Gå til innhold

Hvorfor er dere singel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og jeg vil si at det jeg leter etter hos en fyr, er hele, rene klær som passer. Trenger ikke å ha en gjennomført stil av noe som helst slag, det ville jo vært å kaste sten i glasshus for min del :P

 

Og det flotteste som finnes, er noen som ser ut til å være komfertable med klærne de har på seg. Det hjelper ikke med all verdens moteråd, hvis man selv ikke liker eller føler seg vel i det man har på seg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ingen grunn til å finne meg en partner når jeg er så ung. Er jo så mange kjekkasser ute og går at det ville vært vanskelig å ta til takke med bare en... Dessuten trenger jeg mye pusterom, noe få gutter er interessert i. Overraskende nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg vil si at det jeg leter etter hos en fyr, er hele, rene klær som passer. Trenger ikke å ha en gjennomført stil av noe som helst slag, det ville jo vært å kaste sten i glasshus for min del :P

 

Og det flotteste som finnes, er noen som ser ut til å være komfertable med klærne de har på seg. Det hjelper ikke med all verdens moteråd, hvis man selv ikke liker eller føler seg vel i det man har på seg. 

 

Dette er jo en versjon av den argumentasjonen jeg skisserte tidligere. Det imponerer virkelig ikke Wolf, beklager for å si det.

 

Vi finner alle partnere som er på vårt eget nivå. Når man selv gir ben i moter og det ytre antar jeg at man da ikke er typen til å vandre i blitz-regn på rød løper over helgene. Mitt råd om å pusse opp fasaden tror jeg er et godt utgangspunkt dersom man sliter litt. Jeg forstår ikke helt motstanden. Hva er så galt med fine klær? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje rett, men når jeg leser alt det stygge som skrives her på KG om uføre, føler jeg meg totalt verdiløs.

Jeg synes du virkelig ikke skal legge disse innleggene eller trådene om uføre til grunn. Slike tråder og svar har et svarthvitt-syn på det. De fleste svarer utelukkende på selve den fysiske eller psykiske hindringen, og glemmer litt at det er en person bak dette. Det fleste får nok et annerledes syn når de blir kjent med en person med god personlighet som uheldigvis har en psykisk eller fysisk hindring i livet sitt. De som ikke gjør det er ikke mennesker man vil ha i livet sitt uansett. :) 

Anonymous poster hash: c377f...9ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Singel fordi jeg nettopp slo opp med kjæresten. I går kveld. Det er ikke lett. Han er et fantastisk menneske, men det gikk bare ikke. Jeg følte meg ikke komfortabel, og jeg trenger å være alene nå.

Det er fryktelig ensomt etter et brudd. Man angrer jo med en gang, men jeg vet at det kommer til å føles bedre etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er singel og har vært det hele livet pga sosial angst.

Er 35 år gammel, men føler meg som en 18 åring i hodet ivertfall.

Har jobbet med angsten aktivt i perioder og blitt bedre.

Har gått mye til terapi og jobbet aktivt for å bli bedre.

Men er ufør no 2 år.

 

Eneste eg er redd for er at folk ikke er interesert i en som har lav intekt

og er ufør, men det er bare tull :) like greit å teste ut dating å se kordan det går.

 

Interesangt å lese her på KG, kan lære mye av folk som er proffer på sosiallivet og forhold. Gøy å kunne få tips her når en ikke er så flink på sånt.

 

Håper noen damer der ute som vil date meg hmm, hadde vært konge :)

 

 

 

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som jeg skrev er det ikke nødvendigvis et mål å bli kakse. Jeg har selv rimelig peiling på metall-stilen (og grønt er ikke metal, det stemmer. Det blir det samme som arctic-camo bukser. Det er utdatert deathmetal-stil.).

 

Hvis det er metall du ønsker å være kan det være gode tips være å kjøpe deg en svart skinnjakke, grå/svart hettegenser med glidelås foran, converse om du er pusete - svarte militærboots om du hører på Gorgoroth, patches om du er ordentlig gira, ta en undercut på sidene på det lange håret, henge Tors hammer rundt halsen og flette skjegget. Da har du stilen.

 

Poenget er at du må pusse lakken. Det handler om hva du forteller omverdenen når du går i det minst skrikende du overhodet klarer å oppdrive. Det forteller alle du treffer på at du er en usikker ung gutt som ikke tør å stå i ting. Du tør ikke være vågal, du tør ikke være tydelig. Hvilken boks skal de putte deg i når du i utgangspunktet ikke spisser din identitet? Du plasseres i taper-boksen. Sånn er det bare. Man kan le litt av det og komme med flåsete utsagn som "alle må være seg selv", men slike utsang er uintelligente fallitterklæringer fra andre tapere med såre tær eller snillister med beskyttelseskomplekser. Du må ta deg sammen mann. Kjøre på. Du veier for lite, du går i for anonyme klær. Begynn å spise og trene, gå til frisøren, stikk på handletur. 

