Gå til innhold

Hvorfor er dere singel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En kvinne som deg er akkurat som jeg liker best. Vær deg selv og helt vanlig.

En asiatisk dama er godt for å lage mat, handle og vaske, men hva med kjærligheten?

Hvis det var bare asiatiske jenter igjen på kloden, vil jeg gjerne bli single.

Det er bra det ennå finns menn som mener det da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kvinne som deg er akkurat som jeg liker best. Vær deg selv og helt vanlig.

En asiatisk dama er godt for å lage mat, handle og vaske, men hva med kjærligheten?

Hvis det var bare asiatiske jenter igjen på kloden, vil jeg gjerne bli single.

Du mener det sikkert ikke sånn, men innlegget ditt er på kanten til rasisitisk. Jeg kjenner et par asiatiske kvinner. De er hyggelige folk, har masse interesser og kan mer enn å lage mat og vaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener det sikkert ikke sånn, men innlegget ditt er på kanten til rasisitisk. Jeg kjenner et par asiatiske kvinner. De er hyggelige folk, har masse interesser og kan mer enn å lage mat og vaske.

På kanten? Det er så fullt av stereotypiske fordommer i et desperat forsøk på å dra damer her inne at det er merkelig at det ikke er rapportert og slettet for lenge siden. Når man er så patetisk at man ikke evner å reflektere i sin desperasjon etter partner, så er det bare å legge inn årene først som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener det sikkert ikke sånn, men innlegget ditt er på kanten til rasisitisk. Jeg kjenner et par asiatiske kvinner. De er hyggelige folk, har masse interesser og kan mer enn å lage mat og vaske.

Jeg beklager hvis det virker rasistisk, men sånn er det ikke ment. Det som jeg mener at det er (mange) menn som er så desperate at dem "henter" en kone. Selvfølgelig vil denne jentene komme til det rike Norge. Men om det handler om kjærlighet???? Det tviler jeg virkelig på. Selvfølgelig kan de være hyggelige og ikke minst er de alltid gøy å smake på god asiatisk mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra det ennå finns menn som mener det da :-)

kanskje mer enn du tro. Jeg er helt sikker ikke den eneste som mener det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...