere kvinner som fornekter det. Ikke vet jeg hvorfor men dere er blitt prinsesser hele gjengen og det kommer nok å biter dere senere skal dere se. ved mindre dere er så heldig å bli sammen med en rik pappa gutt da.

Anonymous poster hash: 9cf82...9e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men veldig mange=). Ser bare på tinder profilene til venninner som ser helt okay ut.... wow jeg ble faktisk forskrekket når jeg så den. Kan jo da tenkes hvordan det er på byen....

 

Men hva skal jenter med tilbud om kuk når det er kjæreste de ønsker seg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Det var som en annen post jeg leste her på forumet.

 

18-26 kan de stor sett velge hva de vil og svømmer i kuk og typer og kan velge de beste og mest idiotiske

 

26-30 Innser de at det utsende og div andre ting de brukte begynner å skrumpe inn og ikke er like friskt som det pleide og marked for gode gutter begynner å skrumpe inn og de kan nå ikke lengre bare velge fra øverste hylle.

 

30-35. De er nå desperate og tar hva som helst nesten for de var alt for sent ute for å velge de normale guttene som var snille og gode.

Bingo!

Spikeren slått rett ned på ett enkelt slag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja det er en del av de også men ikke på langt nær så mange som kvinner det vet både du og jeg godt så det er ikke vits å diskutere en gang.

Anonymous poster hash: 9cf82...9e8

 

Og hvordan vet både du og jeg dette?

Anonymous poster hash: 9a6da...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, og de fleste andre. er bare dere kvinner som fornekter det. Ikke vet jeg hvorfor men dere er blitt prinsesser hele gjengen og det kommer nok å biter dere senere skal dere se. ved mindre dere er så heldig å bli sammen med en rik pappa gutt da.

Anonymous poster hash: 9cf82...9e8

 

 

Og selv den teiteste taperen av et mannfolk krever knallkameratforhold med en dame som ser ut som prinsesse Madeleine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...