Gå til innhold

Hvorfor sikter dere jenter så høyt ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Fordi mange kvinner feilaktig tror de er bedre enn de er. De ser på TV mange timer i uka, ofte mange timer om dagen, og nær sagt alt de ser på er søppel som fremstiller ting langt fra virkeligheten. De implementerer stilen til sine favoritt kjendiser, leser mote magasiner og alt anner dritt som skal lure de til å kjøpe ting de strengt talt ikke trenger.

De er blitt lurt til å tro at produkter signaliserer personlighetstrekk og verdier, bare fordi en reklameplakat forteller de det. Når de så går til innkjøp av disse tingene, anlegger *verdier* og dogmaer fra Hollywood lurer de seg selv til å tro at de faktisk er bedre enn de er, pga innkjøpt vissvass og meninger uten rot i virkeligheten som de hentet fra en serie/film/artist osv.

PR industrien, som bare er et annet ord for propaganda omsetter for milliarder årlig i Norge (200 milliarder Dollar årlig i USA). Vet ikke tallene på markedsføring, men det bør være åpenbart at 99% av alt vi ser og hører offentlig har en agenda, og kvinner går lettere på enn menn, tilsynelatende hvertfall. Derfor er de stort sett like hele gjengen.

Skal sies at jeg snakker som Oslo-borger. Vet at det ikke er fullt så ille mindre steder, selv om det er en tragedie overallt.

Anonymous poster hash: 93f35...49b

 

Kan fortelle deg at det nesten er like gale på vestlandet ihvertfall i storbyen.

Anonymous poster hash: 9cf82...9e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sa ja til toppen av kremkaka, og toppen av kremkaka sa ja til meg. Ser ikke problemet  :vetikke:

 
Hvis noen går etter de som ikke vil ha dem, så er det da ikke ditt problem TS. 
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva skal jenter med tilbud om kuk når det er kjæreste de ønsker seg? 

De sier de vil ha kjæreste men så går de på byen også ender de opp i sengen til en eller annen. Den logikken vil jeg ikke prøve å skjønne meg på en gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, og de fleste andre. er bare dere kvinner som fornekter det. Ikke vet jeg hvorfor men dere er blitt prinsesser hele gjengen og det kommer nok å biter dere senere skal dere se. ved mindre dere er så heldig å bli sammen med en rik pappa gutt da.

Anonymous poster hash: 9cf82...9e8

 

Med denne innstillingen møter du ikke jenter som sikter høyt. Med denne innstillingen møter du jenter som skyr unna slik oppførsel. Disse "superguttene" sitter ikke å klager over hvor fæle kvinner er, men skjønner hvordan man skal dra de damene man ønsker seg.

Anonymous poster hash: 9a6da...136

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg sa ja til toppen av kremkaka, og toppen av kremkaka sa ja til meg. Ser ikke problemet  :vetikke:

 
Hvis noen går etter de som ikke vil ha dem, så er det da ikke ditt problem TS. 

 

Nei jeg bare lurer jeg, for jeg tror bare mange jenter lurer seg selv. Men ikke vet jeg.

Anonymous poster hash: 9cf82...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier de vil ha kjæreste men så går de på byen også ender de opp i sengen til en eller annen. Den logikken vil jeg ikke prøve å skjønne meg på en gang....

 

Og hvor hen er motsetningen i å ønske kjæreste og ha et ons i fylla i ny og ne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Universe

Det var som en annen post jeg leste her på forumet.

 

18-26 kan de stor sett velge hva de vil og svømmer i kuk og typer og kan velge de beste og mest idiotiske. 

 

26-30 Innser de at det utsende og div andre ting de brukte begynner å skrumpe inn og ikke er like friskt som det pleide og marked for gode gutter begynner å skrumpe inn og de kan nå ikke lengre bare velge fra øverste hylle.

 

30-35. De er nå desperate og tar hva som helst nesten for de var alt for sent ute for å velge de normale guttene som var snille og gode.

Tull. Vet om flere 35 + damer som er ute etter det beste og får det også, mens noen i 18-30 års alderen får ikke de beste, og hotteste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Med denne innstillingen møter du ikke jenter som sikter høyt. Med denne innstillingen møter du jenter som skyr unna slik oppførsel. Disse "superguttene" sitter ikke å klager over hvor fæle kvinner er, men skjønner hvordan man skal dra de damene man ønsker seg.

Anonymous poster hash: 9a6da...136

 

haha de har penger og ser veldig bra ut. yep de har skjønt det. Synd jeg ikke har fullt så masse penger og utsende med meg.... 

