A4-livet Skrevet 1. april 2016 Forfatter #721 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Fikk ikke fortalt det i lunsjen i dag, var bare tre andre som spiste lunsj. Neste uke er jeg opptatt i lunsjen mandag, tirsdag og onsdag, så da prøver jeg igjen på torsdag. Evt fredag, for torsdagen som kommer nå pleier å være skikkelig stressedag for de andre på jobben. Jaja, bare å ta på litt smarte klær og holde inn magen Edit: vi hadde en fellespause til, så fikk fortalt det likevel. Synes alltid sånt er litt kleint, men ble godt tatt imot da Endret 1. april 2016 av A4-livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 1. april 2016 #722 Del Skrevet 1. april 2016 Så godt å få fortalt det! Jeg syns også sånne ting er kleint, jeg skulle gjerne bare sendt ut felles-mail eller noe for å få det overstått Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 1. april 2016 #723 Del Skrevet 1. april 2016 Kan skrive under på at det er kleint. Det føles som en veldig personlig greie som får all oppmerksomhet Hadde selv samme greia på onsdag da jeg fortalte resten av mine kolleger det. Vel overstått og det er jo fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. april 2016 #724 Del Skrevet 1. april 2016 Jeg føler meg alltid (alltid, de to gangene jeg har vært gravid ) som om jeg står der og sier "Se på meg, jeg har hatt nok sex til å bli gravid!" Men godt å ha fått fortalt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 1. april 2016 #725 Del Skrevet 1. april 2016 Godt tatt i mot, ja! Veldig bra Enig i at det er litt flaut. Tror jeg var litt rød i kjakan når jeg hadde samlet gjengen og skulle fortelle det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 1. april 2016 #726 Del Skrevet 1. april 2016 Jeg syntes også det var utrolig flaut å fortelle at jeg var gravid, men ikke fordi folk skjønte at jeg hadde hatt sex altså. Jeg vet ikke helt hva det var, det føltes bare så utrolig personlig - og så hadde det jo vært vår hemmelighet i et par måneder før vi plutselig skulle dele det med alle. Jeg syntes det var SÅ deilig når jeg endelig hadde skrevet det på Facebook, da hadde de fleste fått det med seg og jeg slapp sånne kleine situasjoner hver gang jeg møtte noen jeg ikke hadde sett på en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 2. april 2016 Forfatter #727 Del Skrevet 2. april 2016 Fellesmail hadde vært noe, Nautika... Jeg er jo en sånn som ikke liker oppmerksomhet, men å fortelle noe sånt er jo å virkelig be om alles oppmerksom. Jaja, ferdig med det. Bra vi ikke er mer enn ti stk Nå har jr og jeg vært et døgn hos mamma og stefaren min. Var i svømmehallen på formiddagen i dag (det første jr sa da jeg sa vi skulle dit var "store badet"), og så har vi vært og mata ender (vel, mest måker denne gangen) og leika på lekeplassen. Jr våkna av persiennene på rommet mitt da jeg skulle legge meg i går, når han endelig hadde sovna våkna han av at senga mi kirka Så jeg endte med å sove på gulvet ved siden av han oppå en dyne. For sikkerhets skyld våkna han klokka seks i dag også. Heldigvis tok mamma han fra halv sju så jeg fikk sove til ni. Det trengtes for å si det sånn... Sov bare 45 min på dagen, så egentlig burde han sovna for lengst men det virker ikke som om han har noen planer om å sovne. Jeg har forresten fått skikkelig mage Mest på kvelden, men den er der litt hele dagen. Bare fett og luft tror jeg altså, men jeg ser jo ut som om jeg er 4 mnd på vei, er jo bare 8 uker i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 2. april 2016 #728 Del Skrevet 2. april 2016 23 timer siden, juliane skrev: Jeg syntes også det var utrolig flaut å fortelle at jeg var gravid, men ikke fordi folk skjønte at jeg hadde hatt sex altså. Jeg vet ikke helt hva det var, det føltes bare så utrolig personlig - og så hadde det jo vært vår hemmelighet i et par måneder før vi plutselig skulle dele det med alle. Jeg syntes det var SÅ deilig når jeg endelig hadde skrevet det på Facebook, da hadde de fleste fått det med seg og jeg slapp sånne kleine situasjoner hver gang jeg møtte noen jeg ikke hadde sett på en stund... Samme her!!! Syntes det var flaut å fortelle til foreldrene mine til og med, det hadde jeg ikke trodd på forhånd! Gratulerer med hemmelighet i åpenhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 3. april 2016 #729 Del Skrevet 3. april 2016 Følger med her jeg! Så bra at du har fortalt det på jobben, skjønner godt at det er flaut. Syntes det var pinlig nok å si det til mor og far, ser for meg at folk ser for seg meg og sambo ha sex men jeg tenker jo aldri sånn selv når andre kommer med sånne nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 3. april 2016 Forfatter #730 Del Skrevet 3. april 2016 Så koselig at du kom inn her, Strikkesokken I dag er mannen hjemme igjen, vi har vært i bursdagen til kusina til jr (lykkelig toåring som fikk pizza, kake og ballong) og jeg er 8 uker Synes plutselig at tida går litt fort jeg, bare rett over fire uker til neste ultralyd. Trodde den verste trøttheten hadde gitt seg, men det var visst bare én dag. Artig å sitte i bursdag og bare gjespe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 4. april 2016 Forfatter #731 Del Skrevet 4. april 2016 Tror jeg fikk et skikkelig blodtrykksfall på toget i dag. Ble plutselig kjempesvimmel. Sa det til naboen som jeg stod med, og en veldig snill dame som satt rett ved hørte meg og ga meg plassen sin Skal prøve å huske frokost framover. Får meg liksom ikke til å betale noen flytte seg fra gravidplassene når jeg ikke har synlig mage (men når jeg får det skal jeg trykke den oppi ansiktet på de som sitter der, og om (når) de ikke tar hintet skal jeg be om å få sitte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 4. april 2016 #732 Del Skrevet 4. april 2016 34 minutter siden, A4-livet skrev: Tror jeg fikk et skikkelig blodtrykksfall på toget i dag. Ble plutselig kjempesvimmel. Sa det til naboen som jeg stod med, og en veldig snill dame som satt rett ved hørte meg og ga meg plassen sin Skal prøve å huske frokost framover. Får meg liksom ikke til å betale noen flytte seg fra gravidplassene når jeg ikke har synlig mage (men når jeg får det skal jeg trykke den oppi ansiktet på de som sitter der, og om (når) de ikke tar hintet skal jeg be om å få sitte) Huff, det er ekkelt med blodtrykksfall! Jeg har vært mye svimmel i det siste, og klarte faktisk å svime av i gynekologstolen her om dagen Da hadde jeg drukket smoothie til frokost..sykepleieren ble ikke akkurat imponert da hun hørte det. Så du gjør nok lurt i å spise frokost ja For meg er det faktisk ekstra ille når jeg står rett opp og ned. Ta med deg en pute og plasser på magen og vagg skikkelig så alle skjønner tegningen så får du sitte hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 4. april 2016 Forfatter #733 Del Skrevet 4. april 2016 7 minutter siden, Strikkesokken skrev: Huff, det er ekkelt med blodtrykksfall! Jeg har vært mye svimmel i det siste, og klarte faktisk å svime av i gynekologstolen her om dagen Da hadde jeg drukket smoothie til frokost..sykepleieren ble ikke akkurat imponert da hun hørte det. Så du gjør nok lurt i å spise frokost ja For meg er det faktisk ekstra ille når jeg står rett opp og ned. Ta med deg en pute og plasser på magen og vagg skikkelig så alle skjønner tegningen så får du sitte hver gang Haha, ja jeg vurderer om jeg skal få laget en sånn filmprotese eller no Er når jeg står rett opp og ned det er verst ja, og når man reiser seg brått. Forrige gang fikk jeg beskjed av legen å unngå å stå i sola og i køer, et tettpakket tog er nok heller ikke ideelt. Men nå spiser jeg grov scones på jobb og koser meg, vann hjelper også litt. Får begynne å ta en frukt eller no hver morgen hvertfall. Eller Hockeypulver som er det jeg har mest lyst på i hele verden om dagen. Har en boks i veska Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 4. april 2016 #734 Del Skrevet 4. april 2016 Huff, det er jo nå du faktisk trenger det setet, selv om du ikke er synlig gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 4. april 2016 #735 Del Skrevet 4. april 2016 Blodtrykksfall på toget hørtes ikke noe særlig ut! Godt du fikk sitte Lo godt av pulveret i vesken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 5. april 2016 Forfatter #736 Del Skrevet 5. april 2016 Skulle ønske man hadde sånne gravid buttons som de har i London. Feiga ut på toget, så fikk ikke bedt om sitteplass. Men kjente kroppen ikke var helt enig i det. I morgen må jeg jo bare gjøre det (sa hun selvsikkert.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 5. april 2016 #737 Del Skrevet 5. april 2016 Jeg har en sånn button du kan få! Her jeg bir finnes det jo ikke offentlig transport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 5. april 2016 #738 Del Skrevet 5. april 2016 Uææ, blodtrykksfall er kjempeekkelt synes jeg! Hadde det noen morgener rett etter fødsel, og jeg ble helt skviiik inni meg av hvor ekkelt det var! På toget høres enda verre ut. Få deg en button! Eller bare skriv "gravid" med store røde bokstaver på et hvitt A4-ark og teip fast på ryggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 6. april 2016 Forfatter #739 Del Skrevet 6. april 2016 Ok, jeg skjønner ikke åssen jeg skal gjøre det mindre, men her er et magebilde. 8+3 men ser mer ut som 18+3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 6. april 2016 Forfatter #740 Del Skrevet 6. april 2016 Glemte å skrive at jr har begynt å hoppe! Han gjorde det såvidt på søndag, men i dag har han hoppa og hoppa. Så fin og stolt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå