Gå til innhold

Hvorfor er dere singel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lindiana

Jeg vil ikke være med hvem som helst. Vært singel i 5 mnd tar litt tid å komme seg over det og. Men en annen grunn det er seriøst ille hvor mange ekser(og lignende) som har møtt meg tilfeldig på butikken og så sendt melding etter det om jeg vil komme å knulle de. (alle som har gjort det har vært gift/samboer og barn. ) Vis det er sånn folk oppfører seg i forhold så er jeg ikke så sikker på om jeg vil være med på det.  Anonymous poster hash: 15f9a...8e7

Om det er sånn alle dine ekser holder på bør du kanskje heller se litt på deg selv, valgene du har tatt og prøve å finne noe annet enn søppel å bli sammen med neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trenger en som takler å se meg på mitt verste. Jeg er singel fordi jeg ennå ikke har funnet en jeg ønsker skal finne meg på badet, naken og sprikende på gulvet - i en blodpøl med et sprukket kranie fordi jeg skled i dusjen og slo hodet mot flisene.

 

Jeg hadde skreket og jeg hadde grått, men  vi hadde hatt sex.

Anonymous poster hash: 768bf...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, helt ærlig: jeg trenger en som kan ta ansvar for seg selv. Ikke en som forventer at jeg kommer uansett til å servere alt på sølvfat til enhver anledning. Og jeg trenger en som kan ta initiativ, ikke en som forventer at jeg tar samtlige. Og jeg trenger en som ønsker å snakke med meg, ikke en som gir faen i hvordan jeg har det og som ønsker å ha minst mulig med meg å gjøre.

Og jeg trenger en som kan overbevise meg om at det finnes noe som er bedre enn singeltilværelsen. Til nå har det vært svært få som har prøvd, enten fordi de ikke er interessert eller motivert nok. Spiller ingen rolle for meg, resultatet er det samme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå er ikke jenter visuelle så om du er middels eller veldig pen så er du egentlig like langt sånn sett..

 

Ur gonna get shittested anyway...

Anonymous poster hash: bb963...74e

 

Tja, når 90% av jentene sveiper til høyre på de 10-15% peneste/kjekkeste mennene på Tinder, har utseendet en den å si for å få matcher. Tallene er snytt ut av nesa, men ser ut til å stemme greit med de jeg kjenner ihvertfall. "Jeg matcher jo med de fleste så da trenger jeg bare å gå for de kjekke" er en gjenganger. Etterpå klager de på at mannen seriedater på Tinder og ikke dedikerer tiden til dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi jeg er stygg. Samfunnet er rett og slett slik at noen av oss er for stygge til å være sammen med folk. Personlighet er ikke spesielt viktig. 



Anonymous poster hash: 6f0a4...85e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er singel fordi jeg er en sosial taper, og for øyeblikket ganske deprimert. 



Anonymous poster hash: 84a55...3ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig aldri hatt et problem med at jeg er singel, men nå som jeg dater aktivt har jeg møtt flere menn som syns det er rart hvis temaet kommer opp. Jeg prøver å si at jeg har vært i jentemiljøer, bodd mange forskjellige steder og sikkert bare aldri truffet helt med timingen.

Det er likevel kjedelig å være 26 år, helt uten forholdserfaring, og møte menn som syns det er negativt. Det er ikke alltid det kommer opp med en gang, men før eller siden kommer det frem. Jeg er ganske sikker på at de som møter meg på gata ikke ville trodd jeg var evig singel, jeg ser på meg selv som attraktiv, men jeg har aldri klart å finne en det klaffet med, når det også passer for min livssituasjon.