 

get a grip, de har vært heldige. De vet ikke noe bedre hvordan de skal få damer en andre.

Anonymous poster hash: 9cf82...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

 

Bare lurer litt på hvorfor så mange jenter sikter så høyt i dating  Jeg er jo fornøyd så lenge hun er en snill, litt pen og trofast jente. Føler alle damer skal ha toppen av kremkaka. 

Anonymous poster hash: 9cf82...9e8

 

Da er ikke jeg med i din beregning, gitt. 

Min kjære er ikke en som alle damer snur seg etter, men han har en god personlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor hen er motsetningen i å ønske kjæreste og ha et ons i fylla i ny og ne?

helt forskjellig? . Det vet du da selv hvis du har vært i et forhold eller hatt et ons

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt forskjellig? . Det vet du da selv hvis du har vært i et forhold eller hatt et ons

Motsetningen er helt forskjellig??? 

 

Hva slags teit svar er det...  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motsetningen er helt forskjellig??? 

 

Hva slags teit svar er det...  :fnise:

teite spørsmål for teite svar=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er ikke jeg med i din beregning, gitt. 

Min kjære er ikke en som alle damer snur seg etter, men han har en god personlighet. 

 

Vel, mannfolk synes jo at det er et mye større problem at kvinner sikter etter det beste de kan få, enn når de selv gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

haha de har penger og ser veldig bra ut. yep de har skjønt det. Synd jeg ikke har fullt så masse penger og utsende med meg.... 

 

get a grip, de har vært heldige. De vet ikke noe bedre hvordan de skal få damer en andre.

Anonymous poster hash: 9cf82...9e8

 

Selfølgelig vet de hvordan de skal dra damer hvis de har penger og utseende? Da har de skjønt at penger og utseende er en av flere faktorer som drar drømmedama.

 

Er du morsom ts? Omtenksom? Sosialt oppegående? Har du felles interesser med de jentene du dater? 

 

Penger og utseende only gets you so far. Etterhvert er det de tingene jeg har nevnt ovenfor som spiller inn - og det er det mange menn med penger og utseende som skjønner.

 

Anonymous poster hash: 9a6da...136

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, mannfolk synes jo at det er et mye større problem at kvinner sikter etter det beste de kan få, enn når de selv gjør det.

Men vi nøyer oss med mye mindre, jeg er fornøyd med en snill og grei og litt pen jente, listene deres går on and on and on. Dere vil kun ha det beste. Det er bevist gang på gang på gang det er kommet opp en tråd angående noe slikt

Anonymous poster hash: 9cf82...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Selfølgelig vet de hvordan de skal dra damer hvis de har penger og utseende? Da har de skjønt at penger og utseende er en av flere faktorer som drar drømmedama.

 

Er du morsom ts? Omtenksom? Sosialt oppegående? Har du felles interesser med de jentene du dater? 

 

Penger og utseende only gets you so far. Etterhvert er det de tingene jeg har nevnt ovenfor som spiller inn - og det er det mange menn med penger og utseende som skjønner.

 

Anonymous poster hash: 9a6da...136

 

Hvis det er det dere går etter vil jeg helst melde meg ut av samfunnet med en gang. Ubrukelige kvinner. dere vil angre en gang bare vent å se

Anonymous poster hash: 9cf82...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men vi nøyer oss med mye mindre, jeg er fornøyd med en snill og grei og litt pen jente, listene deres går on and on and on. Dere vil kun ha det beste. Det er bevist gang på gang på gang det er kommet opp en tråd angående noe slikt

Anonymous poster hash: 9cf82...9e8

 

 

Men hva har du gjort for å få den her snille, greia og litt pene jenta da??? Jobbet noe med deg selv i det siste???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mange sikter for høyt, det handler ikke om bare om utseende, men personlighet. Mange kan ikke oppføre seg,  kjedelige og mangler selvinnsikt. Forstår jo at de ikke går etter partnere som er som dem selv, men de burde jo i hvert fall tilby mer. 

 

 



Anonymous poster hash: abc7a...484
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis det er det dere går etter vil jeg helst melde meg ut av samfunnet med en gang. Ubrukelige kvinner. dere vil angre en gang bare vent å se

Anonymous poster hash: 9cf82...9e8

 

Hvis vi går etter de morsomme og omsorgsfulle? Hvilke kriterer mener du vi burde gå etter da?

Anonymous poster hash: 9a6da...136

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...