AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #21 Skrevet 21. juni 2015 Utrolig at det minst 6 ganger hittill i tråden er nevnt at noen "blør lite". Jævla irriterende! Hilsen en som har mensen i dag, og blør MYE! Anonymous poster hash: fad26...bb6
Gjest Sunhands Skrevet 21. juni 2015 #22 Skrevet 21. juni 2015 Utrolig at det minst 6 ganger hittill i tråden er nevnt at noen "blør lite". Jævla irriterende! Hilsen en som har mensen i dag, og blør MYE! Anonymous poster hash: fad26...bb6 Haha, det skjønner jeg! Men her kommer det oppdatering. Jeg er superfornøyd! Jeg endte opp med å kjøpe i butkk, fra merkene MaM og Imsevimse. Tror jeg er mest fornøyd med MaM, men begge var ålreite. Har bestilt fra Gladrags i tillegg, men ikke fått dem enda. De vanlige dagbindene trengs ikke for min del, de har god oppsugingsevne. For meg holdt det med de som kalles truseinnlegg, jeg kunne fint ha et av disse en hel dag. Så jeg vil mene at de som er litt større (vanlige dagbind og nattbind) passer for de som blør mer, eller at sikkert damebeger er en god greie. Litt uvant når man har hipster, det passet kanskje ikke så godt til akkurat det. Føles ellers mye bedre mot huden, f.eks. synes jeg det er pyton med bind etter brasiliansk voksing og barbering, men tøybindene er myke og det føles som de puster. Kommer til å fortsette med disse. Tenker at det sikkert kan være bra for de som sliter med sensitiv hud, infeksjoner osv. også. Jeg har ikke kjøpt sånn wetbag enda, så akkurat det var litt tungvint. Skal få bestilt det direkte fra nettsiden tror jeg, men tenkte jeg skulle sjekke de fra Gladrags først før jeg bestiller mer. Smart å sy selv, det kan ikke være vanskelig. Det er jo ganske basic greier egentlig. Jeg får sette i gang samboer, det er hans som er flinkest til å sy her hjemme.
Gjest Skrevet 21. juni 2015 #23 Skrevet 21. juni 2015 Hvordan er det med tøybind når man blør mye? Jeg blør ekstremt mye i 2-3 dager, og skifter bind typ 1 gang i timen. Men så blør jeg lite resten av perioden,og det er denne tiden jeg kjenner at slike "plastikkbind" virkelig ikke er godt for huden der nede. Går fint de dagene jeg blør mye, men så blir det klamt, lukter, klør, blir sår osv.
Gjest Sunhands Skrevet 21. juni 2015 #24 Skrevet 21. juni 2015 Hvordan er det med tøybind når man blør mye? Jeg blør ekstremt mye i 2-3 dager, og skifter bind typ 1 gang i timen. Men så blør jeg lite resten av perioden,og det er denne tiden jeg kjenner at slike "plastikkbind" virkelig ikke er godt for huden der nede. Går fint de dagene jeg blør mye, men så blir det klamt, lukter, klør, blir sår osv. Kanskje det går an å gå for damebeger de verste dagene, og så gå for tøybind (de som kalles reusable pantyliners) resten av dagene?
Gjest Sunhands Skrevet 21. juni 2015 #25 Skrevet 21. juni 2015 Vil anbefale å se noen av hennes videoer. Mye god informasjon om merker og hva som er greit å tenke på. Haha, nå har jeg sittet og sett mange av videoene hennes, og det var utrolig mange supre tips her! Hun var veldig søt og avslappet også. Tusen takk!
