Gå til innhold

Hvorfor er dere singel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi jeg er syk og ikke har overskudd til knust hjerte flere ganger :pirat: Havner alltid sammen med feil menn. Anonymous poster hash: 742e3...c00

Samme her

Anonymous poster hash: ebaaf...d07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er dere singel? Singel som i naturlig knust bergmateriale som ofte brukes på gårdsplasser? Jeg tror faktisk ingen mennesker egentlig er naturlig knust bergmateriale. Det hadde tatt seg ut.

 

Hvis du mente "Hvorfor er dere single?" er det en helt annen sak, og det skal jeg ikke blande meg opp i.

Endret av Suppemann
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Også konkludert med at det er noe galt med meg. Er tynn, lang og ikke fornøyd med utseende min. Insiden og utsiden av kroppen passer ikke hverandre som jeg sier det selv. Jeg er veldig forståelsesfull, omsorgsfull og stiller opp for andre. Eier et fint leilighet, har bil, mc, god og ryddig økonomi og tror jeg kan si at jeg eier et godt hjerte. Har alt jeg ønsker meg det mangler bare noen å dele alt dette med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

 

Kan du ikke spare penger? Få støtte av Nav hvis det er skikkelig ille? Ta opp lån og dra til et annet land og fikse? Fins jo sånne tann-reiser til billigere land. Forbrukslån eller låne privat?

 

Kronerulling?

Anonymous poster hash: 742e3...c00

 

Ikke mulig for øyeblikket eller i nærmeste fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ALDRI får han jeg vil ha. Av en eller annen grunn klarer jeg aldri å "kapre" han jeg er interessert i, han finner alltid noe bedre. Så derfor er jeg singel. 



Anonymous poster hash: 5c3d2...10c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blir spørsmålet; hvem var hun gift med ...

 

En vanlig slank og normalt utseende fyr. Han virket helt normal. Tok godt vare på henne også.

Anonymous poster hash: 742e3...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Hvorfor er dere singel? Singel som i naturlig knust bergmateriale som ofte brukes på gårdsplasser? Jeg tror faktisk ingen mennesker egentlig er naturlig knust bergmateriale. Det hadde tatt seg ut.

 

Hvis du mente "Hvorfor er dere single?" er det en helt annen sak, og det skal jeg ikke blande meg opp i.

 

Jeg tror nok TS mente "hvorfor er dere single?". Så da var det mysteriet oppklart ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke har vært i utlandet og funnet meg dame enda (litt spissformulert)

Neida.

Men har to barn, er i slutten av 30 årene og har vært singel 2 år. Datet masse men alle de jeg liker og vil treffe videre vil ikke treffe meg igjen. Er helt håpløst å finne noen i området her. Vet ikke hva som er greia og har gitt opp å forstå, men har et inntrykk av at de damene som er single rundt her og "leter" etter noen ny enten er evig forelsket i noen annen de ikke kan få, eller har så stort utvalg at de aldri klarer å roe seg og ta seg litt tid til å bli kjent. Farter heller videre til neste tindermatch, sukkermann eller hva det nå er. Kan jo tenkes at det samme gjelder for menn, men det vet jeg lite om.

Fortsetter vel å date en stund til, men begynner i det små å tenke på ei utenlandsk ei. Uaktuelt å være singel i mange år til, og erfaringene hittil fra singellivet tilsier at skal jeg få meg ei ny dame eller noen å ha sex regelmessig med må jeg se utenlands, desverre.

Håper andre ufrivillig single lykkes bedre enn meg.

Anonymous poster hash: 6465d...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er pen, men veldig sjenert. De færreste tør derfor snakke med meg, fordi de tror jeg er overlegen og uinteressert. Jeg er ganske redd gutter og signaliserer derfor "ikke snakk til meg!" selv om jeg ønsker det. Så gutter tør ikke ta kontakt, og jeg tør ihvertfall ikke ta kontakt med dem!

 

En annen grunn er at jeg har en tendens til å falle for de som ikke vil ha meg/kjæresteforhold. Da blir jeg litt besatt og bruker mye energi på å prøve å vinne dem. De flotte og fornuftige som vil ha meg, og som er kjærestetyper, klarer jeg ikke bli forelsket i. 

 

Har bare vært singel et drøyt år, men ser et dårlig mønster...



Anonymous poster hash: d2f62...a61
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han jeg ville dele livet med er død, og foreløpig er det for tidlig med ny kjæreste

Ellers: Jeg er ganske sær, ikke spesielt pen, ufør og passet førti. Med andre ord er jeg ikke spesielt attraktiv på markedet. Hvis jeg møter en jeg liker, er jeg også altfor sjenert til å vise min interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke vært i gjenger eller aktiviteter der jeg har møtt gutter. Jeg har alltid vært i ''nerdegjenger'' bestående av jenter som ikke tiltrekker seg oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Var alltid tapergjengen liksom. Var et mobbeoffer, men ble penere med årene. Er ugjennkjennelig i dag. Selv om utseendet forbedret seg holdt jeg meg alltid mye sammen med slike jenter som har en ganske kjedelig personlighet og bare bryr seg om skole. Denne gjengen holdt seg bare for seg selv, så ble aldri kjent med noen andre. 

 

Har også hatt en jobb der det bare har jobbet jenter, men ingen med noe nettverk eller kompiser jeg kunne blitt introdusert for.

 

Så forklaringen her er ganske så enkel. Jeg har aldri hatt kjæreste! Og kommer nok ikke til å få det heller, om jeg skal være ærlig. Men jeg har forsonet meg med tanken. :tommel:



Anonymous poster hash: b69b2...bb3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei til begge deler, faktisk.

He, jeg har nok forvekslet deg med noen andre. Min feil.

Anonymous poster hash: e3f2c...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har vært alene i 13 år , sammen med barna. Tror jeg har blitt for sær eller for selvstendig.

Men jeg ønsker ikke være alene.

 

http://40ogopp.blogspot.com/

vært inn på bloggen din, og tror ikke du trenger å være alene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På et tidspunkt innså jeg at det ikke er godt egnet livsledsagerske jeg speider etter, men at kriteriene mine er mer som når et rovdyr velger bytte. Da parkerte jeg i tenkeboksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delvis fordi jeg har et utseende med forholdsvis begrenset appell, delvis fordi jeg har svært lite nettverk, sikkert delvis fordi ting er litt usikkert økonomisk, men mest av alt fordi jeg verken tør eller kan flørte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delvis fordi jeg har et utseende med forholdsvis begrenset appell, delvis fordi jeg har svært lite nettverk, sikkert delvis fordi ting er litt usikkert økonomisk, men mest av alt fordi jeg verken tør eller kan flørte.

Kan jeg spørre hvordan du ser ut? Utifra innleggene du skriver her inne, av de jeg har lest, virker du som en veldig bra fyr.. hvordan er ting usikkert økonomisk? Er noe av dette ting du kan "rette" opp i?

Anonymous poster hash: 5c3d2...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke villig til å gå inn i et forhold vare for å få et forhold, derfor er jeg singel. Forelsker meh svært sjelden, og når jeg først gjør det, så skal jo helst den andre være forelsket i meg også. Lenge siden det skjedde sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...