Anonymous poster hash: 27811...f1e

Mann på 38 jeg og uten forholdserfaring.Jeg synes det er ikke rart hvis jeg skulle treffe en I samme situasjon. Truffet en del fine jenter men det har aldri oppstått noe som var gjensidig. Ligger ikke så godt på m arket for å si det sånn. Tror ikke det er noe galt med personligheten min eller iq/kunnskaper. Ganske vanlig person så det må nok ha noe å gjøre med det dem ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal tro på alle "kunne du ha datet-trådene" som har vært på KG den siste tida, må jeg være helt nederst på rangstigen. Men som nevnt, har jeg en stykke sorgarbeid igjen før jeg eventuelt kan tenke meg et nytt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD

Ok, helt ærlig: jeg trenger en som kan ta ansvar for seg selv. Ikke en som forventer at jeg kommer uansett til å servere alt på sølvfat til enhver anledning. Og jeg trenger en som kan ta initiativ, ikke en som forventer at jeg tar samtlige. Og jeg trenger en som ønsker å snakke med meg, ikke en som gir faen i hvordan jeg har det og som ønsker å ha minst mulig med meg å gjøre.

Og jeg trenger en som kan overbevise meg om at det finnes noe som er bedre enn singeltilværelsen. Til nå har det vært svært få som har prøvd, enten fordi de ikke er interessert eller motivert nok. Spiller ingen rolle for meg, resultatet er det samme.

Hva mener du med at du trenger en som tar initiativ? til hva da..?

 

Har du vert sammen med noen som gir faen i hvordan du har det..? :( og som vil ha minst mulig med deg å gjøre..? høres ikke bra ut...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er pen, men veldig sjenert. De færreste tør derfor snakke med meg, fordi de tror jeg er overlegen og uinteressert. Jeg er ganske redd gutter og signaliserer derfor "ikke snakk til meg!" selv om jeg ønsker det. Så gutter tør ikke ta kontakt, og jeg tør ihvertfall ikke ta kontakt med dem!

En annen grunn er at jeg har en tendens til å falle for de som ikke vil ha meg/kjæresteforhold. Da blir jeg litt besatt og bruker mye energi på å prøve å vinne dem. De flotte og fornuftige som vil ha meg, og som er kjærestetyper, klarer jeg ikke bli forelsket i.

Har bare vært singel et drøyt år, men ser et dårlig mønster...

Anonymous poster hash: d2f62...a61

Hahahaha, dette er meg! Og jeg er såååå leiii:( Det med å bli besatt- er så slitsomt. Har ingen venninner som er sånn faktisk. Bortsett fra at de som liker meg er som regel ikke veldig kjekke, men de er ressurssterke og har som regel mye penger da(kanskje gå for de likevel?;))

Anonymous poster hash: d7837...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at du trenger en som tar initiativ? til hva da..?

 

Har du vert sammen med noen som gir faen i hvordan du har det..? :( og som vil ha minst mulig med deg å gjøre..? høres ikke bra ut...:(

Det er bare sånn det er, jeg trenger en voksen person, ikke en drittunge. Ikke en lystløgner heller forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg er kresen og de få jeg har forelsket meg i ikke har innsett hvor fantastisk og fortreffelig jeg er.

Den siste hadde kjæreste.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi det er vanskelig å finne noen som vil ha ei middelaldrende kjerring, med vanlig utseende og vanlig jobb. Nå til dags så vil menn ha unge asiatiske frøkner, ikke vanlige norske damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke villig til å gå inn i et forhold bare for å få et forhold, derfor er jeg singel. Forelsker meg svært sjelden, og når jeg først gjør det, så skal jo helst den andre være forelsket i meg også. Lenge siden det skjedde sist.

 

Slenger meg på denne. Ikke er jeg særlig motivert til å "finne noen" heller, selv om en del av mine venninner mener det er det eneste som betyr noe, og maser høl i huet på meg om jeg ikke har funnet noen eller at jeg må begynne å date (les: bli like desperate som dem). Jeg har vært mer eller mindre single i 9 år nå, så jeg overlever nok noen år til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er vanskelig å finne noen som vil ha ei middelaldrende kjerring, med vanlig utseende og vanlig jobb. Nå til dags så vil menn ha unge asiatiske frøkner, ikke vanlige norske damer.

En kvinne som deg er akkurat som jeg liker best. Vær deg selv og helt vanlig.

En asiatisk dama er godt for å lage mat, handle og vaske, men hva med kjærligheten?

Hvis det var bare asiatiske jenter igjen på kloden, vil jeg gjerne bli single.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er stygg og ingen vil ha meg.



Anonymous poster hash: 8e134...536
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...