Gjest Sunhands Skrevet 9. juli 2015 #81 Skrevet 9. juli 2015 Noen som vet om det går ann å bruke tøybind som truseinnlegg om man sliter med urinlekkasjer? Hater virkelig vanlige truseinnlegg Jeg får Tena på blå resept så det koster meg jo ikke noe, men det føles helt forferdelig ut å gå med, det lukter faktisk verre med truseinnlegg enn før jeg begynte å bruke truseinnlegg, også er det så forferdelig miljøsvinn! Jeg trenger heldigvis kun å bytte innlegg to ganger om dagen, men det blir jo over 700 innlegg i året... :OAnonymous poster hash: fa533...be0 Ja, sjekk linken min fra iHerb, jeg tror de er for urinlekkasjer også. Og sikkert flere av dem også, det er verdt å teste ut.
Lulilelu Skrevet 9. juli 2015 #82 Skrevet 9. juli 2015 Noen som vet om det går ann å bruke tøybind som truseinnlegg om man sliter med urinlekkasjer? Hater virkelig vanlige truseinnlegg Jeg får Tena på blå resept så det koster meg jo ikke noe, men det føles helt forferdelig ut å gå med, det lukter faktisk verre med truseinnlegg enn før jeg begynte å bruke truseinnlegg, også er det så forferdelig miljøsvinn! Jeg trenger heldigvis kun å bytte innlegg to ganger om dagen, men det blir jo over 700 innlegg i året... :OAnonymous poster hash: fa533...be0 Ja det heter pantyliner. De mindre og tynnere enn bind.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #83 Skrevet 9. juli 2015 Da har ikke en som passer deg. Høres ut som du burde ha en litt mindre. Anonymous poster hash: 678d2...97a Jeg har den lille. Problemet er egentlig at jeg ikke får den ordentlig inn og sliter hardt med å få den ut for da har den kommet seg lenger opp (eller satt seg til der den skal være som det heter). Jeg har problemer med tamponger også, utenom tampax - det er det eneste som fungerer. Kombinasjonen lang skjede og korte fingre er ikke så bra når det kommer til tamponger og damebeger Anonymous poster hash: d030c...923
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #84 Skrevet 9. juli 2015 Noen som vet om det går ann å bruke tøybind som truseinnlegg om man sliter med urinlekkasjer? Hater virkelig vanlige truseinnlegg Jeg får Tena på blå resept så det koster meg jo ikke noe, men det føles helt forferdelig ut å gå med, det lukter faktisk verre med truseinnlegg enn før jeg begynte å bruke truseinnlegg, også er det så forferdelig miljøsvinn! Jeg trenger heldigvis kun å bytte innlegg to ganger om dagen, men det blir jo over 700 innlegg i året... :OAnonymous poster hash: fa533...be0 Jeg har vært plaget med mindre urinlekkasjer (har heldigvis fått medisiner nå og er blitt helt kvitt problemet), og har brukt tøybind mot det. Det har fungert fint og gir mye mindre luktproblemer enn Tena og Attends. Jeg har jo bare prøvd for små lekkasjer, men siden tøybleier og tøybind i bunn og grunn lages på samme måte, kan jeg ikke skjønne annet enn at det skulle fungere i forbindelse med større lekkasjer også dersom du velger store og tykke nok bind. Uansett, hvis du velger å prøve, sørg for å være sikker på at du bestiller noe som har sperrelag (PUL), ikke pantyliners, da de sjelden har det og dessuten som oftest er ekstra tynne og med lite oppsugingsevne. Jeg vil også anbefalt deg å bestille noe med bambusoverflate, ikke flanell, da bambus kjennes tørrere mot huden. Bambuskull, enten inni bindet eller som overflate, skal visstnok være ekstra dempende på lukt. Jeg har ikke prøvd det selv, men fikk faktisk to bind i posten i dag med bambuskull som overflate, så tenkte å prøve de ut i løpet av et par dager. Anonymous poster hash: 7b374...071
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2015 #85 Skrevet 10. juli 2015 Dere som har bestilt fra etsy.com, er dere fornøyde? Er det trygt? Og hvor lang tid tok det før varene kom? Anonymous poster hash: d030c...923
AnonymBruker Skrevet 31. august 2016 #86 Skrevet 31. august 2016 Jeg har bestilt mitt første par fra lillegullbleier.no og de kostet bare 40kr, mye dyrere på andre norske nettsider. Men er natt Tøybind like store som de i plastikk?? Anonymkode: 56627...35e
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #87 Skrevet 20. mars 2021 Angry Man skrev (På 12.6.2015 den 19.36): Ekte kvinner hekler sine egne bind! Med lommer til å putte flere lag med filler i? Det gjorde de i bestemors generasjon. De lærte å strikke bind på skolen 😅 Anonymkode: 7254d...e49
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå