Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn


A4-livet

Anbefalte innlegg

Tre dager bare. Hadde det vært fire hadde jeg ligget i fosterstilling for lenge siden :fnise: 

I dag har vi 10 cm snø og det snør ennå. Jeg fikk låne bil av en nabo så jeg slapp å ta buss til bhg, M var på besøk hos samme nabo mens jeg var borte. Hun har en som en en mnd yngre, så de hadde kosa seg (første playdate :ler:). Passer valpen til søstra mi i dag, så her blir det en artig dag. Hvis det ikke slutter å snø snart må vel M leveres hos naboen og jeg må låne bilen hennes for å hente også. Godt mannen kommer hjem i kveld :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IMG_1011.thumb.PNG.382b0abb5995f397e2ad9b02b183d361.PNGNei, Kjell Arne Totland, hun får ikke oppmerksomhet pga diademet. Det er pga manglende bh. Skal ha på liknende kjole i neste 80-årslag altså :hoho: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, juliane skrev:

Det tror jeg rett og slett ikke på - hun ble jo nettopp født jo! :sjokkert: 

Enig :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, miore skrev:

What, allerede!? Hva SKJER med tiden? :fnise: Gratulerer så mye til M!

Jeg måtte sjekke at jeg ikke hadde hoppet over et sånn milestone-kort :fnise: 

7 timer siden, Weebs skrev:

Tiden flyyyr! Gratulerer! :biggrin:

Jeg veit. Så altfor fort! 

7 timer siden, juliane skrev:

Det tror jeg rett og slett ikke på - hun ble jo nettopp født jo! :sjokkert: 

 

1 time siden, Carouselle skrev:

Enig :sjokkert:

Enig! Måtte som sagt dobbeltsjekke at jeg ikke surra med månedene... Og om noen år kan jeg fortelle henne at da hun var 6 mnd hadde vi 21 cm snø hjemme :kalle::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, A4-livet skrev:

Jeg måtte sjekke at jeg ikke hadde hoppet over et sånn milestone-kort :fnise: 

Jeg veit. Så altfor fort! 

 

Enig! Måtte som sagt dobbeltsjekke at jeg ikke surra med månedene... Og om noen år kan jeg fortelle henne at da hun var 6 mnd hadde vi 21 cm snø hjemme :kalle::sur:

Nesten gammel nok til å gå ut å leke i snøen da ;) eller...? 

:P kanskje vente litt til med det... Men uansett, gratulerer med halvtårsdag! Tida flyr! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror mannen skjønte at han var unødvendig sur og grinete i stad. Da han kom hjem etter å ha handlet mat var det ikke måte på hvor flink jeg var som hadde ordnet den klokka han var sur for og han var blid som en sol :fnise: Jaja, jeg har spist en kilo kake i dag så jeg er uansett fornøyd med dagen :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å slutte med smokk når man er 6 mnd gammel? :bond: Kniper igjen munnen når jeg kommer med den, bortsett fra i senga når vi skal legge oss. Da får hun den mens jeg tar for gardinene og sånn, så da vet hun at hun får puppen rettt etterpå. Bah...

Ellers hadde vi en fin 17. mai da. Jr elsker barnetoget, men nektet å gå selv da vi gikk i tog her hjemme. Fikk is, pølse og kake, og var på middag hos mormor og bestefar så da var dagen topp :) Neste år gleder a mor seg til å kunne ha på bunaden. Orker ikke styret med å amme i den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det med smokken! Jeg har bestemt at AM skal like sin så lenge som mulig, sånn at vi kan dra til Kristiansand og levere den til Kaptein Sabeltann når det er påtide å slutte med den (så da håper jeg bare at AM hører på mamman sin :ler: )

Men det hørtes ut som en fin 17. mai! Jeg og skal inn i bunaden neste år, eller året etter. Amming i bunad er hvertfall uaktuelt her :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som en hyggelig 17.mai! Her startet det fint og rolig, men ble bare kaos og stress da vi skulle rekke barnetoget :P Herregud for noen suriser vi er (hver) 17.mai :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en bra dag, med pølser, is og kake, det er vel hovedpoenget med 17.Mai:fnise:

Jeg gleder meg også veldig til å komme meg inn i bunaden min igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg ingen ting. M tok plutselig smokken i stad. Hun skjønte vel at jeg ikke kom til å gi meg, og da fant hun ut at det var bedre å ta den lille enn den som er fra 6 mnd :fnise: Våkna som vanlig etter en halvtime, men jeg stod bare og rugga på vogna og plutselig sov hun igjen :sjokkert: Vet ikke hvor lenge hun sov, for jeg merka ikke at hun hadde sovna før etter ganske lang tid, men hun sov hvertfall to min etter at jeg satte henne fra meg igjen. Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey! Det er så deilig når ting plutselig bare ordner seg! Skal ikke se bort fra at det blir lettere nå! :) Her løsnet det veldig i påsken. Før den tid måtte vognen være i konstant bevegelse for at knøttet skulle sove, men i påsken "trente" jeg på å sette den i ro. Og nå sover han jaggu meg i stillestående vogn. Sååå deilig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...