Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn

A4-livet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gå for ultralyd på lørdag :) tenk så fint å vite at alt foreløpig er som det skal, når du kommer der på lørdag og får se det! (Samtidig er det enda mer greit å få vite det med en gang om noe er feil... noe som selvfølgelig ikke skal skje!) 

Fyttirakkern, hadde jeg jeg skrevet dette for et år siden, så hadde jeg jo overhodet ikke sett vitsen med tidlig UL, men nå har jo både jeg og flere av dere opplev at ting overhodet ikke har gått som man har tenkt, og da er tankegangen endret til at hvis man mistenker at noe er galt, så sjekk! Hvis man bare lurer litt, så sjekk! Hvis man har det helt fint, så sjekk og få nå hvertfall en bekreftelse på at det er helt fint! Huff a meg, når det (forhåpentligvis snart) er min tur igjen, så kommer jeg nok de ansatte på legekontoret til å bli passe lei av meg etterhvert :P er det noe som heter gravidhypkonderi? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også sjekket på lørdag, det er godt bare å slippe den usikkerheten! For en liten stund i alle fall ... For egentlig forsvinner den vel ikke helt før man kjenner daglige bevegelser (her i gården i alle fall!). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ultralyd på lørdag kl.10.30, svigerfar er barnevakt den halvannen timen vi blir borte. Satser på gode nyheter :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra, veldig bra. Det er jo snart! Gleder meg til å høre hvordan det går. Jeg har en god magefølelse, altså! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Allerede i morgen! Jeg har også en veldig god magefølelse, og krysser alt jeg har for at den stemmer :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også en god magefølelse, så tror det skal gå helt fint :)

I dag ville ikke jr legge seg, bare løp fra meg hele tiden. Da sa jeg "om du ikke kommer nå må pappa legge deg og så bli mamma igjen nede". Så fort har han aldri løpt til meg før :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, skulle ønske jeg sov litt lenger så jeg slapp å vente så lenge på å høre hvordan det går med deg! Jeg drømte forresten om deg i natt, og alt var fint i drømmen altså! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Sov heldigvis godt i natt, og jr sov til kvart over sju :danse: Nå hører vi på Putti Pluttipott etter frokost og venter på at svigerfar skal komme. Driver og tuller med mannen om at det kanskje er tvillinger (han ønsker seg IKKE mer enn to barn), men da truer han med å dytte meg ned en trapp :fnise: Så ett hjerte er ønskelig å se i dag. Under to timer til jeg har resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: Lille frø oppførte seg fint og hadde 135 hjerteslag i minuttet. 6+6 i dag slik som jeg hadde regnet ut. Både mannen og jeg måtte gråte litt :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...