sitronkake Skrevet 14. august 2016 #1241 Del Skrevet 14. august 2016 Så fin mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 14. august 2016 #1242 Del Skrevet 14. august 2016 Så fin du er!! Flott mage altså Her er vi fem i nabolaget, som skal danne en litt provisorisk barselgruppe. Veldig ålreit, både nå i permisjonstiden, men kanskje hakket mer senere når barna begynner å leke sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 14. august 2016 #1243 Del Skrevet 14. august 2016 Åh, magen Jeg vil oooog! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. august 2016 #1244 Del Skrevet 14. august 2016 Fine magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 14. august 2016 Forfatter #1245 Del Skrevet 14. august 2016 Takk for mageskryt Au, jeg ble stukket av en veps i stad. Det var jææævlig vondt Egentlig et det fortsatt dritvondt selv om det er en time siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 14. august 2016 #1246 Del Skrevet 14. august 2016 Det var magen sin det! Vepsestikk er vondt! Jeg fikk en rar byll sist jeg ble stukket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 14. august 2016 #1247 Del Skrevet 14. august 2016 Wow, hadde ikke takket nei til et hus i nabolaget ditt! Og så fin mage! usj, vepsestikk er fælt! Har kun blitt stukket èn gang i fjerdeklasse () men husker fortsatt hvor jævlig det var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 14. august 2016 #1248 Del Skrevet 14. august 2016 Superfin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 14. august 2016 Forfatter #1249 Del Skrevet 14. august 2016 I dag sov jeg en time på sofaen, sov jo tross alt ikke mer enn rundt ni timer i natt. På tide å innse at jeg ikke er i like god form som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verdande Skrevet 15. august 2016 #1250 Del Skrevet 15. august 2016 Veps er fæle greier! Jeg gruer meg SÅ til ungene blir stukket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 15. august 2016 #1251 Del Skrevet 15. august 2016 Jeg ble stukket to ganger under foten i Tyrkia. Veps er bare noe tull 😡😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 15. august 2016 #1252 Del Skrevet 15. august 2016 Komisk at samtalen har dreid seg rundt veps her inne også. For jeg har hatt en morgen og formiddag som har bestått av veps jeg også. Dørene oppe og fint vær, og stuen ble et bol med summing og plagsomme insekter. Har gått noen runder med meg selv om jeg vil utrydde veps eller ikke om jeg plutselig fikk velge. Som om Gud ville latt meg ta den avgjørelsen Men så føler jeg likevel litt med den lille vepsen som går rundt og rundt på utebordet vårt. Den har vandret rundt i flere timer. Får nesten litt vondt av den Vondt av veps liksom.. Jaja.. Spørs om jeg synes like synd på den om den stikker meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 15. august 2016 Forfatter #1253 Del Skrevet 15. august 2016 Hånda er fortsatt varm og hoven men heldigvis ikke like vond. Men den var ganske vind i hele går, kjente det godt da jeg la meg... I natt sov jr til 7.40 uten å våkne Så fikk han ligge i senga vår og se på Brannmann Sam mens jeg dusja, så spiste vi frokost ute i sola før vi dro til mamma og var der resten av dagen. Var planleggingsdag i barnehagen i dag, passet fint siden det har vært strålende sommervær hele dagen. Dro til den bekken vi var ved forrige gang, var der i over tre timer sammen med mamma og nevøen min som ikke begynner på skolen før neste uke. Og når vi kom tilbake måtte vi jo mate ender og ta en tur på lekeplassen, så selv om mannen ble forsinka hjem fra jobb var han hjemme 20 minutter før oss. Vi dro hjemmefra ni og var hjemme igjen klokka fem Litt skuffende å måtte på jobb igjen i morgen siden det er meldt kjempebra vær da også, men det passer dårlig å ta en feriedag så får vel bare sette på vekkerklokka og leve med at jeg må sitte inne hele dagen. Blir hvertfall ikke overtid i morra, sola må nytes mens jeg kan. Ser jo at dagene er blitt mye kortere og at vi mister sola 1,5 time tidligere enn midt på sommeren. Vurderer å slå kobberspiker inn i alle trærne som tar sola mi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 15. august 2016 #1254 Del Skrevet 15. august 2016 Åååå nydelige magen din Blir misunnelig på den jeg.. Fatso og etter to svangerskapsmagen min er skikkelig dritkjip i forhold Jeg misunner deg også sååå mye på det nabolaget deres. Ikke pga dette fertilitetsvannet dere drikker, for innerst inne hadde jeg dødd om jeg plutselig