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #26 Skrevet 7. juli 2015 Jeg er superfornøyd med tøybind! Av de jeg har prøvd er jeg mest fornøyd med et merke som heter Party in my pants. De har i litt forskjellig stoff, og du får med et gratis tøybind første gang du bestiller. I tillegg har de også truseinnlegg for stringtruser, wetbags og lignende. http://partypantspads.com/ Har en stor wetbag liggende i skittentøyskurven den uka, og har alltid med en mini-wetbag i veska. Veldig lettvint, og mye mer behagelig enn vanlige bind og tamponger. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke testet det ut før. Anonymous poster hash: 286fd...2f5 1
Gjest Sukkerbit Skrevet 7. juli 2015 #27 Skrevet 7. juli 2015 Jeg blør igjennom vanlige nattbind i løpet av natten ofte uansett, så jeg hadde ikke orket tøybind. De har jo ikke den plasten under som er den som ofte redder meg fra masse blod i senga. Den reddet meg dog ikke den gangen jeg våknet opp i en blodpøl Men ellers funker det ganske greit, selv om jeg ofte sover på håndkle. Men funker sikkert om du ikke blør så mye
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #28 Skrevet 7. juli 2015 Jeg blør igjennom vanlige nattbind i løpet av natten ofte uansett, så jeg hadde ikke orket tøybind. De har jo ikke den plasten under som er den som ofte redder meg fra masse blod i senga. Den reddet meg dog ikke den gangen jeg våknet opp i en blodpøl Men ellers funker det ganske greit, selv om jeg ofte sover på håndkle. Men funker sikkert om du ikke blør så mye Tøybind har mye større oppsugingsevne enn vanlige Anonymous poster hash: 678d2...97a
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #29 Skrevet 7. juli 2015 Tøybind har mye større oppsugingsevne enn vanlige Anonymous poster hash: 678d2...97a Tror det er en myte. Men forskjellen er at det ikke så lett blør utenfor på sidene sånn jeg har forstått det. Uansett finnes det jo store nattbind i tøybind også. Jeg blør mindre på natt enn på dag så jeg har ikke sett noe særlig på hva som finnes av nattbind. Anonymous poster hash: 286fd...2f5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #30 Skrevet 7. juli 2015 Tror det er en myte. Men forskjellen er at det ikke så lett blør utenfor på sidene sånn jeg har forstått det. Uansett finnes det jo store nattbind i tøybind også. Jeg blør mindre på natt enn på dag så jeg har ikke sett noe særlig på hva som finnes av nattbind. Anonymous poster hash: 286fd...2f5 Nei det er ingen myte. Har sett flere videoer der det har blitt testet og jeg har testet det selv Anonymous poster hash: 678d2...97a
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #31 Skrevet 7. juli 2015 Nei det er ingen myte. Har sett flere videoer der det har blitt testet og jeg har testet det selv Anonymous poster hash: 678d2...97a Ok, jeg har sett videoer som ikke viser noen forskjell. Anonymous poster hash: 286fd...2f5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #32 Skrevet 7. juli 2015 De har jo ikke den plasten under som er den som ofte redder meg fra masse blod i senga. Det er jo nettopp det nesten alle tøybind har, bare at den type plast som brukes der "puster". Jeg blør også veldig mye og hadde store problemer med at vanlige nattbind ikke holdt, men jeg har enda ikke blødd gjennom tøybind en eneste gang. De absorberer mye bedre enn vanlige bind. Er du plaget med "styrtblødninger" som ikke rekker å suges opp, finnes det til og med spesialsydde bind som suger opp ekstra raskt. Anonymous poster hash: 7b374...071
Gjest Sukkerbit Skrevet 7. juli 2015 #33 Skrevet 7. juli 2015 Det er jo nettopp det nesten alle tøybind har, bare at den type plast som brukes der "puster". Jeg blør også veldig mye og hadde store problemer med at vanlige nattbind ikke holdt, men jeg har enda ikke blødd gjennom tøybind en eneste gang. De absorberer mye bedre enn vanlige bind. Er du plaget med "styrtblødninger" som ikke rekker å suges opp, finnes det til og med spesialsydde bind som suger opp ekstra raskt.Anonymous poster hash: 7b374...071 For min del puster vanlige bind mer enn nok. Underlivet mitt ser helt friskt ut, og jeg har så og si konstant menstruasjon og bruker derfor bind så og si hver dag. Jeg har ikke styrtblødninger. Ikke at jeg helt vet hva det er. Men jeg synes tøybind virker ekkelt, så jeg klarer meg helt fint med vanlige bind. Hadde ikke orka å vaske de... Æsja meg.
Gjest Sukkerbit Skrevet 7. juli 2015 #34 Skrevet 7. juli 2015 Tøybind har mye større oppsugingsevne enn vanlige Anonymous poster hash: 678d2...97a Det er i grunn ikke oppsugningsevnen som er problemet.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #35 Skrevet 8. juli 2015 For min del puster vanlige bind mer enn nok. Underlivet mitt ser helt friskt ut, og jeg har så og si konstant menstruasjon og bruker derfor bind så og si hver dag. Jeg har ikke styrtblødninger. Ikke at jeg helt vet hva det er. Men jeg synes tøybind virker ekkelt, så jeg klarer meg helt fint med vanlige bind. Hadde ikke orka å vaske de... Æsja meg. Fint for deg at du trives med å bruke engangsbind; da er det jo bare å fortsette med det. Men siden du verken har prøvd tøybind eller vet noe som helst om det, kan du kanskje la være å påstå feilaktige ting om tøybind videre i denne tråden? Jeg antar TS vil ha fakta og erfaringer, ikke ville gjetninger. Anonymous poster hash: 7b374...071 7
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #36 Skrevet 8. juli 2015 Fint for deg at du trives med å bruke engangsbind; da er det jo bare å fortsette med det. Men siden du verken har prøvd tøybind eller vet noe som helst om det, kan du kanskje la være å påstå feilaktige ting om tøybind videre i denne tråden? Jeg antar TS vil ha fakta og erfaringer, ikke ville gjetninger. Anonymous poster hash: 7b374...071 Det er et faktum at å vaske skitne tøybind fulle av blid og gørr er ekkelt. Ingen trenger å være rakettforsker for å skjønne det. Trenger ikke ha prøvd det heller, for det er ekkelt. Jeg synes bind generelt er ekkelt, og holder meg utelukkende til tamponger og menskopp. Men hadde valget stått mellom tøybind og engangsbind hadde jeg valgt det siste, uten å blunke. Det er litt ubegripelig at folk står å vasker tøybind i 2015. Bruk menskopp om du ikke vil bruke engangsbind eller tamponger. Anonymous poster hash: 52339...ce8
Severus Skrevet 8. juli 2015 #37 Skrevet 8. juli 2015 Det er i grunn ikke oppsugningsevnen som er problemet. Du vet at tøybind har sperrelag?
Gjest Sunhands Skrevet 8. juli 2015 #38 Skrevet 8. juli 2015 Det er et faktum at å vaske skitne tøybind fulle av blid og gørr er ekkelt. Ingen trenger å være rakettforsker for å skjønne det. Trenger ikke ha prøvd det heller, for det er ekkelt. Jeg synes bind generelt er ekkelt, og holder meg utelukkende til tamponger og menskopp. Men hadde valget stått mellom tøybind og engangsbind hadde jeg valgt det siste, uten å blunke. Det er litt ubegripelig at folk står å vasker tøybind i 2015. Bruk menskopp om du ikke vil bruke engangsbind eller tamponger. Anonymous poster hash: 52339...ce8 Jeg tror man må prøve det for å skjønne at tøybind er mindre ekkelt. Jeg er veldig fornøyd! Anbefales.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #39 Skrevet 8. juli 2015 Det er et faktum at å vaske skitne tøybind fulle av blid og gørr er ekkelt. Ingen trenger å være rakettforsker for å skjønne det. Trenger ikke ha prøvd det heller, for det er ekkelt. Jeg synes bind generelt er ekkelt, og holder meg utelukkende til tamponger og menskopp. Men hadde valget stått mellom tøybind og engangsbind hadde jeg valgt det siste, uten å blunke. Det er litt ubegripelig at folk står å vasker tøybind i 2015. Bruk menskopp om du ikke vil bruke engangsbind eller tamponger. Anonymous poster hash: 52339...ce8 Hvis du håndvasker tøybind, vil jeg tro det er ekkelt, ja. Hvis du lar vaskemaskina ta seg av det, slik jeg gjør, merker du jo knapt at du vasker dem. Uansett, hva man tenker er ekkelt og ikke, er vel opp til den enkelte. Men det er og blir et faktum at de fleste tøybind har sperrelag og at de passer også for de med kraftig mens. Jeg skjønner ikke behovet enkelte har for å spre feilinformasjon om sånne ting både i denne tråden og ellers, når de ikke engang har noen interesse av å verken bruke, prøve eller lære mer om tøybind. Anonymous poster hash: 7b374...071 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #40 Skrevet 8. juli 2015 Hva med klumper og slim? Blir det bare liggende og disse og smøres utover, det trekker vel ikke inn på samme måte som vanlige bind? Anonymous poster hash: 25109...127
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå