AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #1 Skrevet 6. juni 2015 Begynte å snakke med en veldig kjekk, flott mann via nettdating på torsdag. Viste seg at han bodde like i nærheten, og vi ble enig om å treffes i byen å ta noen øl, etter jeg hadde truffet venninnen min. Vi møttes vel rundt 21.30, og gikk på en bar. Han var veldig hyggelig, ga meg en ordentlig bamseklem når vi møttes, pratet masse og gud så kjekk, akkurat min type. Kvelden gikk, en øl ble til to som ble til Irish... Jeg hadde drukket 4 øl på forhånd med venninnen min. Vi bestemte oss for å gå videre, praten gikk i et, selvom det var han som pratet mest og fortalte meg flere ganger at jeg virket sjenert, noe jeg ikke egentlig er, han bare ga meg aldri sjans. Veldig entusiastisk og masse energi. Vi gikk til en annen bar, tok en øl til også ville han plutselig ha noe å spise, så vi gikk å kjøpte takeaway. Han inviterte meg hjem på noen fler øl, og jeg takket jo ja, da jeg likte han godt. Ble med hjem, og han lånte meg joggebukse og alt og vi satt på en film. Det ente selvfølgelig med sex, DEILIG sex, så sov vi litt også vekket han meg igjen noen timer etterpå og vi hadde sex igjen. Jeg var der en stund utover dagen, han fant håndkle og tannbørste til meg og alt, og kjørte meg hjem. Han ble med meg inn en tur for å se hvordan jeg hadde det, og plutselig satt han på gulvet og monterte noe jeg ikke fikk til selv, vi hadde deilig sex en gang til, før han monterte ferdig. Vi ble sittende å prate, og når han skulle dra kysset han meg, ga meg en lang klem og sa "neste gang får du bestemme hva vi skal finne på".. Så, hvordan tolker jeg dette? Var det sex han ville ha, liker han meg, er han interessert? Jeg har jo litt sommerfugler i magen, og om det bare var en one night stand så får det være verdt det, men jeg likte han jo godt. Takk for svar. Anonymous poster hash: 9f3f2...374
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. juni 2015 #2 Skrevet 6. juni 2015 aldri høyrt om "Irish" som måleeining før
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #3 Skrevet 6. juni 2015 aldri høyrt om "Irish" som måleeining før Irish coffee. Anonymous poster hash: 7c35f...8a0 9
Gjest Caress Skrevet 6. juni 2015 #4 Skrevet 6. juni 2015 Høres veldig ut som om han er intr i noe mer for meg iallefall Men det er uansett ikke noe du finner ut av med mindre du fortsetter å være med han eller bare spør rett ut. 6
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. juni 2015 #5 Skrevet 6. juni 2015 Irish coffee. Anonymous poster hash: 7c35f...8a0 Ok. Eg er så gamaldags så den syns eg var snål Uansett så får du stole på at han meinte det hana sa om at du skulle bestema neste gong. Lukke til!
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #6 Skrevet 6. juni 2015 Jeg tror han mente at du bestemmer aktivitet på daten deres Ingen menn som bare vil ha sex monterer ting for deg. Anonymous poster hash: ecc4f...b22 15
Ms.Sommerfugl Skrevet 6. juni 2015 #7 Skrevet 6. juni 2015 Det virker absolutt som om han er interessert! Neste gang kan du kanskje prøve å være litt mer frempå? Siden du forklarte at han mente du var litt sjenert. Det er helt greit å være sjenert, men da er det kanskje lettere å misforstå en person for og være lite interessert. Dette er jo min egen mening da, men det høres definitivt ut som han oppriktig er interessert i deg. 4
daemonia Skrevet 6. juni 2015 #8 Skrevet 6. juni 2015 Det virker ikke som at han er bare ute etter sex. Han brukte tid på deg på en helt annen måte enn en som bare er ute etter en ting. Ta kontakt med ham snart, ikke la det gå for lang tid for da kan det fort renne ut i sanden. Lykke tli videre 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #9 Skrevet 6. juni 2015 Det virker ikke som at han er bare ute etter sex. Han brukte tid på deg på en helt annen måte enn en som bare er ute etter en ting. Ta kontakt med ham snart, ikke la det gå for lang tid for da kan det fort renne ut i sanden. Lykke tli videre Hvordan tar jeg kontakt? Hvor lenge skal jeg vente, og hva skal jeg si? Jeg er helt ny på dette, dette er min andre date noen gang....... Takk for gode svar, da liker han meg vel da ts Anonymous poster hash: 7c35f...8a0 1
daemonia Skrevet 6. juni 2015 #10 Skrevet 6. juni 2015 Hvordan tar jeg kontakt? Hvor lenge skal jeg vente, og hva skal jeg si? Jeg er helt ny på dette, dette er min andre date noen gang....... Takk for gode svar, da liker han meg vel da ts Anonymous poster hash: 7c35f...8a0 Send ham en sms, eller helst ring til ham. Spør om han vil være med på ett eller annet du finner på, eller bare ha en avslappet samtale. Si og gjør det som føles naturlig, og vis at du ikke er så sjenert som han mente du fremstod som
Gjest Tingelinling Skrevet 6. juni 2015 #11 Skrevet 6. juni 2015 "Hei! Har du lyst til å *fyll inn det som passer*?" 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #12 Skrevet 6. juni 2015 Du må definitivt la høre fra deg i dag hvert fall, slik at han ikke tror at du har mistet interessen :-) Han virker jo keen på å møtes igjen, men det finner du best ut av ved å ta kontakt. F eks en sms; "Hei hei! Har du en fin helg? :-)" Og så spørre ham om å bli med på noe på søndag eller mandag om du får et hyggelig svar.Anonymous poster hash: 44ae3...4b8
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 6. juni 2015 #13 Skrevet 6. juni 2015 "Hei! Har du lyst til å *fyll inn det som passer*?" Også må du gjerne oppdatere oss på KG med hvordan det går etterhvert!
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #14 Skrevet 6. juni 2015 Du virker desperat, du har jo nettopp truffet fyren. La han ta initiativ til neste gang dere treffes. Vent ihvertfall noen dager, ta det rolig. Anonymous poster hash: f52ec...a2e 2
Rosaprosa20 Skrevet 6. juni 2015 #15 Skrevet 6. juni 2015 Virker som han er interessert, men det finner du vel ut i løpet av et par dager
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #16 Skrevet 6. juni 2015 Du virker desperat, du har jo nettopp truffet fyren. La han ta initiativ til neste gang dere treffes. Vent ihvertfall noen dager, ta det rolig.Anonymous poster hash: f52ec...a2e Hvorfor virker jeg desperat? TsAnonymous poster hash: 7c35f...8a0 3
Rysiseal Skrevet 6. juni 2015 #17 Skrevet 6. juni 2015 Han nevner at det er en neste gang, så du er ikke bare en ONS for ham. Når han sier at du får bestemme hva dere kan finne på, viser han at han har lyst til å gjøre ting sammen med deg og at det ikke bare er sex han er interessert i. Jeg ser på det som en subtil måte å si at han liker deg ganske godt og vil tilbringe mer tid sammen med deg 5
Ms.Sommerfugl Skrevet 6. juni 2015 #18 Skrevet 6. juni 2015 Hvorfor virker jeg desperat? TsAnonymous poster hash: 7c35f...8a0 Ikke bry deg med slike svar, TS. Det er unødvendig og idiotisk å si sånt. Gjør det du føler for! Ikke vær for "på", ikke vær for "av". Vær innen din egen komfortsone! Maser du for mye, kan han miste interessen. Maser du for lite, kan han også miste interessen. Det går fint an å ha en samtale, spørre om ting o.l uten å virke desperat. Du virker ikke desperat ut i fra ditt hovedinnlegg, TS. Siden sist gang var torsdag, og han nærmest kastet ballen over til deg ved å si at du skal bestemme neste date, så gjør du det! Bestem deg for et sted du vil dra, også sender du en mld; "hei, vil du møtes på _settinnstedforaktivitet_" 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2015 #19 Skrevet 6. juni 2015 Ikke bry deg med slike svar, TS. Det er unødvendig og idiotisk å si sånt. Gjør det du føler for! Ikke vær for "på", ikke vær for "av". Vær innen din egen komfortsone! Maser du for mye, kan han miste interessen. Maser du for lite, kan han også miste interessen. Det går fint an å ha en samtale, spørre om ting o.l uten å virke desperat. Du virker ikke desperat ut i fra ditt hovedinnlegg, TS. Siden sist gang var torsdag, og han nærmest kastet ballen over til deg ved å si at du skal bestemme neste date, så gjør du det! Bestem deg for et sted du vil dra, også sender du en mld; "hei, vil du møtes på _settinnstedforaktivitet_" Tusen takk Kom kanskke ikke tydelig frem i HI, men vi møttes igår, og han dro fra meg rundt 14.30 idag, så jeg vet ikke hvor lenge jeg bør vente før jeg tar kontakt? Er som sagt ny på dette, litt nervøs... TsAnonymous poster hash: 7c35f...8a0
Rysiseal Skrevet 6. juni 2015 #20 Skrevet 6. juni 2015 Hvorfor virker jeg desperat? TsAnonymous poster hash: 7c35f...8a0 Jeg oppfatter deg absolutt ikke som desperat, og det er ingenting som gir inntrykk på at du bør ta det roligere. At du er i tvil om hva han mener og tenker om deg til tross for at det var tydelig, er ikke veldig overraskende, det er en av bivirkningene Du er i den magiske fasen, så bare nyt det, for det er en herlig følelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå