Gå til innhold

Hvorfor er dere singel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg er single fordi jeg er stygg. 



Anonymous poster hash: dc906...1b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg mister interessen for folk nå de blir interessert i meg, som oftest. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her

Anonymous poster hash: ebaaf...d07

 

Kanskje vi skal slå oss sammen :smoke:

Anonymous poster hash: 742e3...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han jeg ville dele livet med er død, og foreløpig er det for tidlig med ny kjæreste

Ellers: Jeg er ganske sær, ikke spesielt pen, ufør og passet førti. Med andre ord er jeg ikke spesielt attraktiv på markedet. Hvis jeg møter en jeg liker, er jeg også altfor sjenert til å vise min interesse.

At du er ufør og passert 40, tror jeg det må ikke være grunnen å tro du ikke lenger er attrakkiv på markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Fordi jeg ikke finnes motivert til å ha en mann i livet mitt akkurat nå. Og de som er interessert i meg, vil jeg ikke ha. Jeg har heller ikke møtt en eneste mann jeg har fattet interesse for på nesten et år. Jeg blir ikke lett forelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har motsatt problem.

Blir altfor lett betatt, men for sikkerhets skyld bare i tosker som har issues som de drar meg ned med.



Anonymous poster hash: 742e3...c00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg ble så knust av min eks som stakk fra meg da jeg var gravid. Å få kjæreste som ung alenemor er heller ikke lett. Mistet tillit til alt og alle, noe som har gjort meg vannvittig kresen på alle menn. Tror alle lyver til meg hvis de sier de har følelser for meg og jeg er livredd for at de kommer til å stikke av, så jeg stikker som regel først. Singel i snart 6 år nå. Husker snart ikke lengre hvordan det var å være forelsket engang...

Anonymous poster hash: df409...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg tilhører antakeligvis den delen av den kvinnelige befolkningen som er desidert styggest. Aldri har jeg blitt sjekket opp heller og det er klart det ikke er noe gøy når alle andre blir det. Da er det jo grunn til å tro at alt har med utseende å gjøre. :sukk:



Anonymous poster hash: cd5d1...4fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvordan du ser ut? Utifra innleggene du skriver her inne, av de jeg har lest, virker du som en veldig bra fyr.. hvordan er ting usikkert økonomisk? Er noe av dette ting du kan "rette" opp i?

Anonymous poster hash: 5c3d2...10c

 

Hehe, takk. :)

 

Ser ut som en skalamodell av en viking, visstnok. :P Skjegg, langt blondt hår, 171 cm, 55 kg. Kunne hatt bedre hud. Briller, forholdsvis nøytral klesstil med mye jordfarger.

 

Angående det økonomiske er det snakk om ufrivillig deltid med dertil inntekt. Søker jobber, men markedet er litt vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ble så knust av min eks som stakk fra meg da jeg var gravid. Å få kjæreste som ung alenemor er heller ikke lett. Mistet tillit til alt og alle, noe som har gjort meg vannvittig kresen på alle menn. Tror alle lyver til meg hvis de sier de har følelser for meg og jeg er livredd for at de kommer til å stikke av, så jeg stikker som regel først. Singel i snart 6 år nå. Husker snart ikke lengre hvordan det var å være forelsket engang... Anonymous poster hash: df409...962

stikke av når dama er gravid!!!!! Han vet hvordan han kan gjøre dama til å bli gravid, men ikke tar konsekvenser! Det er trist! Kan tenke meg du ikke har lett å stole på menn, men vet at ikke alle menn er sånn. Lett å si for meg, men tror nok du må prøve å komme deg løs av denne tanke.

"A girl needs a man who wil prove det not every guy are the same as the one who hurt her"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er elendig på å flørte, og fordi jeg ikke har truffet noen som jeg liker godt nok og som samtidig liker meg tilbake :lete:

Samme her! 

 

Jeg trives egentlig ganske godt som singel, og har ikke hatt et ønske om noe annet, men nå synes jeg det er greit å komme meg litt ut på banen. Problemet er at jeg bare er 20 år og har null peiling på dating i det hele tatt. I tillegg ser jeg på meg selv som litt kjedelig og mangler muligens litt utstråling. Det er dette jeg prøver å jobbe med hvertfall. :) Jeg ser mange potensielle flørter, og flere som viser interesse, så det er jo kun meg det går på. 

Anonymous poster hash: c377f...9ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi de kvinnene jeg faller for ikke vil ha meg, og de kvinnene som liker meg faller ikke jeg for... Har vært på date med flere kvinner de siste to åra uten at det har klaffet... Kanskje er jeg ikke et "catch" for kvinner flest eller kanskje jeg har vært uheldig... Singel er jeg uansett. Lever et godt liv med jobb, venner og aktiviteter på fritiden, men vil jo gjerne treffe ei det klaffer med i det lange løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du er ufør og passert 40, tror jeg det må ikke være grunnen å tro du ikke lenger er attrakkiv på markedet.

Du har kanskje rett, men når jeg leser alt det stygge som skrives her på KG om uføre, føler jeg meg totalt verdiløs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har kanskje rett, men når jeg leser alt det stygge som skrives her på KG om uføre, føler jeg meg totalt verdiløs.

Mye av hva folk skriver på KG er for å hevde seg selv og trykke andre ned, det må du huske på når de leser innlegg som får deg til å føle deg verdiløs.

Anonymous poster hash: 768bf...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk. :)

Ser ut som en skalamodell av en viking, visstnok. :P Skjegg, langt blondt hår, 171 cm, 55 kg. Kunne hatt bedre hud. Briller, forholdsvis nøytral klesstil med mye jordfarger.

Angående det økonomiske er det snakk om ufrivillig deltid med dertil inntekt. Søker jobber, men markedet er litt vanskelig.

Jeg har ikke glemt diskusjonen vi hadde om "Oslo-vest-klesstil", som du gikk langt i å bombardere. Det høres ut som du kunne trengt litt motehjelp, uten at det er ment som å bli klyse altså:) Det et effektivt å polere bilen. Da skinner lakken bedre, som om bilen plutselig ble ny igjen. Det fungerer ikke å slåss mot verden. Det er mye lurere å bli med på morroa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje rett, men når jeg leser alt det stygge som skrives her på KG om uføre, føler jeg meg totalt verdiløs.

selv om jeg ikke kjenner deg, gjør meg det vondt du tenker slik og at folk er så negariv om mennesker som er ufør. At man er ufør betyr ikke at man ikke kan bidra med noe i samfunnet. Hver eneste person har en verdi i lived. Alle på sine egne måte. Synd at ikke alle ser det på den måte. Og særlig at de ikke vil la seg overbevise at du er noe og kan noe!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi damene jeg er interessert i, ikke vil ha meg. Og damene som VIL ha meg, finnes bare i mitt eget hode.



Anonymous poster hash: b1ef4...854
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke glemt diskusjonen vi hadde om "Oslo-vest-klesstil", som du gikk langt i å bombardere. Det høres ut som du kunne trengt litt motehjelp, uten at det er ment som å bli klyse altså :) Det et effektivt å polere bilen. Da skinner lakken bedre, som om bilen plutselig ble ny igjen. Det fungerer ikke å slåss mot verden. Det er mye lurere å bli med på morroa!

 

Kan sikkert være, men det sitter litt langt inne å kle meg i noe jeg finner direkte utiltalende. Fått råd om marineblått, piqueskjorter og seilersko tidligere, og det er bare uaktuelt. :P  Det er forøvrig også bare menn som har kommet med sånne råd. Fra jenter går det mer i "grønt er ikke metall! kle deg i svart som normale folk!" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje rett, men når jeg leser alt det stygge som skrives her på KG om uføre, føler jeg meg totalt verdiløs.

Har startet ny tråd "Vil du daten noen som er ufør" Se hva reaksjoner vil bli. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sikkert være, men det sitter litt langt inne å kle meg i noe jeg finner direkte utiltalende. Fått råd om marineblått, piqueskjorter og seilersko tidligere, og det er bare uaktuelt. :P  Det er forøvrig også bare menn som har kommet med sånne råd. Fra jenter går det mer i "grønt er ikke metall! kle deg i svart som normale folk!" :P

 

Som jeg skrev er det ikke nødvendigvis et mål å bli kakse. Jeg har selv rimelig peiling på metall-stilen (og grønt er ikke metal, det stemmer. Det blir det samme som arctic-camo bukser. Det er utdatert deathmetal-stil.).

 

Hvis det er metall du ønsker å være kan det være gode tips være å kjøpe deg en svart skinnjakke, grå/svart hettegenser med glidelås foran, converse om du er pusete - svarte militærboots om du hører på Gorgoroth, patches om du er ordentlig gira, ta en undercut på sidene på det lange håret, henge Tors hammer rundt halsen og flette skjegget. Da har du stilen.

 

Poenget er at du må pusse lakken. Det handler om hva du forteller omverdenen når du går i det minst skrikende du overhodet klarer å oppdrive. Det forteller alle du treffer på at du er en usikker ung gutt som ikke tør å stå i ting. Du tør ikke være vågal, du tør ikke være tydelig. Hvilken boks skal de putte deg i når du i utgangspunktet ikke spisser din identitet? Du plasseres i taper-boksen. Sånn er det bare. Man kan le litt av det og komme med flåsete utsagn som "alle må være seg selv", men slike utsang er uintelligente fallitterklæringer fra andre tapere med såre tær eller snillister med beskyttelseskomplekser. Du må ta deg sammen mann. Kjøre på. Du veier for lite, du går i for anonyme klær. Begynn å spise og trene, gå til frisøren, stikk på handletur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...