skulle bli 3 barns mor Men det samholdet dere får. Og at ungene alltid har noen i gata å leke med. Skulle så gjerne bygd nytt hus i et av de nye nabolagene her i byen, men det koster jo skjorta. Da ville vi hatt enebolig og må da ut med noe som koster FRA 6 mill.. Og ho derre lottodama gidder jo ikke ringe verken meg eller mannen min Her bor vi i hus fra 80 tallet og mange av naboene har bodd her siden de bygde huset. Såååeh.. Ikke så mange barn i umiddelbar nærhet. Men men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 17. august 2016 Forfatter #1255 Del Skrevet 17. august 2016 Lottodamen glemmer å ringe til oss også, @Kakaoen Men ja, vi er ekstremt heldige med nabolaget. Ikke mange steder som har så stor tetthet av smårollinger. I dag har jeg gått skogstur på nesten to timer helt alene. Burde nok vært litt kortere, var vanskelig å komme seg opp av sofaen etterpå I går bakte jeg knekkebrød for første gang og de ble veldig gode. Kom opp en sponset video på instagram så da heiv jeg meg rundt og lagde tre brett. Ble veldig gode da, oog det var vel på tide siden jeg har tenkt på å gjøre det i to år eller noe..... ellers er det til tider full fart i magen, tydelig at hun begynner å bli sterkere. 28 uler og tredje trimester på fredag. Og bare to uker til vikaren min begynner. Ukene går litt for fort.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 18. august 2016 Forfatter #1256 Del Skrevet 18. august 2016 Mannen som ga meg plassen sin på toget i dag sa at kona hans hadde klagd over at det var tungt å stå når man er topptung. Teorien min stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 18. august 2016 #1257 Del Skrevet 18. august 2016 9 timer siden, A4-livet skrev: Mannen som ga meg plassen sin på toget i dag sa at kona hans hadde klagd over at det var tungt å stå når man er topptung. Teorien min stemmer Jeg tror nok også du har rett i den teorien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 18. august 2016 #1258 Del Skrevet 18. august 2016 Den teorien, ja! Den har jeg også fått bekreftet. Ikke akkurat helt samme historien kanskje Men de siste dagene har jeg vært så sjokkert over at tiden har flydd. Så jeg har snakket med de på jobb (mannsdominert yrke) om det. "Etter at vi er ferdige med ****** i september har jeg bare halvannen måned igjen før permisjon!" Småbarnsfedrene kommer ofte med en streng kommentar om at "skal ikke se vekk i fra at du er sykemeldt før det altså! Du vet aldri hvordan kroppen reagerer, vet du. Søvn og altslags! " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 19. august 2016 Forfatter #1259 Del Skrevet 19. august 2016 Hallo tredje trimester Oppdatering uke 29 (28+0) - Termin: 14. november - Kjønn: jente - Størrelse: Ca 33 cm og 1200 gram (som en rulleskøyte eller kokosnøtt) - Liv i magen: Hele magen flytter seg innimellom, tydelig at hun begynner å bli stor - Vektøkning: Har ikke veid meg siden forrige kontroll. Tør ikke - Innkjøp: Stellebord, babynest, vognlenke og litt ullklær. Resten har vi vel. - Strekkmerker: Har fortsatt bare det ene jeg fikk forrige gang. Sjekker nøye flere ganger i uka - Vann i kroppen: Nei (som forrige gang) - Plager: Litt bekkenløsning, men absolutt ikke noe jeg kan klage på. Ellers blir jeg fortere sliten og merker at ting er litt tyngre. Som å bøye seg... - Matkick: Nei. Men glad i alt som er søtt da (er det til vanlig også) - Søvn: Kvaliteten er ikke like god lenger. Men var deilig de nettene jr ikke våkna på natta, da sov jeg ganske godt. Synd han slutta med det.... - Utålmodig: Gleder meg til å bli ferdig ja. Men det er jo skummelt også, så hun kan bli der inne litt til. Bare jeg får en uke med permisjon alene kan hun godt komme en uke eller to før. - Barnerom: Foreløpig blir det rommet brukt som gjesterom og lager, hun skal vel ikke inn der før tidligst om et års tid uansett. Så det er ingen hast. Jr skal vel få senga som står der etter hvert så uansett greit å vente til han er stor nok for den. - Fødebagen: Pakker den nok i begynnelsen av november. Har jo ikke noe å putte oppi der helt ennå. - Fødselsforventninger: Tar en sånn som forrige gang takk Kunne tenke meg å prøve badekar denne gangen da, men vi får se om det rommet som har det er ledig. Hadde vel lyst å prøve det forrige gang også men ga totalt beng da jeg var midt oppi det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 19. august 2016 #1260 Del Skrevet 19. august 2016 Like stor som en rulleskøyte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå