Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn

A4-livet

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Pyntestøv skrev:

:bond:

Spennende tider altså :popcorn: Tittet du på testen etter flere timer også?

Har ikke kommet hjem ennå, tatt en kaffe med ei venninne. Men jeg er kvalm, så det gjør meg optimistisk :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, A4-livet skrev:

Har ikke kommet hjem ennå, tatt en kaffe med ei venninne. Men jeg er kvalm, så det gjør meg optimistisk :jepp:

Eneste gangen man digger å være kvalm! Godt tegn :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bittelitt sterkere strek i dag :) Og er fortsatt uggen. Vanskelig å ikke si noe når jeg møter naboer og snakker om alle som skal ha barn i sommer, men skal hvertfall holde meg en stund til. Kommer til å si det til mamma i helgen da, vi skal på hytta og det er ikke helt likt meg å ikke drikke vin eller øl på en hel helg :fnise: Kommer nok til å si det ganske tidlig til sjefen, for jeg har tenkt å ta hcg-test hos legen for å berolige meg selv. Pluss ultralyd etter hvert. Så da trenger man jo gjerne litt fri. Tror han kommer til å bli veldig glad da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra, veldig bra! :tommelopp:
Jeg fortalte det til moren min samme dag jeg fikk positiv test sist! Haha :P Men jeg var jo så dårlig pga. cysten og måtte ligge på sofaen og hyle hver halvtime. Og jeg er en utrolig dårlig løgner, så jeg kom ikke på noe unnskyldning på hvorfor jeg spydde og hylte :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende :nigo: Skjønner godt du sliter med å holde maska. Også føler man jo det skinner av en lang vei :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt møte i sameiet i kveld, svigerfar har vært barnevakt. Ble litt overraska da jr var våken da vi kom hjem ti over åtte :sjokkbla: Joda, han hadde hylt etter mamma i en time så svigerfar ga opp (skjønner jeg godt, men han kunne jo ringt). Sånn var han hos mamma i helga også, og da mannen la han i går. Usikker på om det er koselig eller slitsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leste jeg innlegget der jeg skrev at jeg er gravid, og jeg ble helt på gråten. Tror definitivt jeg kan si at jeg er gravid ja (og hormonell :ler:). Litt ømme pupper, må tidvis litt oftere på do (noe jeg ikke opplevde på slutten med jr engang), og en litt sterkere strek i dag. Men fortsatt sånn at jeg ikke får den skikkelig med på bilder. Jo, og tidvis kvalm fortsatt. Gleder meg til å fortelle det til mamma i morgen. Tenkte å ta varianten "nei takk, jeg er gravid" når jeg blir tilbudt øl/vin. De venter jo på det, men tror de kommer til å bli veldig glade :) Og dattera til stefaren min skal ha nr to i september (første er noen mnd yngre enn jr) så blir moro med flere barnebarn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, gravid du! Såå fantastisk!! :strix::strix: Gratulerer så mye!! Det hjelper tydeligvis med sånne typer samleier ... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alle som vil ha barn burde tydeligvis flytte til sameiet vårt :fnise:

Dagens test levnet ingen tvil, den er til og med så sterk at jeg kunne ta bilde av den og sende til mannen. Sånn går det når man akkurat har kjøpt 15 billigtester, det blir til at man tar en hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
14 minutter siden, Pyntestøv skrev:

Jeg seeeeeer den. Lett :hoppendeglad:

Hvor mange dpo er du nå?

Hadde positiv el-test lørdag for to uker siden så er vel 12 eller 13 dro.  Sånn ca hvertfall. Og i dag er jeg mer kvalm enn jeg var i går, skikkelig uggen til tider (hurra!).

Takk for jubling, deilig å endelig følge etter dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lover det veldig godt. Du kan faktisk også bare være 11 dpo om du hadde positiv test på lørdag. Det kan ta opptil to døgn før egget slipper etter positiv test, så altså.... dette har jeg skikkelig troa på!! Når blir termin? Har du turt å sjekke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror foreløpig termin er 14. november. Så ganske nøyaktig ett år etter at jeg mistet. Litt pussig egentlig. Har troa på at det går fint denne gangen, men vil gjerne se hjerteslag før vi deler det med absolutt alle. Skal ut med venninner lørdag om en uke da, skal mye til å holde det skjult da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...