 

Beklager, klarte helt å overså denne. Uansett, takker for innspill.

 

Jeg ønsker ikke å være metall, men det trekkes hele tiden frem her å treffes via felles interesser, og siden jenter generelt ikke virker videre interessert i elektronikk og spilldesign, lander det fort på musikk. På den fronten ryker fusion og syttitallsprog, som jenter stort sett heller ikke liker (rare som de er), så da står man altså igjen med metallen, som forsåvidt også har greit med støtte på utelivsfronten.

 

Jeg kler meg mye i mørke farger, men har de senere årene gått litt mer over på jordfarger. Ikke camo, men bruntoner, khaki, grønt, etc. i tillegg til svart, litt på eget initiativ, litt etter press fra eksen og litt for å ikke se fullt så grim ut i jobbsammenheng. Fortsatt skinnjakke på vår/høst, og svart ullfrakk på vinter.

 

Vekten er det uaktuelt å gjøre noe med. Jeg er i god form, bedre enn de fleste, og trives i egen kropp. Ellers er jeg helt med på å pusse lakken, som du sier, men isåfall trenger jeg mer konkrete råd. Helt enig i at "vær deg selv" er ganske ubrukelig, men det er også "spiss din identitet" med mindre det er konkretisert litt.

 

Sånn til sist, slenger opp et par bilder, har vel ikke egentlig noe å skjule uansett, og har selv kritisert folk for "hva er galt"-tråder der de knapt deler noe info om seg selv. :P Jeg er helt med på at jeg absolutt ikke har bred appell sånn estetisk sett, men er virkelig "anonym" det mest beskrivende ordet her?

 

https://photos-2.dropbox.com/t/2/AAANhsrhRdY6GsZllS-UIKCT6QXhjYC1nA2yaGTAy6pl9Q/12/19244521/jpeg/32x32/1/_/1/2/1505455_10152288241686421_1311656172_n.jpg/COnLlgkgASACIAMgBCAFIAYgBygB/78fVKV6cy5ZAz1dIAGe9wyhjwKmJ_Dea-jzTPRk2UpA?size=1600x1200&size_mode=2

 

https://photos-5.dropbox.com/t/2/AAA04Mw2xzsud_VeVgmHiEQXBBoQ8UEkHTBZz87YIlyGvw/12/19244521/jpeg/32x32/1/_/1/2/sno02.jpg/COnLlgkgASACIAMgBCAFIAYgBygB/eTWQUOmjvVzjX5P4edtd4637GNLR63gyGDZdxnd65-U?size=1600x1200&size_mode=2

 

https://photos-1.dropbox.com/t/2/AADMDeQptGYRcd_UnRkQSiFHc5uhn2ONGLHEGQ06FuMp1A/12/19244521/jpeg/32x32/1/_/1/2/IMG_7133.JPG/COnLlgkgASACIAMgBCAFIAYgBygB/7ct3bHqVAaq9KlM3vuHRfRqnOLNq1_7xFxKGDTzakSk%2CKNmRvs9UkLmSjhXR-qIEBUrl21julJu6v6FlUyk-kxc?size=1600x1200&size_mode=2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Freakingawesome

Jeg må ha falt i et badekar med vagina repellent når jeg var barn :P

 

Det er vanskelig å prate om dette uten å virke bitter eller sippete. Men vit at jeg har det bra, og at jeg ikke har noe problem med selvtilliten eller noe annet i den dur 

 

Jeg har vært singel i 3år nå og grunnene til det er mange tror jeg, til å begynne med trodde jeg mangelen på drag måtte komme av at jeg er lav, men nå er det så mange som har fortalt meg at det er bullshit så okey.. Da går jeg ut ifra det, da må det være noe annet. Personligheten min er ganske fuckd up, så det kan jo være svaret? Jeg har gjennomgått en del oppigjennom livet og har av den grunn (tror jeg) utviklet en veldig mørk, sarkastisk og svart humor, og filteret mitt slutter dessverre å virke enkelte ganger, så det kan defintivt være en faktor her. Det kan også være fordi jeg har et relativt liberalt forhold til rusmidler og folk som bruker det. Har blitt kalt friker ved enkelte anledninger. Klesstilen min er vel ikke akkurat sexy heller, om man skal gå utifra hva menn er "ment" til å ha på seg nå om dagen anyway. Gramatikken min og uvanen min med å legge inn engelske ord i setninger jeg skriver er sikkert turn off for mange. Ihvertfall om jeg skal dømme etter innlegg jeg har sett her på KG. Ehhh, hva mer? Jeg spiller bass, og bassister er jo kjent for å ikke få seg noe. Jeg er relativt ambisjonsløs og vil heller reise å leve livet enn å begynne å fokusere på karriere. Nå skal det sies at jeg begynner på psykologistudiet til høsten men det er mest fordi feltet interesserer meg og fordi jeg vil ha noe å gjøre. Lommeboka mi er tom, ofte. Jeg tror ikke jeg har lyst til å eie et hus noen gang. Er også usikker på om jeg vil ha barn. Jeg er lite materialistisk av meg å klarer meg uten den nyeste telefonen og de nyeste tingene det virker som absolutt alle vil ha. Er seriøst litt lei av alt overforbruket som er der ute. 

 

My god. ble sliten av all "reflekteringen" og skrivingen. Men ja, det er sikkert mye mer men her er jo litt. Jeg er heldigvis veldig komfortabel som singel og har det fint. Jeg har prøvd byscenen og alt dette og fått flørtet å lekt meg litt, men da fant jeg ut at det å finne en bra dame er minst like vanskelig som å forbedre seg selv. Så, jeg kan vel sånn sett ikke klage heller :) Åja, så blir jeg ikke så ofte forelsket og når jeg blir så er det som oftest friendzonen på meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har vært singel i mange år og tror jeg egentlig er lesbisk. Eller mulig Bi.

45 år og tyr.

Anonymous poster hash: a6bc9...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha falt i et badekar med vagina repellent når jeg var barn :P

 

Det er vanskelig å prate om dette uten å virke bitter eller sippete. Men vit at jeg har det bra, og at jeg ikke har noe problem med selvtilliten eller noe annet i den dur 

 

Jeg har vært singel i 3år nå og grunnene til det er mange tror jeg, til å begynne med trodde jeg mangelen på drag måtte komme av at jeg er lav, men nå er det så mange som har fortalt meg at det er bullshit så okey.. Da går jeg ut ifra det, da må det være noe annet. Personligheten min er ganske fuckd up, så det kan jo være svaret? Jeg har gjennomgått en del oppigjennom livet og har av den grunn (tror jeg) utviklet en veldig mørk, sarkastisk og svart humor, og filteret mitt slutter dessverre å virke enkelte ganger, så det kan defintivt være en faktor her. Det kan også være fordi jeg har et relativt liberalt forhold til rusmidler og folk som bruker det. Har blitt kalt friker ved enkelte anledninger. Klesstilen min er vel ikke akkurat sexy heller, om man skal gå utifra hva menn er "ment" til å ha på seg nå om dagen anyway. Gramatikken min og uvanen min med å legge inn engelske ord i setninger jeg skriver er sikkert turn off for mange. Ihvertfall om jeg skal dømme etter innlegg jeg har sett her på KG. Ehhh, hva mer? Jeg spiller bass, og bassister er jo kjent for å ikke få seg noe. Jeg er relativt ambisjonsløs og vil heller reise å leve livet enn å begynne å fokusere på karriere. Nå skal det sies at jeg begynner på psykologistudiet til høsten men det er mest fordi feltet interesserer meg og fordi jeg vil ha noe å gjøre. Lommeboka mi er tom, ofte. Jeg tror ikke jeg har lyst til å eie et hus noen gang. Er også usikker på om jeg vil ha barn. Jeg er lite materialistisk av meg å klarer meg uten den nyeste telefonen og de nyeste tingene det virker som absolutt alle vil ha. Er seriøst litt lei av alt overforbruket som er der ute. 

 

My god. ble sliten av all "reflekteringen" og skrivingen. Men ja, det er sikkert mye mer men her er jo litt. Jeg er heldigvis veldig komfortabel som singel og har det fint. Jeg har prøvd byscenen og alt dette og fått flørtet å lekt meg litt, men da fant jeg ut at det å finne en bra dame er minst like vanskelig som å forbedre seg selv. Så, jeg kan vel sånn sett ikke klage heller :) Åja, så blir jeg ikke så ofte forelsket og når jeg blir så er det som oftest friendzonen på meg. 

Det er nok lurt å reflektere litt over situasjonen slik som du gjør. For min del er det liberale forholdet ditt til rusmidler samt at du ikke har noen særlig ambisjoner det eneste jeg tenker umiddelbart "nei" til. Resten ser jeg ikke på som noe særlig avgjørende, men det er jo gjerne totalbildet man legger vekt på. Du finner nok uansett noen etter hvert, selv om det er vanskelig og tar tid, så ikke gi opp håpet. :) Å være singel i tre år er uansett ikke all verden. 

Anonymous poster hash: c377f...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke være med hvem som helst. Vært singel i 5 mnd tar litt tid å komme seg over det og.

 

Men en annen grunn det er seriøst ille hvor mange ekser(og lignende) som har møtt meg tilfeldig på butikken og så sendt melding etter det om jeg vil komme å knulle de. (alle som har gjort det har vært gift/samboer og barn. ) Vis det er sånn folk oppfører seg i forhold så er jeg ikke så sikker på om jeg vil være med på det. 



Anonymous poster hash: 15f9a...8e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig aldri hatt et problem med at jeg er singel, men nå som jeg dater aktivt har jeg møtt flere menn som syns det er rart hvis temaet kommer opp. Jeg prøver å si at jeg har vært i jentemiljøer, bodd mange forskjellige steder og sikkert bare aldri truffet helt med timingen. 

 

Det er likevel kjedelig å være 26 år, helt uten forholdserfaring, og møte menn som syns det er negativt. Det er ikke alltid det kommer opp med en gang, men før eller siden kommer det frem. Jeg er ganske sikker på at de som møter meg på gata ikke ville trodd jeg var evig singel, jeg ser på meg selv som attraktiv, men jeg har aldri klart å finne en det klaffet med, når det også passer for min livssituasjon.



Anonymous poster hash: 27811...f1e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 nå og kommer snart til å bli singel. Dette er fordi jeg ikke elsker han jeg er sammen med nå og skal gjøre det slutt. Jeg er absolutt ikke pen i det hele tatt, og er livredd for å være alene, og har derfor satt ut bruddet lenge. Men klarer ikke mer, og får hoppe i det.. Redd for å forbli singel til evig tid... Uuææhhh😱😱

Anonymous poster hash: 9148b...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sjelden jeg møter nye, interessante mennesker som er single. Jeg blir ikke interessert etter to minutter, og tar heller ikke initiativ med mindre jeg tror det kan være noe der. Er dessverre bare gjennomsnittet pen, så det blir ikke all verdens tindermatcher.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg liker å sitte på kg hvert ledige minutt. Jeg får det jeg trenger slik og er lykkelig alene forsåvidt. Og jeg tar aldri initiativ uansett med noen, jeg kan hinte til alle rundt da og sitte å vente, men. Jeg orker bare ikke å gjøre noe annet.

Har stor forståelse for at det ikke er noen som ønsker å date meg også, jeg hadde nok ikke giddet å date meg selv heller om jeg var noen andre.

Anonymous poster hash: 6a166...71b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er feig. Fordi jeg vil ikke bli såret. Sårer de som vil ha meg, forlater de først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er sjelden jeg møter nye, interessante mennesker som er single. Jeg blir ikke interessert etter to minutter, og tar heller ikke initiativ med mindre jeg tror det kan være noe der. Er dessverre bare gjennomsnittet pen, så det blir ikke all verdens tindermatcher.

 

Nå er ikke jenter visuelle så om du er middels eller veldig pen så er du egentlig like langt sånn sett..

 

Ur gonna get shittested anyway...

Anonymous poster hash: bb963...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ønsker en mann som er litt mer oppegående enn menn flest. Ikke noe negativt ment, menn dagens menn er svært overfladiske og opptatt av dataspilling og slikt. Jeg MÅ ha en som kan gå turer,interesserer seg for krig og fred og sånn og ikke er hyppig bruker av gamerkonsoll eller sosiale medier, og ja, jeg tror ikke de finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er håpløst forelsket i en som mener jeg er for ung (jeg ser ikke problemet da begge er voksne, 27 og 45). Så til dere som mener at alle menn vil ha yngre damer, klapp igjen. :(

Anonymous poster hash: 26c09...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lindiana

Jeg trenger en som takler å se meg på mitt verste. Jeg er singel fordi jeg ennå ikke har funnet en jeg ønsker skal finne meg på badet, naken og sprikende på gulvet - i en blodpøl med et sprukket kranie fordi jeg skled i dusjen og slo hodet mot flisene.

Nå er jeg bare revet mellom å bestemme meg om den personen, på grunn av min sårbare og tragiske tilstand, skal være noen jeg virkelig elsker eller, på grunn av de varige og traumatiserende inntrykkene, noen jeg virkelig hater..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...